Chybový kod - G235 snímač teploty výfukových plynů
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- Prochy01
- VWexpert
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12.05.2012 18:28
- Bydliště: Praha
Re: Chybový kod - G235 snímač teploty výfukových plynů
Jen malá vsuvka - jak častá by měla být regenerace? Napster pise, ze to bylo 500-1000 a řešili to... sem si myslel, ze třeba těch 500-1000 je zcela OK. Ja to tedy zatím vůbec neřeším a ani nevím jak často to regeneruje, ale už se mi parkrát stalo, ze jsem ji chcipnul v běhu...to pak běží sahary snad 2-3minuty...no ale s tím neudělas nic...no a při jízdě to nepoznam
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: Chybový kod - G235 snímač teploty výfukových plynů
myslím že 500-1000 je běžný standard
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Chybový kod - G235 snímač teploty výfukových plynů
500km a vejš je normální,problém je, když je to každých 200km.
- napster
- VWmaniak
- Příspěvky: 6483
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chybový kod - G235 snímač teploty výfukových plynů
U pičaauta bylo mrtvy cidlo na turbu. Dle diagnostiky 75g bordelu v DPF regenerace uz nelze udelat. A ato stale jede a ani do nouzaku nepada. Me SII regeneruje co 1000km. Tzn 1. Tydne. Nejak to neresim. Udelam regwneraci a nejak me to netrapi. Ale dokaze me vytocit,kdyz celej den litam po dalnicixh,nebo delam nejaky rychlo vylet treba 700km. Prijizdim k baraku a spusti se regenerace,kdyz uz jsem po tom dni utahanej jak šňůra od hajzlu a musim jet udelat jeste regeneraci u noveho auta se delala po 20tkm alespon u OIII,co jsme meli jako služební.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
- Tomikcek
- VWjunior
- Příspěvky: 1622
- Registrován: 14.08.2010 13:05
- Bydliště: Hovězí - Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chybový kod - G235 snímač teploty výfukových plynů
Pánové, může mi někdo podle vin zjistit co tam teda patři ? Na elitu píšou 03L906088AJ, v kelly zase 03L906088CE/BS . Na obou píšou použití pro můj motor CBBB . Jinak vin je tu WVWZZZ3CZ9E531857 . Díky
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW + Audi S4 b5 avant 2.7BiTurbo s K04 - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶
- martin1808
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 25.01.2010 15:52
- Bydliště: okr. Ústí nad Orlicí
Re: Chybový kod - G235 snímač teploty výfukových plynů
Třeba to pomůžeTomikcek píše:Pánové, může mi někdo podle vin zjistit co tam teda patři ? Na elitu píšou 03L906088AJ, v kelly zase 03L906088CE/BS . Na obou píšou použití pro můj motor CBBB . Jinak vin je tu WVWZZZ3CZ9E531857 . Díky
VW Passat Variant B6@103 kW, 2006, BMP
- Tomikcek
- VWjunior
- Příspěvky: 1622
- Registrován: 14.08.2010 13:05
- Bydliště: Hovězí - Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chybový kod - G235 snímač teploty výfukových plynů
Senzace, díky moc . Koupím tu BS a uvidím co to bude dělat
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW + Audi S4 b5 avant 2.7BiTurbo s K04 - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶
- ctvrta
- Profík
- Příspěvky: 929
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: VWary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chybový kod - G235 snímač teploty výfukových plynů
1 Fault Found:
8669 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235)
P0544 00 [232] - Circuit Malfunction
MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 4
Mileage: 352001 km
Date: 2065.14.28
Time: 14:29:26
Readiness: 1 1 0 0 0
Zdravim, neporadil by někdo s 2.0 TDI 125kW CFGB?
Auto začalo při konstantní rychlosti jakoby houpat/škubat a po jizdě bez plynu po přidání příšerně bíle zahulí.
Při zrychlování jede perfektně a nehulí.
DPF rozsvítilo kontrolku a regenerace neproběhla už 1500km.
Zaplněnost DPF je vypočítaná cca 8g a měřená cca -1g.
Diferenciální tlak je za na volnoběh cca 7hPa a při jízdě jde až k 70hPa.
Několikrát se rozblikalo žhavení + kontrolka motoru a vyhodilo to chybu P0544 senzor teploty výf. plynů G235.
Když se vyčtou hodnoty všech 4 teplotních senzorů na DPF, tak pouze senzor č. 2 bank 1 hlásí pořád 0,0° a 0,0V.
Mám tedy vyměnit G235 (popřípadě zkontrolovat kabel), i když jsem všude vyčetl, že G235 je senzor č. 1 bank 1 a nikoliv senzor č.2 bank 1, jak ukazuje VCDS?
Pak nakódovat nový senzor - jde to přes VCDS?
Spustit manuálně regeneraci? Jak, když se nedostanu na kodování II?
Děkuji za každou radu.
8669 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235)
P0544 00 [232] - Circuit Malfunction
MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 4
Mileage: 352001 km
Date: 2065.14.28
Time: 14:29:26
Readiness: 1 1 0 0 0
Zdravim, neporadil by někdo s 2.0 TDI 125kW CFGB?
Auto začalo při konstantní rychlosti jakoby houpat/škubat a po jizdě bez plynu po přidání příšerně bíle zahulí.
Při zrychlování jede perfektně a nehulí.
DPF rozsvítilo kontrolku a regenerace neproběhla už 1500km.
Zaplněnost DPF je vypočítaná cca 8g a měřená cca -1g.
Diferenciální tlak je za na volnoběh cca 7hPa a při jízdě jde až k 70hPa.
Několikrát se rozblikalo žhavení + kontrolka motoru a vyhodilo to chybu P0544 senzor teploty výf. plynů G235.
Když se vyčtou hodnoty všech 4 teplotních senzorů na DPF, tak pouze senzor č. 2 bank 1 hlásí pořád 0,0° a 0,0V.
Mám tedy vyměnit G235 (popřípadě zkontrolovat kabel), i když jsem všude vyčetl, že G235 je senzor č. 1 bank 1 a nikoliv senzor č.2 bank 1, jak ukazuje VCDS?
Pak nakódovat nový senzor - jde to přes VCDS?
Spustit manuálně regeneraci? Jak, když se nedostanu na kodování II?
Děkuji za každou radu.
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Chybový kod - G235 snímač teploty výfukových plynů
Je to jen blbý teplotní čidlo, nic se na tom nekoduje. Čidla jsou 3, to první je lambdasonda. Tj. pokud to vypisuje g235 tak je to čidlo které se označuje jako před turbem, ve skutečnosti je v podstatě v turbu. Další je před DPF a poslední za DPF. Žádné čtvrté teplotní tam není.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
- ctvrta
- Profík
- Příspěvky: 929
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: VWary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chybový kod - G235 snímač teploty výfukových plynů
Tak v tom případě by č.1 musela být Lambda, č.2 být první čidlo G235, které je K.O. a pak by to dávalo smysl. Ale právě nevim.. Nerad bych je měnil zbytečně, když stojí každý 2200,-
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Chybový kod - G235 snímač teploty výfukových plynů
odešlo mi tohle čidlo taky a mělo to přesně stejný symptomy. Jako by tě někdo zezadu tahal za pr**l. Tam asi není nad čím přemýšlet. Tohle čidlo odchází poměrně často. V autorizáku mě stálo asi 3 500,-Kč, ale ty ho určitě vidíš někde levněji.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Řidič
- Příspěvky: 89
- Registrován: 27.04.2017 06:37
Re: Chybový kod - G235 snímač teploty výfukových plynů
Tak a je to v p.... . Předevčírem mi na dálnici začala blikat kontrolka žhavení. Jel jsem na diagnostiku a tam to ukázalo na čidlo teploty výfukových plynů před filtrem. Nechal jsem ho vyměnit a dnes opět bliká kontrolka žhavení. Prosím o radu, co s tím. Zítra odjíždím na dovolenou. Díky všem.
- ctvrta
- Profík
- Příspěvky: 929
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: VWary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chybový kod - G235 snímač teploty výfukových plynů
A vymenili ti spravny cidlo? Pred filtrem znamena asi to za turbem, kam je fakt blbej pristup.
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Chybový kod - G235 snímač teploty výfukových plynů
musíš znovu na diagnostiku, tam to bude jasně napsaný. Nemá smysl cokoliv jinýho radit.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Řidič
- Příspěvky: 89
- Registrován: 27.04.2017 06:37
Re: Chybový kod - G235 snímač teploty výfukových plynů
Říkali, že tam je nejblbější přístup. Takže předpokládám, že měnili to správný. Dnes večer tam pojedu znovu. Pokud načtou to stejný, tak jsem v prčicích. Nevím, jestli nemám odpiskat dovolenou. Zatím se mi to vždy stalo, když jsem jel přes 150 km/h a do nouzaku to zatím nikdy nespadlo. Ale 800km do Chorvatska je asi risk.