Praha, 23. února 2007
SEAT připravuje ozdravný plán, který ohlásí v prvním čtvrtletí
Výsledky společnosti SEAT se v roce 2006 zlepšily o 21%.
Důraznější aktivita v oblastech prodeje a marketingu a větší internacionalizace značky jsou hlavními prioritami, které si společnost SEAT stanovila pro příští léta. Pro dosažení tohoto cíle pracuje SEAT v současné době na ambiciózním plánu zaměřeném na zlepšení obchodní aktivity společnosti, který brzy předloží dozorčí radě koncernu Volkswagen Group - ta španělskou značku a její management znovu ubezpečila o své podpoře. Jde přitom jen o některá z opatření, které prezident společnosti SEAT Erich Schmitt představil při prezentaci výsledků za rok 2006 v hlavním sídle SEATu v Martorellu.
"SEAT má obrovský potenciál pro svůj další vývoj v následujících letech. Nyní se musíme soustředit na dlouhodobou strategii společnosti a nalézt nový pracovní model, který nám zajistí dosažení měřitelných výsledků, které v důsledku povedou k soustavnému rozvoji společnosti", zdůraznil prezident SEATu.
Podle Ericha Schmitta společnost SEAT disponuje nástroji nezbytnými pro dosažení těchto cílů, z nichž jedním je uvedení moderní generace modelů. K tomuto cíli a v souvislosti s nedávným představením modelu Altea XL vyjádřil záměr značky rozšířit současnou řadu produktů tak, aby zajistila jejich zastoupení v nových segmentech trhu.
Pokud jde o finanční stránku, E. Schmidt zdůraznil pozitivní vývoj příjmů společnosti plynoucích z prodeje, které se proti roku 2005 zvýšily o 5,2 %, což odpovídá 5,545 milionům euro v hrubých výnosech.
Přestože uvedené výsledky znamenají významné zlepšení proti období roku 2005, Erich Schmitt konstatoval, že: ".už nyní jsme energicky zahájili ozdravný program SEATu, některá z podstatných opatření jsou už identifikována a prokazují výrazný přínos.
info SEAT - Prodej značky SEAT se v roce 2006 zlepšil o 21%
Moderátor: MareeqGTI
- TMiky
- Jezdec
- Příspěvky: 352
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
info SEAT - Prodej značky SEAT se v roce 2006 zlepšil o 21%
TMiky
------------------------------
Porsche Česká Republika s.r.o.
Záruky
Radlická 740/113d
158 00 Praha 5
http://www.porsche.co.cz
------------------------------
------------------------------
Porsche Česká Republika s.r.o.
Záruky
Radlická 740/113d
158 00 Praha 5
http://www.porsche.co.cz
------------------------------
- Witec
- Řidič
- Příspěvky: 154
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
Seat by zvýšil prodejnost kdyby nedělal ty nový modely tak škaredý. Jak jde na odbyt třeba nový model Toleda a jak se prodávaly ty předchozí? To se nedá srovnat. Momentálně drží Seat jen Ibiza a Cordoba, který jsou designové naopak moc povedený, jen je otázka co bude, pokud nová Ibiza a Cordoba, který mají přijít, budou stejně hnusný jako Altea a new Toledo. To by se asi moc neprodávalo a ani bych se pak nedivil VW, kdyby Seat prodalo, páč ty tržby by pak šly spíš do mínusu. Tak jen doufám, že se Seat z poklesu prodejnosti vlivem extrémního designu poučí a bude produkovat opět spíš konzervativnější modely. I BMW to zkoušelo cestou "moderního" designu a po neúspěchu (nebo alespoň citelnému poklesu prodeje) řad 5 a 7 se vrací ke klasickému designu (i když je pravda, že u BMW to až zase takový extrém nebyl, spousta lidí si na to zvykla). A to ani nemluvím o Renaultu Mégane (3. a 5.ti dvéř.).