1,4 16V 59kw - problém při rozjezdu se studeným motorem
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 15.07.2017 16:53
1,4 16V 59kw - problém při rozjezdu se studeným motorem
Chtěl bych se zeptat popř. kdo poradí nebo má zkušenost. Golf V - 1,4 - 16V - 59kW - (BUD). Po nastartování studeného motoru se mu nechce moc jet , jakoby se dusí , nutno zastavit motor trochu protůrovat a pak už je vše v pohodě. Dělá to však nepravidelně , některé starty a následný rozjezd v pohodě. Svíčky jsou tam cca rok - NGK - , palivový filtr nový. Pokud je motor už zahřátý tak vše bez problémů. Benzin tankuji pořád u stejné čerpačky.
-
- Řidič
- Příspěvky: 68
- Registrován: 25.04.2012 20:50
Re: problém při rozjezdu se studeným motorem
civka, kable k civce ....
- Ipanema
- VWjunior
- Příspěvky: 1727
- Registrován: 22.05.2008 17:50
- Bydliště: Brno
Re: problém při rozjezdu se studeným motorem
Máš možnost to napíchnout na diagnostiku?
Mohla by to být opravdu cívka. Diagnostika ti napíše na kterém válci je chyba. Válec 1 je nejblíže řemenu. Válec 4 je od něho nejdál.
Mohla by to být opravdu cívka. Diagnostika ti napíše na kterém válci je chyba. Válec 1 je nejblíže řemenu. Válec 4 je od něho nejdál.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 15.07.2017 16:53
Re: problém při rozjezdu se studeným motorem
Na diagnostiku mám možnost to napíchnout , ale ještě jsem se k tomu nedostal. Ono to totiž vždycky udělá tak jednou za 3-4 dny. Po diagnostice napíšu jestli to něco ukázalo. Diagnostika ukáže chybu i když nic nesignalizuje žádná kontrolka ? Jinak díky za odpovědi kluci.
- Ipanema
- VWjunior
- Příspěvky: 1727
- Registrován: 22.05.2008 17:50
- Bydliště: Brno
Re: problém při rozjezdu se studeným motorem
Pokud to bude žhavení, tak bude chyba napsaná ve stylu "chyba svazku na válci 3". Například.... Už nevím jak to je tam přesně.
Já to měl taky. Vyměnil cívku za 600,- a jel dál. Práce na 15 minut. Chyba je pak jen při diagnostice v řádku "1-motor". Kontrolka nesvítí žádná. Ale mně auto pocukávalo při studeném startu a rychlosti do 25km/hod. Jelo chvílemi na 3 válce. Trvalo to ale pár vteřin po rozjezdu a nedělo se to vždy.
Já to měl taky. Vyměnil cívku za 600,- a jel dál. Práce na 15 minut. Chyba je pak jen při diagnostice v řádku "1-motor". Kontrolka nesvítí žádná. Ale mně auto pocukávalo při studeném startu a rychlosti do 25km/hod. Jelo chvílemi na 3 válce. Trvalo to ale pár vteřin po rozjezdu a nedělo se to vždy.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: problém při rozjezdu se studeným motorem
Chyba žhavení u benzínu?
Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
- Ipanema
- VWjunior
- Příspěvky: 1727
- Registrován: 22.05.2008 17:50
- Bydliště: Brno
Re: problém při rozjezdu se studeným motorem
Pardón. Myslím zapalovací cívku. Moje chyba.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 15.07.2017 16:53
Re: problém při rozjezdu se studeným motorem
Tak diagnostika neukázala nic , všechno v pořádku , nezaznamenána ani jedna chyba. Tak a teď odkud začít. Byla mi doporučena nejdříve výměna svíček , sice jsou tam nové rok - NGK ZFR6T-11G - ale zkusím tam dát nové. Auto je komplet po servisu , filtry a olej. Zjistil jsem jednu věc ale nevím jestli by to mohl být ten problém. Týká se palivového filtru. Na filtru který jsem vyndal z auta bylo OEM číslo - UFI - 6Q0 201 051 C - filtr který mi přišel byl s tím samým číslem ale bez toho písmenka - C - na konci. Když jsem zjišťoval jaký je rozdíl mezi nima , tak je to - otevírací tlak obtokového ventilu. Ten bez toho označení - C - na konci ( ten který jsem tam dal ) má tlak - 3 bar - a ten který tam byl a má podle tabulek být je - 4 bar -. Myslíte si , že by to mohlo dělat problém s tím studeným startem ? Díky předem za odpovědi a případné rady.
Jinak technik který mi dělal diagnostiku motoru mi říkal , že věci jako jsou cívky, teplotní čidla a snímače otáček by diagnostika ukázala.
A ještě snad poslední postřeh , při posledním startu motor na první otočení nenaskočil až na druhý start a jakoby prsknul nebo lehce " střelil " do výfuku což mi řekl technik by mohla dělat svíčka nebo problém s palivem ( že by ten filtr ? )
Jinak technik který mi dělal diagnostiku motoru mi říkal , že věci jako jsou cívky, teplotní čidla a snímače otáček by diagnostika ukázala.
A ještě snad poslední postřeh , při posledním startu motor na první otočení nenaskočil až na druhý start a jakoby prsknul nebo lehce " střelil " do výfuku což mi řekl technik by mohla dělat svíčka nebo problém s palivem ( že by ten filtr ? )
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 15.07.2017 16:53
Re: 1,4 16V 59kw - problém při rozjezdu se studeným motorem
Kluci takže problém odstraněn výměnou svíček ( NGK ZFR6T-11G .......byly tam svíčky Bosch přestože jsem byl přesvědčen že tam byly původně NGK ) a dal jsem tam palivový filtr jaký je předepsaný a golfík zase šlape jako hodinky. Ale osobně se přikláním k tomu , že to dělal ten pal. filtr
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 24.09.2017 09:00
Re: 1,4 16V 59kw - problém při rozjezdu se studeným motorem
Ahoj.Jsem cerstvym majitelem Golfika a chci si taky vymenit pal. Filtr,ale jsem ted trochu zmatenej.Na netu je popis/video na vymenu klasickeho zebrovaneho fitru,ktery je na levo pred expanzkou v motorovem prostoru,ale kdyz hledam na netu filtr (pro moji 1.4 59kw) tak mi to najde jen filtry v obalu s nejakejma nastrckama na hadicky ci co jaky je teda spravny?Diky.
- Ipanema
- VWjunior
- Příspěvky: 1727
- Registrován: 22.05.2008 17:50
- Bydliště: Brno
Re: 1,4 16V 59kw - problém při rozjezdu se studeným motorem
Žebrovaný filtr v motorovém prostoru není palivový, ale vzduchový. Ten s hadičkama na podvozku před zadním zadním kolem. To je ten, co hledáš.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 24.09.2017 09:00
Re: 1,4 16V 59kw - problém při rozjezdu se studeným motorem
nemyslim vzduchový....v tom videu https://www.youtube.com/watch?v=j-U_Q6N3_lo" onclick="window.open(this.href);return false; meni takovy valcovy zebrovany filtr,ktery je v nejake "plech. nadobe" a evidentne je tam palivo....to teda nevim co tam on potom meni
Ale asi mas pravdu a potrebuju ten druhy.
Diky
Ale asi mas pravdu a potrebuju ten druhy.
Diky
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: 1,4 16V 59kw - problém při rozjezdu se studeným motorem
To je u nafťáku. Je tam lépe přístupný, jelikož se mění častěji. U benzínu možná ani není předepsaná výměna v servisním plánu. Ty ho hledej pod LZ kolem, jak už bylo napsáno a TADY jsem si už předtím dovolil shrnout pocity z obdobné akce.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 24.09.2017 09:00
Re: 1,4 16V 59kw - problém při rozjezdu se studeným motorem
A jo...tak to bude ono ....naftak.Diky
- Peťas
- VWexpert
- Příspěvky: 2872
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OstraVWa
Re: 1,4 16V 59kw - problém při rozjezdu se studeným motorem
Expanzka na pravé straně vozidla...... Vlevo je vzduchový filtr a za ním baterkaDavidosiny píše:Na netu je popis/video na vymenu klasickeho zebrovaneho fitru,ktery je na levo pred expanzkou v motorovem prostoru......