Passat B6-PD alebo klasiku

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
JPL7
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 25.12.2007 22:38

Passat B6-PD alebo klasiku

Příspěvek od JPL7 »

Chcem sa spytat ktora varianta je menej poruchovejsia PD alebo klasicke cerpadlo? :?

Uživatelský avatar
teekey
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3840
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Passat B6-PD alebo klasiku

Příspěvek od teekey »

a v posteli je lepsi brunetka a nebo blondynka? :lol:

Projdi si forum, kazde auto ma nejaky problem, ale v tech motorech je rozdil hlavne ve vykonu o spolehlivosti tezko neco psat, milion km tady nikdo zdejsi asi jeste nenajel 8)
VW Passat B6@103kw (BMP) | Range Rover V8 | eGolf

Uživatelský avatar
karlos tdi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 119
Registrován: 15.01.2008 11:04

Re: Passat B6-PD alebo klasiku

Příspěvek od karlos tdi »

Pokud chceš auto na běžné ježdění a na spotřebu pak kup TDI 81 kW motor AFN. Pokud si chceš trošku víc užít, tak jdi do PD 96kW. Jinak PD motory mají v podstatě jenom lepší emise, ale spíše Ti všichni doporučí klasiku tdi 81 kW.
Passat R36

Uživatelský avatar
PPetr
Závodník
Závodník
Příspěvky: 582
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Passat B6-PD alebo klasiku

Příspěvek od PPetr »

No jestli myslíš opravdu B6ku (od roku 2005) tak tam se dávaly jenom PDčka.
Ale spíš máš namysli facelift B5ky cca od roku 2001 a tam se taky dávali už jen PDčka 74kw, chvíli 85kw ale těch je moooc málo a hlavně 96kw a tu bych ti já doporučil. Pak už jenom V6 tdi.
ubytování v Praze: ZDE

kelly01
Profík
Profík
Příspěvky: 973
Registrován: 12.01.2008 21:08
Bydliště: Přerov

Re: Passat B6-PD alebo klasiku

Příspěvek od kelly01 »

na 81kw motoru mám 750000km,a jednou se vyměnily žhaviče a jednou rozežraná těsnicí gumka pod víčkem čerpadla(na počkání za kilo)...
vše ostatní je původní,akorát se rozsypala volnoběžka na klimě...

Uživatelský avatar
cosby
Profík
Profík
Příspěvky: 1098
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Passat B6-PD alebo klasiku

Příspěvek od cosby »

To je to o čem pořád píšu.Spousta lidí si plete B5,5 s B6.Když napíšu někde B6 a dodatek,že se jedná o new Passat,všichni jen říkají,to je jasné,to přece každý ví,ale jak to sleduji,každý ví prd.Jinak B6 má PD pouze u 1,9. Motor 2,0 není klasické PD,ale PPD,má tedy Piezovstřiky.

Uživatelský avatar
PPetr
Závodník
Závodník
Příspěvky: 582
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Passat B6-PD alebo klasiku

Příspěvek od PPetr »

cosby píše:To je to o čem pořád píšu.Spousta lidí si plete B5,5 s B6.Když napíšu někde B6 a dodatek,že se jedná o new Passat,všichni jen říkají,to je jasné,to přece každý ví,ale jak to sleduji,každý ví prd.Jinak B6 má PD pouze u 1,9. Motor 2,0 není klasické PD,ale PPD,má tedy Piezovstřiky.
Piezo má ale až verze se 125kw a ta se dělá myslím jenom cca rok. Klasika 2,0tdi 103 kw je normální PD ale se 16ventilovou technikou.
ubytování v Praze: ZDE

kelly01
Profík
Profík
Příspěvky: 973
Registrován: 12.01.2008 21:08
Bydliště: Přerov

Re: Passat B6-PD alebo klasiku

Příspěvek od kelly01 »

A perlička:
Já to mám nalítaný jako taxík,ale kámoš co má autoškolu má na tomhle motoru necelej meloun,a to v Golfu..

Uživatelský avatar
cosby
Profík
Profík
Příspěvky: 1098
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Passat B6-PD alebo klasiku

Příspěvek od cosby »

PPetr píše:
cosby píše:To je to o čem pořád píšu.Spousta lidí si plete B5,5 s B6.Když napíšu někde B6 a dodatek,že se jedná o new Passat,všichni jen říkají,to je jasné,to přece každý ví,ale jak to sleduji,každý ví prd.Jinak B6 má PD pouze u 1,9. Motor 2,0 není klasické PD,ale PPD,má tedy Piezovstřiky.
Piezo má ale až verze se 125kw a ta se dělá myslím jenom cca rok. Klasika 2,0tdi 103 kw je normální PD ale se 16ventilovou technikou.
Jsi vedle.Mám B6 11/05 2,0 TDi 103 KW a mám PPD

JPL7
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 25.12.2007 22:38

Re: Passat B6-PD alebo klasiku

Příspěvek od JPL7 »

ok tak PD , spotreba ma nezaujma ale vraj sa na nom kazia tie vstreky a ze to neni zrovna levny? :(

Uživatelský avatar
Currahee
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3692
Registrován: 25.09.2007 10:11
Bydliště: StoVWěžatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Passat B6-PD alebo klasiku

Příspěvek od Currahee »

Dávej mu kvalitní naftu, ne z traktorové stanice a značkový olej a budeš si chrochtat :wink:
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!

Uživatelský avatar
thoomass
Profík
Profík
Příspěvky: 909
Registrován: 25.09.2007 14:42
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Passat B6-PD alebo klasiku

Příspěvek od thoomass »

Kup PD, aspoň si pořádně zajezdíš :-)

Uživatelský avatar
ropo39
Řidič
Řidič
Příspěvky: 187
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Passat B6-PD alebo klasiku

Příspěvek od ropo39 »

JPL7 píše:ok tak PD , spotreba ma nezaujma ale vraj sa na nom kazia tie vstreky a ze to neni zrovna levny? :(
to ti hovoril niekto od FORDA? lebo mondea ten problem maju ale u vw isto nie tak ako radia olej čo tam patrí dobru naftu a všetko je OK

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“