2.0TFSi AXX - Problém s dosažením provozní teploty

1.4, 1.6, 1.8....

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Uživatelský avatar
Lordozo
Člen klubu
Příspěvky: 1312
Registrován: 24.07.2008 17:16
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))

Příspěvek od Lordozo »

Cao tak trosku taky prispeju . Mam taky golfa GTi motor AXX a problem se zahrivanim mam taky . Rozhodl jsem se ze vymenim termostat presto ze nikde neni mozne najit jasnou odpoved proc to vlastne tak je . Sel jsem tedy do autodilu a podle vin kodu jsem si nechal objednat termostat a doslo tohle . Sem s toho trosku jelen protoze jsem si myslel ze bude nekde pod alternatorem v bloku motoru a ono tohle . Nevim teda kdo a proc psal ze vymena u techto aut je tak slozita . P.S. : Jeste jsem ho nemenil .
Přílohy
Termosta je uvnitr toho bazmeku
Termosta je uvnitr toho bazmeku
AUDI A4 Avant

Uživatelský avatar
Lordozo
Člen klubu
Příspěvky: 1312
Registrován: 24.07.2008 17:16
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))

Příspěvek od Lordozo »

Dale na fotka je kde je to umistene . Nejlepsi je asi vymena ze spodu auta .
Přílohy
1
1
2
2
AUDI A4 Avant

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))

Příspěvek od swenak »

Možná kecali, pro servisáky je někdy složité vzít šroubovák.

Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
Lordozo
Člen klubu
Příspěvky: 1312
Registrován: 24.07.2008 17:16
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))

Příspěvek od Lordozo »

swenak píše:Možná kecali, pro servisáky je někdy složité vzít šroubovák.

ano presne s tohoto videa jsme ja vychazel taky ze tam presne je ale jak vidis asi rozdil od Audi tu bude treba ja si nikde nevsim ze by tam tu hadici nekde demontoval ci sel kolem ni . Navic si vsimni zetam i nektery casti co tam mam ja chyby . Chtelo by to nekoho s ETKOu at nam se da obrazek na motor AXX co tam je a kde je termostat .
AUDI A4 Avant

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))

Příspěvek od swenak »

Co jsem četl, tak to orpavdu není lehké a mně to právě říkal i mechanik (což nic neznamená). Údajně jsou to tak 4h práce: http://forums.subdriven.com/showthread. ... p=78849864" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
Torr
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 263
Registrován: 28.05.2008 21:31
Bydliště: Tábor

Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))

Příspěvek od Torr »

Lordozo píše:Cao tak trosku taky prispeju . Mam taky golfa GTi motor AXX a problem se zahrivanim mam taky . Rozhodl jsem se ze vymenim termostat presto ze nikde neni mozne najit jasnou odpoved proc to vlastne tak je . Sel jsem tedy do autodilu a podle vin kodu jsem si nechal objednat termostat a doslo tohle . Sem s toho trosku jelen protoze jsem si myslel ze bude nekde pod alternatorem v bloku motoru a ono tohle . Nevim teda kdo a proc psal ze vymena u techto aut je tak slozita . P.S. : Jeste jsem ho nemenil .
Zdar tohle asi není termostat (ten je opravdu v bloku),ale nějaký termoregulátor,pošli mi číslo toho dílu,ale myslím že je to na obrázku č.2.
Přílohy
t.JPG
Bez názvuh.JPG

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))

Příspěvek od swenak »

Todle je, co bys měl koupit: http://www.cc-autodily.cz/termostat-octavia-2-1_1" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
Lordozo
Člen klubu
Příspěvky: 1312
Registrován: 24.07.2008 17:16
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))

Příspěvek od Lordozo »

Jo jinak ten TERMOLEGULATOR cena 695 kc (noname prodejna autodily) a TERMOSTAT 770 kc (origo ve VW prodejne)
AUDI A4 Avant

Uživatelský avatar
Lordozo
Člen klubu
Příspěvky: 1312
Registrován: 24.07.2008 17:16
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))

Příspěvek od Lordozo »

Tak panove musim rict ze opravdu pakarna je slabe slovo . Cisty cas 6h na vymenu . 1. zadrb byl nejak vytahnout alternator a 2. ze kratka hadice na vrchnim vyvodu termostatu se druhym koncem pripekla ke kovove trubce a musel sem ji roztrhnout . Bohuzel takovou hadici sem nemel navic je konicka (kazdy konec ma jiny prumer) a jeste k tomu je to kolenko takze na tom sem se nejvic zasekl . Budu se modlit at moje improvizace vydrzi . Zatim stale 90 stupnu . Mam i pocit ze se tak casteji nepousti chladice jak to bylo driv . Nevim snad to uz bude OK .
AUDI A4 Avant

Uživatelský avatar
Lordozo
Člen klubu
Příspěvky: 1312
Registrován: 24.07.2008 17:16
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))

Příspěvek od Lordozo »

Jeste by me tak zajimalo k cemu je ten TERMOLEGURATOR kdyz sem to mel v ruce tak to normalne je pruchozi rekl bych porad stejne ikdyz sem to zahral ve vode tak nevim .
AUDI A4 Avant

Uživatelský avatar
Bauch85
Řidič
Řidič
Příspěvky: 93
Registrován: 17.06.2013 12:42

Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))

Příspěvek od Bauch85 »

Ahoj, podarilo se vám vyřešit problém se špatným ohříváním? Včera jsem se na to díval a mám to cca kolem 77 stupňů při těchto ranních teplotách. A ještě jsem se chtěl zeptat jak je to s olejem, ten se normálně ohřeje? I když ma ta voda cca 77 stupňů?

Uživatelský avatar
Lordozo
Člen klubu
Příspěvky: 1312
Registrován: 24.07.2008 17:16
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))

Příspěvek od Lordozo »

Ja po vymene termostatu mam porad teplotu na 90 stupnu takze me vymena pomohla . Olej se zahreje o trosku vic nez voda ale ta ho potom chladi takze jestli mas 77 vodu tak to bude 85 +- si myslim .
AUDI A4 Avant

Uživatelský avatar
Bauch85
Řidič
Řidič
Příspěvky: 93
Registrován: 17.06.2013 12:42

Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))

Příspěvek od Bauch85 »

Ja ji mám prave taky porad na devadesáti, podle ručičky, ale četl jsem tuhle diskuzi tak jsem to zkoušel pres mini bluetooth diagnostiku a ukazovalo mi to po ujetí cca 8 km 77-79 stupňů a po dalších 10 km když jsem to vytocil do asi 4000 se to vyhouplo pres 80 a pri klidnější jízdě zase zpět pod 80, ale ručička je pořád stejně, možná o milimetr od středu, tak nevim jestli je to normální, nebo jestli mám taky řešit výměnu termostatu

Uživatelský avatar
Lordozo
Člen klubu
Příspěvky: 1312
Registrován: 24.07.2008 17:16
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))

Příspěvek od Lordozo »

no nevim je mozna nejaka odchylka . Proste rucicka ma ukazovat 90 digital me na starem golfu 3 neukazal min jak 80 stupnu oleje .
AUDI A4 Avant

Uživatelský avatar
MichalKupec
Řidič
Řidič
Příspěvky: 60
Registrován: 30.03.2011 13:05

Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))

Příspěvek od MichalKupec »

Mám ten samý problém... Venku jen 5 stupnů. Po 38km - 90% dálnice, nedosáhnu ani 90 (podle climatronicu 72 stupnu) a pak jedu asi 5min z kopce a začíná se to ochlazovat. Po zaparkování jsem měl asi 60 stupnu podle climatronicu. Otevřel jsem kapotu a motor vůbec nebyl zahřátej..

Takže asi nutná výměna TERMOSTATU? Nebo i toho TERMOREGULATORU jak tu bylo zmíněno?

A kdyby někdo věděl připadnou cenu výměny v servisu byl bych rád ;-)

Díky!
MK5 GTI

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“