2,0 TFSI Problem s Turbem
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 02.03.2011 01:24
Re: 2,0 TFSI Problem s Turbem
Turbo jsem vymenil za nove a problem mi furt pretrvava...
- Fazeey
- Řidič
- Příspěvky: 154
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: 2,0 TFSI Problem s Turbem
Ja mam uz taky koupeno turbo, doufam, ze to bude OK, jinak...
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: 2,0 TFSI Problem s Turbem
Tak abych to dopsal i sem, už jsem po výměně turba a jsem zase v pohodě, díky bohu, bych to asi neunesl, kdyby to bylo stejné
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
- jirán
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 11.08.2010 17:10
- Bydliště: Dačice/Brno
Re: 2,0 TFSI Problem s Turbem
Můžu se zeptat koli stojí nové turbo na na 2,0 TFSI?
Nám to začalo pěkně žrát olej, v serviu říkali, že to asi obtéká kolem turba, ale když tam táta byl, tak říkali, že to turbem nebude, že to prej takhle žere normálně, takže GTI má teď najeto 60tis km a žere 1l oleje/1000 km V servisu říkali, že je to normální a že norma pro tenhle motor je prej 3l oleje/1000 km Ale kdybysme chtěli, tak nám můžou obdorně změřit kolik to přesně oleje žere- vypustí olej, dolejou novej a budou to průběžně měřit - celá sranda jen 2 tisíce Jen magor by do toho šel
Taky Vám to někomu takhle žere olej?
Nám to začalo pěkně žrát olej, v serviu říkali, že to asi obtéká kolem turba, ale když tam táta byl, tak říkali, že to turbem nebude, že to prej takhle žere normálně, takže GTI má teď najeto 60tis km a žere 1l oleje/1000 km V servisu říkali, že je to normální a že norma pro tenhle motor je prej 3l oleje/1000 km Ale kdybysme chtěli, tak nám můžou obdorně změřit kolik to přesně oleje žere- vypustí olej, dolejou novej a budou to průběžně měřit - celá sranda jen 2 tisíce Jen magor by do toho šel
Taky Vám to někomu takhle žere olej?
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: 2,0 TFSI Problem s Turbem
Nesmysl. Nevím, jestli "norma" co tvrdí je taková, jaká je, ale je to jen ochrana výrobce. Já mám spotřebu cca 1l/10000 km a to při nájezdu cca 190tis km. Kolega mám cca 40tis km a má stejnou spotřebu, na GTI co jsem měl předtím (cca 160tis km) byla stejná spotřeba. 3l na 1000km? To máš jako výměnu oleje každých 1500km. Takže okud by jsi jezdil třeba 20tis km ročně, tak to máš cca 13 výměn oleje ročně. Při minimální netové ceně cca 230,-kč za litr je to cca 230*4,6*13= cca 13700,-Kč ročně jen na olej Chci vidět toho, kdo by takové auto živil. Pokud se nepletu, tak u Veyronu je to snad jednou za 3000km, takže 2x delší trať, než u Tebe ))
Cena Turba je v Tukas Praha cca 19500,- Kč s DPH koncovka (bez těsnění - cca 350,- Kč a bez šroubů k výfuku), na cc-autodily je to cca 15000,-Kč s DPH. Jinak, pokud chceš záruku, tak to bude chtít nechat namontovat v servisu, u toho se dle předpisů musí vyměnit olej, filtry oleje i vzduchu, včištění vedení vzduchu a tak podobně.
Cena Turba je v Tukas Praha cca 19500,- Kč s DPH koncovka (bez těsnění - cca 350,- Kč a bez šroubů k výfuku), na cc-autodily je to cca 15000,-Kč s DPH. Jinak, pokud chceš záruku, tak to bude chtít nechat namontovat v servisu, u toho se dle předpisů musí vyměnit olej, filtry oleje i vzduchu, včištění vedení vzduchu a tak podobně.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
- djhell
- Řidič
- Příspěvky: 59
- Registrován: 02.05.2010 16:06
- Bydliště: Zlin
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2,0 TFSI Problem s Turbem
Me zral 1l na 1000km shell olej, presel jsem na Castrol a no problem uz. Kazdopadne ano, 2.0 tfsi zere dost oleje. Muzes mit derave ty gufera na turbu, ale nejdriv bych zkusil nalit tam Castrol. Nove turbo v autorizovanem vyjde na cca 25 000 kc, ale da se sehnat aj za 18 000 kc.
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: 2,0 TFSI Problem s Turbem
Já jsem měl jak Shell 5W-30, tak Castrol Edge a SLX myslím a pořád cca to samé. Cena jak jsem psal cca 15tis u cc, viz http://www.cc-autodily.cz/turbodmychadl ... =06F145701" onclick="window.open(this.href);return false;.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: 2,0 TFSI Problem s Turbem
Turbo seženu...nové za 14200,-
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- jirán
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 11.08.2010 17:10
- Bydliště: Dačice/Brno
Re: 2,0 TFSI Problem s Turbem
Ok tak uvidíme, ale Castrol tam leje a i dolejvá, nevím předsně jakej, tu krabici se neviděl.
Ta gufera je to co popisujou v článku na cimbu.cz?
Jinak to auto se služební a firma ho jětě pořád splácí, takže musí do "předepsaných" servisů - pěkná cena 14200 ale asi to nevyužije
Díky moc za info chlapi a přepošlu mi ten článek z cimbu.
Snad to bude ono, ale zas neříkal, že by to jelo hůř, tak nevím. On taky jezdí svižně, má průměr 11l/100 km, zakže bych to nejspíš typoval na to turbo, páč si moc nepamatuju, že by to někdy nějak dochlazoval když prideje
Ta gufera je to co popisujou v článku na cimbu.cz?
Jinak to auto se služební a firma ho jětě pořád splácí, takže musí do "předepsaných" servisů - pěkná cena 14200 ale asi to nevyužije
Díky moc za info chlapi a přepošlu mi ten článek z cimbu.
Snad to bude ono, ale zas neříkal, že by to jelo hůř, tak nevím. On taky jezdí svižně, má průměr 11l/100 km, zakže bych to nejspíš typoval na to turbo, páč si moc nepamatuju, že by to někdy nějak dochlazoval když prideje
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 02.03.2011 01:24
Re: 2,0 TFSI Problem s Turbem
Ja menim olej po 10 tisicich a o olej se vubec nestaram... nijak mi vyrazne neubyva. Jinak turbo mam doma skladem. Plne funckni najeto 60 tisic i s novyma ventilama u turba... Cena 7000. V bazaru zde na foru mam i fotky...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 45
- Registrován: 08.05.2010 12:54
- Bydliště: Liberecko
Re: 2,0 TFSI Problem s Turbem
djhell- ahoj chci se zeptat kdyz se ti ztrácel ten výkon a mel jsi problé s tou prasklinkou na turbu tak jestli ti syčel vzduch?me auto přestalo tahnout a syčí vzduch ale hadice jsou ok...