Kontrola tlaku v pneu

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
Uživatelský avatar
fredik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chrudim

Re: Kontrola tlaku v pneu

Příspěvek od fredik »

Proste nahodis kola s ventilkama, ktery maj mereni tlaku a po nekolika km jizdy se zapne sama.

[quote="joystyk"]Prosím o radu jak mám "zapnout" řídicí jednotku hlídání tlaku v pneu?
Diagnostika VCDS mí píše toto:

dresa 65: Hlídání tlaku v pneu (J502) Labely: SVO\3AA-907-273.clb
Řídící jednotka SW: 3AA 907 273 D HW: 3AA 907 273 D
Díl: RDKBERU30 H09 0010
Seriové číslo: 10000000223844
ASAM Dataset: EV_RDKBERU30 003012
ROD: EV_RDKBERU30_003.rod
VCID: 35601948944177E90A-8060

1 nalezena chyba:
8402177 - Systém vypnutý
C106D 00 [009] - -
Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 7
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 88
Kilometry: 143189 km
Datum: 2017.11.24
Čas: 05:55:52[/quote]

Uživatelský avatar
Memory
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 20.11.2015 09:06

Re: Kontrola tlaku v pneu

Příspěvek od Memory »

Ahoj, přečetl jsem celé téma, ale nenašel jsem konkrétní odpověď na to co potřebuji - proto píšu svůj dotaz :)

Mám Passat B7 11/2011 a rád bych dodělal pasivní kontrolu tlaku v pneu přes ABS. Na B6 se muselo dodělat tlačítko a kabeláž + nakódovat. Na B7 je zcela stejný systém, nebo se dá reset tlaku řešit pouze přes maxidot či rádio? Viděl jsem na jiných B7, že v maxidotu tato možnost je a tlačítko nikde. Stačí tedy nakódovat? Auto má samozřejmě autohold, esp atd.

oko1980
Řidič
Řidič
Příspěvky: 186
Registrován: 25.12.2016 14:37

Re: Kontrola tlaku v pneu

Příspěvek od oko1980 »

Skus nakodovat a uvidis. Nic tym nepokazis
Passat B6, r.v. 2010, CBBB, 140KW-TDIFun

Uživatelský avatar
Memory
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 20.11.2015 09:06

Re: Kontrola tlaku v pneu

Příspěvek od Memory »

Takovou odpověď jsem úplně nechtěl slyšet :) Chtěl jsem se tu zeptat ještě před tím, než do toho bude někdo vrtat :) Hádám, že je tady hodně majitelů B7, tak by mi někdo z nich mohl napsat, jak to mají řešené.

oko1980
Řidič
Řidič
Příspěvky: 186
Registrován: 25.12.2016 14:37

Re: Kontrola tlaku v pneu

Příspěvek od oko1980 »

Vrtat? je to praca na 5 minut a vtom case si este aj kavu vypijes. Prekodujes ABS a hned uvidis ci ti to pojde alebo nie, ak nie, vratis povodny kod a mas hotovo
Passat B6, r.v. 2010, CBBB, 140KW-TDIFun

JirkaVys
Profík
Profík
Příspěvky: 1110
Registrován: 11.09.2016 14:37

Re: Kontrola tlaku v pneu

Příspěvek od JirkaVys »

To víš že jo, ono když změniš kódování ABS, tak je potřeba udělat pár základních nastavení, které třeba daný člověk neumí, ač se to tu na fóru dá dohledat jak na to (G85, G200, G201, G202).

Zajisté bude lepší odpověď jak na to, od někoho kdo to už někdy dodělávál a ví co je potřeba, než tu něco zbytečně zkoušet.

Uživatelský avatar
tornado1
Člen klubu
Příspěvky: 14721
Registrován: 04.11.2009 13:31
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrola tlaku v pneu

Příspěvek od tornado1 »

to není pravda, po překodování na kontrolu tlaku není nutné dělat toto základní nastavení
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941

Uživatelský avatar
MistrWajn
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 227
Registrován: 10.09.2015 13:51
Bydliště: Žilina/Bratislava

Re: Kontrola tlaku v pneu

Příspěvek od MistrWajn »

Ja mám tiež B7 a ročník 2011 a ABS jednotka mi to nepodporovala takže je dosť možné že to nepôjde ani tebe.

Odoslané z SM-G950F pomocou Tapatalku
Passat B7 Variant | 2011 | 2.0TDI (CFFB) 103kW → 140HP

Moja B7 (by MW)link

JirkaVys
Profík
Profík
Příspěvky: 1110
Registrován: 11.09.2016 14:37

Re: Kontrola tlaku v pneu

Příspěvek od JirkaVys »

Chce nepřímé hlídání tlaku, nikoliv přes senzory v pneu.
Jakákoliv změna kódování ABS jednotky vyžaduje tyto kroky, ostatně i ve VISU atd je to uvedeno.
Raději mu někdo poraďte jak na to u B7, kdo to ví, ať ví na čem je. Já to znám jen z B6 to dodělávání, kde bylo potřeba vyměnit ABS jednotku, natáhnout kabel od ABS jednotky k tlačítku a tlačítko. Poté nakódovat a udělat ty základní nastavení snímačů, ale u B7 bohužel nevím jak to je. A u B8 už je to z výroby a bohužel s TMPS.

Uživatelský avatar
tornado1
Člen klubu
Příspěvky: 14721
Registrován: 04.11.2009 13:31
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrola tlaku v pneu

Příspěvek od tornado1 »

A já ti znova píšu ze píšeš nesmysly!!!!! Žádné nastaveni po změně kódování není potřeba !!!!!!! Nerozumíš tomu a píšeš blbosti ještě k tomu veřejné.. jestli nevěříš tak se prijed podívat!!!!!!
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941

JirkaVys
Profík
Profík
Příspěvky: 1110
Registrován: 11.09.2016 14:37

Re: Kontrola tlaku v pneu

Příspěvek od JirkaVys »

...
U přímého měření samozřejmě není potřeba nic z toho nastavovat.
Dle tebe píšou všichni blbosti, to už víme, nicméně co místo těch blbostí dotyčnému poradit co je potřeba pro nepřímé měření u B7? To se má tazatel asi také přijet podívat jak se mu rozsvítí přístrojovka a projistotu vyměnit jednotku EPB a voala kódování z ABS zmizelo, ne vlastně to se stát také nemůže. :)

Uživatelský avatar
tornado1
Člen klubu
Příspěvky: 14721
Registrován: 04.11.2009 13:31
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrola tlaku v pneu

Příspěvek od tornado1 »

ano při vyměně jednotky epb kodování abs jednotky zmizí, v žádném případě ne u kodování nepřímého měření tlaku v pneu - podporují z výroby pouze ABS jednotky které mají autohold z výroby. u přímého měření nutná výměna komfortky - není problém u mně včetně přenesení immo dat. a co se týče B7, jak víš že dotyčnému můžu poradit? opět píšeš blbosti, jak víš že mám takové znalosti? ale jak vidím ty máš rozumu až moc..
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941

JirkaVys
Profík
Profík
Příspěvky: 1110
Registrován: 11.09.2016 14:37

Re: Kontrola tlaku v pneu

Příspěvek od JirkaVys »

Nejspíše bude lepší počkat na normální zprávu od někoho kdo opravdu poradí co a jak je potřeba pro rozjezd měření, než tohle...
A jinak přímé měření dobrovolně by chtěl jen blázen (tam kde už je povinné je to věc jiná, rv 2014), zaprvé je to k ničemu a pokud se člověk 2x do roka koukne na tlak v pneu u pumpy, tak to bohatě stačí. Ono stačí i to že se 2x do roka prezouvá. Mám tuhle blbost 3 roky na B8 a 1 snímač už odešel aspoň že to jde zahodit. Je to zase a jen kvůli emisím. Ale to už jen tak mimo téma.
Dál není co dodat, zbytečně tu je hromada příspěvků o ničem z obou stran.

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrola tlaku v pneu

Příspěvek od napster »

Zrovna Tornado1 si myslím,že ví,co píše. Ano jeho odpověď "umím,prijed do Humpolce" je zde už legendární,ale já ho chápu. Lidi,co si koupi čínu VCDS a už nabízejí služby kódování je plný internet. Bohužel jediný,co ovládají je vyčíst paměť závad z GW a otevřít si Lcoding a zaskrtavat tam chlivecky jak ve sportce. No a potom se resi proč nefunguje to a to. A potom se jede do Humpolce/Strakonic..... k neprimemu měření. Mám ho u 2. Aut a o ničem. Jelikož jezdím na runflatech,tak R18 225/40/18 se mi ukázala,až když byla pneu úplně prázdná a já sjel z dálnice na horší cestu. U R19 235/30/19 to nezaznamenalo nic :mrgreen:
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
Memory
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 20.11.2015 09:06

Re: Kontrola tlaku v pneu

Příspěvek od Memory »

Pánové, asi nemá smysl se tu nějak zbytečně dohadovat :roll: Jinak samozřejmě nemám možnost si to nějak nakódovat sám, takže hlášky typu: "zkus to nastavit a uvidíš" jsou sice fajn, ale fakt nemám takové možnosti. V podstatě chtěl jen informaci, zda B7 resetuje tlak při pasivní metodě tlačítkem nebo přes maxidot, nebo jen přes maxidot popř. když mám auto s autoholdem z výroby, co je k tomu u B7 potřeba. Díky :)

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“