Prosím o radu, na mém Passatu ro výroby 2012, 2.0tdi CR, kod motoru CFFB, jsem vyměnil motorek EGR ventilu. Vykazoval předtím závadu. Vlastním originál diagnostiku VCDS a nyní Ukazuje tuto závadu
:
Addresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-018-CFF.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 03L 906 018 PR HW: 03L 907 309 AE
Systém a/nebo verze: R4 2,0L EDC H27 4006
Kódování: 00190012042401080000
Číslo dílny: WSC 00015 115 00000
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018PR 003004 (VW46)
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018PR.rod
VCID: 091C3B41A80225028A-805C
1 nalezena chyba:
4900 - teplotni cidlo zpetneho vedeni vyfuk.plynu (G98)-signal prilis maly
P0405 00 [039] - -
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 229827 km
Datum: 2074.14.01
Čas: 20:09:46
Otáčky motoru: 830.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 22.0 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 81 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 44 °C
Okolní tlak vzduchu: 950 mbar
Napětí svorky 30: 14.620 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Hmotnostní množství vzduchu: skutečná hodnota (mg/zdvih): 437.4 mg/stroke
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: buzení: 57.34 %
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: skutečná hodnota: 100.00 %
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: ofset zavřen: 0.00 %
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 0
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 55
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 2
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bits 0-7: 0
Ovladač zp.vedení výf.plynů: vysoký tlak: skut.hodn.hr.napětí: 4.8 mV
Readiness: 0 0 0 0 1
Prosím o radu jak postupovat
Václav Lhotský
4900 - teplotni cidlo zpetneho vedeni vyfuk.plynu (G98)-signal prilis maly
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 25.08.2016 11:20
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: 4900 - teplotni cidlo zpetneho vedeni vyfuk.plynu (G98)-signal prilis maly
Jelikož se originál motorek samostatně nedodává , předpokládám že si dal pouze náhradu-čínu. A v tom je problém, ŘJ to pozná a bude vyhazovat furt chybu. Buďto musíš přehodit tišťák ze starýho originálu, nebo novej celej chladič jedině origo. Tyhle náhrady prostě nefungují.
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 25.08.2016 11:20
Re: 4900 - teplotni cidlo zpetneho vedeni vyfuk.plynu (G98)-signal prilis maly
Můžu to zkusit, jenom nechápu proč to ukazuje čidlo teploty spalin. Motorek je originální z bouraného Passata.
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: 4900 - teplotni cidlo zpetneho vedeni vyfuk.plynu (G98)-signal prilis maly
Teplotní čidlo je součástí egr ventilu, schválne.
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 25.08.2016 11:20
Re: 4900 - teplotni cidlo zpetneho vedeni vyfuk.plynu (G98)-signal prilis maly
Zkusím tedy tišťák prohodit.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 25.08.2016 11:20
Re: 4900 - teplotni cidlo zpetneho vedeni vyfuk.plynu (G98)-signal prilis maly
Tak jsem tišťák dal z původního motorku a zatím vše bez závad. Děkuju moc za radu, jenom mně není moc jasný proč originál tišťák sice z jiného auta mně nefungoval. Zkoušel jsem základní nastavení přes VCDS a stále tam byla chyba. Vždyť kdybych dával nový originál tak přece musí jít přizpůsobit v základním nastavení. Nebo to VCDS neumí a musí to na VW diagnostiku?
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: 4900 - teplotni cidlo zpetneho vedeni vyfuk.plynu (G98)-signal prilis maly
Pokud to teď nehlásí ,bude to v pohodě. Ten co si tam dal bude vadnej, nebo nejde přispůsobit. Vag má pouze omezený funkce.
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482
- tomino55555
- Jezdec
- Příspěvky: 240
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: 4900 - teplotni cidlo zpetneho vedeni vyfuk.plynu (G98)-signal prilis maly
Zdravim
Mam uplne presne ten isty proble.
Ten isty motor ta istq chyba...
Davnejsie bolo menene EGR a dali tam nejaku nahradu. Neviem presne urcit co to je.
Takze potrebujem to znova vymenit.
Je nutne davat iba novy original diel alebo je mozne pouzit aj nejaku kvalitnu nahradu ak ano - ktora znacka je bez problemov ?
Dakujem
Mam uplne presne ten isty proble.
Ten isty motor ta istq chyba...
Davnejsie bolo menene EGR a dali tam nejaku nahradu. Neviem presne urcit co to je.
Takze potrebujem to znova vymenit.
Je nutne davat iba novy original diel alebo je mozne pouzit aj nejaku kvalitnu nahradu ak ano - ktora znacka je bez problemov ?
Dakujem