2,0 TFSI - casom ocakavane neduhy

1.4, 1.6, 1.8....

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Uživatelský avatar
kajinek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 141
Registrován: 19.04.2008 20:42
Bydliště: Vysočina

Re: 2,0 TFSI - casom ocakavane neduhy

Příspěvek od kajinek »

Čau kluci,

dokážete mně prosím vás někdo říct, jestli se výše zmíněné problémy týkají i mého BWA v RSu, r.v.2006?

Díky.

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2,0 TFSI - casom ocakavane neduhy

Příspěvek od swenak »

tak PCV problémy mají i novější, ale to poznáš, s vypínacím ventilem taky můžeš mít problém, protože i BWA ma ten s gumovou membránou (ale jak jsem našel, tak i ta plastová může praskat), zdvyhátko taky můžeš mít problém...hřídel nevím, napínák řetězu asi taky ano...ale řešil bych vše až, když budeš mít nějaký příznaky...
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
Creams
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 263
Registrován: 15.10.2008 11:48
Bydliště: Ostrava

Re: 2,0 TFSI - casom ocakavane neduhy

Příspěvek od Creams »

Tak včera udělány komplet rozvody, olej atd a hlavně vyměněný řetěz s napínákem + výměna největší neduhy TFSi = ZDVIHATKO vysokotlakého čerpadla.

Pokud máte kdokoli problém s hrubším zvukem a poklepáváním ala TDi určitě udělejte výměnu řetězu a napínáku ! Je to neskutečný rozdíl - projev zvuku motoru je o 70% lepší - je slyšet jen klasické cvakání vstřiku. Výměna není až tak finančně náročná a určitě stojí za to !

Pokud by jste někdo uvažovali o servisu tak mohu vřele doporučit http://www.autokama.cz" onclick="window.open(this.href);return false; kluci odvedli super práci ! Zároveň tam dělali A3 3,2FSi - dělali výměnu řetězu a ví moc dobře co dělají :) ... nikdo moc tento motor nechce dělat, jelikož musí jít ven z auta...
AUDI TTQ MKI

Kaliber
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 23.10.2011 15:47

Re: 2,0 TFSI - casom ocakavane neduhy

Příspěvek od Kaliber »

No zajtra čeknem aj ja tu vačku som zvedavý ...
http://www.milujemauta.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/pages/MilujemAu ... ts&fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
http://hancik.blog.sme.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://milujemautask.blog.pravda.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2,0 TFSI - casom ocakavane neduhy

Příspěvek od swenak »

Tady něco k ventilu turba: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=28&t=193339" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
Theraphoside
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 07.07.2010 20:34
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 2,0 TFSI - casom ocakavane neduhy

Příspěvek od Theraphoside »

snb-rider píše:Ten černej váleček vyjde na 650Kč a gumička snad 100Kč, už jsem to taky měnil. Zkus nafotit prosím tě výměnu toho napínáku a řetězu. Dík
Ahoj prosimte jakou gumicku myslis?
Ladizz
VW Golf V GT
I by HOTHATCHSHOP.cz
370hp 470Nm
CTS Turbo, Blueflame Performance, JE pistons, Integrated Engineering, Autotech a další extras...

Uživatelský avatar
lumpo
Pilot
Pilot
Příspěvky: 864
Registrován: 05.05.2010 22:20
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: casom ocakavane neduhy nasich gti

Příspěvek od lumpo »

tetovany píše:
Torr píše:ty už jsi to určitě zjišťoval. jak poznám který typ vačky mám?
tu je rozdiel// nova verzia B je ako keby z dvoch kusov polkruhov// stara A je len jeden kus a zistis to ked rozmontujes z boku kryt
presny navod http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3754451" onclick="window.open(this.href);return false;
vsetko je o pouziti nedostatocne kvalitneho materialu v prvych verziach . Mrzi ma ze VW tom vie a nic koli tomu nepodnikol a robi mrtveho chrobaka:(
vsetko stoji peniaze a je smutne ze zvytazili nad bezpecnostou a spokojnostou zakaznikov

zdravím - před časem mi měnili u VW celou hlavu s ventily - číslo dílu 06f103265bx - hlava bloku válců s ventily a vačkovým hřídelem. Je možné jednoznačně dle toho čísla dílu 06f103265bx určit, o jaký typ se jedná? Montováno bylo 05/2013 - auto je 2006 motor BWA
BAZAR:

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;

vokial
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 18.08.2011 20:53

Re: 2,0 TFSI - casom ocakavane neduhy

Příspěvek od vokial »

Theraphoside píše:
snb-rider píše:Ten černej váleček vyjde na 650Kč a gumička snad 100Kč, už jsem to taky měnil. Zkus nafotit prosím tě výměnu toho napínáku a řetězu. Dík
Ahoj prosimte jakou gumicku myslis?
Trochu to tu oživím, jelikož se chystám na výměnu řetězu a napínáku na vačce, zdvihátka, pcv a bov ventilu.

ta gumička je tato http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/w ... 19385.html" onclick="window.open(this.href);return false; ?

A zajímá mě jestli koupit origo napínák a řetěz nebo by stačily i náhrady? Origo 4200,- vs. náhrady 2000,- (napínak Ruville, u řetězu není napsaný výrobce).

Bamboootscha
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 27.04.2010 01:46

Re: 2,0 TFSI - casom ocakavane neduhy

Příspěvek od Bamboootscha »

Ahoj,
ano, ta gumicka je presne ta, co pises.

K tomu retezu... FEBI ten retez i s napinakem take prodava, tak toho bych se nebal... Znacku Ruville bohuzel neznam, nicmene FEBI je cca za 2500, takze bych sel do toho.

Uživatelský avatar
Peťas
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2872
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Re: 2,0 TFSI - casom ocakavane neduhy

Příspěvek od Peťas »

Nenašel jsem v Etce ventil turba pro motor BYD. Je to u toho motoru řešené jinak než u "klasického" GTI-ka? Na autě jsem se na to, za ty roky, ještě nikdy nepodíval...... :blush:
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Lupo 1.4 FSI
Obrázek - VW Touran 5T1 2.0 TDI DSG

Auto musi smrdět benzínem (přimhouřím oko i nad naftou) jinak to není auto.

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2,0 TFSI - casom ocakavane neduhy

Příspěvek od swenak »

Je stejný jako axx/bwa, jenom jinde umístěn.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
Peťas
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2872
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Re: 2,0 TFSI - casom ocakavane neduhy

Příspěvek od Peťas »

Už jsem ho našel.... Stačilo nakopnout..... :laugh: Omrknul jsem to i v autě a moc rozumný přístup k tomu teda není (na to že je to celkem nahoře). :roll: Ale když se sundá ta trubka ke generátoru zvuku, tak by se k tomu snad nějak rozumně mělo dát dostat.
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Lupo 1.4 FSI
Obrázek - VW Touran 5T1 2.0 TDI DSG

Auto musi smrdět benzínem (přimhouřím oko i nad naftou) jinak to není auto.

Majky717
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 07.09.2016 12:45

Re: 2,0 TFSI - casom ocakavane neduhy

Příspěvek od Majky717 »

Čauves, docela to tu stojí tak sem něco připíšu třeba mi někdo odpoví a rozjede se to tu :)
Mám BWA namotáno 165xxx a teď se chci vrhnout na výměnu těchto dílů, hodím je sem v odkazech, tak bych byl rád kdyby jste mi k tomu každej něco řekl jestli v poho :) chci mit klid a né aby se něco stalo tak to chci radši vyměnit :)

ROZVODY : http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/41 ... ?id=415934" onclick="window.open(this.href);return false;

NAPÍNÁK A ŘETĚZ : http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/39 ... id=3982419" onclick="window.open(this.href);return false;

ZDVITÁTKO : http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/21 ... id=2109913" onclick="window.open(this.href);return false;
Jen sem nezjistil jestli je potřeba i tato gumička a jestli ano tak k čemu
: http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/41 ... id=4101552" onclick="window.open(this.href);return false;
Díkes :)

Uživatelský avatar
Peťas
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2872
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Re: 2,0 TFSI - casom ocakavane neduhy

Příspěvek od Peťas »

INA je OK. Dodává i "origo" díly automobilkám.
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Lupo 1.4 FSI
Obrázek - VW Touran 5T1 2.0 TDI DSG

Auto musi smrdět benzínem (přimhouřím oko i nad naftou) jinak to není auto.

Majky717
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 07.09.2016 12:45

Re: 2,0 TFSI - casom ocakavane neduhy

Příspěvek od Majky717 »

Čauves, tak sem po výměně rozvodů, výměně napínáku s řetízkem jenže mechanik aniž by mi něco řekl, mi tam vesele vrátil kryt (na pravé straně, který jde do přestavovače) bez těch kroužků (3ks), které byly zlomené ( nevím jakou záhadou když předtím to nedělalo) takže mi tam vrátil nějak jeden + nějak ty polámané - hrůza !
divné řachtání motoru při rozjezdu a v nízkých otačkách, mi nedalo a šlo se to řešit..první varianta byla že v přestavovači sou drážky vydřené od kroužků a že je zákonitě musíte při vyndání zlomit, což se ale neprojevilo ale i tak sem koupil nový přestavovač od ENGINE TEAM cena kolem 7 tisíc vs origo 13, dal sem ten za 7 ET s novými kroužky a vše jak by mělo být, jenže po nastartování sice zmizel původní problém řachtání motoru při rozjezdu ale objevil se nový - divné bouchání z levé strany + zepředu u motoru, nevím co mohlo odejít, nebo jestli je vadný ten přestavovač a ten zvuk se rozléhá po celé dýlce vačky až na levou stranu či ne, nebo jestli ty rozvody byly nastavený na ten srarej přestavovač a ted s tím novým jsou třeba o kus jinde...každopádně si myslím že je přestavovač ok a že konečně tlakuje olej s těmi kroužky jak má ale s něčím jiným to asi nekamarádí... nějaké varianty by byly hydroštely na ventilech..ale vážně nevím :/ kdyby někdo věděl, měl zkušenost budu jedině rád

tady dám odkaz na video : https://uloz.to/!EpM3eCpuyoNt/20170921-195230-mp4" onclick="window.open(this.href);return false;
nešlo mi sem vložit kvůli velikosti tak zde na stažení. Díky

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“