2,0 tfsi nebo 2,0 tsi
-
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 27.02.2011 20:48
- Bydliště: vysočina
Re: 2,0 tfsi nebo 2,0 tsi
Ty silnější veze okolo 200kw budou mít určitě větší turba,intercoolery,podávací čerpadla atd.Ale jaký jsou přesně všechny rozdíly mezi pětkou GTI a edicí 30 taky nevím.Jenom softem to ale určitě není.GTI V čiplou znám(mám)ale edici jsem nejel.
-
- Pilot
- Příspěvky: 704
- Registrován: 17.10.2010 22:28
Re: 2,0 tfsi nebo 2,0 tsi
jj všechny ty silnější verze maji všechny K04 turba, jiné vstříky, čerpadlo atd..po HW stránce jsou nakonfigurované podle mě hodně podobně ne-li stejně
Pirelli edition
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: 2,0 tfsi nebo 2,0 tsi
tady něco
- Přílohy
-
- rozdily_TFSI20_SEAT-forum.cz • Zobrazit téma - Rozdíl mezi 2.0 TFSI Cupra 1P a Audi S3.pdf
- (294.86 KiB) Staženo 65 x
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
-
- Pilot
- Příspěvky: 704
- Registrován: 17.10.2010 22:28
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: 2,0 tfsi nebo 2,0 tsi
Myslím, že ne. Na in/out hadicích jsou zámky, ale když se jich zbavíš, tak to tám normálně dáš hadicovou sponou. Jen použij kvalitní , myslím, že průměr kolem 51mm, nebo tak něco.
PS: Kdepak jsou ty časy, kdy jsi chtěl zůstat v originálu ))
PS: Kdepak jsou ty časy, kdy jsi chtěl zůstat v originálu ))
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
- martinS_VW_Bora
- Jezdec
- Příspěvky: 288
- Registrován: 01.05.2009 19:42
Re: 2,0 tfsi nebo 2,0 tsi
pujde ti treba z TTS a golfa R kde jsou koncovky plastove, ale S3 od nejakeho roku je cely z hliniku(51mm/2"), rozdil ale skoro vubec nepoznas, pokud nemas KO4, jen nizsi teplota do sani, konstantne asi 21 stupnu celsia
- -Jakub-
- Moderátor
- Příspěvky: 3986
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Těrlicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2,0 tfsi nebo 2,0 tsi
mě by spíš zaujímalo, jestli S3 celohliník intercooler vleze i do TDI stěny
-
- Pilot
- Příspěvky: 704
- Registrován: 17.10.2010 22:28
Re: 2,0 tfsi nebo 2,0 tsi
K04 mám (edition 30,pirelli), takže by to mělo jít poznat ??? Kdybych tam dal z Rka třeba...
Pirelli edition
- neumlcitelny
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 03.05.2015 20:21
Re: 2,0 tfsi nebo 2,0 tsi
Čus, viz. stejný dotaz na ŠKODA Česká republika:
ŠKODA Česká republika Michal Langer Parera: Dobrý den, Michale, přesný rozdíl mezi těmito motory ověřujeme u kolegů z technického oddělení. Během pondělí by se vám měli ozvat, prosíme proto o chvíli strpení.
24. březen 2013 v 4:10
ŠKODA Česká republika Michal Langer Parera: Dobrý den, Michale, jedná se opravdu pouze o rozdílné označení identických motorů
ŠKODA Česká republika Michal Langer Parera: Dobrý den, Michale, přesný rozdíl mezi těmito motory ověřujeme u kolegů z technického oddělení. Během pondělí by se vám měli ozvat, prosíme proto o chvíli strpení.
24. březen 2013 v 4:10
ŠKODA Česká republika Michal Langer Parera: Dobrý den, Michale, jedná se opravdu pouze o rozdílné označení identických motorů
- jenik
- Řidič
- Příspěvky: 95
- Registrován: 10.06.2009 10:25
- Bydliště: U Ostravwy
Re: 2,0 tfsi nebo 2,0 tsi
Jsou to úplně rozdílné motory
2.0TFSI s kódy BWA nebo BWJ vycházejí z motoru 2.0FSI 110kW tudíž koncepce EA113
tzn. pořádný kus motoru s šedé litiny, rozvod motoru řemenem, kterého zabili přisluhovači USA v Evropské unii a kvúlí emisním normám ho nahradily motory TSI
2.0TSI je motor který je odvozen z 1.8TSI s odlišným kompresním poměrem a oba jsou koncepce EA888
Motor je odlehčen tím, že je litina nahrazena hliníkovou slitinou, mají rozvod řetězem, ten se sere jelikož nejčastěji se ustřihnou aretační zuby hydraulického napínáku, který selže a při dalším nastartování řetěz přeskočí o zub nebo spadne. Hydraulický napínák byl někdy v 2011 nahrazen novým který už vydrží. Další věc jsou pístní kroužky které jsou tenší, mají jen myslím 1.5mm, protože konstruktér chtěl dosáhnou snížení tření ve válci a výsledkem bývá to, že hlavně motory 1.8TSI před hranicí 100 tis. km začnou skokově žrát olej a rychle se to zhoršuje (0,6 až 2,0L na 100km). To proro, že stírací kroužky se zapečou karbonem a selžou, vytvořené karbonové zámky kroužků pak uděljí ve válci rýhy. Kroužky vyřešeny až na konci roku 2011 kdy se dělají písty pro širší kroužky, ty ovšem potřebují kvůli jinému rozměru pístního čepu i jiný typ ojnic.
takže tak
2.0TFSI s kódy BWA nebo BWJ vycházejí z motoru 2.0FSI 110kW tudíž koncepce EA113
tzn. pořádný kus motoru s šedé litiny, rozvod motoru řemenem, kterého zabili přisluhovači USA v Evropské unii a kvúlí emisním normám ho nahradily motory TSI
2.0TSI je motor který je odvozen z 1.8TSI s odlišným kompresním poměrem a oba jsou koncepce EA888
Motor je odlehčen tím, že je litina nahrazena hliníkovou slitinou, mají rozvod řetězem, ten se sere jelikož nejčastěji se ustřihnou aretační zuby hydraulického napínáku, který selže a při dalším nastartování řetěz přeskočí o zub nebo spadne. Hydraulický napínák byl někdy v 2011 nahrazen novým který už vydrží. Další věc jsou pístní kroužky které jsou tenší, mají jen myslím 1.5mm, protože konstruktér chtěl dosáhnou snížení tření ve válci a výsledkem bývá to, že hlavně motory 1.8TSI před hranicí 100 tis. km začnou skokově žrát olej a rychle se to zhoršuje (0,6 až 2,0L na 100km). To proro, že stírací kroužky se zapečou karbonem a selžou, vytvořené karbonové zámky kroužků pak uděljí ve válci rýhy. Kroužky vyřešeny až na konci roku 2011 kdy se dělají písty pro širší kroužky, ty ovšem potřebují kvůli jinému rozměru pístního čepu i jiný typ ojnic.
takže tak
- elektrik
- Řidič
- Příspěvky: 67
- Registrován: 05.02.2016 01:02
- Bydliště: Plzeň
Re: 2,0 tfsi nebo 2,0 tsi
Tak tak jeník má pravdu. EA113 je to poctivý železo co máme v golfech 5 GTI. 30 edition s 310 koníky jede fakt urputně
Ty novější motůrky mají celkem 3 řetězy a taky kontrolní okénko kde se kouká jam moc už je rozvodovej řetěz vytahanej a jakej je tam napínák je taky skrz okénko vidět
kroužky pro upřesnění mají jen 1.2 mm
Ty novější motůrky mají celkem 3 řetězy a taky kontrolní okénko kde se kouká jam moc už je rozvodovej řetěz vytahanej a jakej je tam napínák je taky skrz okénko vidět
kroužky pro upřesnění mají jen 1.2 mm
EDITION 30 ABT
- KarlosCZ
- Jezdec
- Příspěvky: 321
- Registrován: 16.11.2008 00:37
- Bydliště: VW GTI World
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2,0 tfsi nebo 2,0 tsi
Nabízíme kompletní úpravy a opravy turbodmychadel K03-xx K04-xx 1.8T - 2.0T
Více na http://www.facebook.com/snailperformancecz
Více na http://www.facebook.com/snailperformancecz
Snail Performance
http://www.facebook.com/snailperformancecz
Ibiza Cupra - KAT, EGR, SAI, N249, N112 a VAC - Off
VW Passat TD B4 Variant
http://www.facebook.com/snailperformancecz
Ibiza Cupra - KAT, EGR, SAI, N249, N112 a VAC - Off
VW Passat TD B4 Variant