2.0 TFSI otáčky - GTI

1.4, 1.6, 1.8....

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Odpovědět
tonny_gti
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 16.09.2013 14:25

2.0 TFSI otáčky - GTI

Příspěvek od tonny_gti »

Ahoj,

chtěl jsem se optat, popřípadě podělit o následné budoucí zkušenosti s touhle poruchou. Tankoval jsem poprve 100oktanový benzín u OMV na Novodvorský, normálně beru Shell V-Power, ale zrovna jsem Shellku neměl po cestě a následně po ujetí asi 60km jsem si všiml, že na neutrál se sám přidává plyn-otáčky na 2000 a zase dolu na 800, stále dokola, nevim zda-li na to mělo vliv palivo, ale hned druhý den jsem pročetl forum a jel jsem do Auto I.S.R s tím, že to může být váha vzduchu, klapka, nebo čidlo, preventivně jsem si projel ceny náhradních dílů, abych případně věděl zda cena opravy neni přehnaná. Tam mi auto napíchli na diagnostiku a zjistili že mám prasklou membránu čehosi u turba (zdvihátko?), zdůraznuji, že jsem lajk a nejsem žádnej odborník, ale technický vemeno snad úplně nejsem :D a oprava bude stát do 4tisíc, se sdělením, že řešení téhle poruchy je prioritní a až pak uvidí, proč nastala porucha kvůli které jsem přijel. Po otázce zdali s tím můžu normáně jezdit mi bylo řečeno, že ano, ale po ujetí dalších 60km mi vyskočila oranžová kontrolka motoru, což jsme si přečetl, že je závada systému výfukových plynů, takže jsem vydedukoval, že by to mohla být lambda nebo Halluv snímač? Bohužel objednán jsme až na středu a chtěl jsem se zeptat, je možný s tím na loudáka opatrně jezdit do středy? Abych neoddělal třeba katalyzátor? Pak by mě zajímalo, zda-li někdo s auto i.s.r máte zkušenosti a zda je domluvená cena v relativně akceptující hladině?

Jinak rok auta je 07, čili motor BWA. Děkuji :wink:

tomasgti
Pilot
Pilot
Příspěvky: 704
Registrován: 17.10.2010 22:28

Re: 2.0 TFSI otáčky - GTI

Příspěvek od tomasgti »