2.0 TFSI závada - ztrácí se výkon

1.4, 1.6, 1.8....

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: Prosím pomoc se závadou u 2.0 TFSI - ztrácí se výkon

Příspěvek od swenak »

MaraTFSI píše:Me lezi doma jedno uplne zdravi a ma najeto 60 tisic... Menil jsem ho bohuzel zbytecne. Tak kdyby si chtel dej vedet...
doufám, že nedopadnu podobně a že výměna bude mít smysl, nejvíce se bojím, že zjistím, že mám už turbo taky nové, ono ten původní majitel byl taky docela ujetej, protože fakt vyměnil vše, co šlo :-)
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: Prosím pomoc se závadou u 2.0 TFSI - ztrácí se výkon

Příspěvek od swenak »

Tak jsem po výměně turba, 6h práce, chjo :-) Ale pomohlo to. Sice nemám prasknutí takové, jako na fotkách, ale opravdu ve výfukové časti turba jsou prasklinky. Možná po zahřatí se to zvětšuje, nevím, ale nové turbo je OK a opět mi to hezky tahá zespod. Graf naměřím zítra.
Přílohy
3speed_new_turbo.PNG
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: Prosím pomoc se závadou u 2.0 TFSI - ztrácí se výkon

Příspěvek od swenak »

Tak nevím, co se u mně stalo, ale mám opět problém, netáhnu odspod :-( Nevím, kdy se to stalo, ale zjistil jsem to, když jsem si přebral vůz po 2 dnech renovace laku, kůže a interíeru (ne moc podařené, to je ale na jiné téma). Nejdříve jsem mysle, že si to namlouvám, protože jsem byl nasranej na výsledek a tak jsem si dal na čas, ale i po pár dnech je to pořád stejné. První, co mně napadlo bylo turbo, takže jsem měřil tlak a bylo to OK, tlačím dost. VAG mi ohlásil pár chyb, jedna z nich na motoru:


Address 01: Engine
Control Module Part Number: 1K0 907 115 A
Component and/or Version: 2.0l R4/4V TFSI G00 0070
Software Coding: 040300031C070160
Work Shop Code: WSC 08027
1 Fault Found

001089 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow
P0441 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 196773 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 17:55:53

Freeze Frame
RPM: 836 /min
Load: 27.0 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 73.0°C
Temperature: 33.0°C
Absolute Pres.: 970.0 mbar
Voltage: 13.716 V


Readiness: 0000 0000

Dle km to odpovídá buď pobytu v dílně, nebo chvilce před tím. Dnes včistím KN filter, jestli se třeba v dílně nazanesl a nepouští dost vzduch i bez práce turba, nebo tak něco. Ale popravdě jsem na prášky a už jsem zase koukal po jiném voze, že bych to vyměnil za něco bez turba (ač to turbem být nemusí), tedy vlastně za R32, jiná alternativa není. Ale nejsou peníze, jako vždy :-)
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
dream7000
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1447
Registrován: 16.01.2008 18:29
Bydliště: Námestovo, Orava

Re: Prosím pomoc se závadou u 2.0 TFSI - ztrácí se výkon

Příspěvek od dream7000 »

http://wiki.ross-tech.com/index.php/16825/P0441/001089" onclick="window.open(this.href);return false;
preklad
16825/P0441/001089 - EVAP kontroly emisií Sys: Nesprávne prúdenie
Možné príznaky

Porucha kontrolka (MIL) aktívny

Možné príčiny

Odparovacia emisií (EVAP) kanister očistenie klapky regulátora (N80) vadné / zaseknutý
Odparovacia emisií (EVAP) kanister očistenie elektromagnetický ventil (N115) vadné / zaseknutý
Odparovacia emisií (EVAP) kanister tesnenie chybná
Potrubie medzi nádržou dýchanie a škrtiacej klapky deravý / blokované

Možné riešenia

Kontrola emisií z odparovania (EVAP) kanister očistenie klapky regulátora (N80)
Vykonať záverečnú test
Kontrola emisií z odparovania (EVAP) kanister očistenie elektromagnetický ventil (N115)
Kontrola emisií z odparovania (EVAP) kanister
Vykonávať základné nastavenie
Skontrolujte potrubí medzi nádržou a dýchanie škrtiacej klapky

kontrola N80 a N115

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: Prosím pomoc se závadou u 2.0 TFSI - ztrácí se výkon

Příspěvek od swenak »

jj, to jsem viděl, díky, testoval jsem a vše OK, zdá se...
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
Jack82
Řidič
Řidič
Příspěvky: 188
Registrován: 08.06.2011 08:29

Re: Prosím pomoc se závadou u 2.0 TFSI - ztrácí se výkon

Příspěvek od Jack82 »

swenak: tak to je opravdu smolík, po 3 měsících to řešit nanovo... zlatý atmosféry, nastartuješ, šlápneš, jedeš, nečekáš, táhne hned. přišetři a protoč to za R32, budeš na 1000% spokojenej, já už bych turbo nechtěl ani kdyby mi ho dávali zadarmo
R32

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: Prosím pomoc se závadou u 2.0 TFSI - ztrácí se výkon

Příspěvek od swenak »

no jo, uvažoval jsem o ní, ale nic by mi nepřinesla, údajně docela problém s motorem (rozvodový řetěz), není tak zábavná, je o 200kg těžší...
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: Prosím pomoc se závadou u 2.0 TFSI - ztrácí se výkon

Příspěvek od swenak »

Tak jsem dneska ještě jednou měřil průběh a už je to jasné, sice turbo nakonec dotlačí, kolik je potřeba, ale pomaleji, trvá mu to déle. Mohlo by to znamenat, že mi někde něco fouká (zvuk by tomu odpovídal, mám ten pocit, že tam něco sviští). Doufám, že je to tak a neodchází 10tis km staré turbo :-(

EDIT: Ještě jsem vyměnil dnes (5.8.2011) váhu vzduchu a je možné, že to pomohlo, ještě budu testovat. Kéž by to byla jen zanesená váha :-)
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

chipmann
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 47
Registrován: 13.12.2009 18:22

Re: 2.0 TFSI závada - ztrácí se výkon

Příspěvek od chipmann »

Zdar pánové mám menší problém na mé OII RS z ničeho nic se mi rosvítí kontrolka elektorniky motoru + ESP a motor přestane okamžitě táhnout na vagu to píše následovně potenciometr škrtící klapky horní mez překročena po odpojení konektoruna škrtící klapce a opětovném připjení se auto chová normálně ale jen po určitou dobu po té to opět přestane jet vyčistil jsem klapku a nastavil přes vag a nepomohlo to nevíte co s tím ???

chipmann
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 47
Registrován: 13.12.2009 18:22

Re: 2.0 TFSI závada - ztrácí se výkon

Příspěvek od chipmann »

Tak pánové nikoho nic nenapadá dnes jsem vyměnil komplet škrtící klapku + plynový pedál a závada trvá stále !!!!

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2.0 TFSI závada - ztrácí se výkon

Příspěvek od swenak »

Sorry, mně ne :-( Za sebe doplním, že můj problém byla opravdu váha vzduchu, už to bylo OK.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
Vesel
Pilot
Pilot
Příspěvky: 703
Registrován: 08.07.2012 22:02
Bydliště: Moravwa

Re: 2.0 TFSI závada - ztrácí se výkon

Příspěvek od Vesel »

Ahoj chci se zeptat. Neresil nekdo problem kdy v 3500 ot/min jak kdyby sundal nohu z plynu a vsechen tlak se ztratil? Mam blow off takze pri zatezi a prerazeni si to odplivne takze slysim v tech 3500 ot prave to odplivnuti a ztrati se veskerej vykon. Za pripadny napady budu rad.
VW Golf MK4 1.6 77kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW

Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

2.0 TFSI závada - ztrácí se výkon

Příspěvek od swenak »

Změř si tlak, jestli to netlačí moc a nezasáhne omezovač.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

chipmann
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 47
Registrován: 13.12.2009 18:22

Re: 2.0 TFSI závada - ztrácí se výkon

Příspěvek od chipmann »

A co diag?

Uživatelský avatar
Vesel
Pilot
Pilot
Příspěvky: 703
Registrován: 08.07.2012 22:02
Bydliště: Moravwa

Re: 2.0 TFSI závada - ztrácí se výkon

Příspěvek od Vesel »

Ahoj tak píšu opožděně.

Vag mi hlásí hlášku "P0234 Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)"

Auto je sice chiply, ale problém s tímhle nebyl objevil se až teď po výměně rozvodu a hlavy (ae to s tim asi nesouvisi)

Zde je log
log.jpg
pokud jsou potřeba surová data ZDE

Jel jsem na 3st. do mirného kopce dupl jsem na plyn a po vteřině až dvou zase mi to pustilo tlak a fičel ven dokaď jsem nepustil plyn proto ten log je tak krátkej
VW Golf MK4 1.6 77kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW

Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“