2.0 TFSI - svíčky
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
2.0 TFSI - svíčky
Ahoj, řeším teď problém, který mně trápi již delší dobu a to takové "nejisté" startování. Myslel jsem, že je to startérem, je promazán, vyměnil jsem desku s uhlíkama, protože již měli to nejlepší za sebou, ale nemám pocit, že by to extra pomohlo. Údajně by to molo být svíčkami, jsou tam ani né rok, najeto cca 30tis, NGK. Tak řeším, jestli je vyměnit a hlavně rovnou za co. Můžete poradit? Opět NGK, nebo třeba Champion Double Platinum, nebo nějaké iridium, třeba od Brisk, nebo Denso? Díky.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
- KaZa
- Jezdec
- Příspěvky: 387
- Registrován: 03.10.2007 17:25
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
- KaZa
- Jezdec
- Příspěvky: 387
- Registrován: 03.10.2007 17:25
Re: Svíčky pro TFSI 2.0
Klasika=čili to nejlepší pro tvůj AXX-BOSCH FR 6 KPP 332 S,odstup elektrod 0,7mm,utahovací moment 25Nmswenak píše:A ktere?
Rabbit MkV
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: Svíčky pro TFSI 2.0
No to by mne taky zajimalo, koukal jsem v katalozich a treba pro 169kW verzi uz se davali jine, tak mne napadlo, ze bych taky mel dat jine, kdyz jsem ciplej.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
- čapik
- Moderátor
- Příspěvky: 2414
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- alean
- VWjunior
- Příspěvky: 1644
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: North Moravia
Re: Svíčky pro TFSI 2.0
zůstal bych taky u origináluKaZa píše:Klasika=čili to nejlepší pro tvůj AXX-BOSCH FR 6 KPP 332 S ,odstup elektrod 0,7mm,utahovací moment 25Nmswenak píše:A ktere?
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: Svíčky pro TFSI 2.0
No tak nevím, ale třeba zde http://changegears.wordpress.com/2011/0 ... -pfr7s8eg/" onclick="window.open(this.href);return false; píšou, že NGK jsou "ty pravé", nahrazeny jsou původní BOSCH. Teď přemýšlím, jestli náhodou BOSCH nemám již teď, sice jsem chtěl NGK, ale kámoš mi právě sehnal BOSCH.
Ještě mám dotaz, můžou svíčky způsobovat problém se startováním? Tedy, za studena motor točí, ale trvá déle, než nastartuju, i 5 otáček. Za tepla je to OK. Taky údajně může být problém třeba v tom, že se mi někde nasává vzduch do palivoé hadičky a pak mi padá benzín a proto to déle trvá (když jsem pár krát testoval vstřiky, tak pak jsem nebyl schopen nastartovat napoprvé vůbec, až na druhé startování se to povedlo). Baterku mám snad OK, ani né rok stará, drží dobře.
Ještě mám dotaz, můžou svíčky způsobovat problém se startováním? Tedy, za studena motor točí, ale trvá déle, než nastartuju, i 5 otáček. Za tepla je to OK. Taky údajně může být problém třeba v tom, že se mi někde nasává vzduch do palivoé hadičky a pak mi padá benzín a proto to déle trvá (když jsem pár krát testoval vstřiky, tak pak jsem nebyl schopen nastartovat napoprvé vůbec, až na druhé startování se to povedlo). Baterku mám snad OK, ani né rok stará, drží dobře.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
- čapik
- Moderátor
- Příspěvky: 2414
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Svíčky pro TFSI 2.0
když jsem se o to dřiv zajímal, tak dle etky mi vyšlo že mám dát NGK, možná je to motorem, mám BWA
My fast doesn´t like hondas * * * * *
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: Svíčky pro TFSI 2.0
Dle ETKA můžu mít jak 06H905601, tak 06H905601A (není to jako náhrada, ale paralelně) a dle všeho to tedy teď jsou právě NGK PFR7S8EG jako poslední model.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
- Miro_CZ
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 29.10.2010 11:40
- Bydliště: Přibyslav, Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Svíčky pro TFSI 2.0
No u aut nevím, ale když se tohle vždycky řeší u motorek (motorkari.cz) tak z toho nakonec vyjde to, dát tam nějaký základní a zbylej rozdíl v ceně radši projezdit v benzínu
Jinak tenhle problém se startováním mám občas taky. Někdy tomu prostě dýl trvá než naskočí, ale někdy je to zase v pohodě hned. Taky nevím čím to je
Jinak tenhle problém se startováním mám občas taky. Někdy tomu prostě dýl trvá než naskočí, ale někdy je to zase v pohodě hned. Taky nevím čím to je
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: Svíčky pro TFSI 2.0
no, co já čtu, tak všichni doporučují to, co výrobce...takže jdu do těch NGK namísto původních, tyto jsou chladnější a to se prej i hodí pro upravené motory...s tím startováním mně to štve, ale mam na autě ještě jeden problém a ten mně .... mnohem více Jedna ta NGK PFR7S8EG je za 399,-Kč, ale Haspa je má za cca 260, což už jde.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
- Miro_CZ
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 29.10.2010 11:40
- Bydliště: Přibyslav, Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Svíčky pro TFSI 2.0
Nevim no, u aut jsem se o to ještě nějak nezajímal. Tohle jsou zkušenosti s motorkama Ale říkám si, že ty motory to jsou tak i tak... V motorkách dokonce s vyššíma otáčkama...
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: Svíčky pro TFSI 2.0
No jo, ale zase vzít úplný šunt nejde. Ten rozdíl je sice třeba 50% ceny, ale celkově jde třeba o 500,- Kč na sadu za dejme tomu 50tis km a to není tak strašné. Už jsem vyhodil více za míň
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
- Miro_CZ
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 29.10.2010 11:40
- Bydliště: Přibyslav, Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Svíčky pro TFSI 2.0
To zase neříkám úplnej šunt Většinou ale řešili takový věci jako rozdíl mezi normálníma, zlatejma, iridiovejma a nikdy se nenašlo dost důvodů proč kupovat ty nejdražší Je fakt že rozdíl 500Kč na 50tis. km je zanedbatelný U těch motorek se to mění častějc (prej preventivně)...