BLOWN TURBO TFSI :(
-
- Pilot
- Příspěvky: 704
- Registrován: 17.10.2010 22:28
BLOWN TURBO TFSI :(
bez komentáře snad jen nechápu jak to mohlo "normálně" jet, žádný nouzový režim, akorát to psalo chybu 000665, navíc byla prasklina i ve wastegate, dokonce na brzdě to naměřilo na toto turbo 153 kw...turbo je vyměněné a zase je to ten správný GTI kotel jo ještě jedna věc, vykašlete se na sportovní filtry KN apod. Propouští to jemný písek, který potom udělá paseku viz. foto... u atmosféry klidně bez vzducháče ale u turbomotoru fakt !!!originál filtr!!! nejlépe měnit co 10 000 km mám podezření že to způsobil právě filtr KN, měl jsem tam jen vložku a když se člověk podívá filtrem proti světlu tak opravdu přes něj jde skoro vidět...
Pirelli edition
- tetovany
- Jezdec
- Příspěvky: 421
- Registrován: 08.03.2008 05:07
- Bydliště: Connecticut usa
- Kontaktovat uživatele:
Re: BLOWN TURBO TFSI :(
takze si nic nepocitoval a jedine co ta upozornilo bola hlasena chyba? tak to je sila a s tym filtrom to mas urcite recht
http://www.youtube.com/watch?v=HQWkJyjw ... E9B193AC71" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Pilot
- Příspěvky: 704
- Registrován: 17.10.2010 22:28
Re: BLOWN TURBO TFSI :(
no předcházela tomu návštěva brzdy...kdy na 3 různé SW včetně originalu jsme nepřekročili 155 kw a po čipu by auto mělo mít někde kolem 177 kw. To byl další faktor, který věstil, že není něco v pořádku... nejdřív jsem myslel, že je to tím DV ventilem tlaku, měl jsem tam verzi "G" a náhrada byla verze "D" tak jsem vyměnil ventil a chyba se pořád ukazovala, hadice a všechno bylo vpořádku,,,takže druhá varianta bylo celé turbo...jednu sobotu od rana do večera ale výsledek stál zato někdy se vyplatí zajet na brzdu, ikdyž jsem byl nejdřív zklamaný, ale potom jsem byl rád, že jsem na to přišel, protože kdybych nenavštívil brzdu nepřišel bych na to nejspiš a mohlo to dopadnout tragicky-> pro motor...
Pirelli edition
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: BLOWN TURBO TFSI :(
Jen pár poznámek ta "D" verze má ji jiné čislo (06h145710d). A taky si nejsem jist tím, že je to otázka filtru jako takového. Dle mého, když se správně udržuje (ulejuje), tak by se to stát nemělo. Ale zase olej může ušpinit váhu vzduchu, no, není to jednoduché
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
-
- Pilot
- Příspěvky: 704
- Registrován: 17.10.2010 22:28
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
- -Jakub-
- Moderátor
- Příspěvky: 3986
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Těrlicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: BLOWN TURBO TFSI :(
jo do čtyřkolky
-
- Pilot
- Příspěvky: 704
- Registrován: 17.10.2010 22:28
Re: BLOWN TURBO TFSI :(
njn...a do budoucna už ani žádné nebudou downsizing je urputnější a urputnější...ale docela milé překvapení by bylo v GVII .:R motor 2.5 TFSI. V současné době v audi RS3 a TTRS. Ale tak necháme se překvapit...
Pirelli edition
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
- Jack82
- Řidič
- Příspěvky: 188
- Registrován: 08.06.2011 08:29
Re: BLOWN TURBO TFSI :(
tenhle motor těžko, je určenej jen pro podélný uložení, takže nejmenší auto co ho muže mít je A4. Já myslim že ani do GVII nepujde 2,5 TFSI, moc by to ohrozilo pozici Audi, spíš to bude zase nejaká vycizelovaná 2,0 s 250-280k, víc to mít nikdy v sérii nebudeswenak píše:nebo 3.0 TFSI
R32
-
- Řidič
- Příspěvky: 105
- Registrován: 07.04.2008 18:21
- Bydliště: Teplice
Re: BLOWN TURBO TFSI :(
Já to vidim jinak, po mých zkušenostech a nejednom turbu ve stavu KO asi tak, seriový turbo je pěknej shit, i malý načipování to turbo oddělá, prostě nestáhí mazat ani chladit, vždy to vydrželo 3-5000km a pak šlo do kytek, motor jako takovej bez turbíny je držák, ale žádný čipování nikdo z okruhu VW ani AUDI motorsport nedoporučuje, taky jsem si myslel, že kecaj a kulový vědi. Po návštěvě QUATTRO GmbH a malém juknutí do jejich kuchyni mi bylo názorně vysvětleno vše kolem všech variant motoru 2,0TFSI verze od 147 až do 199kW, liší se pouze typem turba a SW v RJ, na stolici byl motor pro okruhový pohár, typ BYD turbo GT3071 a výkon z brzdy?? 576k 498Mm, a výdrž? Brzda v trvalým zažížení 198hodin a provoz 8 závodů, motor bez závady, no a pak babo raď a koukej na různý úpravy RJ a SW i od renomovaných úpravců. Jsem už vyléčenej, moje úprava spolkla cca 250t Kč a po hodně nezdarech teprve teď auto drží a jede dle mých představ.
- čapik
- Moderátor
- Příspěvky: 2414
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: BLOWN TURBO TFSI :(
to jako vážně? Jsem myslel že i ta 169kw verze je jiná, že různé komponenty motoru jsou prostě bytelnější...satula píše:Já to vidim jinak, po mých zkušenostech a nejednom turbu ve stavu KO asi tak, seriový turbo je pěknej shit, i malý načipování to turbo oddělá, prostě nestáhí mazat ani chladit, vždy to vydrželo 3-5000km a pak šlo do kytek, motor jako takovej bez turbíny je držák, ale žádný čipování nikdo z okruhu VW ani AUDI motorsport nedoporučuje, taky jsem si myslel, že kecaj a kulový vědi. Po návštěvě QUATTRO GmbH a malém juknutí do jejich kuchyni mi bylo názorně vysvětleno vše kolem všech variant motoru 2,0TFSI verze od 147 až do 199kW, liší se pouze typem turba a SW v RJ, na stolici byl motor pro okruhový pohár, typ BYD turbo GT3071 a výkon z brzdy?? 576k 498Mm, a výdrž? Brzda v trvalým zažížení 198hodin a provoz 8 závodů, motor bez závady, no a pak babo raď a koukej na různý úpravy RJ a SW i od renomovaných úpravců. Jsem už vyléčenej, moje úprava spolkla cca 250t Kč a po hodně nezdarech teprve teď auto drží a jede dle mých představ.
takže při KO by jsi na seriové 147kw TFSI doporučil jaké turbo?
My fast doesn´t like hondas * * * * *
- oizoMR
- Profík
- Příspěvky: 909
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: BLOWN TURBO TFSI :(
Bych se docela bál o DSG
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: BLOWN TURBO TFSI :(
No, nejsem si jist, ale dle mého tam je toho více, než jen turbo a SW.
BWA (200k)
BWJ (240k)
BHZ & BZC (265k & 256k)
Cylinder head:
BWA - 06D 103 351 D
BWJ - 06F 103 351 F
BHZ - 06F 103 351 F
Connection Rod:
BWA - 06D 198 401 C
BWJ - 06D 198 401 C
BHZ - 06D 198 401 C
Crankshaft:
BWA - 06A 105 021 S
BWJ - 06A 105 021 AR
BHZ - 06A 105 021 AR
Piston:
BWA - 06D 107 066 C
BWJ - 06D 107 066 K
BHZ - 06D 107 066 K
Camshaft intake:
BWA - 06F 109 101 B
BWJ - 06F 109 101 G
BHZ - 06F 109 101 G
Camshaft Exhaust:
BWA - 06F 109 102 B
BWJ - 06F 109 102 D
BHZ - 06F 109 102 D
Airbox:
BWA - 06F 133 837 AA
BWJ - 06F 133 837 AD
BHZ - 06F 133 837 AC
Air filter:
BWA - 06F 133 843 A
BWJ - 06F 133 843 B
BHZ - 06F 133 843 B
Intake Air duct:
BWA - 06F 129 627 F
BWJ - 06F 129 627 H
BHZ - 06F 129 627 H
Injector:
BWA - 06F 906 036 A
BWJ - 06F 906 036 A
BHZ - 06F 906 036 F
Turbo and manifold:
BWA - 06F 145 701 C
BWJ - 06F 145 701 E
BHZ - 06F 145 702 C
Spark plug:
BWA - b101 905 631 B
BWJ - b101 905 631 B
BHZ - b101 905 631 C
Crankshaft Shells are the same
Valves are the same
Airflow meter is the same
Inlet manifold is the same
Clutch is the same
200k varianta ma turbo KKK K03 , ostatni silnejsi maj K04
tady sou jeste korekce, vyse uvedene vychazelo ze starsi etky
1) Connection bhz-bwj-bzc-byd 06f 198 401 ; bwa 06f198 401C
2) injectors bhz-bwj-byd-bzc 06F 906 036 F; bwa 06F 906 036 A
3) intercooler bwa-axx-byd-bwj are 1K0 145 803 A ; bhz-bzc 1K0 145 803 P
4) turbo charger bwa-axx 06F 145 701 c-g; bhz bzc byd bwj 06F 145 702 C
5) crankshaft bwa 200k; byd 230 hp, 240 bwj, 265-272 bhz bzc.
6) divert valve pop off are different from bwa and all other 230-240-265-272hp
7)crankcase bwa 06F 103 011 F; byd-bwj-bhz-bzc is 06F 103 011 K
BWA (200k)
BWJ (240k)
BHZ & BZC (265k & 256k)
Cylinder head:
BWA - 06D 103 351 D
BWJ - 06F 103 351 F
BHZ - 06F 103 351 F
Connection Rod:
BWA - 06D 198 401 C
BWJ - 06D 198 401 C
BHZ - 06D 198 401 C
Crankshaft:
BWA - 06A 105 021 S
BWJ - 06A 105 021 AR
BHZ - 06A 105 021 AR
Piston:
BWA - 06D 107 066 C
BWJ - 06D 107 066 K
BHZ - 06D 107 066 K
Camshaft intake:
BWA - 06F 109 101 B
BWJ - 06F 109 101 G
BHZ - 06F 109 101 G
Camshaft Exhaust:
BWA - 06F 109 102 B
BWJ - 06F 109 102 D
BHZ - 06F 109 102 D
Airbox:
BWA - 06F 133 837 AA
BWJ - 06F 133 837 AD
BHZ - 06F 133 837 AC
Air filter:
BWA - 06F 133 843 A
BWJ - 06F 133 843 B
BHZ - 06F 133 843 B
Intake Air duct:
BWA - 06F 129 627 F
BWJ - 06F 129 627 H
BHZ - 06F 129 627 H
Injector:
BWA - 06F 906 036 A
BWJ - 06F 906 036 A
BHZ - 06F 906 036 F
Turbo and manifold:
BWA - 06F 145 701 C
BWJ - 06F 145 701 E
BHZ - 06F 145 702 C
Spark plug:
BWA - b101 905 631 B
BWJ - b101 905 631 B
BHZ - b101 905 631 C
Crankshaft Shells are the same
Valves are the same
Airflow meter is the same
Inlet manifold is the same
Clutch is the same
200k varianta ma turbo KKK K03 , ostatni silnejsi maj K04
tady sou jeste korekce, vyse uvedene vychazelo ze starsi etky
1) Connection bhz-bwj-bzc-byd 06f 198 401 ; bwa 06f198 401C
2) injectors bhz-bwj-byd-bzc 06F 906 036 F; bwa 06F 906 036 A
3) intercooler bwa-axx-byd-bwj are 1K0 145 803 A ; bhz-bzc 1K0 145 803 P
4) turbo charger bwa-axx 06F 145 701 c-g; bhz bzc byd bwj 06F 145 702 C
5) crankshaft bwa 200k; byd 230 hp, 240 bwj, 265-272 bhz bzc.
6) divert valve pop off are different from bwa and all other 230-240-265-272hp
7)crankcase bwa 06F 103 011 F; byd-bwj-bhz-bzc is 06F 103 011 K
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
- KaZa
- Jezdec
- Příspěvky: 387
- Registrován: 03.10.2007 17:25
Re: BLOWN TURBO TFSI :(
Pozor,GVII a nová Octa maj mít podélné uložení motorůJack82 píše:tenhle motor těžko, je určenej jen pro podélný uložení, takže nejmenší auto co ho muže mít je A4. Já myslim že ani do GVII nepujde 2,5 TFSI, moc by to ohrozilo pozici Audi, spíš to bude zase nejaká vycizelovaná 2,0 s 250-280k, víc to mít nikdy v sérii nebudeswenak píše:nebo 3.0 TFSI
Rabbit MkV