Ventil pro pumpu, klepe se motor, hapruje napětí 2,0TDI103kW

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
P.J.Z
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 28.11.2008 18:17

Ventil pro pumpu, klepe se motor, hapruje napětí 2,0TDI103kW

Příspěvek od P.J.Z »

Zdravím ve spolek.
Opět další lahůdka motoru 2,0. Po dvou minutách jízdy se ztratily otáčky, následně zdechl. Nešel nastartovat, nakonec chytl, s tím že v motoru nehorázný rachot jako když by do něj někdo mlátil kladivem v intervalu cca 3s., maximálně se dalo jet 50km/h, kde mi v servise smazali chyby jako : emise do dílny, motor do dílny, víc si nevěděli rady. Doma jsem napojil a vyjelo mi následující:
18077 - ventil pro pumpu/dyzu valec 4 (N243): elektricka chyba
P1669 - 006 - zkrat na plus - Sporadická - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Stav závad: 10100001
Priorita závad: 6
Frekvence závad: 8
Počítadlo resetů: 146
Kilometry: 95480 km
Indikace času: 0
Datum: 2008.12.15
Čas: 15:24:33
info o závadě:
Otáčky: 800 /min
Text: 40
Text: Nm
Text:
Napětí baterie: 220.2 V
Napětí: 4.77 V
Teplota: 72.0°C
Mám namontované xenony cca 5 měsícu HID, kdy levý blikal i přes změnu napětí na 35kW, a dále bohužel nedorozuměním mého servisu jsem měl před 5tisíci měnit olej.Mám Castrol 5W40 a Torax si myslel že 5W30 čili interaval nezapípal..
Řešili jste prosím někdo? Auto je na leasing ale do rtToraxu s tím určitě nepujdu.
Poud by někdo vědel jak dále prosím ozvěte se mi buď tady nebo na mob 605 043 475. Moravskoslezký (ova,fm,hav,karv). Zítra to musím řešit. Děkuji Petr

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“