Kontrola tlaku v pneu
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- tornado1
- Člen klubu
- Příspěvky: 14724
- Registrován: 04.11.2009 13:31
- Bydliště: Humpolec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kontrola tlaku v pneu
není to žádný problém
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941
-
- Řidič
- Příspěvky: 160
- Registrován: 09.05.2009 12:16
- Bydliště: Bratislavsky kraj
Re: Kontrola tlaku v pneu
tak to je potom super,pustim sa do toho,neviete nehodou kde by som zohnal kabelaz,tlacitko set a nejake svorkovnice na to dik
- vw13
- Řidič
- Příspěvky: 96
- Registrován: 05.10.2010 23:10
- Bydliště: okolie NR
Re: Kontrola tlaku v pneu
Ahojte, mam kontrolu cez SET a stale mi to svieti na budikoch, skusal som to kalibrovat cez tlacitko ako pisu v navode
ale nejde to, viete mi poradit v com moze byt problem? VAG vyhadzuje chybu ale v com je chyba? ABS funguje tak
neviem.
ale nejde to, viete mi poradit v com moze byt problem? VAG vyhadzuje chybu ale v com je chyba? ABS funguje tak
neviem.
The Black arrow - Čierny šíp - http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=102&t=23470" onclick="window.open(this.href);return false;
- ejne
- VWjunior
- Příspěvky: 1520
- Registrován: 14.09.2008 17:43
- Bydliště: SVK ( SLC, SL )
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kontrola tlaku v pneu
skus este raz a takto :
Ukazatel kontroly pneumatik: Provedení základního nastavení
Platí pouze pro ukazatele kontroly pneumatik s PR-číslem 7K6 ( zistite to z servisky alebo z podrobneho vypisu z vybavi vozidla )
Poznámka : Základní nastavení ukazatele kontroly pneumatik -K220- by se zásadně mělo provádět pouze „poté“, co byl tlaku pneumatik zkorigován na správné hodnoty.
- Pokud po varování tlaku pneumatik nezjistíte ztrátu tlaku ani poškození pneumatik, lze klamné varování odstranit pomocí základního nastavení.
Kontrolka ukazatele kontroly pneumatik -K220- porovnává pomocí snímačů ABS otáčky a tím i obvod pneumatik jednotlivých kol. Při změně obvodu pneumatiky některého kola se to zobrazí v ukazateli kontroly pneumatik. Obvod pneumatiky se může změnit v důsledku:
- přílišného snížení tlaku pneumatiky.
- v případě strukturálního poškození pneumatik.
- v případě jednostranného zatěžování vozidla.
- silného zatížení kol jedné nápravy (např. při jízdě s přívěsem nebo jízdě do kopce a z kopce).
- v případě namontovaných sněhových řetězů.
- v případě namontování nouzového kola.
- v případě vyměněného jednoho kola nápravy.
Kontrolka ukazatele kontroly pneumatik -K220- má ve sdružených přístrojích žlutou kontrolku
- „BLIKAJÍCÍ SVĚTLO“ znamená, že ještě nebylo provedeno „PRVNÍ ZÁKLADNÍ NASTAVENÍ“.
- „TRVALÉ SVÍCENÍ“ související s výstražným tónem znamená, „VAROVÁNÍ“, byla zjištěna ztráta tlaku, zkontrolujte tlak pneumatik a proveďte základní nastavení systému.
Provedení „PRVNÍHO“ základního nastavení
– Zapněte zapalování.
– Současně na dobu delší než 2 sekundy stiskněte tlačítko ESP i tlačítko SET-A- ve středové konzole.
Pokud není instalováno ESP, stiskněte tlačítko ASR.
Zahájení základního nastavení potvrdí zvukový signál.
Při následném novém zapnutí zapalování se již neobjeví žádné varování.
Provedení základního nastavení
– Zapněte zapalování.
– Stiskněte tlačítko SET-A- ve středové konzole na déle než 2 sekundy.
Kontrolka ukazatele kontroly pneumatik -K220- ve sdružených přístrojích - svítí, dokud je tlačítko stisknuto.
Zahájení základního nastavení potvrdí zvukový signál.
Při následném novém zapnutí zapalování se již neobjeví žádné varování.
Ukazatel kontroly pneumatik: Provedení základního nastavení
Platí pouze pro ukazatele kontroly pneumatik s PR-číslem 7K6 ( zistite to z servisky alebo z podrobneho vypisu z vybavi vozidla )
Poznámka : Základní nastavení ukazatele kontroly pneumatik -K220- by se zásadně mělo provádět pouze „poté“, co byl tlaku pneumatik zkorigován na správné hodnoty.
- Pokud po varování tlaku pneumatik nezjistíte ztrátu tlaku ani poškození pneumatik, lze klamné varování odstranit pomocí základního nastavení.
Kontrolka ukazatele kontroly pneumatik -K220- porovnává pomocí snímačů ABS otáčky a tím i obvod pneumatik jednotlivých kol. Při změně obvodu pneumatiky některého kola se to zobrazí v ukazateli kontroly pneumatik. Obvod pneumatiky se může změnit v důsledku:
- přílišného snížení tlaku pneumatiky.
- v případě strukturálního poškození pneumatik.
- v případě jednostranného zatěžování vozidla.
- silného zatížení kol jedné nápravy (např. při jízdě s přívěsem nebo jízdě do kopce a z kopce).
- v případě namontovaných sněhových řetězů.
- v případě namontování nouzového kola.
- v případě vyměněného jednoho kola nápravy.
Kontrolka ukazatele kontroly pneumatik -K220- má ve sdružených přístrojích žlutou kontrolku
- „BLIKAJÍCÍ SVĚTLO“ znamená, že ještě nebylo provedeno „PRVNÍ ZÁKLADNÍ NASTAVENÍ“.
- „TRVALÉ SVÍCENÍ“ související s výstražným tónem znamená, „VAROVÁNÍ“, byla zjištěna ztráta tlaku, zkontrolujte tlak pneumatik a proveďte základní nastavení systému.
Provedení „PRVNÍHO“ základního nastavení
– Zapněte zapalování.
– Současně na dobu delší než 2 sekundy stiskněte tlačítko ESP i tlačítko SET-A- ve středové konzole.
Pokud není instalováno ESP, stiskněte tlačítko ASR.
Zahájení základního nastavení potvrdí zvukový signál.
Při následném novém zapnutí zapalování se již neobjeví žádné varování.
Provedení základního nastavení
– Zapněte zapalování.
– Stiskněte tlačítko SET-A- ve středové konzole na déle než 2 sekundy.
Kontrolka ukazatele kontroly pneumatik -K220- ve sdružených přístrojích - svítí, dokud je tlačítko stisknuto.
Zahájení základního nastavení potvrdí zvukový signál.
Při následném novém zapnutí zapalování se již neobjeví žádné varování.
VW Passat 2.0 103kw Sportline = Moje presuvadlo
Najväčšou hrozbou v cestnej premávke sú autá, ktoré sú rýchlejšie než schopnosť ich vodičov myslieť
Najväčšou hrozbou v cestnej premávke sú autá, ktoré sú rýchlejšie než schopnosť ich vodičov myslieť
- vw13
- Řidič
- Příspěvky: 96
- Registrován: 05.10.2010 23:10
- Bydliště: okolie NR
Re: Kontrola tlaku v pneu
dnes som bol u jedneho machra a uz to funguje konecne ako ma
The Black arrow - Čierny šíp - http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=102&t=23470" onclick="window.open(this.href);return false;
- pásovec
- Moderátor
- Příspěvky: 5487
- Registrován: 25.03.2008 20:26
- Bydliště: Praha
Re: Kontrola tlaku v pneu
Má někdo v autě tuto komfortku: 3C0 959 433 AJ ?
Dodo Juice,Microfiber Madness,Autoglym,Meguiars,Swissvax,Raceglaze,Carpro a další..
http://www.detailingclub.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.detailingclub.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- ejne
- VWjunior
- Příspěvky: 1520
- Registrován: 14.09.2008 17:43
- Bydliště: SVK ( SLC, SL )
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kontrola tlaku v pneu
viem o jednej AR v prahe
VW Passat 2.0 103kw Sportline = Moje presuvadlo
Najväčšou hrozbou v cestnej premávke sú autá, ktoré sú rýchlejšie než schopnosť ich vodičov myslieť
Najväčšou hrozbou v cestnej premávke sú autá, ktoré sú rýchlejšie než schopnosť ich vodičov myslieť
- Filap
- Profík
- Příspěvky: 1025
- Registrován: 19.01.2010 11:54
- Bydliště: Kousek od Štatlu
Re: Kontrola tlaku v pneu
Prosim vás,mohl by mi někdo napsat číslo toho tlačítka pro základní kontrolu tlaku v pneu bez čidel s nápisem SET.Chci to dodělat a ve VW na mě vybafli s dvěma typy a já nevím kterej.Díky
Passat 3C
- dream7000
- VWagenista
- Příspěvky: 1449
- Registrován: 16.01.2008 18:29
- Bydliště: Námestovo, Orava
Re: Kontrola tlaku v pneu
aky mas rok vyroby? mas tu obrazky aj s popisom
- Přílohy
-
- tlacitka.rar
- (506.77 KiB) Staženo 336 x
- Hrasko
- Profík
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 09.12.2009 13:58
- Bydliště: ...západ SVK
Re: Kontrola tlaku v pneu
3C0 927 121 D REH , toto je tlacitko z napisom SET na jednoduche dorobenie kontr. tlaku .
Vies o tom , ze musis mat Autohold z vyroby , aby ti to RJ ABS podporovala ?
Vies o tom , ze musis mat Autohold z vyroby , aby ti to RJ ABS podporovala ?
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
V beznádejnej situácii je po ruke vždy jedno riešenie : kladivo
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
V beznádejnej situácii je po ruke vždy jedno riešenie : kladivo
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
- Filap
- Profík
- Příspěvky: 1025
- Registrován: 19.01.2010 11:54
- Bydliště: Kousek od Štatlu
Re: Kontrola tlaku v pneu
Mám 2006,jinak AutoHold mám z výroby.
A ten soubor mi nejde otevřít
Ale díky
A ten soubor mi nejde otevřít
Ale díky
Passat 3C
- vw13
- Řidič
- Příspěvky: 96
- Registrován: 05.10.2010 23:10
- Bydliště: okolie NR
Re: Kontrola tlaku v pneu
ja som to mal origo z vyrobi a som to musel vypnut, stale to blblo /svietilo/
inak 3C0 927 121 D REH
inak 3C0 927 121 D REH
The Black arrow - Čierny šíp - http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=102&t=23470" onclick="window.open(this.href);return false;
- Filap
- Profík
- Příspěvky: 1025
- Registrován: 19.01.2010 11:54
- Bydliště: Kousek od Štatlu
-
- Řidič
- Příspěvky: 160
- Registrován: 09.05.2009 12:16
- Bydliště: Bratislavsky kraj
Re: Kontrola tlaku v pneu
pod baterkou som nenasiel ziadny konektor,kde ho mam ,jedine co som mnasiel je pred vzduchovym filtrom a ten ma iba 14 pinov,ale to asi nebude on
-
- Řidič
- Příspěvky: 160
- Registrován: 09.05.2009 12:16
- Bydliště: Bratislavsky kraj
Re: Kontrola tlaku v pneu
tak som ho nasiel ,nie je vobec pod akumulatorom ale na opacnej strane ako je spolujazdec,