2.0 TDI 140 ps Problém!!!

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
cheazy
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 12.12.2008 23:34

2.0 TDI 140 ps Problém!!!

Příspěvek od cheazy »

Tak vás tu srdečně zdravim jsem tu nováček.Můj problém se týká mého passat 3C v 2.0 tdi 140ka najeto !7000 tis! a začalo to takle muj otec straší pán si pujčil mé auto že s ním pojede do prahy, své měl v servisu. Po jeho navratu mi bylo sděleno ,že v polovině cesty, mu začalo něco pískat, prej tam mám kočky nebo co tak jsem neváhal a šel na obhlídku a skutečně po otevření kapoty a přidání nad 2 tis ot a pušteni se ozve z motoru tssssff jako když je tam blow upp ventil, ale tohle pasator nikdy nedělal prostě to fouka v místě okolo hadice . Šlo se na testovací jízdu a bohužel to je znát i v jízdě pokud jede na 3/4 plynu až 1/2 auto jede parádně tak jako nové, ale pokud mu date postupně plnej knedli tak uplně cíte že s rostoucíma otáčka to mín a mín tahne za 3 noha na podlaze a vytáči se to stylem 2900,3000,3100 je to prostě mrtvé ale pokud jezdíte jen na pul plynu jede to v klídku. Ok tedy nechali jsme to tak jak to je a po čase asi tak 500 km "kočky v motoru" to začalo žrát chladičku a celkem papkat olej tak tadááá do servisu Auto Exner -k jejich chování nemám co dodat jen že todle se jen tak nevidí ,auto jsme jim tam nechali a napsali jim závady mimochodem začalo kopat spojčička upozornuji ač na to že je mi 18 jezdím pijanko a to max 3 tis mám lehkou nohu,tak řekli ok podívame se na to nabídly mi že mě svezou a jel s nama jejich pracovn