Stránka 2 z 2

Re: VR6 a V6 - rozdíl?

Napsal: 04.10.2011 19:27
od Jack82
Feri: oficiálně jsou rozvody po celou životnost motoru, neofiko se to mění kolem 250, preventivně, můžeš i dřív ale je to asi zbytečný, ten řetěz stojí kupodivu jen 1600 Kč plus výměna, toť vše.

Re: VR6 a V6 - rozdíl?

Napsal: 04.10.2011 21:32
od Feri.
Díky z info, díky řetězu pak odpadají kladky atd... Nechápu proč se teda všude používá řemen. Asi jen kvůli tomu, aby měli co servisovat atd...

Re: VR6 a V6 - rozdíl?

Napsal: 05.10.2011 10:07
od Jack82
ted třeba u tech do nebe vychvalovanejch 1,2 TSI jdou rozvody do kytek už po 10, nejpozději po 20tkm, soudruzi použili nějak moc měkkej materiál na řetěz, ten se vytahuje a hrozí riziko že přeskočí a potká se to, stejně jako u řemenu. tak doufam že u VR6 to snad nehrozí.

Re: VR6 a V6 - rozdíl?

Napsal: 20.11.2011 13:14
od swenak
Jack82 píše:Feri: oficiálně jsou rozvody po celou životnost motoru, neofiko se to mění kolem 250, preventivně, můžeš i dřív ale je to asi zbytečný, ten řetěz stojí kupodivu jen 1600 Kč plus výměna, toť vše.
Co jsem se dočetl, tak právě u R32 je docela problém a kolem 100tis odchází řetěz, doporučuje se měnit dřív.