BLOWN TURBO TFSI :(

1.4, 1.6, 1.8....

Moderátoři: čapik, -Jakub-

tomasgti
Pilot
Pilot
Příspěvky: 704
Registrován: 17.10.2010 22:28

BLOWN TURBO TFSI :(

Příspěvek od tomasgti »

bez komentáře :D snad jen nechápu jak to mohlo "normálně" jet, žádný nouzový režim, akorát to psalo chybu 000665, navíc byla prasklina i ve wastegate, dokonce na brzdě to naměřilo na toto turbo 153 kw...turbo je vyměněné a zase je to ten správný GTI kotel :) jo ještě jedna věc, vykašlete se na sportovní filtry KN apod. Propouští to jemný písek, který potom udělá paseku viz. foto... u atmosféry klidně bez vzducháče :D ale u turbomotoru fakt !!!originál filtr!!! nejlépe měnit co 10 000 km :) mám podezření že to způsobil právě filtr KN, měl jsem tam jen vložku a když se člověk podívá filtrem proti světlu tak opravdu přes něj jde skoro vidět...:(
Přílohy
turbo1.JPG
turbo2.JPG
turbo3.JPG
turbo4.JPG
Pirelli edition

Uživatelský avatar
tetovany
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 421
Registrován: 08.03.2008 05:07
Bydliště: Connecticut usa
Kontaktovat uživatele:

Re: BLOWN TURBO TFSI :(

Příspěvek od tetovany »

takze si nic nepocitoval a jedine co ta upozornilo bola hlasena chyba? tak to je sila a s tym filtrom to mas urcite recht
http://www.youtube.com/watch?v=HQWkJyjw ... E9B193AC71" onclick="window.open(this.href);return false;

tomasgti
Pilot
Pilot
Příspěvky: 704
Registrován: 17.10.2010 22:28

Re: BLOWN TURBO TFSI :(

Příspěvek od tomasgti »

no předcházela tomu návštěva brzdy...kdy na 3 různé SW včetně originalu jsme nepřekročili 155 kw a po čipu by auto mělo mít někde kolem 177 kw. To byl další faktor, který věstil, že není něco v pořádku...:( nejdřív jsem myslel, že je to tím DV ventilem tlaku, měl jsem tam verzi "G" a náhrada byla verze "D" tak jsem vyměnil ventil a chyba se pořád ukazovala, hadice a všechno bylo vpořádku,,,takže druhá varianta bylo celé turbo...jednu sobotu od rana do večera ale výsledek stál zato :) někdy se vyplatí zajet na brzdu, ikdyž jsem byl nejdřív zklamaný, ale potom jsem byl rád, že jsem na to přišel, protože kdybych nenavštívil brzdu nepřišel bych na to nejspiš a mohlo to dopadnout tragicky-> pro motor...
Pirelli edition

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: BLOWN TURBO TFSI :(

Příspěvek od swenak »

Jen pár poznámek ;-) ta "D" verze má ji jiné čislo (06h145710d). A taky si nejsem jist tím, že je to otázka filtru jako takového. Dle mého, když se správně udržuje (ulejuje), tak by se to stát nemělo. Ale zase olej může ušpinit váhu vzduchu, no, není to jednoduché :-)
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

tomasgti
Pilot
Pilot
Příspěvky: 704
Registrován: 17.10.2010 22:28

Re: BLOWN TURBO TFSI :(

Příspěvek od tomasgti »

řešení? silný atmosféricky motor :)
Pirelli edition

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: BLOWN TURBO TFSI :(

Příspěvek od swenak »

Jo, ale takovy se do MKV nikdy nedaval:))))
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
-Jakub-
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3986
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Těrlicko
Kontaktovat uživatele:

Re: BLOWN TURBO TFSI :(

Příspěvek od -Jakub- »

jo do čtyřkolky :)

tomasgti
Pilot
Pilot
Příspěvky: 704
Registrován: 17.10.2010 22:28

Re: BLOWN TURBO TFSI :(

Příspěvek od tomasgti »

njn...a do budoucna už ani žádné nebudou :( downsizing je urputnější a urputnější...ale docela milé překvapení by bylo v GVII .:R motor 2.5 TFSI. V současné době v audi RS3 a TTRS. Ale tak necháme se překvapit...
Pirelli edition

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: BLOWN TURBO TFSI :(

Příspěvek od swenak »

nebo 3.0 TFSI :-)
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
Jack82
Řidič
Řidič
Příspěvky: 188
Registrován: 08.06.2011 08:29

Re: BLOWN TURBO TFSI :(

Příspěvek od Jack82 »

swenak píše:nebo 3.0 TFSI :-)
tenhle motor těžko, je určenej jen pro podélný uložení, takže nejmenší auto co ho muže mít je A4. Já myslim že ani do GVII nepujde 2,5 TFSI, moc by to ohrozilo pozici Audi, spíš to bude zase nejaká vycizelovaná 2,0 s 250-280k, víc to mít nikdy v sérii nebude
R32

satula
Řidič
Řidič
Příspěvky: 105
Registrován: 07.04.2008 18:21
Bydliště: Teplice

Re: BLOWN TURBO TFSI :(

Příspěvek od satula »

Já to vidim jinak, po mých zkušenostech a nejednom turbu ve stavu KO asi tak, seriový turbo je pěknej shit, i malý načipování to turbo oddělá, prostě nestáhí mazat ani chladit, vždy to vydrželo 3-5000km a pak šlo do kytek, motor jako takovej bez turbíny je držák, ale žádný čipování nikdo z okruhu VW ani AUDI motorsport nedoporučuje, taky jsem si myslel, že kecaj a kulový vědi. Po návštěvě QUATTRO GmbH a malém juknutí do jejich kuchyni mi bylo názorně vysvětleno vše kolem všech variant motoru 2,0TFSI verze od 147 až do 199kW, liší se pouze typem turba a SW v RJ, na stolici byl motor pro okruhový pohár, typ BYD turbo GT3071 a výkon z brzdy?? 576k 498Mm, a výdrž? Brzda v trvalým zažížení 198hodin a provoz 8 závodů, motor bez závady, no a pak babo raď a koukej na různý úpravy RJ a SW i od renomovaných úpravců. Jsem už vyléčenej, moje úprava spolkla cca 250t Kč a po hodně nezdarech teprve teď auto drží a jede dle mých představ.

Uživatelský avatar
čapik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2414
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: BLOWN TURBO TFSI :(

Příspěvek od čapik »

satula píše:Já to vidim jinak, po mých zkušenostech a nejednom turbu ve stavu KO asi tak, seriový turbo je pěknej shit, i malý načipování to turbo oddělá, prostě nestáhí mazat ani chladit, vždy to vydrželo 3-5000km a pak šlo do kytek, motor jako takovej bez turbíny je držák, ale žádný čipování nikdo z okruhu VW ani AUDI motorsport nedoporučuje, taky jsem si myslel, že kecaj a kulový vědi. Po návštěvě QUATTRO GmbH a malém juknutí do jejich kuchyni mi bylo názorně vysvětleno vše kolem všech variant motoru 2,0TFSI verze od 147 až do 199kW, liší se pouze typem turba a SW v RJ, na stolici byl motor pro okruhový pohár, typ BYD turbo GT3071 a výkon z brzdy?? 576k 498Mm, a výdrž? Brzda v trvalým zažížení 198hodin a provoz 8 závodů, motor bez závady, no a pak babo raď a koukej na různý úpravy RJ a SW i od renomovaných úpravců. Jsem už vyléčenej, moje úprava spolkla cca 250t Kč a po hodně nezdarech teprve teď auto drží a jede dle mých představ.
to jako vážně? Jsem myslel že i ta 169kw verze je jiná, že různé komponenty motoru jsou prostě bytelnější...

takže při KO by jsi na seriové 147kw TFSI doporučil jaké turbo?
My fast doesn´t like hondas * * * * *

Uživatelský avatar
oizoMR
Profík
Profík
Příspěvky: 909
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: západ
Kontaktovat uživatele:

Re: BLOWN TURBO TFSI :(

Příspěvek od oizoMR »

Bych se docela bál o DSG :sorry:

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: BLOWN TURBO TFSI :(

Příspěvek od swenak »

No, nejsem si jist, ale dle mého tam je toho více, než jen turbo a SW.

BWA (200k)
BWJ (240k)
BHZ & BZC (265k & 256k)

Cylinder head:
BWA - 06D 103 351 D
BWJ - 06F 103 351 F
BHZ - 06F 103 351 F

Connection Rod:
BWA - 06D 198 401 C
BWJ - 06D 198 401 C
BHZ - 06D 198 401 C

Crankshaft:
BWA - 06A 105 021 S
BWJ - 06A 105 021 AR
BHZ - 06A 105 021 AR

Piston:
BWA - 06D 107 066 C
BWJ - 06D 107 066 K
BHZ - 06D 107 066 K

Camshaft intake:
BWA - 06F 109 101 B
BWJ - 06F 109 101 G
BHZ - 06F 109 101 G

Camshaft Exhaust:
BWA - 06F 109 102 B
BWJ - 06F 109 102 D
BHZ - 06F 109 102 D

Airbox:
BWA - 06F 133 837 AA
BWJ - 06F 133 837 AD
BHZ - 06F 133 837 AC

Air filter:
BWA - 06F 133 843 A
BWJ - 06F 133 843 B
BHZ - 06F 133 843 B

Intake Air duct:
BWA - 06F 129 627 F
BWJ - 06F 129 627 H
BHZ - 06F 129 627 H

Injector:
BWA - 06F 906 036 A
BWJ - 06F 906 036 A
BHZ - 06F 906 036 F

Turbo and manifold:
BWA - 06F 145 701 C
BWJ - 06F 145 701 E
BHZ - 06F 145 702 C

Spark plug:
BWA - b101 905 631 B
BWJ - b101 905 631 B
BHZ - b101 905 631 C

Crankshaft Shells are the same
Valves are the same
Airflow meter is the same
Inlet manifold is the same
Clutch is the same

200k varianta ma turbo KKK K03 , ostatni silnejsi maj K04

tady sou jeste korekce, vyse uvedene vychazelo ze starsi etky

1) Connection bhz-bwj-bzc-byd 06f 198 401 ; bwa 06f198 401C
2) injectors bhz-bwj-byd-bzc 06F 906 036 F; bwa 06F 906 036 A
3) intercooler bwa-axx-byd-bwj are 1K0 145 803 A ; bhz-bzc 1K0 145 803 P
4) turbo charger bwa-axx 06F 145 701 c-g; bhz bzc byd bwj 06F 145 702 C
5) crankshaft bwa 200k; byd 230 hp, 240 bwj, 265-272 bhz bzc.
6) divert valve pop off are different from bwa and all other 230-240-265-272hp
7)crankcase bwa 06F 103 011 F; byd-bwj-bhz-bzc is 06F 103 011 K
Přílohy
TFSI_rozdily.PNG
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
KaZa
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 387
Registrován: 03.10.2007 17:25

Re: BLOWN TURBO TFSI :(

Příspěvek od KaZa »

Jack82 píše:
swenak píše:nebo 3.0 TFSI :-)
tenhle motor těžko, je určenej jen pro podélný uložení, takže nejmenší auto co ho muže mít je A4. Já myslim že ani do GVII nepujde 2,5 TFSI, moc by to ohrozilo pozici Audi, spíš to bude zase nejaká vycizelovaná 2,0 s 250-280k, víc to mít nikdy v sérii nebude
Pozor,GVII a nová Octa maj mít podélné uložení motorů :!: :wink:
Rabbit MkV

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“