2.0TFSi AXX - Problém s dosažením provozní teploty
- MichalKupec
- Řidič
- Příspěvky: 60
- Registrován: 30.03.2011 13:05
Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))
To je jasný, že když tomu "vrznu" tak to jede líp nahoru ale nechci tomu moc dávat za studena, zvlášť turbu když auto má najeto přes 230tis.. Navíc na moji trase ted jedu fakt celou dobu 80-100km/h. Další věc - je mi divný, že to ani nevyleze na provozní teplotu a pak jedu třeba z kopce a začne to klesat.. Bud ten novej termostat je špatnej a tím pádem další 2tis pytli a den bez auta nebo je tam ještě jinej zádrhel, že se to ohřeje a čidlo blbě ukazuje..
MK5 GTI
- lumpo
- Pilot
- Příspěvky: 864
- Registrován: 05.05.2010 22:20
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))
MichalKupec píše:Tak mám po výměně termostatu a bohužel je to stejný.. Po 35km se dostala ručička na vrchol (climatronic ukazoval 75stupnu) jenže pak hned jedu posledních 5min z kopce a ručička zas padala a podle climatronicu jsem na 65 když parkuju.. Venku bylo sice ještě o 5stupnu mín než naposled ale změnu jsem moc nezaregistroval. Takže asi na punkáče a karton před chladič
problém je v tom, že jsou tam termostaty 2 - já si tím před 2 roky taky prošel ... vyměnil jsem ten hlavní a nepomohlo to - následně vyměněn ten termoregulátor co vede na hadici od chlazení turba (umístěn u chladiče) a od té doby světe div se klid. v dnešních teplotách se ručička na budíku dostane na pomyslných 90 st za 5 km a drží... Dříve padala při jízdě z kopce atd...
BAZAR:
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;
- Lordozo
- Člen klubu
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 24.07.2008 17:16
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))
Jo no tak to mas naprostou pravdu me kdyz to blblo tak sem sel do autokelly a rekl jsem ze chci termostat a prave jsem dostal do ruky ten TERMOREGULATOR . Ptal jsem jsem se jestli je to opravdu termostat na muj golf a rekli ze JO . Tak me to nedalo a do VW si sel zeptat + koupit TERMOSTAT a vymenil to cele vsechno najednou .lumpo píše:MichalKupec píše:Tak mám po výměně termostatu a bohužel je to stejný.. Po 35km se dostala ručička na vrchol (climatronic ukazoval 75stupnu) jenže pak hned jedu posledních 5min z kopce a ručička zas padala a podle climatronicu jsem na 65 když parkuju.. Venku bylo sice ještě o 5stupnu mín než naposled ale změnu jsem moc nezaregistroval. Takže asi na punkáče a karton před chladič
problém je v tom, že jsou tam termostaty 2 - já si tím před 2 roky taky prošel ... vyměnil jsem ten hlavní a nepomohlo to - následně vyměněn ten termoregulátor co vede na hadici od chlazení turba (umístěn u chladiče) a od té doby světe div se klid. v dnešních teplotách se ručička na budíku dostane na pomyslných 90 st za 5 km a drží... Dříve padala při jízdě z kopce atd...
ETKA : termoregulator 4E0 121 113
AUDI A4 Avant
- MichalKupec
- Řidič
- Příspěvky: 60
- Registrován: 30.03.2011 13:05
Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))
Super, konečně někdo se stejným problém a podařilo se mu to vyřešit Vyměnim termoregulátor. Asi nemáte někdo fotku kde přesně to je případně co obnáší výměna?
Díky! Chci to udělat co nejdřív tak se ptám
Díky! Chci to udělat co nejdřív tak se ptám
MK5 GTI
- Lordozo
- Člen klubu
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 24.07.2008 17:16
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))
Podivej se na stranku 2 tam to mam vyfocene !MichalKupec píše:Super, konečně někdo se stejným problém a podařilo se mu to vyřešit Vyměnim termoregulátor. Asi nemáte někdo fotku kde přesně to je případně co obnáší výměna?
Díky! Chci to udělat co nejdřív tak se ptám
AUDI A4 Avant
- lumpo
- Pilot
- Příspěvky: 864
- Registrován: 05.05.2010 22:20
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))
obě věci jak termostat tak i termoregulátor jsem si měnil sám. Termostat neskutečnej oser - 3 hodiny práce. Ten termoregulátor je napohodu, já na něj šel spodem - oddělal jsem dekl pod motorem a je k němu docela dobrej přístup - je to hadice vedoucí mezi chladičem a blokem motoru. Všehovšudy jsem to dělal asi 25minut i s pivkem.
ohřátému motoru zdar...
ohřátému motoru zdar...
BAZAR:
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;
- lumpo
- Pilot
- Příspěvky: 864
- Registrován: 05.05.2010 22:20
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))
on umí climatronik zobrazovat teplotu chladící kapaliny? Neuměl by i olej?
BAZAR:
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))
kapalina je 19 - 2 olej udajně 15 - 0 (zde já ovšem nemám nic)
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
- MichalKupec
- Řidič
- Příspěvky: 60
- Registrován: 30.03.2011 13:05
Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))
Super, díky za info! Asi budu muset vypustit vodu vid?lumpo píše:obě věci jak termostat tak i termoregulátor jsem si měnil sám. Termostat neskutečnej oser - 3 hodiny práce. Ten termoregulátor je napohodu, já na něj šel spodem - oddělal jsem dekl pod motorem a je k němu docela dobrej přístup - je to hadice vedoucí mezi chladičem a blokem motoru. Všehovšudy jsem to dělal asi 25minut i s pivkem.
ohřátému motoru zdar...
Jojo teplotu chladicí kapaliny zobrazuje ale olej co jsem tak hledal tak ne, prý zobrazuje jen věci kolem klimatizace a ta teplotu oleje nepotřebuje ale nevím co je na tom pravdy.lumpo píše:on umí climatronik zobrazovat teplotu chladící kapaliny? Neuměl by i olej?
Jinak jsem ani nevěděl kde to hledat, tak zkusím 15 - 0 jak píše kolega a dám vědět.
Jojo, pak jsem si vzpomněl, že to tam jeLordozo píše:Podivej se na stranku 2 tam to mam vyfocene !MichalKupec píše:Super, konečně někdo se stejným problém a podařilo se mu to vyřešit Vyměnim termoregulátor. Asi nemáte někdo fotku kde přesně to je případně co obnáší výměna?
Díky! Chci to udělat co nejdřív tak se ptám
Jinak včera jsem hledal ten termoregulátor.. Autokelly to nemá skladem nikde, byl jsem i na Jarově ve VW a tam mi řekli, že to nemají skladem a ani na centrálním skladě, že to není. Prý, že mi to může objednat z německa. To by údajně mohlo přijít za 2dny a nebo taky po vánocích.. Tak jsem se na to vybodnul, navíc stál asi litr. Na elitu ho mají, tak zkusím dnes zajet do Stodůlek a přes víkend vyměnit.
MK5 GTI
- MichalKupec
- Řidič
- Příspěvky: 60
- Registrován: 30.03.2011 13:05
Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))
VYŘEŠENO
Po včerejší výměně druhého termostatu se ručička dostane na 90 stupňů po 10 minutách (climatronic ukazuje 75 stupňů a pořád roste).
Sice dnes ráno bylo o pár stupňů víc než předchozí dny ale to snad už nebude takový rozdíl, když vemu, že se mi auto neohřálo na 90 ani po půl hodině.
První termostat WAHLER - 2000,- včetně práce (ráno jsem dal do servisu a odpoledne bylo hotovo)
Druhý termostat VERNER - necelých 1300,- včetně práce (na počkání 1hod)
Díky všem!
Po včerejší výměně druhého termostatu se ručička dostane na 90 stupňů po 10 minutách (climatronic ukazuje 75 stupňů a pořád roste).
Sice dnes ráno bylo o pár stupňů víc než předchozí dny ale to snad už nebude takový rozdíl, když vemu, že se mi auto neohřálo na 90 ani po půl hodině.
První termostat WAHLER - 2000,- včetně práce (ráno jsem dal do servisu a odpoledne bylo hotovo)
Druhý termostat VERNER - necelých 1300,- včetně práce (na počkání 1hod)
Díky všem!
MK5 GTI
- lumpo
- Pilot
- Příspěvky: 864
- Registrován: 05.05.2010 22:20
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))
gratulace - já měl první za 900 a ten malej druhej si za 750 - oboje objednané ve škodovce přímo z VW skladu z DE.
Tak at slouží...
Poradte mi jak si na té klimě zobrazím to menu, kde se mi ukáže teplota chladící kapaliny...
díky...
Tak at slouží...
Poradte mi jak si na té klimě zobrazím to menu, kde se mi ukáže teplota chladící kapaliny...
díky...
BAZAR:
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;
- MichalKupec
- Řidič
- Příspěvky: 60
- Registrován: 30.03.2011 13:05
Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))
Tady to mášlumpo píše:gratulace - já měl první za 900 a ten malej druhej si za 750 - oboje objednané ve škodovce přímo z VW skladu z DE.
Tak at slouží...
Poradte mi jak si na té klimě zobrazím to menu, kde se mi ukáže teplota chladící kapaliny...
díky...
Stiskneš současně najednou foukání nahoru a econ (viz červeně zakroužkované)
Kolečkem v zeleném kroužku natočíš na 19
Kolečkem v modrém kroužku natočíš na 2
Toto menu vypneš stiskem tlačítka "econ"
Tady je to vypsané komplet
http://www.my-gti.com/224/volkswagen-cl ... iagnostics
MK5 GTI
- lumpo
- Pilot
- Příspěvky: 864
- Registrován: 05.05.2010 22:20
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))
díkec - docela užitečná info...
BAZAR:
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bauch85
- Řidič
- Příspěvky: 93
- Registrován: 17.06.2013 12:42
Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))
Chlapi, dneska jsem jel do servisu nechat vymenit termoregulator, protoze mam taky problem s dosazenim teploty a jak jsem se tu docet tak vymena termostatu moc nepomohla, tak jsem se rovnou zameril na ten termoregulator. Mel jsem s sebou i fotky kde by se mel nachazet (viz str.2) ale na mym AXX proste nikde neni, hledali jsme to asi hodinu a proste nic, neni tam. Nevite prosim Vas nekdo jestli se daval na vsechny AXX, nebo maji nektere jen termostat?
- Lordozo
- Člen klubu
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 24.07.2008 17:16
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s dosažením provozní teploty u GOLF 5 GTI, 2.0 TFSI (147 Kw, r.v. 2005 (engine code AXX))
no je to dle etky a ta rikal ze to tam na AXX je nevim jak u jinych statu ja ho mam puvod DEBauch85 píše:Chlapi, dneska jsem jel do servisu nechat vymenit termoregulator, protoze mam taky problem s dosazenim teploty a jak jsem se tu docet tak vymena termostatu moc nepomohla, tak jsem se rovnou zameril na ten termoregulator. Mel jsem s sebou i fotky kde by se mel nachazet (viz str.2) ale na mym AXX proste nikde neni, hledali jsme to asi hodinu a proste nic, neni tam. Nevite prosim Vas nekdo jestli se daval na vsechny AXX, nebo maji nektere jen termostat?
AUDI A4 Avant