1,4 vs 1,6
- -Jakub-
- Moderátor
- Příspěvky: 3986
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Těrlicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,4 vs 1,6
vyndat žárovičku z budíků ještě nikoho nenapadlo?
- fragma
- Řidič
- Příspěvky: 101
- Registrován: 22.09.2009 17:06
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,4 vs 1,6
tak to jsem rad... verim ze jsou moje otazky umorny... ale dilensky zpracovani je dobry? doufamze to vevnitr nikde nevrze...
- Phob
- VWmaniak
- Příspěvky: 5012
- Registrován: 14.03.2010 12:54
- Bydliště: Okolí Třince
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,4 vs 1,6
teď myslíš co? vrzání v motorovém prostoru? tak tam fakt nevím jestli něco vrže ale jestli myslíš v interiéru, tak skoro v každém golfu vrže středový panel na nerovnostech, ale dá se to rozebrat a dát tam kus molitanu, nebo oboustranné pásky jen z jedné strany odlepené a pohrát si s tím tak, že už pak nic nevrže (je tady snad dokonce i někde návod)
- fragma
- Řidič
- Příspěvky: 101
- Registrován: 22.09.2009 17:06
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,4 vs 1,6
jj myslel sem interier... tatik ma prave passata rv07 a taky to tam vrze... koukal jsem n tvyho krasavce a chci se zeptat, jaky tam mas kola? a ta sportline ma snizeny podvozek?
-
- Řidič
- Příspěvky: 70
- Registrován: 03.06.2010 09:32
Re: 1,4 vs 1,6
Jinak ohledně te kontrolky si to můžeš to vlákno celé přečíst tady: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=146&t=81681
Jinak je to prkotina nejspíše, ale na funkčnost to nemá žádný vliv, nebude to ani nějaká velká věc. Jinak nápad s vymontování "žárovičky" z budíků mě teda nenapadlo to je dobrý návod
Jinak dílenské zpracování podle mého názoru na docelá slušné úrovni, hold nějaký ten neduh je ale to je i tím že auto už není takové jako když sjelo z montážní linky Třeba já mám 10repro a když jsem tomu pořádně přitnul tak lehce u basů drnčeli plasty u dveří, není nic jednoduššího než něco na podložení/vytlumení, stačí si s tím pohrát-já to třeba podložil takovou gumou nastříhal jsem to a nacpal to tam, ani jsem nic nerozdělával, jsou to vesměs takové prkotiny se kterýma si člověk zkrátka hraje a že se mu chce, než nějaké problémy, které by musel člověk prioritně řešit. Co mě mile překvapilo když jsem si auto koupil tak je odhlučnění motorové části od kabiny. Když je motor nastartovaný a zavřené okna a vypnutý ventilátor tak motor na volnoběh skoro nejde slyšet, stačí zapout rádio a dát ho potichu a ani nevím že motor běží. Musím se přiznat že jsem měl asi 2x tendenci šáhnout a otočit klíčkem když už bylo auto nastartované Takže tíchoučké a to jsem jezdil se suzuki swift co má máma ještě doma, a Toyta Yaris r.v. 2007 co má otec, auta malé a malé objemy motorů ale ani tak se tichostí nevyrovná golfu a to ani nemluvím když jsem jezdil v jiných autech typu VW Passat 2005 TDI 96KW to je samosebou větší objem a nafta ale chrochtá to a chrochtá , proto ta tendnce ze začátku s tím otáčením klíčku v zapalování
Jinak kdyby jses chtěl mrknout nějak pro představu co tam chceš za výbavu atd. třeba tak tady je ta moje 1.4ka FSI http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=169647
Jinak je to prkotina nejspíše, ale na funkčnost to nemá žádný vliv, nebude to ani nějaká velká věc. Jinak nápad s vymontování "žárovičky" z budíků mě teda nenapadlo to je dobrý návod
Jinak dílenské zpracování podle mého názoru na docelá slušné úrovni, hold nějaký ten neduh je ale to je i tím že auto už není takové jako když sjelo z montážní linky Třeba já mám 10repro a když jsem tomu pořádně přitnul tak lehce u basů drnčeli plasty u dveří, není nic jednoduššího než něco na podložení/vytlumení, stačí si s tím pohrát-já to třeba podložil takovou gumou nastříhal jsem to a nacpal to tam, ani jsem nic nerozdělával, jsou to vesměs takové prkotiny se kterýma si člověk zkrátka hraje a že se mu chce, než nějaké problémy, které by musel člověk prioritně řešit. Co mě mile překvapilo když jsem si auto koupil tak je odhlučnění motorové části od kabiny. Když je motor nastartovaný a zavřené okna a vypnutý ventilátor tak motor na volnoběh skoro nejde slyšet, stačí zapout rádio a dát ho potichu a ani nevím že motor běží. Musím se přiznat že jsem měl asi 2x tendenci šáhnout a otočit klíčkem když už bylo auto nastartované Takže tíchoučké a to jsem jezdil se suzuki swift co má máma ještě doma, a Toyta Yaris r.v. 2007 co má otec, auta malé a malé objemy motorů ale ani tak se tichostí nevyrovná golfu a to ani nemluvím když jsem jezdil v jiných autech typu VW Passat 2005 TDI 96KW to je samosebou větší objem a nafta ale chrochtá to a chrochtá , proto ta tendnce ze začátku s tím otáčením klíčku v zapalování
Jinak kdyby jses chtěl mrknout nějak pro představu co tam chceš za výbavu atd. třeba tak tady je ta moje 1.4ka FSI http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=169647
- Phob
- VWmaniak
- Příspěvky: 5012
- Registrován: 14.03.2010 12:54
- Bydliště: Okolí Třince
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,4 vs 1,6
fragma: kola to byly 16" originál VW Mangy Cours, ale už jsou prodaná na jaře na to dám něco většího. No výrobce píše, že verze Sportline je snížená o 15mm. Když auto postavím vedle běžného Trendline je opravdu níže, jde to vidět
- fragma
- Řidič
- Příspěvky: 101
- Registrován: 22.09.2009 17:06
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,4 vs 1,6
supr, tak uz mam jasno:) diky moc za vsechny rady... bude to 1,6 85kw, idealne cernej sportline:) az ho privezu, urcite se pochlubim:)
- -Jakub-
- Moderátor
- Příspěvky: 3986
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Těrlicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,4 vs 1,6
idealně 3dveř
- fragma
- Řidič
- Příspěvky: 101
- Registrován: 22.09.2009 17:06
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,4 vs 1,6
uz nikdy.. kupatko mam ted a sklapeci zidle uz nechci ani videt
- lubobo
- Řidič
- Příspěvky: 191
- Registrován: 05.01.2009 21:30
- Bydliště: Slovensko
Re: 1,4 vs 1,6
fragma píše:supr, tak uz mam jasno:) diky moc za vsechny rady... bude to 1,6 85kw, idealne cernej sportline:) az ho privezu, urcite se pochlubim:)
Hmm,dobrá volba...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 28.09.2011 12:29
Re: 1,4 vs 1,6
Já mám zatím všechno ok kromě toho že se mi pořád objevuje kontrolka výfukových plynů. nejspíš budu mít zasviněný EGR ventil, ale nedostal jsem se k jeho vyčistění.
Tomuhle problému jsme zatím se speedX-em nepřišli na kloub. on má 1,4FSI a má s tou kontrolkou problém taky
Kontrolka se rozsvítí, ale na autě to nejde vůbec nijak poznat... težko říct.
Jinak jsem zatím naštěstí žýdný jiný problém nespozoroval
Mám pětkového Golfa 1,4 55kW a průměrnou spotřebu asi 7,2l. Měl jsem taky problém s kontrolkou výfukových plynů. Spotřeba se mi zvýšila asi na 10l. V jednom servisu mi řekli, že se to možná jen špatně načetlo a žádná závada to nemusí být. Přes diagnostiku mi kontrolku vypli a řekli, že elektronika vypadá v pořádku. Pokud by se ale kontrolka rožla znovu, tak bude třeba hledat závadu. Na druhý den se samozřejmě znovu rožla, tak jsem myslel, že to bude lambda sonda a proto ta větší spotřeba. Zajel jsem do jiného servisu a tam mi během chvilky zjistili, že mám špatné čidlo teploty chladící kapaliny. Oprava za pětikilo a od té doby všechno ok
Tomuhle problému jsme zatím se speedX-em nepřišli na kloub. on má 1,4FSI a má s tou kontrolkou problém taky
Kontrolka se rozsvítí, ale na autě to nejde vůbec nijak poznat... težko říct.
Jinak jsem zatím naštěstí žýdný jiný problém nespozoroval
Mám pětkového Golfa 1,4 55kW a průměrnou spotřebu asi 7,2l. Měl jsem taky problém s kontrolkou výfukových plynů. Spotřeba se mi zvýšila asi na 10l. V jednom servisu mi řekli, že se to možná jen špatně načetlo a žádná závada to nemusí být. Přes diagnostiku mi kontrolku vypli a řekli, že elektronika vypadá v pořádku. Pokud by se ale kontrolka rožla znovu, tak bude třeba hledat závadu. Na druhý den se samozřejmě znovu rožla, tak jsem myslel, že to bude lambda sonda a proto ta větší spotřeba. Zajel jsem do jiného servisu a tam mi během chvilky zjistili, že mám špatné čidlo teploty chladící kapaliny. Oprava za pětikilo a od té doby všechno ok