Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 3C2 BMP 2005 - bliká žhavení, chyba motoru svítí
PříspěvekNapsal: 08.10.2019 19:32 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

08.10.2019

Příspěvky:

1

Bydliště:

Rakovník

Ahoj,
popíšu co nejvíce, ať víte, že jsem zkoumal všemožné a snad se s tím někdo již setkal. Tak jako první mi auto ztrácelo výkon, hodně sporadicky a chcípalo. po pár km padl výkon, otáčky a pak zase naskočil. Když jsem zaparkoval a chtěl opět rozjet, tak bílý dým a auto po třech vteřinách chcíplo samo. Auto šlo do servisu - VAG-výměna senzor 3 výfukových zplodin - nebo nějak tak, a EGR ventil nový - prvovýroba. Auto začalo jezdit bez vlivu na výkon, po pár startech se objevila chyba motoru a rozblikalo se žhavení a diagnostika ukazovala chybu 08194 - filtr pevných částic rada válců 1. Výměna senzoru a opětovná synchronizace s jednotkou. chyba jde smazat, ale pořád se hned objeví. Na výkonu auta nepoznám vůbec nic, jede naprosto normálně, necuká, nevypne se nic. Ale pořád bliká žhavení a svítí motor a Motor do dílny. Na VAG píše zaplnění DPF na 15%, jsem lajk, takže jsem ani nevěděl, že to DPF má, tak na VAG je napsáno, že poslední regenerace byla v 2017. Nucenou to nechce dovolit, u 98% napíše nelze dokončit regeneraci. Pojistky zkontrolovány - OK, kabely přeměřeny - OK, profouklé hadičky od senzoru - OK,
Nevíte prosím na co dál se zaměřit? podle vláken co tady jsou, tak jsme prošli dá se říct vše a stejně nic nepomohlo. Nebo jestli rovnou výměna DPF? Repas? Nový? Kde v okolí Rakovníka to vůbec seženu? Bez auta můžu být max 1 den kvůli práci, a vůbec nevím kam to dát když je to takhle časově narvaný.


Díky za každý TIP


Přílohy:
IMG_1541.jpeg
IMG_1541.jpeg (499.85 KiB) Zobrazeno 172 krát

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 3C2 BMP 2005 - bliká žhavení, chyba motoru svítí
PříspěvekNapsal: 09.10.2019 10:17 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

14544

Bydliště:

Chomutov

Pokud by byla poslední regenerace v r. 2017 tak od téhož roku už stojíš. To je absolutní blbost. U novýho auta probíhaj regenerace (podle stylu jízdy) tak ca. každých 800 km a když je filtr před smrtí, tak možná každých 200 km. Nedá-li se regenerace dokončit, je třeba se zaměřit na teplotní čidla, jestli ukazují reálné hodnoty. Ty čidla odcházejí myslím dost často a když pak některý kecá, nepustí to teplotu hoření dostatečně vysoko, aby se mohla regenerace dokončit. Prostě tam nejde dostatek paliva, kolik při správný regeneraci má být. A jestli s tím budeš jezdit dál, po nedlouhý době ten DPF definitivně zabetonuješ.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Prochy01 a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group