GTI BWA motor Boost N249 problem a jemne trhanie..

1.4, 1.6, 1.8....

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Odpovědět
Lyxx
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 21.06.2012 00:44

GTI BWA motor Boost N249 problem a jemne trhanie..

Příspěvek od Lyxx »

tak mal som chybovy kod v motore:

08801 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malfunction

P2261 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

vymenil som uz vsetky tieto veci:

06F129101N - Ventil regulátoru tlaku - PCV
06F906283F - Ventil magnetický tlakový N75
06H145710D - ventil prepinaci N249 ( povodne tam bol 06F145710G )

a furt je zavada naspet.. ked zoslapnem plyn do cca 6-7tis ot... a kuknem diag, chyba sa tam zobrazi... zda sa mi ze auto troska pri nizkych otackach cuka... :(

z vcds chyby:

Obrázek
Obrázek

ked chyba sa zobrazila tak som kukol readlines(nejaky chyby tam boli):

Obrázek

potom som dal set readlines:

Obrázek

po readlines:

Obrázek
Obrázek

ale vzdy ked sa po case vyskoci chyba ten boost... tak readline zase je taky ako na prvom obrazku z readines... ( pri chybach nevyskoci na budikoch oznam, len v o vcds je)

poradte mi uz som zufali :(

uz uvazujem nad tym ci to nemoze byt palivom, tankujem 100oktan na OMV...

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: GTI BWA motor Boost N249 problem a jemne trhanie..

Příspěvek od swenak »

Z vlastní zkušenosti na 2 vozech nedoporučuju ten nový DV s plastovou membránou. Netěsní a propouští vzduch. Neříkám, že to je ta chyba (ten starší jsi tam měl). Taky jsem si všimnul chybu EVAP, nevím, jeslti je to spojeno, nebo ne, ale tam býval problém s dalším ventilem:

Possible Causes

* Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Regulator Valve (N80) faulty/jammed
* Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Solenoid Valve (N115) faulty/jammed
* Evaporative Emission (EVAP) Canister Sealing faulty
* Pipes between Tank Breathing and Throttle Body leaky/blocked
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“