2,0 tfsi nebo 2,0 tsi

1.4, 1.6, 1.8....

Moderátoři: čapik, -Jakub-

MOKKY
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 27.02.2011 20:48
Bydliště: vysočina

Re: 2,0 tfsi nebo 2,0 tsi

Příspěvek od MOKKY »

Ty silnější veze okolo 200kw budou mít určitě větší turba,intercoolery,podávací čerpadla atd.Ale jaký jsou přesně všechny rozdíly mezi pětkou GTI a edicí 30 taky nevím.Jenom softem to ale určitě není.GTI V čiplou znám(mám)ale edici jsem nejel.

tomasgti
Pilot
Pilot
Příspěvky: 704
Registrován: 17.10.2010 22:28

Re: 2,0 tfsi nebo 2,0 tsi

Příspěvek od tomasgti »

jj všechny ty silnější verze maji všechny K04 turba, jiné vstříky, čerpadlo atd..po HW stránce jsou nakonfigurované podle mě hodně podobně ne-li stejně
Pirelli edition

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2,0 tfsi nebo 2,0 tsi

Příspěvek od swenak »

tady něco
Přílohy
rozdily_tfsi.png
rozdily_TFSI20_SEAT-forum.cz • Zobrazit téma - Rozdíl mezi 2.0 TFSI Cupra 1P a Audi S3.pdf
(294.86 KiB) Staženo 65 x
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

tomasgti
Pilot
Pilot
Příspěvky: 704
Registrován: 17.10.2010 22:28

Re: 2,0 tfsi nebo 2,0 tsi

Příspěvek od tomasgti »

půjde mi S3 cooler kus za kus bez žádných úprav?
Pirelli edition

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2,0 tfsi nebo 2,0 tsi

Příspěvek od swenak »

Myslím, že ne. Na in/out hadicích jsou zámky, ale když se jich zbavíš, tak to tám normálně dáš hadicovou sponou. Jen použij kvalitní , myslím, že průměr kolem 51mm, nebo tak něco.

PS: Kdepak jsou ty časy, kdy jsi chtěl zůstat v originálu :-)))
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
martinS_VW_Bora
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 288
Registrován: 01.05.2009 19:42

Re: 2,0 tfsi nebo 2,0 tsi

Příspěvek od martinS_VW_Bora »

pujde ti treba z TTS a golfa R kde jsou koncovky plastove, ale S3 od nejakeho roku je cely z hliniku(51mm/2"), rozdil ale skoro vubec nepoznas, pokud nemas KO4, jen nizsi teplota do sani, konstantne asi 21 stupnu celsia

Uživatelský avatar
-Jakub-
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3986
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Těrlicko
Kontaktovat uživatele:

Re: 2,0 tfsi nebo 2,0 tsi

Příspěvek od -Jakub- »

mě by spíš zaujímalo, jestli S3 celohliník intercooler vleze i do TDI stěny

tomasgti
Pilot
Pilot
Příspěvky: 704
Registrován: 17.10.2010 22:28

Re: 2,0 tfsi nebo 2,0 tsi

Příspěvek od tomasgti »

K04 mám (edition 30,pirelli), takže by to mělo jít poznat ??? Kdybych tam dal z Rka třeba...
Pirelli edition

Uživatelský avatar
neumlcitelny
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 03.05.2015 20:21

Re: 2,0 tfsi nebo 2,0 tsi

Příspěvek od neumlcitelny »

Čus, viz. stejný dotaz na ŠKODA Česká republika:

ŠKODA Česká republika Michal Langer Parera: Dobrý den, Michale, přesný rozdíl mezi těmito motory ověřujeme u kolegů z technického oddělení. Během pondělí by se vám měli ozvat, prosíme proto o chvíli strpení.

24. březen 2013 v 4:10

ŠKODA Česká republika Michal Langer Parera: Dobrý den, Michale, jedná se opravdu pouze o rozdílné označení identických motorů

Uživatelský avatar
jenik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 95
Registrován: 10.06.2009 10:25
Bydliště: U Ostravwy

Re: 2,0 tfsi nebo 2,0 tsi

Příspěvek od jenik »

Jsou to úplně rozdílné motory

2.0TFSI s kódy BWA nebo BWJ vycházejí z motoru 2.0FSI 110kW tudíž koncepce EA113
tzn. pořádný kus motoru s šedé litiny, rozvod motoru řemenem, kterého zabili přisluhovači USA v Evropské unii a kvúlí emisním normám ho nahradily motory TSI

2.0TSI je motor který je odvozen z 1.8TSI s odlišným kompresním poměrem a oba jsou koncepce EA888
Motor je odlehčen tím, že je litina nahrazena hliníkovou slitinou, mají rozvod řetězem, ten se sere jelikož nejčastěji se ustřihnou aretační zuby hydraulického napínáku, který selže a při dalším nastartování řetěz přeskočí o zub nebo spadne. Hydraulický napínák byl někdy v 2011 nahrazen novým který už vydrží. Další věc jsou pístní kroužky které jsou tenší, mají jen myslím 1.5mm, protože konstruktér chtěl dosáhnou snížení tření ve válci a výsledkem bývá to, že hlavně motory 1.8TSI před hranicí 100 tis. km začnou skokově žrát olej a rychle se to zhoršuje (0,6 až 2,0L na 100km). To proro, že stírací kroužky se zapečou karbonem a selžou, vytvořené karbonové zámky kroužků pak uděljí ve válci rýhy. Kroužky vyřešeny až na konci roku 2011 kdy se dělají písty pro širší kroužky, ty ovšem potřebují kvůli jinému rozměru pístního čepu i jiný typ ojnic.


takže tak

Uživatelský avatar
elektrik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 67
Registrován: 05.02.2016 01:02
Bydliště: Plzeň

Re: 2,0 tfsi nebo 2,0 tsi

Příspěvek od elektrik »

Tak tak jeník má pravdu. EA113 je to poctivý železo co máme v golfech 5 GTI. 30 edition s 310 koníky jede fakt urputně :)
Ty novější motůrky mají celkem 3 řetězy a taky kontrolní okénko kde se kouká jam moc už je rozvodovej řetěz vytahanej a jakej je tam napínák je taky skrz okénko vidět :D
kroužky pro upřesnění mají jen 1.2 mm
EDITION 30 ABT

Uživatelský avatar
KarlosCZ
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 321
Registrován: 16.11.2008 00:37
Bydliště: VW GTI World
Kontaktovat uživatele:

Re: 2,0 tfsi nebo 2,0 tsi

Příspěvek od KarlosCZ »

Nabízíme kompletní úpravy a opravy turbodmychadel K03-xx K04-xx 1.8T - 2.0T

Více na http://www.facebook.com/snailperformancecz
Přílohy
LOGO-BILLET-FINAL.jpg
Snail Performance
http://www.facebook.com/snailperformancecz

Ibiza Cupra - KAT, EGR, SAI, N249, N112 a VAC - Off
VW Passat TD B4 Variant

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“