2.0TFSi AXX - Problém s dosažením provozní teploty
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))
A nezáleží to na tom jestli máte DSG?
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
- Bauch85
- Řidič
- Příspěvky: 93
- Registrován: 17.06.2013 12:42
Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))
Diky za odpoved! A ty jsi ho menil sam? Mel jsi sundany kryt motoru se sanim, nebo jen ten spodni?
- Bauch85
- Řidič
- Příspěvky: 93
- Registrován: 17.06.2013 12:42
Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))
No vidis to me nenapadlo, ja mam manual...yessmen píše:A nezáleží to na tom jestli máte DSG?
- Torr
- Jezdec
- Příspěvky: 263
- Registrován: 28.05.2008 21:31
- Bydliště: Tábor
Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))
Mám manuál a termoregulátor mám.
- Bauch85
- Řidič
- Příspěvky: 93
- Registrován: 17.06.2013 12:42
Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))
Tak to jsem blázen. Snad jsme ho jen přehlédli, ale je mi to divny, koukali jsme fakt snad všude...nemate nekdo nejake detailnější foto? Je to videt i kdyz je nasazeny vrchni kryt motoru? Diky moc za odpovedi chlapi!
- Sally
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 21.10.2012 23:59
- Bydliště: Olomouc
Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))
Nedávno jsem ho měnil (termoregulátor),,cca měsíc a už vše ok. Motor AXX. Dostaneš se tam zespodu, nemusíš mít vůbec sudanej vrchní kryt motoru, zvrchu se tam nedostaneš, odděláš spodní kryt a pořádně na to mrkni, moc to vidět není, protože to je prostě "mezikus" na hadici, jakoby tu hadici půlí. Foto nemám ale určitě to tam máš..
- Bauch85
- Řidič
- Příspěvky: 93
- Registrován: 17.06.2013 12:42
Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))
Ja mel prave taky sundanej ten spodni kryt,ale nevim, proste jsme to nikde nenašli...
- Lordozo
- Člen klubu
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 24.07.2008 17:16
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))
Ano ja to taky delal ze spod auta a mam manual !
AUDI A4 Avant
- MichalKupec
- Řidič
- Příspěvky: 60
- Registrován: 30.03.2011 13:05
Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))
Na stránce 2 jsou dvě fotky kde je to hezky vidět. Dostaneš se k tomu zespoda když sundáš kryt. Výměna byla asi na půl hodky i s vypuštěním vody.Bauch85 píše:Tak to jsem blázen. Snad jsme ho jen přehlédli, ale je mi to divny, koukali jsme fakt snad všude...nemate nekdo nejake detailnější foto? Je to videt i kdyz je nasazeny vrchni kryt motoru? Diky moc za odpovedi chlapi!
MK5 GTI
- Bauch85
- Řidič
- Příspěvky: 93
- Registrován: 17.06.2013 12:42
Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))
Tak dnes jsem ve Vw zjistoval zda podle vinka mam mit take ten termoregulator, protoze tam kde ho mate vy, u me proste neni a pry tam mam mit jen 06F 121 111F. Tak ted uz jsem z toho fakt blazen...myslel jsem ze tam třeba predchozi majitel dal tu hadici bez toho termoregulatoru, ale ted kdyz vim ze ho tam nemam uz z vyroby tak premyslim jestli tu hadici nekuchnu a proste ho tam nedam...
- Lordozo
- Člen klubu
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 24.07.2008 17:16
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))
vcelku zajimave ale od VW nic neobvikle asi mas holt auto takovou vetsi skladanku nebo si predchozi majitel nepriplatil aby to tam dostalBauch85 píše:Tak dnes jsem ve Vw zjistoval zda podle vinka mam mit take ten termoregulator, protoze tam kde ho mate vy, u me proste neni a pry tam mam mit jen 06F 121 111F. Tak ted uz jsem z toho fakt blazen...myslel jsem ze tam třeba predchozi majitel dal tu hadici bez toho termoregulatoru, ale ted kdyz vim ze ho tam nemam uz z vyroby tak premyslim jestli tu hadici nekuchnu a proste ho tam nedam...
AUDI A4 Avant
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))
V ETKA je poznámka, že je to pro automat, tak nevím.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
-
- Řidič
- Příspěvky: 151
- Registrován: 27.12.2012 15:46
Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))
taky přidám svou trošku do mlýna
mám BWA, 06' .. problém s teplotou, ve městě a pomalé jízdě ručička občas dolezla na 90, na climatroniku max 85 a to jen když sem stál, většinou jsem jezdil mezi 64-80st.
koupil jsem termostat, 06F112111f nebo tak nějak, teď si to přesně z hlavy nepamatuju, ale zkrátka ten velkej bazmek se třema vývodama, termoregulátor v autě NEmám, mám manuál.
den a půl sem se stím doslova sral, měl sem fakt kousek od toho abych vzal velký kladivo a celý auto rozmlátil, na to, že se nepovažuju zrovna za amatéra, tohle bylo fakt strašný, na svojí starší corse mam za půl hodiny rozdělanej motor, tady mi trvalo dvě hodiny vrátit alternátor.. šílená práce, termostat sem napřed nemohl dostat ven, pak pro změnu zase zpět, to že tam neni vůbec nikam vidět a šel sem jen po pocitu že to teda sedí snad jak má.. kdybych znal toho němce, kterej to takhle debilně vymyslel, asi bych ho něčim umlátil...
nicméně, po výměně mám ručičku již během chvilky na 90, climatronic mě trochu děsí, dneska sice bylo 30st. ale i teď večer když sem jel lesem a kličkoval mezi srnkama mám teplotu mezi 95-102, prakticky spíše je to 99-102, mě se to zdá moc, ale snad to bude oká.. termostat jsem koupil Behr.. krabice potisknutá Mahle/Behr mi přišla již otevřená a zalepená izolepou, ale termostat nejevil známky použití, taky na něm bylo vidět vybroušení znaku vw audi a pak originálního čísla dílu.. tak snad bude dobrej )
a řekl bych, že mi klesla trochu spotřeba kdyby někdo ze středních čech potřeboval pomoct, tak se může ozvat
mám BWA, 06' .. problém s teplotou, ve městě a pomalé jízdě ručička občas dolezla na 90, na climatroniku max 85 a to jen když sem stál, většinou jsem jezdil mezi 64-80st.
koupil jsem termostat, 06F112111f nebo tak nějak, teď si to přesně z hlavy nepamatuju, ale zkrátka ten velkej bazmek se třema vývodama, termoregulátor v autě NEmám, mám manuál.
den a půl sem se stím doslova sral, měl sem fakt kousek od toho abych vzal velký kladivo a celý auto rozmlátil, na to, že se nepovažuju zrovna za amatéra, tohle bylo fakt strašný, na svojí starší corse mam za půl hodiny rozdělanej motor, tady mi trvalo dvě hodiny vrátit alternátor.. šílená práce, termostat sem napřed nemohl dostat ven, pak pro změnu zase zpět, to že tam neni vůbec nikam vidět a šel sem jen po pocitu že to teda sedí snad jak má.. kdybych znal toho němce, kterej to takhle debilně vymyslel, asi bych ho něčim umlátil...
nicméně, po výměně mám ručičku již během chvilky na 90, climatronic mě trochu děsí, dneska sice bylo 30st. ale i teď večer když sem jel lesem a kličkoval mezi srnkama mám teplotu mezi 95-102, prakticky spíše je to 99-102, mě se to zdá moc, ale snad to bude oká.. termostat jsem koupil Behr.. krabice potisknutá Mahle/Behr mi přišla již otevřená a zalepená izolepou, ale termostat nejevil známky použití, taky na něm bylo vidět vybroušení znaku vw audi a pak originálního čísla dílu.. tak snad bude dobrej )
a řekl bych, že mi klesla trochu spotřeba kdyby někdo ze středních čech potřeboval pomoct, tak se může ozvat
Servis+Diagnostika+Kódování+Detailing+Dovoz
u Kladna
Servis se zápisem do elektronické servisky
Odjíždíš na dovolenou a potřebuješ rychle vyměnit brzdy/olej/filtry ? Po domluvě klidně i o půlnoci
u Kladna
Servis se zápisem do elektronické servisky
Odjíždíš na dovolenou a potřebuješ rychle vyměnit brzdy/olej/filtry ? Po domluvě klidně i o půlnoci
- Lordozo
- Člen klubu
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 24.07.2008 17:16
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))
JJ vymena je pekne na 3,14 ale dalo se to taky okamzite po vymene je rucicka porad na 90 a kolik ukazuje climatornic je me jedno je tam 90 ? JE tak co . Kazdy ten termstat ma trosku jine oteviraci teplotni rozsah .wheeler píše:taky přidám svou trošku do mlýna
mám BWA, 06' .. problém s teplotou, ve městě a pomalé jízdě ručička občas dolezla na 90, na climatroniku max 85 a to jen když sem stál, většinou jsem jezdil mezi 64-80st.
koupil jsem termostat, 06F112111f nebo tak nějak, teď si to přesně z hlavy nepamatuju, ale zkrátka ten velkej bazmek se třema vývodama, termoregulátor v autě NEmám, mám manuál.
den a půl sem se stím doslova sral, měl sem fakt kousek od toho abych vzal velký kladivo a celý auto rozmlátil, na to, že se nepovažuju zrovna za amatéra, tohle bylo fakt strašný, na svojí starší corse mam za půl hodiny rozdělanej motor, tady mi trvalo dvě hodiny vrátit alternátor.. šílená práce, termostat sem napřed nemohl dostat ven, pak pro změnu zase zpět, to že tam neni vůbec nikam vidět a šel sem jen po pocitu že to teda sedí snad jak má.. kdybych znal toho němce, kterej to takhle debilně vymyslel, asi bych ho něčim umlátil...
nicméně, po výměně mám ručičku již během chvilky na 90, climatronic mě trochu děsí, dneska sice bylo 30st. ale i teď večer když sem jel lesem a kličkoval mezi srnkama mám teplotu mezi 95-102, prakticky spíše je to 99-102, mě se to zdá moc, ale snad to bude oká.. termostat jsem koupil Behr.. krabice potisknutá Mahle/Behr mi přišla již otevřená a zalepená izolepou, ale termostat nejevil známky použití, taky na něm bylo vidět vybroušení znaku vw audi a pak originálního čísla dílu.. tak snad bude dobrej )
a řekl bych, že mi klesla trochu spotřeba kdyby někdo ze středních čech potřeboval pomoct, tak se může ozvat
AUDI A4 Avant
-
- Řidič
- Příspěvky: 151
- Registrován: 27.12.2012 15:46
Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))
já jsem bral s otevíráním v 87st.
Servis+Diagnostika+Kódování+Detailing+Dovoz
u Kladna
Servis se zápisem do elektronické servisky
Odjíždíš na dovolenou a potřebuješ rychle vyměnit brzdy/olej/filtry ? Po domluvě klidně i o půlnoci
u Kladna
Servis se zápisem do elektronické servisky
Odjíždíš na dovolenou a potřebuješ rychle vyměnit brzdy/olej/filtry ? Po domluvě klidně i o půlnoci