2.0 TFSI - startovani (starter)
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: 2.0 TFSI - startovani (starter)
Po delší době, jiné GTI a stejný problém, dokonce už jsem pár krát nenastartoval na první otočení klíčku. Kolega s RSkem říkal, že taky to startování nic moc. Opravdu divné.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 23.10.2011 15:47
Re: 2.0 TFSI - startovani (starter)
U mňa to isté, také nepresvedčivé štarty ...
http://www.milujemauta.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/pages/MilujemAu ... ts&fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
http://hancik.blog.sme.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://milujemautask.blog.pravda.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/pages/MilujemAu ... ts&fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
http://hancik.blog.sme.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://milujemautask.blog.pravda.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: 2.0 TFSI - startovani (starter)
Nevíte, jak to je se zpětnym ventilem u paliva? Dle mého je to prostě tím, že padá palivo.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
-
- Pilot
- Příspěvky: 704
- Registrován: 17.10.2010 22:28
Re: 2.0 TFSI - startovani (starter)
taky přidávám poznatek, ráno při startování zahlcení a nenaskočení motoru, druhý pokus v pořádku. U bývalého gti to samé, jednou to nastartovalo dokonce a začalo celé auto vibrovat asi 30s.
Pirelli edition
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: 2.0 TFSI - startovani (starter)
Jestli to nebude svíčkama, nemáš nějaké chladnější? Jinak starší GTI mi taky pár krát vibrovalo, až jsem se leknul, že motor vyskočí ven, ale myslím, že to tehdy bylo proto, že jsem měl pořadně sněhu na autě a motor nemohl dýchat
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 23.10.2011 15:47
Re: 2.0 TFSI - startovani (starter)
No páni, tak ja teraz naštartujem moje GTI-cko a úplne iný, hrubý zvuk z výfuku ako keby prskala voda (na olej to nevyzerá) celý motor vibruje aj auto a na palubovké vyhodil ikontrolku výfukového potrubia ...
Stretli ste sa s niecim podobným?
Stretli ste sa s niecim podobným?
http://www.milujemauta.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/pages/MilujemAu ... ts&fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
http://hancik.blog.sme.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://milujemautask.blog.pravda.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/pages/MilujemAu ... ts&fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
http://hancik.blog.sme.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://milujemautask.blog.pravda.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: 2.0 TFSI - startovani (starter)
Že by niečo s výfukom?;) No, kukni tesnosť výfuku, lambdy.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
- Tyler.GTI
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 15.03.2013 08:54
Re: 2.0 TFSI - startovani (starter)
ty starty mam stejne ... nejiste za studena ... zrejme dalsi vrozeny neduh axx motoru ...
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: 2.0 TFSI - startovani (starter)
swenak: prosím tě vyřešil jsi nějak ty nejisté studené starty (jednou je to na drc a jiny zase tak 5s točí) - mám BWA v b6 - vyměnil jsem svíčky (zapalovací cívky jsou měněny na sovolávačku, palivový filtr, vzduchový filtr z BYD, dále jsou nové rozvody, očistil jsem kostry a plusy, ale starty se zlepšili jen minimálně?
nechám ještě změřit baterku na zátěžáku (je tam starší) a už začínám zvažovat, že zrepasuji startér nebo jestli čerpadlo v nádrži (už jsem dělal párkrát základní nastavení čerpadla, ale změna žádná dává lehce přes 5 Barů
nechám ještě změřit baterku na zátěžáku (je tam starší) a už začínám zvažovat, že zrepasuji startér nebo jestli čerpadlo v nádrži (už jsem dělal párkrát základní nastavení čerpadla, ale změna žádná dává lehce přes 5 Barů
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: 2.0 TFSI - startovani (starter)
Já to ani moc neřešil, hlavně, že chytne, to mám mnohemmvětší problémy, které stojí za řešení, ale tohle je prostě feature:)
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: 2.0 TFSI - startovani (starter)
co už jsem vypozoroval tak když zapneš klíč a hned začneš startovat tak to chytne na drc a čím déle počkáš tím hůře to startuje, ale chytne to vždycky.. Zkusím ještě přes startovací kabely někdy připojit
a podávácí čerpadlo tomu tedy nepomohlo?
a podávácí čerpadlo tomu tedy nepomohlo?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: 2.0 TFSI - startovani (starter)
Je to dávno, ale nemyslím. Prostě ty starty jsou někdy nanic, ale nastartujeme, tak...
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: 2.0 TFSI - startovani (starter)
jasný díky, tak se s tím taky smířím snad
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- Peťas
- VWexpert
- Příspěvky: 2873
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OstraVWa
Re: 2.0 TFSI - startovani (starter)
Já jsme neměl vyloženě problémy se stratem, ale nebylo to úplně "na drc", prostě se trochu převalil než chytnul. Taky to vypadalo, jak by to nebylo hned na všechny válce, ale to byla taky sotva tak jedna sekunda.
V motoru jsem taky míval chybu "001089 - EVAP Emission Control Sys". Objevovala se pořád, i když jsme vyměnil i nějaký ten ventil od nádobky aktivního uhlí. Potom jsem někde narazil na info, že tu chybu někdo vyřešil výměnou nádobky s aktivním uhlím. Ty cca 4000,- za novou jsem, jenom tak, nebyl ochotný dát. Potom jsem ale narazil na nádobku za Aliexpressu (cca 600,-), tak jsem ji objednal. Od té doby se chyba neobjevila.
Ale hlavně to od té doby chytá opravdu na ten drc a hned běží hladce Po výměně to sice asi tři dny chytalo hůř než s tou původní nádržkou, ale asi to nejspíš souviselo s tím, že v nádobce nebyly zachycené ještě žádné výpary z nádrže a do motoru šel jenom čistý vzduch. Od té doby už je opravdu klid.
V motoru jsem taky míval chybu "001089 - EVAP Emission Control Sys". Objevovala se pořád, i když jsme vyměnil i nějaký ten ventil od nádobky aktivního uhlí. Potom jsem někde narazil na info, že tu chybu někdo vyřešil výměnou nádobky s aktivním uhlím. Ty cca 4000,- za novou jsem, jenom tak, nebyl ochotný dát. Potom jsem ale narazil na nádobku za Aliexpressu (cca 600,-), tak jsem ji objednal. Od té doby se chyba neobjevila.
Ale hlavně to od té doby chytá opravdu na ten drc a hned běží hladce Po výměně to sice asi tři dny chytalo hůř než s tou původní nádržkou, ale asi to nejspíš souviselo s tím, že v nádobce nebyly zachycené ještě žádné výpary z nádrže a do motoru šel jenom čistý vzduch. Od té doby už je opravdu klid.