Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 2.0 TDI 16V BKP, 2007 - zaškubal, zdechl, nestartuje
PříspěvekNapsal: 25.11.2019 22:11 
Offline
Řidič
Řidič

Hodnost:

Řidič

Registrován:

16.07.2019

Příspěvky:

2

Zdravím,

Po 40km plynulé jízdy, při rozjezdu ze stopky, sebou auto silně zaškubalo, následně se škubání objevilo i při konstantní rychlosti (cca 1500 ot., 40km/h), poté i na volnoběh. Vše v nepravidelných intervalech. Následně při rozjezdu z města jsem zkusil autu přišlápnout na dvojku, zrychlení takřka žádné (zrychloval jsem od nějakých 2000 ot.). Pomalu jsem se dostal na 70km/h, načež začal motor cukat ještě silněji než doposud. Zkusil jsem to uklidnit vyřazením na volnoběh a motor okamžitě zhasl. Zkusil jsem motor dvakrát nastartovat ještě za jízdy (normálně klíčem), ale už jen točil startér a motor nenaskočil. Po zastavení ještě několikrát zkoušeno nastartovat, bez úspěchu. Auto jsme odtáhli lanem a další ráno jsem ještě zkusil start za studena, opět stejný výsledek.

- Žádná chybová hláška na displeji, ani při / po pokusech o následné nastartování motoru
- Žádná kontrolka motoru / žhavičů předtím za chodu nesvítila / neproblikávala
- Všechny kontrolky v poloze 1 svítí, utlumené nijak nejsou
- Vstřiky po svolávačce
- Viditelný únik paliva není
- Nádrž naplněná 3/4
- Spotřeba 4,5-5.7, dlouhodobá 5.4
- Palivové čerpadlo měněné před nějakými 8 lety (hrubým odhadem před 150tkm)
- Tankuju výhradně Verva Diesel

- Dlouhodobě, nějakých 25tis km eviduju na volnoběh velice slabé, téměř nepatrné pocukávání motoru, otáčky nepadaly, ale v sedadle to člověk lehce cítil, o to víc, když si opřel hlavu o opěrku. Mohl to být příznak? Mohl se do palivové soustavy nepatrně dostávat vzduch, kterého se tam teď například dostalo příliš? Co takové pocukávání obecně způsobuje?

Napadá mě nějaká prasklina na některé z hadiček, kterou by se do přívodu nafty dostal vzduch, nebo že se někudy dostal do palivové soustavy (je to možné, když není znát únik paliva? Projeví se takto vzduch v soustavě?) Nechci se zbrkle pouštět do drahých nápadů v podobě nových čerpadel a podobně..

Auto odtaženo do servisu, diagnostika bude prý během zítřka, ale když auto v takové chvíli nic neřve, obavám se, jestli se chlapci vůbec něčeho dopátrají..

Jsem spíše uživatel, omluvte prosím veškeré laické a omylné nápady.

Díky všem za případné tipy a rady.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 TDI 16V BKP, 2007 - zaškubal, zdechl, nestartuje
PříspěvekNapsal: 25.11.2019 23:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2010

Příspěvky:

5846

Bydliště:

Praha

Může to být cokoliv, ale nejčastěji čerpadlo v nádrži.

_________________
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 TDI 16V BKP, 2007 - zaškubal, zdechl, nestartuje
PříspěvekNapsal: 26.11.2019 19:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.07.2014

Příspěvky:

114

Bydliště:

Příbram

Jestli to je to co píše Jirka, tak vitej v klubu Zrovna mám pašika nepojizdnyho v garáži. Za jízdy začalo skubat a pak chciplo. Dia bez chyby a nebylo slyšet palivový čerpadlo. Rozebral jsem palivovej filtr a skoro bez nafty. Takže zalejt filtr naftou a po chvilce to chytlo a alespoň jsem dojel domů. Teď čekám na nový čerpadlo... 

_________________
VW Passat 3C BMM 2007
Peugeot 406 HDI 1999
BMW E30 1.8 IS
1991


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 TDI 16V BKP, 2007 - zaškubal, zdechl, nestartuje
PříspěvekNapsal: 26.11.2019 21:07 
Offline
Řidič
Řidič

Hodnost:

Řidič

Registrován:

16.07.2019

Příspěvky:

2

Diagnostika vypsala chybu vstřikovače ve válci č.2, auto lanem odtaženo do jiného servisu, jelikož chlapci vstřiky "nedělají". V novém servisu už umí používat i multimetr, takže vstřiky proměří a následně zkusí ten zdánlivě vadný odpojit - mělo by to snad prý chytnout na 3 válce, čímž by se diagnóza potvrdila.

@Bostich - Díky za tip s palivovým filtrem, předám zítra mechanikovi i s návrhem na prověření čerpadla, pokud se vadný vstřik nepotvrdí.

Díky chlapi.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 TDI 16V BKP, 2007 - zaškubal, zdechl, nestartuje
PříspěvekNapsal: 26.11.2019 21:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2010

Příspěvky:

5846

Bydliště:

Praha

To čerpadlo musí býtu PD slyšet 3s po zapnutí zapalování, pokud není tak je to jasný. Horší je pak když se seká a kouše jenom někdy. To pak jezděj ty případy kdy to někde zdechlo a dojede to na podvalu, já do toho sednu, nechám to nacucat, trochu déle točím a z podvalu to už sjede nastartovaný :laugh: :laugh:

_________________
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 TDI 16V BKP, 2007 - zaškubal, zdechl, nestartuje
PříspěvekNapsal: 26.11.2019 23:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.07.2014

Příspěvky:

114

Bydliště:

Příbram

Jako přijet potupně na podvalu do servisu, tam by to servisák po pár vteřinách natočil....asi bych to psychicky nedal :D Jinak, myslel jsem, že to čerpadlo umírá postupně. Že třeba párkrát zazlobí a až pak odejde. Mě to musí umřít zničeho nic. To je jak s tou mojí ručkou - vždycky bez problémů a jednoho dne se prostě neodbrzdila :evil: :D

_________________
VW Passat 3C BMM 2007
Peugeot 406 HDI 1999
BMW E30 1.8 IS
1991


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 TDI 16V BKP, 2007 - zaškubal, zdechl, nestartuje
PříspěvekNapsal: 26.11.2019 23:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.05.2010

Příspěvky:

5846

Bydliště:

Praha

No párkrát se mi to povedlo :D
Jinak to čerpadlo zdechá různě-bud náhle a úplně, nebo občas vynechává. A hlavně má u každého jiný projevy podle toho jak se snaží nasát tandemovka. Někomu to prostě zdechne a nenastartuje, někomu to škube(např do kopce) a někomu to jezdí bez problémů a zjistí se na to až když jdu měnit filtr a ono je prázdno...

_________________
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 TDI 16V BKP, 2007 - zaškubal, zdechl, nestartuje
PříspěvekNapsal: 26.11.2019 23:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.07.2014

Příspěvky:

114

Bydliště:

Příbram

Musí bejt super výraz toho člověka... U mě to bylo celkem nečekaný :D U mě bude ten tandem asi už taky slabší, protože si tu naftu z toho filtru tahal celkem dlouho. Zítra má čerpadlo dorazit, tak do toho pustím. Jo a ještě jednou dík za tu pomoc s výběrem ;-)

_________________
VW Passat 3C BMM 2007
Peugeot 406 HDI 1999
BMW E30 1.8 IS
1991


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 TDI 16V BKP, 2007 - zaškubal, zdechl, nestartuje
PříspěvekNapsal: 29.11.2019 10:09 
Offline
Řidič
Řidič
Uživatelský avatar

Hodnost:

Řidič

Registrován:

26.06.2019

Příspěvky:

35

Čaute chlapi, zetpám se, i když mě tento problém netrápí a vlatně nic mě na autě netrápí, jen tak pročítám a zajímám se :-) Bývá tento problém i CR CBAB 8/2010? Dá se tomu nějak předejít? Dá se ověřit, jestli to čerpadlo funguje jak má? Kolik vyjde nové čepradlo? Popř. vyměnit prevntivně asi nemá moc smysl že? :-D Nerad bych, aby mě to někdo nechalo jen tak. Dík

_________________
VW Passat B6 Variant, 2.0 TDI 16V 103kW, CR, CBAB, 08/2010


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 TDI 16V BKP, 2007 - zaškubal, zdechl, nestartuje
PříspěvekNapsal: 29.11.2019 20:24 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

14582

Bydliště:

Chomutov

to bys mohl preventivně vyměnit půl auta. Neřeš něco, co vůbec nemusí nikdy nastat.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 TDI 16V BKP, 2007 - zaškubal, zdechl, nestartuje
PříspěvekNapsal: 29.11.2019 21:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.03.2008

Příspěvky:

787

Bydliště:

Slovensko

No mna to stretlo na CBAB r.v. 2008 v rannej spicke v strede krizovatky z nicoho nic zdochlo. Tolko debilov, co miesto pomoci odtiahnut auto mimo, radsej nadavalo co som za... ale k veci. Neries preventivne az to pride spoznas to a ako povedal Jirka, moze sa stat, ze ani prist nemusi

Odoslané z SM-G973F pomocou Tapatalku

_________________
Prvá láska vw bora 1,6 16v AZD
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG :-)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 TDI 16V BKP, 2007 - zaškubal, zdechl, nestartuje
PříspěvekNapsal: 02.12.2019 08:23 
Offline
Řidič
Řidič
Uživatelský avatar

Hodnost:

Řidič

Registrován:

26.06.2019

Příspěvky:

35

Máte pravdu, byla to blbá otázka :-D To bych pak musel fakt vyměnit půl auta :-D :-D

_________________
VW Passat B6 Variant, 2.0 TDI 16V 103kW, CR, CBAB, 08/2010


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group