Pokud to tu někde je, tak mě nekamenujte já to prostě nenašel. Má to spíše klady nebo negativa tahle věc ?
Jde mi o to že mi praskla membránka na tom ventilu mezi který se to montuje a když už to budu měnit tak bych tam dal rovnou blow off ventil. Kdyžtak zda s tím máte nějaké zkušenosti a zda nevíte jaký ventil se tam dává jako nahrada za 06F145710C místo té gumové membránky když má auto větší výkon než serie. Jednou mi na Jarově prodal do Oct II RS nějakej co prej vydrží víc a je to záměné. Díky
2,0 TFSI - Blow off ventil na GTI DSG
- Kindlik
- Řidič
- Příspěvky: 173
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Jezdec
- Příspěvky: 201
- Registrován: 09.11.2012 11:31
Re: Blow off ventil na GTI DSG
Ahoj, já osobně bych Ti Blow off moc nedoporučoval. Moje osobní zkušenosti při jízdě jsou takové, že pokud jedeš se sešlápnutým plynem pustíš jej (přes blow off dojede k rychlému vyprázdnění) je následná reakce motoru pomalejší než bez něho.
Jinak ten ventil kup určitě originál pryžovej. Ještě se dělá náhrada s tvrdým plastem, ale to v kombinaci s DSG nedělá dobrotu.
Máme to ověřeno na dvou GTI, kdy se to chová tak ,že pokud máš ten "tvrdý" ventil, dochází ke zbytečnému podřazení i při minimálním sešlápnutí plynu v nízkých otáčkách. Stačí jet například 60 na 6tku a když mírně přidáš, okamžitě to dá 5tku. Pokud jsem ventil vyměnil zpět za pryžový, toto se okamžitě zlepšilo... Přesně stejně se to chovalo kolegovi na jeho GTI s tvrdým a pryžovým ventilem...
P.S. Jinak kdybys i přes to ten Blow off chtěl, tak mám jeden ve stavu nového včetně montážních šroubů na prodej
Jinak ten ventil kup určitě originál pryžovej. Ještě se dělá náhrada s tvrdým plastem, ale to v kombinaci s DSG nedělá dobrotu.
Máme to ověřeno na dvou GTI, kdy se to chová tak ,že pokud máš ten "tvrdý" ventil, dochází ke zbytečnému podřazení i při minimálním sešlápnutí plynu v nízkých otáčkách. Stačí jet například 60 na 6tku a když mírně přidáš, okamžitě to dá 5tku. Pokud jsem ventil vyměnil zpět za pryžový, toto se okamžitě zlepšilo... Přesně stejně se to chovalo kolegovi na jeho GTI s tvrdým a pryžovým ventilem...
P.S. Jinak kdybys i přes to ten Blow off chtěl, tak mám jeden ve stavu nového včetně montážních šroubů na prodej
Golf VII GTI performance - bílá
- Kindlik
- Řidič
- Příspěvky: 173
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blow off ventil na GTI DSG
to jsem potřeboval vědět:) Děkuju za radu a vím že nechám auto raději tak, jak je teď pouze dám zas novej pryžovej ventil.
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: Blow off ventil na GTI DSG
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=28&t=193339" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
- čapik
- Moderátor
- Příspěvky: 2414
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2,0 TFSI - Blow off ventil na GTI DSG
a tenhle ventil , jako náhrada za origo?? Pokud je vše stejné, pak by měl přepouštět do sání jako origo. Akorát nevím co je na něm tak drahý...
https://www.hothatchshop.cz/vw/golf-v-0 ... -5432.html" onclick="window.open(this.href);return false;
o syčení mi samozřejmě s DSG nejde, ale jde mi o to, aby vše pracovalo jak má
https://www.hothatchshop.cz/vw/golf-v-0 ... -5432.html" onclick="window.open(this.href);return false;
o syčení mi samozřejmě s DSG nejde, ale jde mi o to, aby vše pracovalo jak má
My fast doesn´t like hondas * * * * *
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: 2,0 TFSI - Blow off ventil na GTI DSG
Není vše stejné, resp. problém je, že není ovládán eletricky, ale tlakem/podtlakem, pokud dobře vidím. Osobně už nesleduji, co se používá, protože mám sériový gumový, pouze přesunutý dopředu, který mi léta drží (ale pro jistotu sebou vozím náhradní díl s membránou) a to tlačím přes 2,1 baru. Je možné, že by třeba byl rozdíl, že bych třeba tlačil o pár otáček dřív, nebo tak něco, ale... Co si pamatuju, tak tyto otevírají později. Stejně, jako se řešil ten DV+, co se montuje na na sériový díl. Pokud jde pouze o předcházení poškození, šel bych cestou přesunu od turba u AXX/BWA motorů. U BYD je to již jinde, ale já to pak stejně předělal a dal ho kousek od klapky tak, jak to mají MKVI Rka. Nedávno to dělal i Tomasgti.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG