Stránka 24 z 26

Re: NOVÉ ZÁVADY NA 3C - další závady sem prosím už nepište

Napsal: 29.11.2009 19:51
od mrmaryII
Jasne, ze 5 mesiacov by mala vydrzat bez akychkolbvek problemov a netvrdim, ze je to urcite tak, ale je to jedna z moznosti.Okrem toho, menil som baterky v kuchynskej vahe (rovnaky typ ako v kluci) a vydrzala mi tam 3 mesiace a to sa vaha skoro nepouzivala (VARTA) a potom som tam dal novu Maxell a je tam uz skoro rok a drzi zatial. V kazdom pripade ju vies premerat.

Re: NOVÉ ZÁVADY NA 3C - další závady sem prosím už nepište

Napsal: 29.11.2009 20:00
od TNT
Zkusim na ni kouknout na tu baterku, ale nejak mi to nejde do hlavy, ze to bylo jen na tom jednom miste. :)

Re: NOVÉ ZÁVADY NA 3C - další závady sem prosím už nepište

Napsal: 29.11.2009 20:33
od mrmaryII
Tak jasne, ze tam mozes mat rozne interferencie signalov, ktore taku vec mozu sposobit, ale to mi pripada ovela menej pravdepodobne, ako poskodeny ovladac, pripadne chyby sposobene nizkym napatim. Kod je generovany takmer nahodne, takze trafit sa tak, aby si v jednej chvili otvoril viac aut na blizku je takmer vylucene. A urobit to 2x je myslim asi tak pravdepodobne, akoze zajtra padne Ficovlada (v tomto pripade bohuzial :) nepadne)

Re: NOVÉ ZÁVADY NA 3C - další závady sem prosím už nepište

Napsal: 29.11.2009 21:03
od TNT
Zkusim zmerit baterku, jak je na tom. K tomu nemoznymu odemceni 2 aut najednou, kdysi jsem naucil ovladac z jednoho myho auta na druhy auto a oteviral jsem je najednou. :)

Re: NOVÉ ZÁVADY NA 3C - další závady sem prosím už nepište

Napsal: 29.11.2009 22:49
od mrmaryII
Tak, ale musis ich to naucit. A ked vies ako to funguje, tak vies, ze nahoda je skoro nemozna :), ale jeden nikdy nevie, ze :)?

Re: NOVÉ ZÁVADY NA 3C - další závady sem prosím už nepište

Napsal: 30.11.2009 16:53
od lukasko144
Mne ked uz hlasil Maxidot vybitu baterku som ju vybral, zmeral a mala 2,9 V, som ju nabil a po nabiti mala 3,2 V. Musim si nakodovat to zatvaranie okien na jedno stlacenie, lebo kym sa mi zavrelo stresne okno, to trvalo.. A po mojich skusenostiach so slabou baterkou by som skor povedal, ze to neotvori, ani ked bude pri aute s klucikom a nie ze este spoza steny domu..

Re: NOVÉ ZÁVADY NA 3C - další závady sem prosím už nepište

Napsal: 17.01.2010 22:05
od mirek22
Ahoj chlapi
minuly tyden do mně narazily a zrušily mi uplně moji staru B5 ale uvažuju o passatu 3C a jasně že TDI jaky motor koupit a jaký né a na co si mám dat pozor chtěl bych od 2006 nahoru
Děkuji moc za rady :lol:

Re: NOVÉ ZÁVADY NA 3C - další závady sem prosím už nepište

Napsal: 18.01.2010 10:53
od Michalj
mirek22 píše:Ahoj chlapi
minuly tyden do mně narazily a zrušily mi uplně moji staru B5 ale uvažuju o passatu 3C a jasně že TDI jaky motor koupit a jaký né a na co si mám dat pozor chtěl bych od 2006 nahoru
Děkuji moc za rady :lol:
No já to řešil před vánoci a vyšel mi nejlíp 2,0TDI 125kW CR s DSG , tichej motor proti PD a fakt táhne jak pes , i když mu ještě nenakládám na plno. Spotřebu kombinovanou mám zatím 7,2 - 70%město a 30%venku. Jsem moc spokojenej. Ale nevím jak po technické stránce , tomu moc nehovím, je to můj druhý diesel , měl sem půl roku Octavii 2.0TDI PD a nebyl sem spokojen.

Re: NOVÉ ZÁVADY NA 3C - další závady sem prosím už nepište

Napsal: 22.01.2010 18:41
od Alficek
Resil jsem ten samy problem, zda jit do 1.9 TDI nebo do 2.0 TDI
Kolega si poridil 2.0 TDI DSG. Nejprve se mu vysypala prevodovka, nastesti jeste vymena v zaruce. Ted se mu utrhnul ventil - motor v prdeli. U VW CZ mu rekli asi 180.000.- za vymenu motoru, v Nemecku to spocitali na cca 120-130tis Kc.
Dalsimu znamemu s 2.0 TDI se podarilo motor zadrit - asi vinou olejove pumpy. Nektere verze maji nejaky zvlastni pohon olejoveho cerpadla (technicky presne neznam reseni, bud asi ozubena kola, nebo retez?).
S 2.0 TDI 6 kvalt je urcite lepsi svezeni, ale nechtel jsem riskovat vymenu praskle hlavy - timto trpi hodne dvoulitru, vymena hlavy v original servisu vyjde udajne na 70-80tis Kc. Dal tam byvaji problemy se dvojhmotnostnimi setrvacniky .....
Proto jsem se uskromnil a sel do slabsi 1.9 TDI.
Prikladam nejake male povidani, ktere jsem nasel na netu.

Re: NOVÉ ZÁVADY NA 3C - další závady sem prosím už nepište

Napsal: 09.02.2010 22:54
od mart33
Ahoj všem co mají problém při zavíráni kufru pri mrazech...taky jsem práskal min 100x víkem kufru před barákem a pořad ne a ne zavřit.....frajer s favoritem vedle mě se už culil :-) NAPROSTO JEDNODUCHÉ ŘEŠENÍ.... a to pořadně vystříkat zámek WD olej ve spreji stoji cca 100kč a opravdu to funguje .Vyskoušeno i při -25.Olej prostě nemrzne a to je proble u zámku VW stačí min. vlhkost a nesepne

Re: NOVÉ ZÁVADY NA 3C - další závady sem prosím už nepište

Napsal: 09.02.2010 23:16
od mrmaryII
Myslim, ze Mara tento problem popisal jednoznacne a jasne. Rozobrat, vycistit namazat. Podla neho toto obstrekovanie z vonku je len na kratky cas.

Re: NOVÉ ZÁVADY NA 3C - další závady sem prosím už nepište

Napsal: 09.02.2010 23:28
od Michalj
No a ono WDčko už taky není bůhví jaká pecka, jsou už novější mazadla k vytěsnění vlhkosti a teplotně stálejší při velkých teplotách i mrazech. Osobně už WD nepoužívám.

Re: NOVÉ ZÁVADY NA 3C - další závady sem prosím už nepište

Napsal: 10.02.2010 13:23
od KJirka
no a co používáš ?

Re: NOVÉ ZÁVADY NA 3C - další závady sem prosím už nepište

Napsal: 10.02.2010 15:21
od Michalj
No není to sice za stovku, ale stačí toho fakt malinko a vše super. Kupujeme tyhle mazadla na různé věci , používáme to v práci na všechno a max spokojenost a vydrží to dlouho, hlavně to první , za to dám krk .

http://www.olejshop.cz/maziva/p/ulpivac ... ml-li4084/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.olejshop.cz/maziva/p/udrzbov ... ml-li3075/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.olejshop.cz/maziva/p/tectane ... ac-t00075/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.olejshop.cz/maziva/p/tectane ... ac-t21101/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.olejshop.cz/maziva/p/motip-m ... rej-400ml/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: NOVÉ ZÁVADY NA 3C - další závady sem prosím už nepište

Napsal: 28.03.2010 20:25
od zbuj
Cauec lidi mam maly problem ktery mi lehce vrta hlavou --- dneska jsem jel na trip a auto mi "zase" skocilo do nouzaku - stalo se mi to uz po 3. poprve cc pred rokem a neco, po druhe tak pred pul rokem a ted zase takze si to dava na cas :mrgreen: co pul roku me to postrasi :twisted: Divne je to ze se to zavada je vzdy ta sama i pri stejnych otackach a troufnul bych si rict ze i pri stejne rychlosti (4) jestli by jste na to mohli mrknou nekdo ---- jen vim ze se na to uz pred tim Mara dival a nenasel nic podobneho, nebo nejake vetsi info o zavade...

Dikec moc

Tady to je:

Adresa 01: Motor Labely: Chyba přesměrování
Řídící jednotka SW: 03G 906 018 HW:
Díl: R4 2.0l PPD1.1 G 9722
Revize: --H01--- Seriové číslo: VWZCZ000000000
Kódování: 0000072
Dílna #: WSC 23787 401 89387

Nalezena 1 chyba:
16618 - regulace plniciho tlaku: meze regulace prekroceny
P0234 - 006 - zkrat na plus - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 5
Frekvence závad: 2
Počítadlo resetů: 135
Kilometry: 186273 km
Indikace času: 0
Datum: 2010.03.28
Čas: 16:41:19

info o závadě:
Otáčky: 2880 /min
Text: 192
Text: Nm
Text:
Napětí: 14.35 V
Text: 1974
Text: hPa

Readiness: N/A