2,0 TFSI - casom ocakavane neduhy
- kajinek
- Řidič
- Příspěvky: 141
- Registrován: 19.04.2008 20:42
- Bydliště: Vysočina
Re: 2,0 TFSI - casom ocakavane neduhy
Čau kluci,
dokážete mně prosím vás někdo říct, jestli se výše zmíněné problémy týkají i mého BWA v RSu, r.v.2006?
Díky.
dokážete mně prosím vás někdo říct, jestli se výše zmíněné problémy týkají i mého BWA v RSu, r.v.2006?
Díky.
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: 2,0 TFSI - casom ocakavane neduhy
tak PCV problémy mají i novější, ale to poznáš, s vypínacím ventilem taky můžeš mít problém, protože i BWA ma ten s gumovou membránou (ale jak jsem našel, tak i ta plastová může praskat), zdvyhátko taky můžeš mít problém...hřídel nevím, napínák řetězu asi taky ano...ale řešil bych vše až, když budeš mít nějaký příznaky...
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
- Creams
- Jezdec
- Příspěvky: 263
- Registrován: 15.10.2008 11:48
- Bydliště: Ostrava
Re: 2,0 TFSI - casom ocakavane neduhy
Tak včera udělány komplet rozvody, olej atd a hlavně vyměněný řetěz s napínákem + výměna největší neduhy TFSi = ZDVIHATKO vysokotlakého čerpadla.
Pokud máte kdokoli problém s hrubším zvukem a poklepáváním ala TDi určitě udělejte výměnu řetězu a napínáku ! Je to neskutečný rozdíl - projev zvuku motoru je o 70% lepší - je slyšet jen klasické cvakání vstřiku. Výměna není až tak finančně náročná a určitě stojí za to !
Pokud by jste někdo uvažovali o servisu tak mohu vřele doporučit http://www.autokama.cz" onclick="window.open(this.href);return false; kluci odvedli super práci ! Zároveň tam dělali A3 3,2FSi - dělali výměnu řetězu a ví moc dobře co dělají ... nikdo moc tento motor nechce dělat, jelikož musí jít ven z auta...
Pokud máte kdokoli problém s hrubším zvukem a poklepáváním ala TDi určitě udělejte výměnu řetězu a napínáku ! Je to neskutečný rozdíl - projev zvuku motoru je o 70% lepší - je slyšet jen klasické cvakání vstřiku. Výměna není až tak finančně náročná a určitě stojí za to !
Pokud by jste někdo uvažovali o servisu tak mohu vřele doporučit http://www.autokama.cz" onclick="window.open(this.href);return false; kluci odvedli super práci ! Zároveň tam dělali A3 3,2FSi - dělali výměnu řetězu a ví moc dobře co dělají ... nikdo moc tento motor nechce dělat, jelikož musí jít ven z auta...
AUDI TTQ MKI
-
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 23.10.2011 15:47
Re: 2,0 TFSI - casom ocakavane neduhy
No zajtra čeknem aj ja tu vačku som zvedavý ...
http://www.milujemauta.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/pages/MilujemAu ... ts&fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
http://hancik.blog.sme.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://milujemautask.blog.pravda.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/pages/MilujemAu ... ts&fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
http://hancik.blog.sme.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://milujemautask.blog.pravda.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: 2,0 TFSI - casom ocakavane neduhy
Tady něco k ventilu turba: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=28&t=193339" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
- Theraphoside
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 07.07.2010 20:34
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2,0 TFSI - casom ocakavane neduhy
Ahoj prosimte jakou gumicku myslis?snb-rider píše:Ten černej váleček vyjde na 650Kč a gumička snad 100Kč, už jsem to taky měnil. Zkus nafotit prosím tě výměnu toho napínáku a řetězu. Dík
Ladizz
VW Golf V GTI by HOTHATCHSHOP.cz
370hp 470Nm
CTS Turbo, Blueflame Performance, JE pistons, Integrated Engineering, Autotech a další extras...
VW Golf V GTI by HOTHATCHSHOP.cz
370hp 470Nm
CTS Turbo, Blueflame Performance, JE pistons, Integrated Engineering, Autotech a další extras...
- lumpo
- Pilot
- Příspěvky: 864
- Registrován: 05.05.2010 22:20
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: casom ocakavane neduhy nasich gti
tetovany píše:tu je rozdiel// nova verzia B je ako keby z dvoch kusov polkruhov// stara A je len jeden kus a zistis to ked rozmontujes z boku krytTorr píše:ty už jsi to určitě zjišťoval. jak poznám který typ vačky mám?
presny navod http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3754451" onclick="window.open(this.href);return false;
vsetko je o pouziti nedostatocne kvalitneho materialu v prvych verziach . Mrzi ma ze VW tom vie a nic koli tomu nepodnikol a robi mrtveho chrobaka:(
vsetko stoji peniaze a je smutne ze zvytazili nad bezpecnostou a spokojnostou zakaznikov
zdravím - před časem mi měnili u VW celou hlavu s ventily - číslo dílu 06f103265bx - hlava bloku válců s ventily a vačkovým hřídelem. Je možné jednoznačně dle toho čísla dílu 06f103265bx určit, o jaký typ se jedná? Montováno bylo 05/2013 - auto je 2006 motor BWA
BAZAR:
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 18.08.2011 20:53
Re: 2,0 TFSI - casom ocakavane neduhy
Trochu to tu oživím, jelikož se chystám na výměnu řetězu a napínáku na vačce, zdvihátka, pcv a bov ventilu.Theraphoside píše:Ahoj prosimte jakou gumicku myslis?snb-rider píše:Ten černej váleček vyjde na 650Kč a gumička snad 100Kč, už jsem to taky měnil. Zkus nafotit prosím tě výměnu toho napínáku a řetězu. Dík
ta gumička je tato http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/w ... 19385.html" onclick="window.open(this.href);return false; ?
A zajímá mě jestli koupit origo napínák a řetěz nebo by stačily i náhrady? Origo 4200,- vs. náhrady 2000,- (napínak Ruville, u řetězu není napsaný výrobce).
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 27.04.2010 01:46
Re: 2,0 TFSI - casom ocakavane neduhy
Ahoj,
ano, ta gumicka je presne ta, co pises.
K tomu retezu... FEBI ten retez i s napinakem take prodava, tak toho bych se nebal... Znacku Ruville bohuzel neznam, nicmene FEBI je cca za 2500, takze bych sel do toho.
ano, ta gumicka je presne ta, co pises.
K tomu retezu... FEBI ten retez i s napinakem take prodava, tak toho bych se nebal... Znacku Ruville bohuzel neznam, nicmene FEBI je cca za 2500, takze bych sel do toho.
- Peťas
- VWexpert
- Příspěvky: 2873
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OstraVWa
Re: 2,0 TFSI - casom ocakavane neduhy
Nenašel jsem v Etce ventil turba pro motor BYD. Je to u toho motoru řešené jinak než u "klasického" GTI-ka? Na autě jsem se na to, za ty roky, ještě nikdy nepodíval......
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: 2,0 TFSI - casom ocakavane neduhy
Je stejný jako axx/bwa, jenom jinde umístěn.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
- Peťas
- VWexpert
- Příspěvky: 2873
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OstraVWa
Re: 2,0 TFSI - casom ocakavane neduhy
Už jsem ho našel.... Stačilo nakopnout..... Omrknul jsem to i v autě a moc rozumný přístup k tomu teda není (na to že je to celkem nahoře). Ale když se sundá ta trubka ke generátoru zvuku, tak by se k tomu snad nějak rozumně mělo dát dostat.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 07.09.2016 12:45
Re: 2,0 TFSI - casom ocakavane neduhy
Čauves, docela to tu stojí tak sem něco připíšu třeba mi někdo odpoví a rozjede se to tu
Mám BWA namotáno 165xxx a teď se chci vrhnout na výměnu těchto dílů, hodím je sem v odkazech, tak bych byl rád kdyby jste mi k tomu každej něco řekl jestli v poho chci mit klid a né aby se něco stalo tak to chci radši vyměnit
ROZVODY : http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/41 ... ?id=415934" onclick="window.open(this.href);return false;
NAPÍNÁK A ŘETĚZ : http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/39 ... id=3982419" onclick="window.open(this.href);return false;
ZDVITÁTKO : http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/21 ... id=2109913" onclick="window.open(this.href);return false;
Jen sem nezjistil jestli je potřeba i tato gumička a jestli ano tak k čemu
: http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/41 ... id=4101552" onclick="window.open(this.href);return false;
Díkes
Mám BWA namotáno 165xxx a teď se chci vrhnout na výměnu těchto dílů, hodím je sem v odkazech, tak bych byl rád kdyby jste mi k tomu každej něco řekl jestli v poho chci mit klid a né aby se něco stalo tak to chci radši vyměnit
ROZVODY : http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/41 ... ?id=415934" onclick="window.open(this.href);return false;
NAPÍNÁK A ŘETĚZ : http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/39 ... id=3982419" onclick="window.open(this.href);return false;
ZDVITÁTKO : http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/21 ... id=2109913" onclick="window.open(this.href);return false;
Jen sem nezjistil jestli je potřeba i tato gumička a jestli ano tak k čemu
: http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/41 ... id=4101552" onclick="window.open(this.href);return false;
Díkes
- Peťas
- VWexpert
- Příspěvky: 2873
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OstraVWa
Re: 2,0 TFSI - casom ocakavane neduhy
INA je OK. Dodává i "origo" díly automobilkám.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 07.09.2016 12:45
Re: 2,0 TFSI - casom ocakavane neduhy
Čauves, tak sem po výměně rozvodů, výměně napínáku s řetízkem jenže mechanik aniž by mi něco řekl, mi tam vesele vrátil kryt (na pravé straně, který jde do přestavovače) bez těch kroužků (3ks), které byly zlomené ( nevím jakou záhadou když předtím to nedělalo) takže mi tam vrátil nějak jeden + nějak ty polámané - hrůza !
divné řachtání motoru při rozjezdu a v nízkých otačkách, mi nedalo a šlo se to řešit..první varianta byla že v přestavovači sou drážky vydřené od kroužků a že je zákonitě musíte při vyndání zlomit, což se ale neprojevilo ale i tak sem koupil nový přestavovač od ENGINE TEAM cena kolem 7 tisíc vs origo 13, dal sem ten za 7 ET s novými kroužky a vše jak by mělo být, jenže po nastartování sice zmizel původní problém řachtání motoru při rozjezdu ale objevil se nový - divné bouchání z levé strany + zepředu u motoru, nevím co mohlo odejít, nebo jestli je vadný ten přestavovač a ten zvuk se rozléhá po celé dýlce vačky až na levou stranu či ne, nebo jestli ty rozvody byly nastavený na ten srarej přestavovač a ted s tím novým jsou třeba o kus jinde...každopádně si myslím že je přestavovač ok a že konečně tlakuje olej s těmi kroužky jak má ale s něčím jiným to asi nekamarádí... nějaké varianty by byly hydroštely na ventilech..ale vážně nevím :/ kdyby někdo věděl, měl zkušenost budu jedině rád
tady dám odkaz na video : https://uloz.to/!EpM3eCpuyoNt/20170921-195230-mp4" onclick="window.open(this.href);return false;
nešlo mi sem vložit kvůli velikosti tak zde na stažení. Díky
divné řachtání motoru při rozjezdu a v nízkých otačkách, mi nedalo a šlo se to řešit..první varianta byla že v přestavovači sou drážky vydřené od kroužků a že je zákonitě musíte při vyndání zlomit, což se ale neprojevilo ale i tak sem koupil nový přestavovač od ENGINE TEAM cena kolem 7 tisíc vs origo 13, dal sem ten za 7 ET s novými kroužky a vše jak by mělo být, jenže po nastartování sice zmizel původní problém řachtání motoru při rozjezdu ale objevil se nový - divné bouchání z levé strany + zepředu u motoru, nevím co mohlo odejít, nebo jestli je vadný ten přestavovač a ten zvuk se rozléhá po celé dýlce vačky až na levou stranu či ne, nebo jestli ty rozvody byly nastavený na ten srarej přestavovač a ted s tím novým jsou třeba o kus jinde...každopádně si myslím že je přestavovač ok a že konečně tlakuje olej s těmi kroužky jak má ale s něčím jiným to asi nekamarádí... nějaké varianty by byly hydroštely na ventilech..ale vážně nevím :/ kdyby někdo věděl, měl zkušenost budu jedině rád
tady dám odkaz na video : https://uloz.to/!EpM3eCpuyoNt/20170921-195230-mp4" onclick="window.open(this.href);return false;
nešlo mi sem vložit kvůli velikosti tak zde na stažení. Díky