2.0 TFSI - BWA - trhanie motora

1.4, 1.6, 1.8....

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2.0 TFSI - BWA - kolisavy vykon

Příspěvek od swenak »

Naštěstí nebyl, pár minut a bylo to ven. Fotky nemám, ale je to prostě černé GTI, nic speciál, proto to sem ani nedávám :-) Problém se strtováním popisuju v samostatném vlákně, déle startuje a již se mi 2x stalo, že to napoprvé nechytlo, ale dnes jsem ještě dsotal radu, že by to mohlo být podtlakem v nádrži, který tedy mám a tím se mi palivo nasává zpátky. Uvidím, jestli to bude tím.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
Tony555
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TFSI - BWA - kolisavy vykon

Příspěvek od Tony555 »

cahlosi momentalne mi vyskocil novy problem, pri "malom plyne" cca 2000 az 2500 otacok mi ide auto trhane, po vacsom stlaceni pedalu prestane, mate nejake skusenosti ?

dakujem

Uživatelský avatar
Tony555
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TFSI - BWA - kolisavy vykon

Příspěvek od Tony555 »

vypis z diagnostiky hovori nieco taketo :

008801 - ridici ventil vzduchu plniciho tlaku (N249) - mech. chyba
P2261 - 008 - neverohodny signal - Sporadická
info o závade:
Stav závad: 00101000
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 97419 km
Indikace casu: 0
Datum: 2000.00.00
Cas: 16:13:17
info o závade:
Otácky: 1467 /min
Výkon/klapka: 12.9 %
Rychlost: 32.0 km/h
Teplota: 75.0*C
Teplota: 45.0*C
Tlak: 990.0 mbar
Napetí: 14.097 V

povodny ventil som mal uz "G-ckovy" ale aj tak som ho vymenil za novy a zavada pokracuje, je sice pravda ze na mojom povodnom bola membranka "unavenejsia" ako na novom ale zavadu mi to neodstranilo, mate nejake napady ?

Uživatelský avatar
Tony555
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TFSI - BWA - trhanie motora

Příspěvek od Tony555 »

neviete niekto pomoct s mojim problemom ?

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2.0 TFSI - BWA - trhanie motora

Příspěvek od swenak »

Tak co, vyřešeno? Taky teď cukám, ale jen po zahřátí a v nižších otáčkách. A otáčky haprují i bez zátěže, klesají moc nízko a tak podobně, více třeba zde http://www.youtube.com/watch?v=jSTwNwBAm8I" onclick="window.open(this.href);return false;, nebo zde http://www.youtube.com/watch?v=82EXXsgG ... er&list=UL" onclick="window.open(this.href);return false;.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
Tony555
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TFSI - BWA - trhanie motora

Příspěvek od Tony555 »

nepodarilo sa zatial nic, v dvoch servisoch vw absolutne nic, netusia, nevedia, proste nic... prave sa dostavam do intenzivnej fazy sklbania takze sa na to bude dat snad lepsie pozriet

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2.0 TFSI - BWA - trhanie motora

Příspěvek od swenak »

Taky začínám cukat více, je tepleji a tak se rychleji ohřeju :-(
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Lyxx
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 21.06.2012 00:44

Re: 2.0 TFSI - BWA - trhanie motora

Příspěvek od Lyxx »

cawte, tiez ma BWA a co tony555 popisuje tam mam podobne problemy, sa mi zda pri malych otackach cuka tiez... a ta ista chyba N249.. uz som vymenil, n249, aj N75 aj PCV a nic .. :( ako ste to poriesili?

Zdenek10
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 13.03.2016 12:22

Re: 2.0 TFSI - BWA - trhanie motora

Příspěvek od Zdenek10 »

Zdravim mam stejnej problem co popisuje tony555 a Lyxx přišel někdo na to čím by to mohlo být?

david86
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 03.12.2016 15:50

Re: 2.0 TFSI - BWA - trhanie motora

Příspěvek od david86 »

Zdravím vyřešil někdo už tento problém trhaní při 2000 - 2500 ot/min. Stal se mi podobný problém na 2.0 tfsi kod motoru BWA

vapefo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 07.03.2011 12:00
Bydliště: Ostrov u M.

Re: 2.0 TFSI - BWA - trhanie motora

Příspěvek od vapefo »

Zdravím.
Oživím toto téma. Bohužel jenom dotazem. Má to někdo vyřešeno?
Mám stejný problém u passata. V servisu diagnostika nic nenašla. Původně chtěli měnit cívky, no nakonec nic.
Děkuji.
Václav
2.0 FSI

Uživatelský avatar
mbuyer
Řidič
Řidič
Příspěvky: 50
Registrován: 17.03.2015 08:52

Re: 2.0 TFSI - BWA - trhanie motora

Příspěvek od mbuyer »

Mé poznatky s cukáním. Neřikám, že to je stejný případ i u vás ale třeba by se to mohlo hodit.

Cukání v nižších otáčkách může být tím že na některých z válcu je misfire. V chybách motoru se to ukáže jen tehdy pokud jich je víc.
Zkuste za jízdy sledovat měřené hodnoty misfire counter.

U mě už je to horší, zacuká a pak se rozbliká check engine a musím počkat bez plynu než to zhasne aby to jelo.
V chybách už je pak vypsán random misfire nebo misfire na konkrétním válci, tedy u mě na třetím.
Cívky a svíčky jsem prohodil a stále třetí válec takže je na řadě výměna vstřiku.
MK5gti

vapefo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 07.03.2011 12:00
Bydliště: Ostrov u M.

Re: 2.0 TFSI - BWA - trhanie motora

Příspěvek od vapefo »

Problém vyřešen.
Ve značkovém servisu vyměněny svíčky.
Cajk.
2.0 FSI

Gionta
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 10.01.2014 17:48

Re: 2.0 TFSI - BWA - trhanie motora

Příspěvek od Gionta »

Zdravím, vyriešil niekto problém s "trhaním" motora pri tých cca 1900-2500 ot. ? Mne sa to prejavuje tak, že ked prejdem cca 10km trhanie zmizne a ide kludne, prípadne ak po 2-3km zastavím, zhasnem auto a znovu naštartujem taktiež trhanie zmizne. Mám nové sviečky aj cievky a skúšal som aj PCV aj záslepku PCV. Ešte idem vymenit diverter ventil lebo tam mám ešte ten starý s gumennou membránou.. Diag mi dnes vypísal missfire na 1. valci ale predtým nič.
VW Golf GTI Edition 30

JeníkTFSI
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 19.09.2018 20:48

Re: 2.0 TFSI - BWA - trhanie motora

Příspěvek od JeníkTFSI »

Zdravím vás, už delší dobu řeším problém s motorem BWA v O2. Nepravidelně mi kolísá volnoběh, kolísá to na 720 ot, normálně se to drží na 760 občas to to bleskově poklesne k 720 a pak se zase vrátí do normálu. Během toho poklesu to zaklepe s celým autem. Vyměněno PCV, benz. filtr a svíčky beze změn.Mám podezření na čerpadlo,během toho poklesu ot. poklesne i tlak benzínu. Původní svíčky byly dost bílé asi chudší směs. Setkal se někdo s něčím podobným? budu rád za každou radu

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“