2.0TFSi AXX - Problém s dosažením provozní teploty

1.4, 1.6, 1.8....

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))

Příspěvek od yessmen »

A nezáleží to na tom jestli máte DSG?
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

Uživatelský avatar
Bauch85
Řidič
Řidič
Příspěvky: 93
Registrován: 17.06.2013 12:42

Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))

Příspěvek od Bauch85 »

Diky za odpoved! A ty jsi ho menil sam? Mel jsi sundany kryt motoru se sanim, nebo jen ten spodni?

Uživatelský avatar
Bauch85
Řidič
Řidič
Příspěvky: 93
Registrován: 17.06.2013 12:42

Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))

Příspěvek od Bauch85 »

yessmen píše:A nezáleží to na tom jestli máte DSG?
No vidis to me nenapadlo, ja mam manual...

Uživatelský avatar
Torr
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 263
Registrován: 28.05.2008 21:31
Bydliště: Tábor

Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))

Příspěvek od Torr »

Mám manuál a termoregulátor mám.

Uživatelský avatar
Bauch85
Řidič
Řidič
Příspěvky: 93
Registrován: 17.06.2013 12:42

Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))

Příspěvek od Bauch85 »

Tak to jsem blázen. Snad jsme ho jen přehlédli, ale je mi to divny, koukali jsme fakt snad všude...nemate nekdo nejake detailnější foto? Je to videt i kdyz je nasazeny vrchni kryt motoru? Diky moc za odpovedi chlapi!

Uživatelský avatar
Sally
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 21.10.2012 23:59
Bydliště: Olomouc

Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))

Příspěvek od Sally »

Nedávno jsem ho měnil (termoregulátor),,cca měsíc a už vše ok. Motor AXX. Dostaneš se tam zespodu, nemusíš mít vůbec sudanej vrchní kryt motoru, zvrchu se tam nedostaneš, odděláš spodní kryt a pořádně na to mrkni, moc to vidět není, protože to je prostě "mezikus" na hadici, jakoby tu hadici půlí. Foto nemám :-( ale určitě to tam máš..

Uživatelský avatar
Bauch85
Řidič
Řidič
Příspěvky: 93
Registrován: 17.06.2013 12:42

Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))

Příspěvek od Bauch85 »

Ja mel prave taky sundanej ten spodni kryt,ale nevim, proste jsme to nikde nenašli...

Uživatelský avatar
Lordozo
Člen klubu
Příspěvky: 1312
Registrován: 24.07.2008 17:16
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))

Příspěvek od Lordozo »

Ano ja to taky delal ze spod auta a mam manual !
AUDI A4 Avant

Uživatelský avatar
MichalKupec
Řidič
Řidič
Příspěvky: 60
Registrován: 30.03.2011 13:05

Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))

Příspěvek od MichalKupec »

Bauch85 píše:Tak to jsem blázen. Snad jsme ho jen přehlédli, ale je mi to divny, koukali jsme fakt snad všude...nemate nekdo nejake detailnější foto? Je to videt i kdyz je nasazeny vrchni kryt motoru? Diky moc za odpovedi chlapi!
Na stránce 2 jsou dvě fotky kde je to hezky vidět. Dostaneš se k tomu zespoda když sundáš kryt. Výměna byla asi na půl hodky i s vypuštěním vody.
MK5 GTI

Uživatelský avatar
Bauch85
Řidič
Řidič
Příspěvky: 93
Registrován: 17.06.2013 12:42

Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))

Příspěvek od Bauch85 »

Tak dnes jsem ve Vw zjistoval zda podle vinka mam mit take ten termoregulator, protoze tam kde ho mate vy, u me proste neni a pry tam mam mit jen 06F 121 111F. Tak ted uz jsem z toho fakt blazen...myslel jsem ze tam třeba predchozi majitel dal tu hadici bez toho termoregulatoru, ale ted kdyz vim ze ho tam nemam uz z vyroby tak premyslim jestli tu hadici nekuchnu a proste ho tam nedam...

Uživatelský avatar
Lordozo
Člen klubu
Příspěvky: 1312
Registrován: 24.07.2008 17:16
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))

Příspěvek od Lordozo »

Bauch85 píše:Tak dnes jsem ve Vw zjistoval zda podle vinka mam mit take ten termoregulator, protoze tam kde ho mate vy, u me proste neni a pry tam mam mit jen 06F 121 111F. Tak ted uz jsem z toho fakt blazen...myslel jsem ze tam třeba predchozi majitel dal tu hadici bez toho termoregulatoru, ale ted kdyz vim ze ho tam nemam uz z vyroby tak premyslim jestli tu hadici nekuchnu a proste ho tam nedam...
vcelku zajimave ale od VW nic neobvikle asi mas holt auto takovou vetsi skladanku nebo si predchozi majitel nepriplatil aby to tam dostal :laugh:
AUDI A4 Avant

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))

Příspěvek od swenak »

V ETKA je poznámka, že je to pro automat, tak nevím.
Přílohy
TR_1.PNG
TR_2.PNG
TR_3.PNG
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

wheeler
Řidič
Řidič
Příspěvky: 151
Registrován: 27.12.2012 15:46

Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))

Příspěvek od wheeler »

taky přidám svou trošku do mlýna :)

mám BWA, 06' .. problém s teplotou, ve městě a pomalé jízdě ručička občas dolezla na 90, na climatroniku max 85 a to jen když sem stál, většinou jsem jezdil mezi 64-80st.

koupil jsem termostat, 06F112111f nebo tak nějak, teď si to přesně z hlavy nepamatuju, ale zkrátka ten velkej bazmek se třema vývodama, termoregulátor v autě NEmám, mám manuál.

den a půl sem se stím doslova sral, měl sem fakt kousek od toho abych vzal velký kladivo a celý auto rozmlátil, na to, že se nepovažuju zrovna za amatéra, tohle bylo fakt strašný, na svojí starší corse mam za půl hodiny rozdělanej motor, tady mi trvalo dvě hodiny vrátit alternátor.. šílená práce, termostat sem napřed nemohl dostat ven, pak pro změnu zase zpět, to že tam neni vůbec nikam vidět a šel sem jen po pocitu že to teda sedí snad jak má.. kdybych znal toho němce, kterej to takhle debilně vymyslel, asi bych ho něčim umlátil... :mrgreen:

nicméně, po výměně mám ručičku již během chvilky na 90, climatronic mě trochu děsí, dneska sice bylo 30st. ale i teď večer když sem jel lesem a kličkoval mezi srnkama mám teplotu mezi 95-102, prakticky spíše je to 99-102, mě se to zdá moc, ale snad to bude oká.. termostat jsem koupil Behr.. krabice potisknutá Mahle/Behr mi přišla již otevřená a zalepená izolepou, ale termostat nejevil známky použití, taky na něm bylo vidět vybroušení znaku vw audi a pak originálního čísla dílu.. tak snad bude dobrej :))

a řekl bych, že mi klesla trochu spotřeba :) kdyby někdo ze středních čech potřeboval pomoct, tak se může ozvat :wink:
Servis+Diagnostika+Kódování+Detailing+Dovoz
u Kladna
Servis se zápisem do elektronické servisky :good:
Odjíždíš na dovolenou a potřebuješ rychle vyměnit brzdy/olej/filtry ? Po domluvě klidně i o půlnoci :smoke:

Uživatelský avatar
Lordozo
Člen klubu
Příspěvky: 1312
Registrován: 24.07.2008 17:16
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))

Příspěvek od Lordozo »

wheeler píše:taky přidám svou trošku do mlýna :)

mám BWA, 06' .. problém s teplotou, ve městě a pomalé jízdě ručička občas dolezla na 90, na climatroniku max 85 a to jen když sem stál, většinou jsem jezdil mezi 64-80st.

koupil jsem termostat, 06F112111f nebo tak nějak, teď si to přesně z hlavy nepamatuju, ale zkrátka ten velkej bazmek se třema vývodama, termoregulátor v autě NEmám, mám manuál.

den a půl sem se stím doslova sral, měl sem fakt kousek od toho abych vzal velký kladivo a celý auto rozmlátil, na to, že se nepovažuju zrovna za amatéra, tohle bylo fakt strašný, na svojí starší corse mam za půl hodiny rozdělanej motor, tady mi trvalo dvě hodiny vrátit alternátor.. šílená práce, termostat sem napřed nemohl dostat ven, pak pro změnu zase zpět, to že tam neni vůbec nikam vidět a šel sem jen po pocitu že to teda sedí snad jak má.. kdybych znal toho němce, kterej to takhle debilně vymyslel, asi bych ho něčim umlátil... :mrgreen:

nicméně, po výměně mám ručičku již během chvilky na 90, climatronic mě trochu děsí, dneska sice bylo 30st. ale i teď večer když sem jel lesem a kličkoval mezi srnkama mám teplotu mezi 95-102, prakticky spíše je to 99-102, mě se to zdá moc, ale snad to bude oká.. termostat jsem koupil Behr.. krabice potisknutá Mahle/Behr mi přišla již otevřená a zalepená izolepou, ale termostat nejevil známky použití, taky na něm bylo vidět vybroušení znaku vw audi a pak originálního čísla dílu.. tak snad bude dobrej :))

a řekl bych, že mi klesla trochu spotřeba :) kdyby někdo ze středních čech potřeboval pomoct, tak se může ozvat :wink:
JJ vymena je pekne na 3,14 ale dalo se to taky okamzite po vymene je rucicka porad na 90 a kolik ukazuje climatornic je me jedno je tam 90 ? JE tak co . Kazdy ten termstat ma trosku jine oteviraci teplotni rozsah .
AUDI A4 Avant

wheeler
Řidič
Řidič
Příspěvky: 151
Registrován: 27.12.2012 15:46

Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))

Příspěvek od wheeler »

já jsem bral s otevíráním v 87st. :)
Servis+Diagnostika+Kódování+Detailing+Dovoz
u Kladna
Servis se zápisem do elektronické servisky :good:
Odjíždíš na dovolenou a potřebuješ rychle vyměnit brzdy/olej/filtry ? Po domluvě klidně i o půlnoci :smoke:

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“