Diagnostika (VAG) -> výpisy chyb -> rady apod.

1.4, 1.6, 1.8....

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Uživatelský avatar
Phob
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5012
Registrován: 14.03.2010 12:54
Bydliště: Okolí Třince
Kontaktovat uživatele:

Diagnostika (VAG) -> výpisy chyb -> rady apod.

Příspěvek od Phob »

Zdravím, dovolil bych si založit téma, kde by se dávaly výpisy z diagnostiky s chybami. Bylo by to aspoň pohromadě a kdyby měl někdo stejný problém, tak by si k tomu případně našel rychleji nějakou radu...

Tak začnu já :-) VAG mi vypsal tuto chybu. Dal jsem ji smazat, ale naskočila hned zpátky, nevíte co s tím? Čím by ta chyba mohla být způsobená nebo tak podobně?

Kód: Vybrat vše

Address 01: Engine        Labels: 03C-906-056-BAG.lbl
   Part No SW: 03C 997 056 M    HW: Hardware No 
   Component: MED9.5.10       G00 9265  
   Revision: 00000000    Serial number: VWZ7Z0D9413594
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 23841 401 63335
   VCID: 37792FEF3FDD

1 Faults Found:
18320 - Pressure Sensor for Brake Boost (G294): Short to Plus 
            P1912 - 001 - Upper Limit Exceeded
Naposledy upravil(a) Phob dne 10.03.2012 12:30, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
KaZa
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 387
Registrován: 03.10.2007 17:25

Re: Diagnostika (VAG) -> výpisy chyb -> rady apod.

Příspěvek od KaZa »

Stáhni si VIS!...a zkontroluj vedení k tlakovému čidlu posilovače brzd :wink:
Rabbit MkV

Uživatelský avatar
Phob
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5012
Registrován: 14.03.2010 12:54
Bydliště: Okolí Třince
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika (VAG) -> výpisy chyb -> rady apod.

Příspěvek od Phob »

No VIS jsem si stáhl, ale stejně u téhle chyby není v poznámkách nic napsané. Nevím jestli mám dobrý VIS, dokonce tam není ani můj motor na výběr když se podívám v menu...
Mimochodem, senzor posilovače brzd je jen na předním levém kole jako je třeba kontrola opotřebení brzdových destiček? Nebo kde ho najdu?

Uživatelský avatar
KaZa
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 387
Registrován: 03.10.2007 17:25

Re: Diagnostika (VAG) -> výpisy chyb -> rady apod.

Příspěvek od KaZa »

Phob píše:No VIS jsem si stáhl, ale stejně u téhle chyby není v poznámkách nic napsané. Nevím jestli mám dobrý VIS, dokonce tam není ani můj motor na výběr když se podívám v menu...
Mimochodem, senzor posilovače brzd je jen na předním levém kole jako je třeba kontrola opotřebení brzdových destiček? Nebo kde ho najdu?

4 - snímač tlaku posilovače brzd -G294-
q není instalován u všech vozidel
q montážní poloha: v podtlakové hadičce u posilovače brzd
q kontroluje se při vlastní diagnostice řídicí jednotky motoru
Rabbit MkV

Uživatelský avatar
Phob
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5012
Registrován: 14.03.2010 12:54
Bydliště: Okolí Třince
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika (VAG) -> výpisy chyb -> rady apod.

Příspěvek od Phob »

Moje chyba vyřešena, byla uhnilá kabeláž a konektor u toho tlakového senzoru posilovače brzd, vyměnilo se to a už je to ok

Uživatelský avatar
Phob
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5012
Registrován: 14.03.2010 12:54
Bydliště: Okolí Třince
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika (VAG) -> výpisy chyb -> rady apod.

Příspěvek od Phob »

tak dneska jsem si projel auto vagem a vyšla mi z toho tato chyba... dal jsem to smazat, projel se, udělal scan znova a už se to neobjevilo, ale mám tušení že po čase se to objeví zase, nevíte někdo co je špatně?

Kód: Vybrat vše

Address 19: CAN Gateway        Labels: 1K0-907-530.lbl
   Part No SW: 1K0 907 530 C    HW: 1K0 907 951 
   Component: Gateway         H08 0080  
   Revision: 08          Serial number: 2600104212021F
   Coding: 3D3F0340070002
   Shop #: WSC 12345 123 12345
   VCID: 2759FFAFEF7D

1 Fault Found:
00474 - Control Module for Immobilizer 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 31
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 13:22:21

Uživatelský avatar
KaZa
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 387
Registrován: 03.10.2007 17:25

Re: Diagnostika (VAG) -> výpisy chyb -> rady apod.

Příspěvek od KaZa »

Toho se neboj,je to sporadická chyba a imma to často dělají.Immo je součástí tacháče a může tam zlobit nějaký kontakt/vedení v něm!...neřeš to.
Rabbit MkV

Uživatelský avatar
Phob
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5012
Registrován: 14.03.2010 12:54
Bydliště: Okolí Třince
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika (VAG) -> výpisy chyb -> rady apod.

Příspěvek od Phob »

no tak dobře, tak dám na tebe a nebudu to řeším :-) já tomu dával za vinu možná ty mrazy, protože nad -20°C mi pomalu ani display na budících nefungoval :-) uvidíme, někdy to zase projedu vagem a jsem zvědav jestli to tam bude zase

Uživatelský avatar
vikinn
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 16.01.2013 22:18

Re: Diagnostika (VAG) -> výpisy chyb -> rady apod.

Příspěvek od vikinn »

Ahoj,
toto je skvělé vlákno, taky jsem potřeboval podobné založit :-) naštěstí funguje tlačítko HLEDAT
koupil jsem kabel za pár kaček z Honkongu, nebo z které pr#ele ve světě byl na Aukru za pár kaček tak jsem to zkusil a ono ejghle funguje... takže tady je moje chyba co to našlo:
VAG-COM Version: Release 409.1-US


Chassis Type: 1K - VW Golf Mk5
Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,19,25,37,3D,42,44,46,52,55,56,62,69,72,76,77,7D

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine-
Controller: 036 906 032 AM
Component: BOSCH ME7.5.10 6441
Coding: 0000071
Shop #: WSC 00028
1 Fault Found:
18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller
P1635 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
Readiness: 0000 0000

End -----------------
anglicky trochu umím, takže chyba někde v klimatizaci... nemůže získat signál z klimatizace Signál, jakoby přerušovaný, nebo občasný.
Může to být způsobeno tím, že je zima a klimoška se v zimě nespouští?
V době testu bylo 100% nad nulou konkrétně +3°C tak nevím, kámoš říkal, že mu klimoška v Octavce 2 nejde pod nulou. Opravdu nevím jak to je, Golfa mám zatím pár týdnú jen přes zimu, takže jsem nemohl zjistit rozdíly mezi zapínáním klimy v zimě a v létě.
Co ale vím přesně, jže třeba v Toyotě corrole 2008 sedan jde klimoška zapnout i při mínusových teplotách.
mám to osobně odskoušené...
Nějaké rady?
Zatím je mi teda divné, že sem nikdo nepřispívá.......
Nikdo nemá chyby ??
Golf V 2005 1,4/55Kw

Uživatelský avatar
tornado1
Člen klubu
Příspěvky: 14723
Registrován: 04.11.2009 13:31
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika (VAG) -> výpisy chyb -> rady apod.

Příspěvek od tornado1 »

vymaž a neřeš to.. navíc s tímhle kabelem načteš pouze motor
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941

Uživatelský avatar
Phob
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5012
Registrován: 14.03.2010 12:54
Bydliště: Okolí Třince
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika (VAG) -> výpisy chyb -> rady apod.

Příspěvek od Phob »

zdarec, dneska jsem vyměnil budíky za maxík a nemůžu se zbavit této chyby... svítí mi kontrolka ABS a píše to tuto chybu, bohužel nějak nevím jak tento test zrušit, poradil by mi někdo jak na to?

Kód: Vybrat vše

Monday,04,March,2013,21:22:13:37412
VCDS Version: Release 10.6.4

                Address 03: ABS Brakes       Labels: 1K0-907-379-MK60-F.lbl
Control Module Part Number: 1K0 907 379 K
  Component and/or Version: ESP FRONT MK60      0103
           Software Coding: 0019073
            Work Shop Code: WSC 01279 785 00200
                      VCID: 3A71434C0CCF
Fault Codes have been Erased

1 Fault Found:
01486 - System Function Test Activated 
            000 -  -

orhydeus
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 28.05.2016 18:30

Re: Diagnostika (VAG) -> výpisy chyb -> rady apod.

Příspěvek od orhydeus »

Nevite cim by to mohlo byt? Auto se chova normalne, kontrolka oleje neproblikava. Hned me napadl sestihran s hodou okolnosti pristi servis jdu na olej a chci ho nechat vymenit. Jen by me zajimalo zda to ma neco spolecneho s cerpadlem.
Diky
Přílohy
IMG_20161119_125347.jpg

rado7216
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 28.11.2012 01:11

Re: Diagnostika (VAG) -> výpisy chyb -> rady apod.

Příspěvek od rado7216 »

Ahoj môžete mi poradiť čo je toto za chybu ? Prosím. Hľadal som na google aj na fórach, ale všade píšu niečo iné tak už som z toho sprosti. Ďakujem za každú pomoc.
Motor Control:

Engine (T01)
Heating control, implausible signal
Code: P3042
Heating control Implausible signal
Code: P3042

boas4
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 13.07.2009 10:15

Re: Diagnostika (VAG) -> výpisy chyb -> rady apod.

Příspěvek od boas4 »

Ahoj po výměně katalyzátoru a zadní sondy mi to hlásí sporadicky chybu 16804 P0420 nízká učinnost katalyzátoru , měl jsem udělat readlines a tohle tam je Stav Readiness: 0010 1000
Zpětné vedení výfukových plynů: OK
Vyhřívání lambda sondy: OK
Lambda sonda(y): Selhalo nebo nekompletní
Klimatizace: OK
Sekundární přívod vzduchu: Selhalo nebo nekompletní
Spalování par: OK
Zahřívání katalyzátoru: OK
Katalyzátor(y): OK

poradí někdo co s tím a co je špatně dík

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: Diagnostika (VAG) -> výpisy chyb -> rady apod.

Příspěvek od swenak »

Jo buď sonda, nebo katalyzátor?
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“