Chod motoru 2.0TDI

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Chod motoru 2.0TDI

Příspěvek od motorpower »

Nepsal jsem, že Eurooil nedoporučuji, posílal jsem výsledky měření výkonu na jednotlivé nafty. Vždy ale prémiové nafty. Dávat do CR motorů něco jiného opravdu nedoporučuji.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

JirkaVys
Profík
Profík
Příspěvky: 1110
Registrován: 11.09.2016 14:37

Re: Chod motoru 2.0TDI

Příspěvek od JirkaVys »

Benzina také už dávno nemá bioslozku, alespoň to tvrdí. Což Eurooil tvrdí také, přitom FAME obsahuje.
To by si musel člověk udělat rozbor paliva sám... :-D

PS: Od Eurooilu dále doporučuji nepoužívat... Já teda čtu, že Eurooil ne, tak nevim :-D

ladik danek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 156
Registrován: 16.10.2016 13:45
Bydliště: Javorník u Jeseníku

Re: Chod motoru 2.0TDI

Příspěvek od ladik danek »

motorpower píše:Liší se stojan od stojanu, ale dělal jsem měření, a rozdíl mezi naftou je na výkonu v zátěži až 32ps. Na autě jako máš ty. Prémiová paliva by měly mít především minimální nebo žádný obsah biobabiše, lepší mazivost a vyšší cetanové číslo.
U mě bylo pořadí Aral /DE/, Shell /DE/ OMV, Benzina, Ono, Eurooil, Robin Oil, Makro, Shell/CZ, Hypernova. Vždy lepší nafta. Od Eurooilu dále doporučuji nepoužívat. Přitom Shell má problém snad jen u nás. Nechápu.
Jedno auto a vždy po třech dotankováních z rezervy. Kdysi měřili i v DP a prý rozdíl nebyl žádný, ale zřejmě bez zátěže. Každý už asi zažil , po natankování třeba v DE, jede auto lépe a zvýší se maximálka. To není tím, že by se změnil počet zubů v převodovce, ale právě proto, že auto při vyšším výkonu, snáze překoná čelní odpor. Ještě podotknu, točivý moment má rozdíly nepatrné, tam se vše vešlo do cca 8Nm.
No píšeš to zde...
Od EO dále doporučuji nepoužívat.
Hodně lidí tady bere tve rady važně,včetně mne. proto jsem reagoval a ptal se.
No každopadně muj nazor je ten,že se jednoduše stačí podívat na ty baňky na stojanech zmiňovaných pump.
Takže když to vezmu z tohoto pohledu,tak Benzina normalní nafta-žlutá,verva-žlutá,sice méně,ale je.Navíc Verva draha jako prase,jestli o dvě jednotky vetší cetan,nevím no...Dále,EO normální nafta čirá,jemně do modra,premiová je s aditivy,jestli VIF nevím,ten si tam naliju sam. Takže tak. V mém připadě je ještě Orlen,což je Benzina,ale s cenou jinde takže tam tu Vervu občas dám.Takže je to věčné laborování s cílem dát tomu motoru co možná to nejlepší možné u nás co se kvality nafty týče,a oddálit co nejvíc investice do vstřiků,které přijdou...Můj názor na tohle téma.
Passat Variant 2.O TDI CR 100 kw 2009 Highline black pearl

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Chod motoru 2.0TDI

Příspěvek od motorpower »

Ano myslel jsem od EO dále dle mého seznamu. I tak jsem se přehlédl , mělo to být od Robinu dále, tudíž Makro, Shell/CZ, Hypernova. Pochopitelně se může lokálně vše lišit. Třeba Shell je problémový evidentně pouze v CZ. Copak musím psát vše tak polopaticky?
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
doktor013
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 395
Registrován: 11.05.2016 13:40
Bydliště: Praha

Re: Chod motoru 2.0TDI

Příspěvek od doktor013 »

Kluci diky, dobry vlakno !

Za me pridam poznatek....ma PD veterana 300 tis. a 100tis jsem najel ja... Pokud nedavam VIF pravidelne, tak auto casto regeneruje, dale, po vymene oleje regeneruje casteji, nez se filtr jakoby srovna /mam novy aktualne na nem 20 tis/ - ojel to tam pekne vymeje a jde to filtrem. Co je horsi, s autem se neda jet normalne a uy vubec ne po meste, potrebuje tocit...pak o filtru nevite...

Jinak mel jsem moznost jet nejakym tusim CBBB, tenhle CR je uplnej traktor a vubec netahne...celkove mi CR prijdou hrubsi a to i po zahrati :D no ale to je offtopic.

Jo jeste jedna vec bez lidi jako sharik a jirka. nebo petr bych to davno prodal :laugh: :laugh:
125 kw, BMR, Highline 2008

Uživatelský avatar
ppfox
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7833
Registrován: 02.04.2012 00:02
Bydliště: east bohemia

Re: Chod motoru 2.0TDI

Příspěvek od ppfox »

doktor013 píše:...Jinak mel jsem moznost jet nejakym tusim CBBB, tenhle CR je uplnej traktor a vubec netahne...
člověče, tak to musela být nějaká hujda, protože zrovna CBBB je (zdaleka nejen podle mě) asi nejlepší naftovej motor pro B6 a dodnes na něj vzpomínám se slzou v oku :D
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm

Uživatelský avatar
Prochy01
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4178
Registrován: 12.05.2012 18:28
Bydliště: Praha

Re: Chod motoru 2.0TDI

Příspěvek od Prochy01 »

Jj, on si doktor šlehnul do žily nějaký opijaty a měl pak halušky :D jinak by nemohl psát takovy kraviny, jako ze třeba PD je tizsi...tvl vždyť PD je jak vylagrovanej zetor....neříkám, ze CR je jako benzin, ale je poměrně tichej (oproti píďale je to jak neslysnej motor, je celkem kultivovanej a to jak jezdi cbbb radši ani nebudu rozebírat :D samozřejmě cfgc (nebo jak je 130kw) je na tom ještě mnohem lépe...
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB

Uživatelský avatar
doktor013
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 395
Registrován: 11.05.2016 13:40
Bydliště: Praha

Re: Chod motoru 2.0TDI

Příspěvek od doktor013 »

kluci nevim, asi taky zavisi na odhlucneni - za tam bylo vsechno od vyroby ze... co je 125 kw ? CBBA ? asi to bylo CBBA - abych neurazil :P uz nevim proste CR tak 2008-2010

jinak CRko - asi ty starsi dobra rachoti/klape i zahrate, PD vrci v otackach studene a pak uz se ztisi...muj pocit a ze fakt slysim travu rust haha...se pojd Prochy svezt nekdy :)
125 kw, BMR, Highline 2008

Uživatelský avatar
Nwkt
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2726
Registrován: 18.10.2011 21:33
Bydliště: ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Chod motoru 2.0TDI

Příspěvek od Nwkt »

Asi bys měl jít na ušní, PD je traktor jak prase, to i rotačka byla tišší. CRko je ještě míň hlučný jak rotačka

Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Chod motoru 2.0TDI

Příspěvek od sharik4x4 »

PD 8v mlátička, 16v trochu lepší, cb... vcelku tichounký, cf... taky tichonký, nový crl. Uchrochtaný díky vodnímu hliníkovýmu výměníku na sání( pěkná ekosračka). Zlatej intercooler.
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“