Stránka 1 z 1

3C2 BMP 2005 - bliká žhavení, chyba motoru svítí

Napsal: 08.10.2019 19:32
od Martas1990
Ahoj,
popíšu co nejvíce, ať víte, že jsem zkoumal všemožné a snad se s tím někdo již setkal. Tak jako první mi auto ztrácelo výkon, hodně sporadicky a chcípalo. po pár km padl výkon, otáčky a pak zase naskočil. Když jsem zaparkoval a chtěl opět rozjet, tak bílý dým a auto po třech vteřinách chcíplo samo. Auto šlo do servisu - VAG-výměna senzor 3 výfukových zplodin - nebo nějak tak, a EGR ventil nový - prvovýroba. Auto začalo jezdit bez vlivu na výkon, po pár startech se objevila chyba motoru a rozblikalo se žhavení a diagnostika ukazovala chybu 08194 - filtr pevných částic rada válců 1. Výměna senzoru a opětovná synchronizace s jednotkou. chyba jde smazat, ale pořád se hned objeví. Na výkonu auta nepoznám vůbec nic, jede naprosto normálně, necuká, nevypne se nic. Ale pořád bliká žhavení a svítí motor a Motor do dílny. Na VAG píše zaplnění DPF na 15%, jsem lajk, takže jsem ani nevěděl, že to DPF má, tak na VAG je napsáno, že poslední regenerace byla v 2017. Nucenou to nechce dovolit, u 98% napíše nelze dokončit regeneraci. Pojistky zkontrolovány - OK, kabely přeměřeny - OK, profouklé hadičky od senzoru - OK,
Nevíte prosím na co dál se zaměřit? podle vláken co tady jsou, tak jsme prošli dá se říct vše a stejně nic nepomohlo. Nebo jestli rovnou výměna DPF? Repas? Nový? Kde v okolí Rakovníka to vůbec seženu? Bez auta můžu být max 1 den kvůli práci, a vůbec nevím kam to dát když je to takhle časově narvaný.


Díky za každý TIP

Re: 3C2 BMP 2005 - bliká žhavení, chyba motoru svítí

Napsal: 09.10.2019 10:17
od KJirka
Pokud by byla poslední regenerace v r. 2017 tak od téhož roku už stojíš. To je absolutní blbost. U novýho auta probíhaj regenerace (podle stylu jízdy) tak ca. každých 800 km a když je filtr před smrtí, tak možná každých 200 km. Nedá-li se regenerace dokončit, je třeba se zaměřit na teplotní čidla, jestli ukazují reálné hodnoty. Ty čidla odcházejí myslím dost často a když pak některý kecá, nepustí to teplotu hoření dostatečně vysoko, aby se mohla regenerace dokončit. Prostě tam nejde dostatek paliva, kolik při správný regeneraci má být. A jestli s tím budeš jezdit dál, po nedlouhý době ten DPF definitivně zabetonuješ.