2.0 TFSI Cukání v nízkých otáčkách a dušení při zahřátí

1.4, 1.6, 1.8....

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Odpovědět
Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

2.0 TFSI Cukání v nízkých otáčkách a dušení při zahřátí

Příspěvek od swenak »

Zdárek. Nenapadá někoho, co by mohlo způsobovat, že se po zahřátí motoru nedokážu slušně rozjet a motor cuká? Na volnoběhu je to OK, ale když při teplém motoru zvednu otáčky tak kolem 1000-1200 a rozjíždím se, tak to nechutně cuká. Když chci takto popojíždět v koleně, tak to je jako bych byl v autoškole. Zkoušel jsem jen na D, na S i na "manuál" a je to stejné, u toho sport jen více agresivní. Když přidám více otáček, tak to už je zase OK, resp. se zvedáním se to kultivuje. Když je motor studený, tak není žádný problém. Taky se při zahřátí motor dusí, když zastavím trošku více "agresivně", třeba na semaforech. Otáčky jakoby klesli níž, než je zdrávo, pak přidušení a pak se to trošku srovná no a rozjezd zase cukaterie.

Prvně jsem myslel, že to bude benzínem, ale už jsem vysledoval, že za studena je to vše v pohodě a když jedu déle a motor se dostane do provozní teploty, tak to začně cukat. VAG nic nehlásí, údajně to mohlo být cívkami, nebo svíčkami, ale nejsou tam žádné informace o vynechávání zapalování.

Díky.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2.0 TFSI Cukání v nízkých otáčkách a dušení při zahřátí

Příspěvek od swenak »

Jelikož mám teď 2 GTIčka a ještě něco materiálu i mimo, tak jsem si dal práci a zkoušel jsem prohodit váhu vzduchu, když jsem už byl zahřátý a začalo to cukat. Bez efektu. Taky jsem zkusil jiný PCV ventil, ale s tím to blblo už po nastartování, nejsou totiž kompatibilní. Pak jse vyjel nádrž 95tky a natankoval u OMV 100vku. Nejsem si jist, ale možná to s ní není tak "agresivní", ale pořád to tam je, ale klidně jsem možná jen vychladnul. Uvidím, co další dny, budu pozorovat. Pokud by někoho něco napadlo, sem s tím :-) Asi ještě vyměním svíčky, předtím ověřím, jestli není i na tento vůz svolávačka na cívky, ale jinak už nevím. Díky.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
Jack82
Řidič
Řidič
Příspěvky: 188
Registrován: 08.06.2011 08:29

Re: 2.0 TFSI Cukání v nízkých otáčkách a dušení při zahřátí

Příspěvek od Jack82 »

ty cívky jsou snad u všech golfů V, svolávačka je od léta tušim, takže pokud auto nevidělo za posledních 6 měsíců VW servis, určitě si někam sjeď, nic tim nezkazíš. ale na to cukání to nejspíš mít vliv nebude
R32

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2.0 TFSI Cukání v nízkých otáčkách a dušení při zahřátí

Příspěvek od swenak »

Už jsem psal do Tukasu, údajně tam nic není dle VIN :-( Ono to možná bude jiný problém, protože se mi už pár krát stalo, že kromě cukání mi šel někde od motoru rachot, jakoby prokluzla spojka, pak to chytlo a jelo. Tak jestli to není buď spojka jedna ze spojek na DSG, nebo něco jiné :-( To bych se posral.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2.0 TFSI Cukání v nízkých otáčkách a dušení při zahřátí

Příspěvek od swenak »

Tak jsem dnes vyměnil svíčky a večer to projedu a uvidíme, jestli se cukání změní. Jinak jsem včera dělal základní nastavení DSG a ten zvuk cca odpovídal tomu, co mi to pár krát udělalo za jízdy. Taky už jsem ve spojení s p. Sixtou z http://www.prevodovky-sixta.cz" onclick="window.open(this.href);return false;, tak dám vědět. Ono to možná nebude "vada", ale možná jen vlastnost po úpravě, tedy ten náhodný prokluz.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2.0 TFSI Cukání v nízkých otáčkách a dušení při zahřátí

Příspěvek od swenak »

Tak jsem dnes našel při snaze nastavit škrtící klapku:

012599 - Intake Manifold Runner Control: Basic Setting not Completed
P3137 - 001 - Upper Limit Exceeded

zkusím vyčitit, ale toto by mohl být důvod škubání a snahy o zdechnutí....natočil jsem dnes i video, co to dělá, zkusím sestříhat, je to 4GB a 25minu, jsem to natáčel za normání jízdy .....možná toto bude i odpověď na to, proč mám o 1/4 menší výkon, než by měl být :-)

Jinak, mluvil jsem s p. Sixtou, který opravuje a upravuje převodovky a další věci, velice vstřícný pán, hodně mi toho řekl, ač mnohému nerozumím :-) Je ale moc ochotný, dal mi nějaké rady a doporučení, tak uvidíme, co bude, ale docela to vypadá, že problém je nakonec jinde, než v převodovce, ač tedy ten prokluz by to nevysvětlovalo.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2.0 TFSI Cukání v nízkých otáčkách a dušení při zahřátí

Příspěvek od swenak »

Tak závadu jsem smazal, opakováné nastavení proběhlo v pořádku, ničemu to nepomohlo, tak ji vyčistím. Zde je video, v první části je dušení a ve druhé škubání :-)

http://www.youtube.com/watch?v=82EXXsgG ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
-Jakub-
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3986
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Těrlicko
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TFSI Cukání v nízkých otáčkách a dušení při zahřátí

Příspěvek od -Jakub- »

nejede zvuk

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2.0 TFSI Cukání v nízkých otáčkách a dušení při zahřátí

Příspěvek od swenak »

Neni tam:( v puvodnim jsem ho mel, ale strihat neco z iphonu je porod, vysledek mel posunuty zvuk, tak jsem ho smazal, ale youtube si stejne mysli, ze tam neco je:) stejne by tam byl k nicemu.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2.0 TFSI Cukání v nízkých otáčkách a dušení při zahřátí

Příspěvek od swenak »

Tak jsem zjistil, že otáčky se nechovají korektně i na prázdno, kdy po vytočení v teplém stavu klesnou podobně, jako za jízdy až někde ke 500 otáčkám a pak se ustálí. Někdy klesnou moc nízko, pak nastaví zase více, než je volnoběh a pak se až dostanou na správnou hodnotu. Stalo se, že při klesání se zastavil ručička kolem 1800, pak vyjela nad 2000 a pak klesala na těch cca 800. Více video, už i se zvukem. http://www.youtube.com/watch?v=jSTwNwBAm8I" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

chipmann
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 47
Registrován: 13.12.2009 18:22

Re: 2.0 TFSI Cukání v nízkých otáčkách a dušení při zahřátí

Příspěvek od chipmann »

Klapka ti jde do kopru měl jsem podobný problém vyčištění a nastavení nepomohlo výměna klapky ano :good:

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2.0 TFSI Cukání v nízkých otáčkách a dušení při zahřátí

Příspěvek od swenak »

Za studena Ti šla a za tepla takhle blbla?

EDIT: Klapkou to nebylo, nová se chovala stejně.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“