Motor v servisnim rezimu

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
Uživatelský avatar
Fil.CZ
Řidič
Řidič
Příspěvky: 159
Registrován: 09.11.2016 16:05
Bydliště: Praha

Motor v servisnim rezimu

Příspěvek od Fil.CZ »

Tak jsem si to vcera hezky sypal z Plzne do Prahy a najednou se ozvalo takove psouknuti pod autem jako by mi vyletela nejaka hadice, postupne ztrata vykonu a skupani. Zkousel sem 'restart' ale nepomohlo, protoze se to stalo v kopci v zatacce na Karlstejnsku v tom nejhorsim moznem miste zkusil sem trochu popojet na plny plyn se auto chytllo a rozjelo, na palubce zacala blikat civka a prestalo i vibrovat jen se ocividne hodilo do nejakeho servisniho rezimu takze sice jelo naprosto bez vykonu.

Doma jsem ihned pripojil na dignostiku
a tam hodila toto:

Kód: Vybrat vše

                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-018-CFF.clb
Control Module Part Number: 03L 906 018 BN    HW: 03L 907 309 N
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC   H24 8245
           Software Coding: 001D003A046601080000
            Work Shop Code: WSC 00015 115 00000
              ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018BN 003005 (VW46)
                       ROD: EV_ECM20TDI01103L906018BN.rod
                      VCID: 77FA309ECE5604F9D8-8022
2 Faults Found:

4817 - Leak in Air Intake System 
          P2279 00 [101] - -
          Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 201916 km
                    Date: 2090.14.19
                    Time: 16:14:42

                    TNF 98289: 1907.00
                    TNF 1809: 99.2
                    TNF 98287: 15
                    TNF 98288: 89
                    TNF 116: 52
                    TNF 98257: 980
                    TNF 98291: 13.000
                    40
                    99.00
                    98.50
                    0.05
                    00000000 
                    00001000 
                    00110111 
                    00000000 
                    796.6
                    77.50

5171 - Boost Pressure Regulation 
          P0299 00 [101] - Control Range Not Reached
          Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 201942 km
                    Date: 2090.14.19
                    Time: 17:00:00

                    TNF 98289: 2289.50
                    TNF 1809: 89.8
                    TNF 98287: 19
                    TNF 98288: 87
                    TNF 116: 52
                    TNF 98257: 980
                    TNF 98291: 14.040
                    40
                    99.00
                    98.89
                    1803
                    52.88
                    650.8


Readiness: 0 0 0 0 0 

Svym amaterskym okem a podle toho co predchazelo - jel jsem rychle do kopce, hadam ze mi nekde povolila nejaka hadice ci tesneni. Ci to muze byt neco horsiho?

Motor 2.0TDI 125kW(ale to uz vidite z VCDS)
VW CC R-line 2011, 2.0 TDI 125kW, 4 Motion, DSG

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Motor v servisnim rezimu

Příspěvek od KJirka »

ztráta tlaku, jen něco bezvýznamnýho prdlo
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“