2.0 TFSI - BWA - trhanie motora
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: 2.0 TFSI - BWA - kolisavy vykon
Naštěstí nebyl, pár minut a bylo to ven. Fotky nemám, ale je to prostě černé GTI, nic speciál, proto to sem ani nedávám Problém se strtováním popisuju v samostatném vlákně, déle startuje a již se mi 2x stalo, že to napoprvé nechytlo, ale dnes jsem ještě dsotal radu, že by to mohlo být podtlakem v nádrži, který tedy mám a tím se mi palivo nasává zpátky. Uvidím, jestli to bude tím.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
- Tony555
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TFSI - BWA - kolisavy vykon
cahlosi momentalne mi vyskocil novy problem, pri "malom plyne" cca 2000 az 2500 otacok mi ide auto trhane, po vacsom stlaceni pedalu prestane, mate nejake skusenosti ?
dakujem
dakujem
- Tony555
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TFSI - BWA - kolisavy vykon
vypis z diagnostiky hovori nieco taketo :
008801 - ridici ventil vzduchu plniciho tlaku (N249) - mech. chyba
P2261 - 008 - neverohodny signal - Sporadická
info o závade:
Stav závad: 00101000
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 97419 km
Indikace casu: 0
Datum: 2000.00.00
Cas: 16:13:17
info o závade:
Otácky: 1467 /min
Výkon/klapka: 12.9 %
Rychlost: 32.0 km/h
Teplota: 75.0*C
Teplota: 45.0*C
Tlak: 990.0 mbar
Napetí: 14.097 V
povodny ventil som mal uz "G-ckovy" ale aj tak som ho vymenil za novy a zavada pokracuje, je sice pravda ze na mojom povodnom bola membranka "unavenejsia" ako na novom ale zavadu mi to neodstranilo, mate nejake napady ?
008801 - ridici ventil vzduchu plniciho tlaku (N249) - mech. chyba
P2261 - 008 - neverohodny signal - Sporadická
info o závade:
Stav závad: 00101000
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 97419 km
Indikace casu: 0
Datum: 2000.00.00
Cas: 16:13:17
info o závade:
Otácky: 1467 /min
Výkon/klapka: 12.9 %
Rychlost: 32.0 km/h
Teplota: 75.0*C
Teplota: 45.0*C
Tlak: 990.0 mbar
Napetí: 14.097 V
povodny ventil som mal uz "G-ckovy" ale aj tak som ho vymenil za novy a zavada pokracuje, je sice pravda ze na mojom povodnom bola membranka "unavenejsia" ako na novom ale zavadu mi to neodstranilo, mate nejake napady ?
- Tony555
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TFSI - BWA - trhanie motora
neviete niekto pomoct s mojim problemom ?
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: 2.0 TFSI - BWA - trhanie motora
Tak co, vyřešeno? Taky teď cukám, ale jen po zahřátí a v nižších otáčkách. A otáčky haprují i bez zátěže, klesají moc nízko a tak podobně, více třeba zde http://www.youtube.com/watch?v=jSTwNwBAm8I" onclick="window.open(this.href);return false;, nebo zde http://www.youtube.com/watch?v=82EXXsgG ... er&list=UL" onclick="window.open(this.href);return false;.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
- Tony555
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TFSI - BWA - trhanie motora
nepodarilo sa zatial nic, v dvoch servisoch vw absolutne nic, netusia, nevedia, proste nic... prave sa dostavam do intenzivnej fazy sklbania takze sa na to bude dat snad lepsie pozriet
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: 2.0 TFSI - BWA - trhanie motora
Taky začínám cukat více, je tepleji a tak se rychleji ohřeju
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 21.06.2012 00:44
Re: 2.0 TFSI - BWA - trhanie motora
cawte, tiez ma BWA a co tony555 popisuje tam mam podobne problemy, sa mi zda pri malych otackach cuka tiez... a ta ista chyba N249.. uz som vymenil, n249, aj N75 aj PCV a nic .. ako ste to poriesili?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 13.03.2016 12:22
Re: 2.0 TFSI - BWA - trhanie motora
Zdravim mam stejnej problem co popisuje tony555 a Lyxx přišel někdo na to čím by to mohlo být?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 03.12.2016 15:50
Re: 2.0 TFSI - BWA - trhanie motora
Zdravím vyřešil někdo už tento problém trhaní při 2000 - 2500 ot/min. Stal se mi podobný problém na 2.0 tfsi kod motoru BWA
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 07.03.2011 12:00
- Bydliště: Ostrov u M.
Re: 2.0 TFSI - BWA - trhanie motora
Zdravím.
Oživím toto téma. Bohužel jenom dotazem. Má to někdo vyřešeno?
Mám stejný problém u passata. V servisu diagnostika nic nenašla. Původně chtěli měnit cívky, no nakonec nic.
Děkuji.
Václav
Oživím toto téma. Bohužel jenom dotazem. Má to někdo vyřešeno?
Mám stejný problém u passata. V servisu diagnostika nic nenašla. Původně chtěli měnit cívky, no nakonec nic.
Děkuji.
Václav
2.0 FSI
- mbuyer
- Řidič
- Příspěvky: 50
- Registrován: 17.03.2015 08:52
Re: 2.0 TFSI - BWA - trhanie motora
Mé poznatky s cukáním. Neřikám, že to je stejný případ i u vás ale třeba by se to mohlo hodit.
Cukání v nižších otáčkách může být tím že na některých z válcu je misfire. V chybách motoru se to ukáže jen tehdy pokud jich je víc.
Zkuste za jízdy sledovat měřené hodnoty misfire counter.
U mě už je to horší, zacuká a pak se rozbliká check engine a musím počkat bez plynu než to zhasne aby to jelo.
V chybách už je pak vypsán random misfire nebo misfire na konkrétním válci, tedy u mě na třetím.
Cívky a svíčky jsem prohodil a stále třetí válec takže je na řadě výměna vstřiku.
Cukání v nižších otáčkách může být tím že na některých z válcu je misfire. V chybách motoru se to ukáže jen tehdy pokud jich je víc.
Zkuste za jízdy sledovat měřené hodnoty misfire counter.
U mě už je to horší, zacuká a pak se rozbliká check engine a musím počkat bez plynu než to zhasne aby to jelo.
V chybách už je pak vypsán random misfire nebo misfire na konkrétním válci, tedy u mě na třetím.
Cívky a svíčky jsem prohodil a stále třetí válec takže je na řadě výměna vstřiku.
MK5gti
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 07.03.2011 12:00
- Bydliště: Ostrov u M.
Re: 2.0 TFSI - BWA - trhanie motora
Problém vyřešen.
Ve značkovém servisu vyměněny svíčky.
Cajk.
Ve značkovém servisu vyměněny svíčky.
Cajk.
2.0 FSI
-
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 10.01.2014 17:48
Re: 2.0 TFSI - BWA - trhanie motora
Zdravím, vyriešil niekto problém s "trhaním" motora pri tých cca 1900-2500 ot. ? Mne sa to prejavuje tak, že ked prejdem cca 10km trhanie zmizne a ide kludne, prípadne ak po 2-3km zastavím, zhasnem auto a znovu naštartujem taktiež trhanie zmizne. Mám nové sviečky aj cievky a skúšal som aj PCV aj záslepku PCV. Ešte idem vymenit diverter ventil lebo tam mám ešte ten starý s gumennou membránou.. Diag mi dnes vypísal missfire na 1. valci ale predtým nič.
VW Golf GTI Edition 30
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 19.09.2018 20:48
Re: 2.0 TFSI - BWA - trhanie motora
Zdravím vás, už delší dobu řeším problém s motorem BWA v O2. Nepravidelně mi kolísá volnoběh, kolísá to na 720 ot, normálně se to drží na 760 občas to to bleskově poklesne k 720 a pak se zase vrátí do normálu. Během toho poklesu to zaklepe s celým autem. Vyměněno PCV, benz. filtr a svíčky beze změn.Mám podezření na čerpadlo,během toho poklesu ot. poklesne i tlak benzínu. Původní svíčky byly dost bílé asi chudší směs. Setkal se někdo s něčím podobným? budu rád za každou radu