1,4 16V 59kw - problém při rozjezdu se studeným motorem

1.4, 1.6, 1.8....

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Odpovědět
benisek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 15.07.2017 16:53

1,4 16V 59kw - problém při rozjezdu se studeným motorem

Příspěvek od benisek »

Chtěl bych se zeptat popř. kdo poradí nebo má zkušenost. Golf V - 1,4 - 16V - 59kW - (BUD). Po nastartování studeného motoru se mu nechce moc jet , jakoby se dusí , nutno zastavit motor trochu protůrovat a pak už je vše v pohodě. Dělá to však nepravidelně , některé starty a následný rozjezd v pohodě. Svíčky jsou tam cca rok - NGK - , palivový filtr nový. Pokud je motor už zahřátý tak vše bez problémů. Benzin tankuji pořád u stejné čerpačky.

luttor
Řidič
Řidič
Příspěvky: 68
Registrován: 25.04.2012 20:50

Re: problém při rozjezdu se studeným motorem

Příspěvek od luttor »

civka, kable k civce ....

Uživatelský avatar
Ipanema
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1727
Registrován: 22.05.2008 17:50
Bydliště: Brno

Re: problém při rozjezdu se studeným motorem

Příspěvek od Ipanema »

Máš možnost to napíchnout na diagnostiku?
Mohla by to být opravdu cívka. Diagnostika ti napíše na kterém válci je chyba. Válec 1 je nejblíže řemenu. Válec 4 je od něho nejdál.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza

benisek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 15.07.2017 16:53

Re: problém při rozjezdu se studeným motorem

Příspěvek od benisek »

Na diagnostiku mám možnost to napíchnout , ale ještě jsem se k tomu nedostal. Ono to totiž vždycky udělá tak jednou za 3-4 dny. Po diagnostice napíšu jestli to něco ukázalo. Diagnostika ukáže chybu i když nic nesignalizuje žádná kontrolka ? Jinak díky za odpovědi kluci.

Uživatelský avatar
Ipanema
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1727
Registrován: 22.05.2008 17:50
Bydliště: Brno

Re: problém při rozjezdu se studeným motorem

Příspěvek od Ipanema »

Pokud to bude žhavení, tak bude chyba napsaná ve stylu "chyba svazku na válci 3". Například.... Už nevím jak to je tam přesně.
Já to měl taky. Vyměnil cívku za 600,- a jel dál. Práce na 15 minut. Chyba je pak jen při diagnostice v řádku "1-motor". Kontrolka nesvítí žádná. Ale mně auto pocukávalo při studeném startu a rychlosti do 25km/hod. Jelo chvílemi na 3 válce. Trvalo to ale pár vteřin po rozjezdu a nedělo se to vždy.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza

Graun
Pilot
Pilot
Příspěvky: 716
Registrován: 21.06.2016 09:24
Bydliště: Nový Jičín

Re: problém při rozjezdu se studeným motorem

Příspěvek od Graun »

Chyba žhavení u benzínu?

Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG

Uživatelský avatar
Ipanema
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1727
Registrován: 22.05.2008 17:50
Bydliště: Brno

Re: problém při rozjezdu se studeným motorem

Příspěvek od Ipanema »

Pardón. Myslím zapalovací cívku. Moje chyba.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza

benisek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 15.07.2017 16:53

Re: problém při rozjezdu se studeným motorem

Příspěvek od benisek »

Tak diagnostika neukázala nic , všechno v pořádku , nezaznamenána ani jedna chyba. Tak a teď odkud začít. Byla mi doporučena nejdříve výměna svíček , sice jsou tam nové rok - NGK ZFR6T-11G - ale zkusím tam dát nové. Auto je komplet po servisu , filtry a olej. Zjistil jsem jednu věc ale nevím jestli by to mohl být ten problém. Týká se palivového filtru. Na filtru který jsem vyndal z auta bylo OEM číslo - UFI - 6Q0 201 051 C - filtr který mi přišel byl s tím samým číslem ale bez toho písmenka - C - na konci. Když jsem zjišťoval jaký je rozdíl mezi nima , tak je to - otevírací tlak obtokového ventilu. Ten bez toho označení - C - na konci ( ten který jsem tam dal ) má tlak - 3 bar - a ten který tam byl a má podle tabulek být je - 4 bar -. Myslíte si , že by to mohlo dělat problém s tím studeným startem ? Díky předem za odpovědi a případné rady.
Jinak technik který mi dělal diagnostiku motoru mi říkal , že věci jako jsou cívky, teplotní čidla a snímače otáček by diagnostika ukázala.
A ještě snad poslední postřeh , při posledním startu motor na první otočení nenaskočil až na druhý start a jakoby prsknul nebo lehce " střelil " do výfuku což mi řekl technik by mohla dělat svíčka nebo problém s palivem ( že by ten filtr ? )

benisek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 15.07.2017 16:53

Re: 1,4 16V 59kw - problém při rozjezdu se studeným motorem

Příspěvek od benisek »

Kluci takže problém odstraněn výměnou svíček ( NGK ZFR6T-11G .......byly tam svíčky Bosch přestože jsem byl přesvědčen že tam byly původně NGK ) a dal jsem tam palivový filtr jaký je předepsaný a golfík zase šlape jako hodinky. Ale osobně se přikláním k tomu , že to dělal ten pal. filtr

Davidosiny
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 24.09.2017 09:00

Re: 1,4 16V 59kw - problém při rozjezdu se studeným motorem

Příspěvek od Davidosiny »

Ahoj.Jsem cerstvym majitelem Golfika a chci si taky vymenit pal. Filtr,ale jsem ted trochu zmatenej.Na netu je popis/video na vymenu klasickeho zebrovaneho fitru,ktery je na levo pred expanzkou v motorovem prostoru,ale kdyz hledam na netu filtr (pro moji 1.4 59kw) tak mi to najde jen filtry v obalu s nejakejma nastrckama na hadicky ci co jaky je teda spravny?Diky.

Uživatelský avatar
Ipanema
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1727
Registrován: 22.05.2008 17:50
Bydliště: Brno

Re: 1,4 16V 59kw - problém při rozjezdu se studeným motorem

Příspěvek od Ipanema »

Žebrovaný filtr v motorovém prostoru není palivový, ale vzduchový. Ten s hadičkama na podvozku před zadním zadním kolem. To je ten, co hledáš.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza

Davidosiny
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 24.09.2017 09:00

Re: 1,4 16V 59kw - problém při rozjezdu se studeným motorem

Příspěvek od Davidosiny »

nemyslim vzduchový....v tom videu https://www.youtube.com/watch?v=j-U_Q6N3_lo" onclick="window.open(this.href);return false; meni takovy valcovy zebrovany filtr,ktery je v nejake "plech. nadobe" a evidentne je tam palivo....to teda nevim co tam on potom meni :D
Ale asi mas pravdu a potrebuju ten druhy.
Diky :wink:

Uživatelský avatar
Shorty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3135
Registrován: 24.05.2010 16:33
Bydliště: Praha

Re: 1,4 16V 59kw - problém při rozjezdu se studeným motorem

Příspěvek od Shorty »

To je u nafťáku. Je tam lépe přístupný, jelikož se mění častěji. U benzínu možná ani není předepsaná výměna v servisním plánu. Ty ho hledej pod LZ kolem, jak už bylo napsáno a TADY jsem si už předtím dovolil shrnout pocity z obdobné akce.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V

Davidosiny
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 24.09.2017 09:00

Re: 1,4 16V 59kw - problém při rozjezdu se studeným motorem

Příspěvek od Davidosiny »

A jo...tak to bude ono ....naftak.Diky :good:

Uživatelský avatar
Peťas
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2872
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Re: 1,4 16V 59kw - problém při rozjezdu se studeným motorem

Příspěvek od Peťas »

Davidosiny píše:Na netu je popis/video na vymenu klasickeho zebrovaneho fitru,ktery je na levo pred expanzkou v motorovem prostoru......
Expanzka na pravé straně vozidla...... Vlevo je vzduchový filtr a za ním baterka
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Lupo 1.4 FSI
Obrázek - VW Touran 5T1 2.0 TDI DSG

Auto musi smrdět benzínem (přimhouřím oko i nad naftou) jinak to není auto.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“