Ale nejde o FSI celkově, třeba takový 2,0 FSI (110kw) byl povedený motor. Prostě jen ta 1,6 FSI nebyla povedená. jak v 81kw tak v 85kw variantě.marek76 píše:Jeden dotaz, kolik jsi najezdil km s 1.6 FSI a 1.6i ? To je docela důležité vědět pro posouzení toho, jestli jde u tebe jen o dojmy (jedna paní povídala), nebo o zkušenost na vlastní kůžisovo píše: Treba tankovat 98 oktanový benzín aby si mal tých 115koníkov,inak nebudeš mat ani 102 ako tá klasika.Uspornejší možno je,ale opat iba s tou 98-čkou!Motory FSI sa prestali vyrabat aj pre ich poruchovost,časté problémy s palivovým a výfukovým systémom.(nie všetky sa pokazily)
Motory FSI se nepřestaly vyrábět, vyrábí se stále, byť omezeně. Aktuálním trendem u VW je totiž přeplnování, technicky jsou motory FSI a TSI hodně podobné, samozřejmě odlišné využitím přeplňování. Takže tvrzení o zastavení výroby FSI kvůli poruchovosti je jen tvůj (mylný) dojem
Ale každopádně je 1,6 FSI novější motor než ta 1,6 75kw, kterej se dělá už od dob G3.
Ještě bych doplnil, FSI a TSI (TFSI) jsou velice příbuzné motory, a TSI (TFSI) vychází z FSI motorů.
Ohledně toho tankování už jsem to tady několikrát psal. Vyšla 1,6 FSI , importér řekl, že je pro N98, při snížení výkonu a zvýšení spotřeby možno N95. Ale to narazil, protože českej člověk kterej si koupí 1,6tku, přece nebude do toho lejt tak drahej benzín. Tak importér z ničeho nic, řekl, že je možné tankovat N95 (N91) bez problému. Takže ať si to každej přebere po svém, ale pokud se díváte na technické parametry, tak jsou měřeny s použitím N98 -A please, není jedna paní povídala....