2,0 TFSI - casom ocakavane neduhy

1.4, 1.6, 1.8....

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: casom ocakavane neduhy nasich gti

Příspěvek od swenak »

Sesbíral jsem pár informací o problémech s motory TFSI 2.0 a jejich řešeních. Pokud najdete něco dalšího, dejte sem a já to doplním. Soubor PDF naleznete zde: http://www.uloz.to/8586797/tfsi-2-0-problemy-pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: casom ocakavane neduhy nasich gti

Příspěvek od swenak »

Takže já jsem dnes vyměnil ventil turba (ale nebylo asi potřeba, měl jsem tam verzi G, vypadá jako nová, je taky OK, ale když už jsem koupil, tak jsem dal tu poslední "D"), taky se vyměnilo zdvyhátko palivového ventilu (ale taky nebylo potřeba, bylo jako nové a dle všeho již nová verze), vyměnil jsem těsnění pod regulátorem tlaku (ale taky bylo zdá se OK) a taky samotný regulátor tlaku, který, světe div se byl horší, než ten starý, protože po jeho namontování mi volnoběh šel tak o 500otáček více, nedokázal se ustálit, auto cukalo a podobně. V tom starém byl jeden díl, takový uzávěr, který tam lítal, v novém není, ale dle vše má být. Po vrácení starého je zase vše OK. Taky jsme koukli vačkový hřídel sání, mám jiź tu novou verzi ze dvou částí. Mám taky těsnění na tu odvětrávací trubku, ale trubku jestě nemám novou, nebyla skladem v ČR a čekám na dodání z Německa. celkem vzato, zdá se, že u mně vše bylo OK a nebylo potřeba nic měnit.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: casom ocakavane neduhy nasich gti

Příspěvek od swenak »

Tak jsem včera byl v Tukasu s tím, že mi měl příjít PCV ventil na výměnu, když ten můj byl vadný. Ha, omyl, další byl úplně ten stejný. Takže jsme to tam řešili, ale nebyl tam už nikdo, kdo by věděl, co a jak. Nějak jsme se dohodli, že mi objedná ještě jednou dle VINka a že to dnes pořešíme. Nedalo mi to a v noci jsem studoval, hledal a našel. Jde o to, že pokud máte v autě ventil, kde je i ten zpětný ventil, tak náhradu musíte koupit za něj a ne, jako já, poslední model, který ma jinou konstrukci a není v něm ten zpětný ventil. A proč tam není? Protože je v jiné části, konkrétně v té odvětrávací trubce, kde původní verze nemá ventil a nová varze ho zase má. Takže pokud jsem to správně načetl, tak pokud chci použít poslední revizi PCV ventilu, musím mít odvětrávací trubku, která má v sobě ten ventil. Dnes jsem tam přišel a cítil se jako blbec, ač tedy, todle mohli snad vědět taky :-) Čekal mně tam původní reklamovaný ventil, náhradní stejný a pak vćera objednaný nový, který by měl pasovat do motoru i bez změny trubky. Jelikož jsem si ale včera odnesl tu trubku, tak jsem nakonec vzal ten první a budu doufat, že když ho nasadím a budu mít i trubku, tak vše bude OK :-)

Něco zde: http://oooo-a3.blogspot.com/2008/03/pcv ... valve.html" onclick="window.open(this.href);return false; a http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3573586" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: casom ocakavane neduhy nasich gti

Příspěvek od swenak »

Takže pokud by to někoho zajímalo, je to jak jsem psal, tedy pokud se použije PCV ventil pro BWA motor, kde je jen jeden ventil, je nutně potřeba dát i odvětrávací trubku s ventilem. Pak je vše OK a otáčky nehaprují, necuká. Můj problém s tlakem to sice nevyřešilo, ale to je asi jiná věc :-)
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: casom ocakavane neduhy nasich gti

Příspěvek od swenak »

Pokud máte někdo pocit, že motor má zvuk jako obyčejné TDI, tak jsem dohledal, že by to mělo být jedním z řetězů - rozvod vačkového hřídele. Zde přikládám čísla dílů a ceny, kromě řetězu se musí vyměnit i napínak a šroub.

1. řetěz - cca 1100,-Kč - 06D109229B
http://www.cc-autodily.cz/retez-rozvodovy-1" onclick="window.open(this.href);return false;

2. napínák řetězu - cca 2000,-Kč - 06F109217A
http://www.cc-autodily.cz/napinak-retezu-octav-2" onclick="window.open(this.href);return false;

3. šroub - cca 20,-Kč - N10196303
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
-Jakub-
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3986
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Těrlicko
Kontaktovat uživatele:

Re: casom ocakavane neduhy nasich gti

Příspěvek od -Jakub- »

je bych doporučil jiný internetový obchod, tady docela draho :)

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: casom ocakavane neduhy nasich gti

Příspěvek od swenak »

By jsi doporučil, nebo doporučíš? ;-) Určitě sem s ním, rád ušetřím :-)
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
-Jakub-
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3986
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Těrlicko
Kontaktovat uživatele:

Re: casom ocakavane neduhy nasich gti

Příspěvek od -Jakub- »

http://www.skoda-dily.cz/online-obchod.html" onclick="window.open(this.href);return false;

koukám jen na napínáku by si ušetřil 8kil

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: casom ocakavane neduhy nasich gti

Příspěvek od swenak »

no jo, tydle znám taky, ale tam často prd najdu :-)
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: casom ocakavane neduhy nasich gti

Příspěvek od swenak »

Tak jsem k nim včera psal, poptal jsem 8 produktů, odpověď jsem dostal, že žádný z nich nejsou schopni dodat, teda třeba ani ten řetěz :-) Jinak, Tukas mi ten řetěz nabídnul za 360,-Kč s DPH :-)
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
-Jakub-
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3986
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Těrlicko
Kontaktovat uživatele:

Re: casom ocakavane neduhy nasich gti

Příspěvek od -Jakub- »

tak aspoň si to zkusil, já tam zatím bral jen běžné věci a to měli

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: casom ocakavane neduhy nasich gti

Příspěvek od swenak »

Asi mají vážně jen to, co je na WWW.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
Creams
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 263
Registrován: 15.10.2008 11:48
Bydliště: Ostrava

Re: casom ocakavane neduhy nasich gti

Příspěvek od Creams »

Tak já dnes dělám komplet všechny filtry, rozvody, olej, řetěz, těsnění atd :) ať je auto v TOP... samozřejmě jsem koukl na typ váčky a také jsem koukl na zmiňované zdvíhatko :twisted: a stihl jsem to za pět minut dvanáct (nebo jak se to říká) :)

Jsem zvědav kolik to zdvíhátko u nás vyjde ... a také mě zajímá jak se změní zvuk motoru po výměně řetězu ... ve středu by to mělo být vše hotovo ...
Přílohy
Motor AXX
Motor AXX
AUDI TTQ MKI

Uživatelský avatar
snb-rider
Pilot
Pilot
Příspěvky: 846
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ouagadougou - Burkina Faso

Re: 2,0 TFSI - casom ocakavane neduhy

Příspěvek od snb-rider »

Ten černej váleček vyjde na 650Kč a gumička snad 100Kč, už jsem to taky měnil. Zkus nafotit prosím tě výměnu toho napínáku a řetězu. Dík
Vorsprung durch Technik - Audi S3

Uživatelský avatar
Creams
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 263
Registrován: 15.10.2008 11:48
Bydliště: Ostrava

Re: 2,0 TFSI - casom ocakavane neduhy

Příspěvek od Creams »

snb-rider píše:Ten černej váleček vyjde na 650Kč a gumička snad 100Kč, už jsem to taky měnil. Zkus nafotit prosím tě výměnu toho napínáku a řetězu. Dík
No bohuzel asi nefotnu :-( jelikoz mi to dela kamarad - takze nestihnu vyfotit... Jinak naponak stary je tedy dobre vytahany...
AUDI TTQ MKI

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“