Přímy Kit Sání 2,0TFSI

1.4, 1.6, 1.8....

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Odpovědět
SilverG
Řidič
Řidič
Příspěvky: 84
Registrován: 23.02.2012 21:00
Bydliště: Uherský Brod
Kontaktovat uživatele:

Přímy Kit Sání 2,0TFSI

Příspěvek od SilverG »

Zdarec kluci :wink: .. Kamarád má GV Edition 30 a koupil si na něj kompletní sání od K&N (viz.odkaz) ... zdá se že filtr bere z motoru neustále teplý vzduch tak by jsme potřebovali poradit .. jestli jste to už tady někdo řešili a mohli poradit co a jak .. případně nějakou "přepážkou" mezi filtrem a motorem :roll: ... Díky moc za rady :drinks:
http://www.forcedracing.cz/kit-sani-kn- ... 8/d-69113/" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Golf MKI GL -> Holiday
VW Golf MKII CL -> Daily
VW Golf MKIII VR6 -> Reconstruction

Ex: MKIII 1,8i GT

tomasgti
Pilot
Pilot
Příspěvky: 704
Registrován: 17.10.2010 22:28

Re: Přímy Kit Sání 2,0TFSI

Příspěvek od tomasgti »

tak ať si kamarád nakoupí i turba do zásoby :) já jen s blbou vložkou K&N odrovnal turbo za 30tis.km. Ono to propouští bordel mnohem více než přes origo papírový a navíc s argumentem, že se tam dostane více vzduchu, bych byl taky opatrný, protože turbomotory si to regulují samy a i kdyby tam bylo přímé sání bez filtru, více vzduchu tam stejně nedostaneš (takhle mi to bylo řečeno přímo od servismana), možná to má lepší průběh a odezvu na plyn, ale za ty starosti s výměnou turba to fakt asi nestojí. A na tvůj dotaz, ony se ty sady prodávají už přímo s takovým plastovým odkloněním od teplého vzduchu motoru, takhle by to šlo asi nějak poskládat a polepit nějaké odklonění po domácku vyrobené :) možná to půjde i dokoupit nejsem si jistý. Já to vyřešil následovně: http://www.atp-tunershop.com/product_in ... ilter.html" onclick="window.open(this.href);return false; a mám jistotu, že nasávám chladný vzduch, přičemž jsem nechal originál vzduchový filtr, který měním pravidelně po 12 tisících. :)
Pirelli edition

tomasgti
Pilot
Pilot
Příspěvky: 704
Registrován: 17.10.2010 22:28

Re: Přímy Kit Sání 2,0TFSI

Příspěvek od tomasgti »

spíš ať to kámoš nechá čipnout někde v Německu na 300 HP a vykašlal bych se na nějaké přímé sání :P Edition 30 má turbo K04 a fakt adekvátní optimalizací SW (BB, oettinger, ABT atd.) se dostaneš i přes 300 koní...
Pirelli edition

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“