Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 370 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 25  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
PříspěvekNapsal: 02.09.2008 18:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1922

Bydliště:

Karlovy Vary

Sem pište, prosím, návody a postupy týkající se passátů, zkrátka problémy, které se často opakují v této sekci.

Držte se prosím jen daného předmětu. Ostatní věci budou vymazány.

_________________
Obrázek

_________________
passat


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  YIM   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
PříspěvekNapsal: 03.09.2008 21:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

7642

Tak ja vám tu něco hodim na rozjezd pro začátek. :P


Přílohy:
1.JPG
1.JPG (88.36 KiB) Zobrazeno 46284 krát

2.JPG
2.JPG (49.06 KiB) Zobrazeno 46551 krát

3.JPG
3.JPG (58.3 KiB) Zobrazeno 46274 krát

4.JPG
4.JPG (81.51 KiB) Zobrazeno 46010 krát

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
PříspěvekNapsal: 11.09.2008 21:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4298

Bydliště:

Kdesi na jihu :)

Výměna zadních brzdových destiček

Postup je následující:

(Nezapomeňte připojit nabíječku baterie - předejdete tak vybití baterie během celé procedury)
Otevření brzdičů:
:arrow: Ovládacím tlačítkem ve voze zapněte a vypněte parkovací brzdu.
:arrow: Pomocí diagnostického zařízení (např. VAG-COM) vyberte jednotku 53-parkovací brzda.
:arrow: Zvolte funkci "Základní nastavení"
:arrow: Vyberte skupinu 007 (pro Audi A8 je možné vybrat skupinu 005 - poloha pro výměnu destiček nebo skupinu 007 - poloha pro opravu brzdiče)
:arrow: Stiskněte "START"
:arrow: Aktivujte základní nastavení ("Zap/Vyp/Další")
:arrow: Brzdiče se otevřou
:arrow: Ukončete základní nastavení a připojení k jednotce
:arrow: Vyčkejte 30 sekund před jakoukoli další prací s jednotkou

POZOR!!! Po provedení tohoto zásahu skutečně vyčkejte minimálně 30 sekund než se znovu připojíte k jednotce 53 parkovací brdy a provedete další diagnostický zásah!!! Jinak riskujete trvalé zničení řídící elektroniky v důsledku chyby firmware u některých jednotek!!!
Zavření brzdičů:
:arrow: Pomocí diagnostického zařízení (např. VAG-COM) vyberte jednotku 53-parkovací brzda.
:arrow: Zvolte funkci "Základní nastavení"
:arrow: Vyberte skupinu 006
:arrow: Stiskněte "START"
:arrow: Spusťte základní nastavení ("Zap/Vyp/Další")
:arrow: Brzdiče se zavřou
:arrow: Ukončete základní nastavení a připojení k jednotce
:arrow: Vyčkejte 30 sekund před jakoukoli další prací s jednotkou

POZOR!!! Po provedení tohoto zásahu skutečně vyčkejte minimálně 30 sekund než se znovu připojíte k jednotce 53 parkovací brdy a provedete další diagnostický zásah!!! Jinak riskujete trvalé zničení řídící elektroniky v důsledku chyby firmware u některých jednotek!!!
Test funkčnosti:
:arrow: Pomocí diagnostického zařízení (např. VAG-COM) vyberte jednotku 53-parkovací brzda.
:arrow: Zvolte funkci "Základní nastavení"
:arrow: Vyberte skupinu 010
:arrow: Stiskněte "START"
:arrow: Spusťte základní nastavení ("Zap/Vyp/Další")
:arrow: Brzdiče se 3x otevřou a zavřou.
:arrow: Počkejte ještě asi 30 vteřin po té co ustane hluk z brzdičů.
:arrow: Ukončete základní nastavení a připojení k jednotce
:arrow: Vyčkejte 30 sekund před jakoukoli další prací s jednotkou

POZOR!!! Po provedení tohoto zásahu skutečně vyčkejte minimálně 30 sekund než se znovu připojíte k jednotce 53 parkovací brdy a provedete další diagnostický zásah!!! Jinak riskujete trvalé zničení řídící elektroniky v důsledku chyby firmware u některých jednotek!!!


Po zadání otevření brzdiče Vagínou se válečky vůbec nehnou a nejdou ani zatlačit....ani po několikáté ...pouze se roztočí motory ruční brzdy do krajní polohy ale válečky stále něco blokuje proti mechanickému zatlačení a nepomůže ani povolení odvzdušňováku......na radu Humla z DP, kterému za to vřele děkuji pomohlo po odbrždění Vagem až vytažení klíčku a teprve potom se daly válečky zatlačit zpět do brzdiče. Jo a pozor na brzdovou kapalinu stoupne Vám samozřejmě hladina ve vyrovnávačce tak ať nevyteče...

_________________
-===Ex Passat 3C variant 2.0TDI Highline===-===Tekutá fólie CAR DIP UK===-
Obrázek
* * * * * * * * * * * * Pomůžeš mi rozjet nový fórum o dipování? * * * * * * * * * * * *


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
PříspěvekNapsal: 15.09.2008 18:00 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5604

Bydliště:

Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou

Servisní literatura, uživatelský manual Passat 3C - B6 ke stažení
3 různé party

http://rapidshare.com/files/337886228/3C_B6.rar

http://rapidshare.com/files/337936380/Passat_1.rar

http://rapidshare.com/files/337933742/Passat_2.rar

_________________
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla

_________________
VW Touareg facelift 2.5 TDI chip + Touareg 4.2 V8 FSI


Naposledy upravil Mára_VR6 dne 20.01.2010 19:54, celkově upraveno 3

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
PříspěvekNapsal: 16.09.2008 11:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

7642

Hlavní světlomety
Poznámkat Před prací na světlometech vždy vypněte světlomety a nastavte klíček zapalování nebo startovací tlačítko do polohy 0 (předpoloha).
Při reklamacích je bezpodmínečně třeba znát funkci a ovládání osvětlovacího zařízení.
Další informace:
→ Návody k obsluze
Samostudijní program → č.339
Samostudijní program → č.340
Do vozidla jsou montovány hlavních světlomety dvou různých výrobců.
Hella
Valeo
Montáž a demontáž světlometů a jejich přimontovaných dílů je až na demontáž a montáž servomotorů a žárovek stejná.
Detekce a zobrazení závad
Řídicí jednotka palubní sítě je vybavena vlastní diagnostikou usnadňující vyhledávání závad hlavních světlometů.
K vyhledávání závad je třeba použít některý ze systémů popsaných v kapitole „Diagnostické, měřicí a informační systémy vozidla“ v provozním režimu „Řízené vyhledávání závad“ → Kapitola.

Montážní přehled: hlavní světlomet
PoznámkaNa explozivním zobrazení jsou znázorněny servomotory dvou výrobců světlometů, neboť jejich demontáž a montáž se liší.

1 - servomotor regulace sklonu světel vlevo -V48-, resp. servomotor regulace sklonu světel vpravo -V49-
výrobce světlometu: Hella
demontáž a montáž → Kapitola
2 - svěrný kroužek
3 - servomotor regulace sklonu světel vlevo -V48-, resp. servomotor regulace sklonu světel vpravo -V49-
výrobce světlometu: Valeo
demontáž a montáž → Kapitola
4 - svěrný kroužek
5 - výřez v karoserii
6 - krytka
7 - žárovka dálkového světlometu vlevo -M30-, resp. žárovka dálkového světlometu vpravo -M32-
žárovka H7 12 V, 55 W
výměna, výrobce světlometu: Hella → Kapitola
výměna, výrobce světlometu: Valeo → Kapitola
8 - připevňovací šrouby
2 Nm
9 - připevňovací šrouby
8 Nm
10 - nastavovací zdířky
korekce montážní polohy světlometu → Kapitola
11 - světlomet
demontáž a montáž → Kapitola
korekce montážní polohy světlometu → Kapitola
oprava připevňovacích jazýčků světlometu → Kapitola
úprava světlometů pro levostranný / pravostranný provoz, výrobce Hella → Kapitola
úprava světlometů pro levostranný / pravostranný provoz, výrobce Valeo → Kapitola
12 - žárovka obrysového světla vlevo -M1-, resp. žárovka obrysového světla vpravo -M3-
výbava zbytek světa: žárovka 12 V, W 5 W
výbava pro USA a Kanadu: žárovka 12 V, WY 5 W
výměna, výrobce světlometu: Hella → Kapitola
výměna, výrobce světlometu: Valeo → Kapitola
13 - krytka
14 - žárovka tlumeného světlometu vlevo -M29-, resp. žárovka tlumeného světlometu vpravo -M31-
žárovka H7 12 V, 55 W
výměna, výrobce světlometu: Hella → Kapitola
výměna, výrobce světlometu: Valeo → Kapitola
15 - krytka


Přílohy:
7.JPG
7.JPG (55.82 KiB) Zobrazeno 46003 krát

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
PříspěvekNapsal: 16.09.2008 11:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

7642

Demontáž světlometu
Poznámkat Není třeba odpojovat ukostřovací kabel akumulátoru.
t Na obrázcích je znázorněna demontáž a montáž levého světlometu.
t Výměna levého světlometu a pravého světlometu se provádí obdobně.
t Pokud je světlomet demontován, je třeba jej vždy po montáži nastavit → Sešit21.1.
t Pokud je demontován světlomet s výbojkami, je třeba po montáži vždy provést jeho základní nastavení → Sešit21.1.
– Vypněte zapalování i všechny elektrické spotřebiče a uveďte klíček zapalování nebo startovací tlačítko do polohy 0 (předpoloha).
PoznámkaKlíček zapalování rádiového dálkového ovládání položte během demontáže a montáže do interiéru vozidla, aby se zabránilo zamknutí dveří a příp. aktivaci funkcí „Coming Home / Leaving Home “.

– Odjistěte vícepólové konektorové spojení -šipka- a odpojte vícepólový konektor.
– Demontujte mřížku chladiče → Montážní práce na karoserii vně; opr. sk.66.
– Demontujte kryt předního nárazníku → Montážní práce na karoserii vně; opr. sk.63.

– Vyšroubujte připevňovací šrouby -šipky- a sejměte vodicí profil -1-.

– Vyšroubujte připevňovací šrouby -šipky- ze světlometu nahoře.

– Vyšroubujte připevňovací šrouby -šipky- ze světlometu dole.
– Vyjměte světlomet z výřezu v karoserii.


Přílohy:
8.JPG
8.JPG (78.58 KiB) Zobrazeno 45840 krát

9.JPG
9.JPG (64.43 KiB) Zobrazeno 45718 krát

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
PříspěvekNapsal: 16.09.2008 11:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

7642

Montážní přehled: hlavní světlomet s výbojkou a zatáčkovým světlem
1 - krytka
2 - žárovka zatáčkového světla vlevo -L148-, resp. žárovka zatáčkového světla vpravo -L149-
žárovka H7 12 V, 55 W
výměna → Kapitola
kontrola → Kapitola
3 - žárovka obrysového světla vlevo -M1-, resp. žárovka obrysového světla vpravo -M3-
žárovka 12 V, BLUE W 5 W
výměna → Kapitola
kontrola → Kapitola
4 - připevňovací šrouby
2 Nm
5 - světlomet
demontáž a montáž → Kapitola
korekce montážní polohy světlometu → Kapitola
úprava světlometů pro levostranný / pravostranný provoz → Kapitola
provedení základního nastavení světlometů → Sešit21.1
6 - připevňovací šrouby
8 Nm
7 - nastavovací zdířky
korekce montážní polohy světlometu → Kapitola
8 - svěrný kroužek
9 - připevňovací šrouby
10 - řídicí jednotka výbojky vlevo -J343-, resp. řídicí jednotka výbojky vpravo -J344-
demontáž a montáž → Kapitola
11 - vedení výbojky
12 - výbojka vlevo -L13-, resp. výbojka vpravo -L14- („bixenon“)
typ D1S, 35 W
výměna → Kapitola
kontrola → Kapitola
13 - servomotor regulace sklonu světel vlevo -V48-, resp. servomotor regulace sklonu světel vpravo -V49-
demontáž a montáž → Kapitola
kontrola → Kapitola
14 - krytka
15 - těsnění
16 - výkonový modul světlometu vlevo -J667-, resp. výkonový modul světlometu vpravo -J668-
demontáž a montáž → Kapitola

Poznámka
Po montáži nového výkonového modulu světlometu je třeba nakódovat řídicí jednotku zatáčkových světel a regulace sklonu světel -J745- → Kapitola a následně provést základní nastavení světlometů → Sešit21.1.
17 - připevňovací šrouby
18 - výřez v karoserii
19 - řídicí jednotka zatáčkových světel a regulace sklonu světel -J745-
demontáž a montáž → Kapitola
kódování → Kapitola
diagnostika akčních členů → Kapitola
přizpůsobení → Kapitola

Poznámka
Pokud se kóduje řídicí jednotka zatáčkových světel a regulace sklonu světel -J745-, je třeba následně provést základní nastavení světlometů → Sešit21.1


Přílohy:
10.JPG
10.JPG (63.15 KiB) Zobrazeno 45807 krát

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
PříspěvekNapsal: 16.09.2008 11:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

7642

Výměna výbojky:
Poznámkat Výbojku vlevo -L13- a výbojku vpravo -L14- lze zkontrolovat diagnostikou akčních členů řídicí jednotky palubní sítě -J519- → Kapitola.
Na obrázcích je znázorněna výměna výbojky v pravém světlometu.
Výměna výbojky vlevo -L13- a výbojky vpravo -L14- probíhá obdobně.
Demontáž
– Vypněte zapalování i všechny elektrické spotřebiče a uveďte klíček zapalování nebo startovací tlačítko do polohy 0 (předpoloha).
– Demontujte světlomet → Kapitola.

– Zatlačte drátěné očko -1- ve -směru šipky- ke straně.

– Krytku -1- s výkonovým modulem světlometu -2- vytáhněte ve -směru šipky- tak jak to dovolí délky vodičů ze světlometu.
PoznámkaVýkonový modul světlometu -2- není třeba odšroubovat od krytky -1-.

– Odjistěte konektory -šipky- a odpojte je.
POZOR!
Ve skleněné baňce výbojky jsou tlaky od 7 bar (studená) do 100 bar (horká). Horká skleněná baňka dosahuje teploty až 700 stupňů Celsia.
Skleněná baňka může explodovat a vzniká nebezpečí popálení.
Při demontáži a montáži výbojky bezpodmínečně používejte ochranné brýle a rukavice.


– Odpojte konektor -1- od výbojky -2-.

– Odjistěte pružný drátěný třmen -1- a sklopte jej na stranu.
– Opatrně vytáhněte výbojku -2- z objímky.
Montáž
Montáž se provádí v opačném pořadí, přičemž je třeba dbát na následující:
Poznámkat Při montáži výbojky se nedotýkejte skleněné baňky. Vaše prsty na skleněné baňce zanechají tukové stopy, které se při zapnutí výbojky vypaří a skleněnou baňku zakalí.
Skleněnou baňku výbojky nevystavujte žádnému mechanickému namáhání. Skleněná baňka je nesmírně choulostivá a kromě toho je pod vysokým tlakem.
Vyvarujte se přímého pohledu do zaostřeného světelného paprsku, neboť intenzita UV záření výbojky je asi 2,5-krát vyšší než u běžného halogenového světla.
Při montáži držáku s výkonovým modulem světlometu dbejte na správné usazení těsnění. Vniknutím vody do světlometu dojde k jeho zničení.
Pokud je demontován světlomet s automatickou regulací sklonu světel, je třeba po montáži vždy provést jeho základní nastavení → Sešit21.1.
– Novou výbojku nasaďte tak, aby zarážky ležely ve vybráních reflektoru.
– Zkontrolujte funkce světlometu.
– Zkontrolujte nastavení světlometů a příp. je seřiďte → Sešit21.1.


Přílohy:
11.JPG
11.JPG (45.52 KiB) Zobrazeno 45658 krát

12.JPG
12.JPG (73.25 KiB) Zobrazeno 45655 krát

13.JPG
13.JPG [ 39.61 KiB | Zobrazeno 75176 krát ]
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
PříspěvekNapsal: 16.09.2008 12:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

7642

Montážní přehled: kryt předního nárazníku


Přílohy:
14.JPG
14.JPG (82.85 KiB) Zobrazeno 46394 krát

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
PříspěvekNapsal: 16.09.2008 12:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

7642

Demontáž a montáž krytu předního nárazníku:
– Demontujte ochranné vložky blatníku vpředu vlevo a vpravo → Kapitola.
– Shora vyšroubujte šrouby -2- z nosníku zámku.
– Zespodu vyšroubujte šrouby -1-.
– Vyšroubujte šrouby -3- (orientovány vzhůru) vlevo i vpravo.
– Odšroubujte šestihranné matice -4- na blatníku uvnitř vlevo i vpravo.
Další demontáž je možná jen ve spolupráci s druhým mechanikem.
– Ve spolupráci s druhým mechanikem stáhněte kryt nárazníku souběžně z uchycení blatníků.
– Rozpojte konektorová spojení instalovaných elektrických součástí a hadice.


Přílohy:
15.JPG
15.JPG (76.59 KiB) Zobrazeno 45913 krát

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
PříspěvekNapsal: 16.09.2008 12:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

7642

Montážní přehled: kryt zadního nárazníku
Kryt zadního nárazníku
1 - kryt zadního nárazníku
materiál PP/EPDM
demontáž a montáž → Kapitola
2 - šroub
6 ks
dotahovací moment: 2 Nm
3 - rozpěrný nýt
vlevo a vpravo
4 - šroub
4 ks na každé straně
dotahovací moment: 2 Nm
5 - šroub
2 ks na každé straně
dotahovací moment: 4 Nm


Přílohy:
16.JPG
16.JPG (55.53 KiB) Zobrazeno 45636 krát

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
PříspěvekNapsal: 16.09.2008 12:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

7642

Demontáž a montáž krytu zadního nárazníku:
– Demontujte koncová světla v bočním dílu → Elektrické zařízení; opr. sk.94.
– Vyšroubujte šrouby -3- v oblasti ochranné vložky levého a pravého blatníku.
– Šroubovákem vypačte rozpěrný nýt -4- v oblasti ochranné vložky blatníku vlevo i vpravo.
– Zespodu vyšroubujte šrouby -2- a uvolněte zajištění -šipky- vlevo a vpravo.
Podle provedení výfukového systému jsou na bocích vpravo a vlevo dole na krytu zabudovány nýty.
– Vyšroubujte šrouby -5- vlevo i vpravo pod koncovými světly.
Další demontáž je možná jen ve spolupráci s druhým mechanikem.
– Vytáhněte kryt zadního nárazníku souběžně z vodicích profilů na bočním dílu.
– Rozpojte konektorová spojení instalovaných elektrických součástí.


Přílohy:
17.JPG
17.JPG (68.34 KiB) Zobrazeno 45601 krát

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
PříspěvekNapsal: 16.09.2008 12:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

7642

Kryt zadního nárazníku, Variant:
1 - kryt zadního nárazníku
materiál PP/EPDM
demontáž a montáž → Kapitola
2 - rychloupínací šroub
pro kryt tažného zařízení
3 - kryt tažného zařízení
pro tažné zařízení se snímatelnou kulovou hlavou
4 - šroub
6 ks
dotahovací moment: 2 Nm
5 - západky
vlevo a vpravo
6 - rozpěrný nýt
vlevo a vpravo
7 - šroub
4 ks na každé straně
dotahovací moment: 2 Nm
8 - šroub
2 ks na každé straně
dotahovací moment: 4 Nm
9 - nýt
pro tepelný ochranný plech, podle provedení výfukového systému je vlevo a vpravo různý počet.


Přílohy:
18.JPG
18.JPG (85.45 KiB) Zobrazeno 45647 krát

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
PříspěvekNapsal: 16.09.2008 12:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

7642

Demontáž a montáž krytu zadního nárazníku Variant:
– Demontujte koncová světla v bočním dílu → Elektrické zařízení; opr. sk.94.
– Vyšroubujte šrouby -5- v oblasti ochranné vložky levého a pravého blatníku.
– Šroubovákem vypačte rozpěrný nýt -6- v oblasti ochranné vložky blatníku vlevo i vpravo.
– Zespodu vyšroubujte šrouby -3 a 8- a uvolněte západky -2- vlevo a vpravo.
– Podle provedení výfukového systému odstraňte nýty -4- vlevo a vpravo.
– Vyšroubujte šrouby -7- vlevo i vpravo pod koncovými světly.
Další demontáž je možná jen ve spolupráci s druhým mechanikem.
– Vytáhněte kryt zadního nárazníku -1- souběžně -šipky a- z vodicích profilů na bočním dílu.
– Rozpojte konektorová spojení instalovaných elektrických součástí.


Přílohy:
19.JPG
19.JPG (78.48 KiB) Zobrazeno 45625 krát

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
PříspěvekNapsal: 20.09.2008 12:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

7642

Demontáž - Brzdové destičky
které budou opětovně použity, při demontáži označte. Namontujte je zpět na stejné místo, jinak bude brzdný účinek nerovnoměrný!
– Odmontujte kola.

– Příchytnou pružinu brzdových destiček vypačte šroubovákem z brzdového třmenu -šipka- a sejměte.

– Rozpojte konektorové spojení -1- ukazatele opotřebení brzdového obložení.

– Sejměte krytky -šipky-.

– Oba vodicí čepy -šipky- povolte a vyjměte z brzdového třmenu.
– Sejměte brzdový třmen a připevněte ho drátem tak, aby nezatěžoval, resp. nepoškodil brzdovou hadičku.
– Brzdové destičky vyjměte z tělesa brzdového třmenu, příp. sejměte z nosiče brzdy.
Čištění
POZOR!
Brzdový systém neprofukujte tlakovým vzduchem, protože přitom vzniklý prach je zdravotně závadný!

– Důkladně vyčistěte dosedací plochy pro brzdové destičky na nosiči brzdy a odstraňte korozi.
– Vyčistěte brzdový třmen.
K čištění brzdového třmenu je třeba používat výhradně líh.


Montáž:
Před zatlačením pístu vratným přípravkem pístu do válce je třeba odsát brzdovou kapalinu z nádržky brzdové kapaliny. Jinak může brzdová kapalina, pokud byla mezitím doplněna, vytéci a způsobit škody.

– Zatlačte píst zpět.

– Do brzdového třmenu (píst) nasaďte vnitřní brzdovou destičku s příchytnou pružinou.

– Do brzdového třmenu nasaďte vnější brzdovou destičku -2- s příchytnou pružinou.
– Nasaďte brzdový třmen s brzdovými destičkami na nosič brzdy.

– Přišroubujte brzdový třmen oběma vodicími čepy k nosiči brzdy.
– Nasaďte obě krytky.
– Nasaďte příchytnou pružinu brzdového třmenu do příchytné pružiny brzdové destičky a zatlačte ji pod nosič brzdy.
– Spojte konektorové spojení ukazatele opotřebení brzdového obložení.
– Namontujte kola.
Dotahovací moment šroubů kol → Podvozek, nápravy, řízení; opr. sk.44
Poznámkat Po každé výměně brzdových destiček několikrát silně sešlápněte brzdový pedál až k podlaze, aby se brzdové destičky usadily v odpovídající provozní poloze.
t Po výměně brzdových destiček zkontrolujte hladinu brzdové kapaliny.

Dotahovací moment
vodicí čep k nosiči brzdy 30 Nm


Přílohy:
Poznámka: Demontáž
12.JPG
12.JPG (74.21 KiB) Zobrazeno 45634 krát

13.JPG
13.JPG (77.1 KiB) Zobrazeno 45614 krát

Poznámka: Montáž
14.JPG
14.JPG (45.55 KiB) Zobrazeno 45624 krát

15.JPG
15.JPG (72.02 KiB) Zobrazeno 45613 krát

Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 370 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 25  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot], TiberSeptim18 a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Nabízíme čištění DPF profesionální technologií SmartClean® v 1. specializovaném DPF centrum v ČR.
Agile.cz - autopůjčovna s kvalitními a prověřenými vozy.
Porovnejte si povinné ručení a uzavřete pojistku z pohodlí domova.
Otevírací dobu má autopůjčovna Praha Automoc každý den, včetně svátků.
autofolie s dlouholetou tradicí na českém trhu. Záruka kvality, ceny a profesionality! GlassGarant.cz
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.
Chceš velký svaly kupuj kreatin u nás a budeš je mít !
Nejlevnější alu kola VW skladem od Moje Elektrony.cz

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group