2.0 TFSI - svíčky
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
- Miro_CZ
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 29.10.2010 11:40
- Bydliště: Přibyslav, Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Svíčky pro TFSI 2.0
No asi tak... Teorií od výrobců je plno Reálný poznatky prakticky žádný...
- alean
- VWjunior
- Příspěvky: 1644
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: North Moravia
Re: Svíčky pro TFSI 2.0
praxe je :nevymýšlet vymyšlené a dávat ověřené a to je podle autodat Bosch
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: Svíčky pro TFSI 2.0
Tk přátelé, sice to není k tématu typu svíček, ale doporučuju dávat bacha na tudle jednoduchou záležitost, jakou jsem výměna svíček. Nevím, jeslti jsem měl deb blbec, nebo smůlu, nebo co, ale výsledkem bylo, že se mi 2 svíčky urvali a v hlavě zustal po nich závit. Naštěstí to šlo lehce ven, ale bacha na to!!! Jinak, můj problém to nevyřešilo, takže startování je pořád podivné
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
- Fazeey
- Řidič
- Příspěvky: 154
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: Svíčky pro TFSI 2.0
dal jsem ty NGK, ale dle nové specifikace, tedy NGK PFR7S8EG (06H905601A)
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 23.10.2011 15:47
Re: 2.0 TFSI - svíčky
To neiste štartovanie trápi aj mňa mám golf V GTI rv. 2005 číslo motora mám AXX.
Kúpil som tam aj novú baterku VARTA Silver Dynamic 12V 77Ah.
A stále štartuje tak neisto nechytí na prvýkrat, ale potom OK...
Idem tie sviečky aj ja porišiť...
Stále neviete čo by to mohlo byť čo?
Kúpil som tam aj novú baterku VARTA Silver Dynamic 12V 77Ah.
A stále štartuje tak neisto nechytí na prvýkrat, ale potom OK...
Idem tie sviečky aj ja porišiť...
Stále neviete čo by to mohlo byť čo?
http://www.milujemauta.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/pages/MilujemAu ... ts&fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
http://hancik.blog.sme.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://milujemautask.blog.pravda.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/pages/MilujemAu ... ts&fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
http://hancik.blog.sme.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://milujemautask.blog.pravda.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mustafa
- Řidič
- Příspěvky: 143
- Registrován: 05.01.2010 11:57
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TFSI - svíčky
Nespadne vám tlak paliva na liště? Nám tohle dělalo na octavii 1.8T. Kdy to nechtělo chytnou na první, ale až po několikátym otočení. Vina byla vadný čerpadlo v nádrži, kdy vracečka benzínu se neudržela zavřená a benzín z lišty odtekl. Tím pak trvalo dýl, než se zase dostal benzín pod správnym tlakem ke vstřikum. Jak bylo nastartováno, jelo to v pohodě bez vady.
AUTOWERKS
Výhradní distributor: APR, Volkswagen Racing, Solo Werks, CTS Turbo...
Přímý distributor: Forge Motorsport, BCS Automotive, Wavetrac, SuperPro, LOBA Motorsport, 3SDM, TAROX, Wagner Tuning, THS Performance, GFB...
Výhradní distributor: APR, Volkswagen Racing, Solo Werks, CTS Turbo...
Přímý distributor: Forge Motorsport, BCS Automotive, Wavetrac, SuperPro, LOBA Motorsport, 3SDM, TAROX, Wagner Tuning, THS Performance, GFB...
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: 2.0 TFSI - svíčky
No, já jsem čerpadlo vyměnil, ač hlavné kvůli podtlaku a dle toho, co si pamatuju, to snad i pomohlo. Ale obecně, hlavně při nižších teplotách, to startuje blbě, jak u toho AXX, tak i BYD a u kolegova BWA taky.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 47
- Registrován: 13.12.2009 18:22
Re: 2.0 TFSI - svíčky
No já je teď měnil a dával jsem brisk iridium premium a pohoda mám motor bwa
- alean
- VWjunior
- Příspěvky: 1644
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: North Moravia
Re: 2.0 TFSI - svíčky
Na BWA jsou doporučeny BOSCH F5 KPP 332SBN a NGK PFR7SEG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 23.10.2011 15:47
Re: 2.0 TFSI - svíčky
Ja som menil sveičky dal som tam NGK Iridium IX /BKR8EIX/ a úprimne nejaká veľká zmena nenastala, tajne som dufal, že mi to aj pri startovaní pomoze, ale to ostalo také neisté stále ...
http://www.milujemauta.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/pages/MilujemAu ... ts&fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
http://hancik.blog.sme.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://milujemautask.blog.pravda.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/pages/MilujemAu ... ts&fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
http://hancik.blog.sme.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://milujemautask.blog.pravda.sk/" onclick="window.open(this.href);return false;
- čapik
- Moderátor
- Příspěvky: 2414
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TFSI - svíčky
čau, otevírám to tu po X letech. Je stále nejoptimálnější (nejlepší) pro tento motor NGK PFR7S8EG ?
My fast doesn´t like hondas * * * * *
- Peťas
- VWexpert
- Příspěvky: 2872
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OstraVWa
Re: 2.0 TFSI - svíčky
Běžně dávám všude BOSCHe a vždy spokojenost. Na BYD mám Bosch FR5KPP332S.
Předtím jsem dal, po hooodně dlouhé době šanci zase BRISKu (Premium Evo DR14BSXC) a opět byl problém. Po cca 10tkm začal jet motor na tři válce - po vytažení svíček byl na jedné upadnutý izolátor a ostatní vypadaly, jako by v autě přesluhovaly druhý interval.
Předtím jsem dal, po hooodně dlouhé době šanci zase BRISKu (Premium Evo DR14BSXC) a opět byl problém. Po cca 10tkm začal jet motor na tři válce - po vytažení svíček byl na jedné upadnutý izolátor a ostatní vypadaly, jako by v autě přesluhovaly druhý interval.