2,0 TFSI Problem s Turbem

1.4, 1.6, 1.8....

Moderátoři: čapik, -Jakub-

MaraTFSI
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 02.03.2011 01:24

Re: 2,0 TFSI Problem s Turbem

Příspěvek od MaraTFSI »

Turbo jsem vymenil za nove a problem mi furt pretrvava...:-(

Uživatelský avatar
Fazeey
Řidič
Řidič
Příspěvky: 154
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 2,0 TFSI Problem s Turbem

Příspěvek od Fazeey »

tak to je hezky..
635d

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2,0 TFSI Problem s Turbem

Příspěvek od swenak »

Ja mam uz taky koupeno turbo, doufam, ze to bude OK, jinak...:-)
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2,0 TFSI Problem s Turbem

Příspěvek od swenak »

Tak abych to dopsal i sem, už jsem po výměně turba a jsem zase v pohodě, díky bohu, bych to asi neunesl, kdyby to bylo stejné :-)
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
jirán
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 11.08.2010 17:10
Bydliště: Dačice/Brno

Re: 2,0 TFSI Problem s Turbem

Příspěvek od jirán »

Můžu se zeptat koli stojí nové turbo na na 2,0 TFSI?
Nám to začalo pěkně žrát olej, v serviu říkali, že to asi obtéká kolem turba, ale když tam táta byl, tak říkali, že to turbem nebude, že to prej takhle žere normálně, takže GTI má teď najeto 60tis km a žere 1l oleje/1000 km :evil: V servisu říkali, že je to normální a že norma pro tenhle motor je prej 3l oleje/1000 km :?: Ale kdybysme chtěli, tak nám můžou obdorně změřit kolik to přesně oleje žere- vypustí olej, dolejou novej a budou to průběžně měřit - celá sranda jen 2 tisíce :laugh: Jen magor by do toho šel :negative:
Taky Vám to někomu takhle žere olej?

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2,0 TFSI Problem s Turbem

Příspěvek od swenak »

Nesmysl. Nevím, jestli "norma" co tvrdí je taková, jaká je, ale je to jen ochrana výrobce. Já mám spotřebu cca 1l/10000 km a to při nájezdu cca 190tis km. Kolega mám cca 40tis km a má stejnou spotřebu, na GTI co jsem měl předtím (cca 160tis km) byla stejná spotřeba. 3l na 1000km? To máš jako výměnu oleje každých 1500km. Takže okud by jsi jezdil třeba 20tis km ročně, tak to máš cca 13 výměn oleje ročně. Při minimální netové ceně cca 230,-kč za litr je to cca 230*4,6*13= cca 13700,-Kč ročně jen na olej :-) Chci vidět toho, kdo by takové auto živil. Pokud se nepletu, tak u Veyronu je to snad jednou za 3000km, takže 2x delší trať, než u Tebe :-)))

Cena Turba je v Tukas Praha cca 19500,- Kč s DPH koncovka (bez těsnění - cca 350,- Kč a bez šroubů k výfuku), na cc-autodily je to cca 15000,-Kč s DPH. Jinak, pokud chceš záruku, tak to bude chtít nechat namontovat v servisu, u toho se dle předpisů musí vyměnit olej, filtry oleje i vzduchu, včištění vedení vzduchu a tak podobně.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
djhell
Řidič
Řidič
Příspěvky: 59
Registrován: 02.05.2010 16:06
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

Re: 2,0 TFSI Problem s Turbem

Příspěvek od djhell »

Me zral 1l na 1000km shell olej, presel jsem na Castrol a no problem uz. Kazdopadne ano, 2.0 tfsi zere dost oleje. Muzes mit derave ty gufera na turbu, ale nejdriv bych zkusil nalit tam Castrol. Nove turbo v autorizovanem vyjde na cca 25 000 kc, ale da se sehnat aj za 18 000 kc.

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2,0 TFSI Problem s Turbem

Příspěvek od swenak »

Já jsem měl jak Shell 5W-30, tak Castrol Edge a SLX myslím a pořád cca to samé. Cena jak jsem psal cca 15tis u cc, viz http://www.cc-autodily.cz/turbodmychadl ... =06F145701" onclick="window.open(this.href);return false;.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: 2,0 TFSI Problem s Turbem

Příspěvek od motorpower »

Turbo seženu...nové :) za 14200,-
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
jirán
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 11.08.2010 17:10
Bydliště: Dačice/Brno

Re: 2,0 TFSI Problem s Turbem

Příspěvek od jirán »

Ok tak uvidíme, ale Castrol tam leje a i dolejvá, nevím předsně jakej, tu krabici se neviděl.
Ta gufera je to co popisujou v článku na cimbu.cz?
Jinak to auto se služební a firma ho jětě pořád splácí, takže musí do "předepsaných" servisů - pěkná cena 14200 ale asi to nevyužije :roll:
Díky moc za info chlapi a přepošlu mi ten článek z cimbu.
Snad to bude ono, ale zas neříkal, že by to jelo hůř, tak nevím. On taky jezdí svižně, má průměr 11l/100 km, zakže bych to nejspíš typoval na to turbo, páč si moc nepamatuju, že by to někdy nějak dochlazoval když prideje :lol:

MaraTFSI
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 02.03.2011 01:24

Re: 2,0 TFSI Problem s Turbem

Příspěvek od MaraTFSI »

Ja menim olej po 10 tisicich a o olej se vubec nestaram... nijak mi vyrazne neubyva. Jinak turbo mam doma skladem. Plne funckni najeto 60 tisic i s novyma ventilama u turba... Cena 7000. V bazaru zde na foru mam i fotky...

Provázek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 08.05.2010 12:54
Bydliště: Liberecko

Re: 2,0 TFSI Problem s Turbem

Příspěvek od Provázek »

djhell- ahoj chci se zeptat kdyz se ti ztrácel ten výkon a mel jsi problé s tou prasklinkou na turbu tak jestli ti syčel vzduch?me auto přestalo tahnout a syčí vzduch ale hadice jsou ok...

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“