Ahoj,
chtěl jsem se optat, popřípadě podělit o následné budoucí zkušenosti s touhle poruchou. Tankoval jsem poprve 100oktanový benzín u OMV na Novodvorský, normálně beru Shell V-Power, ale zrovna jsem Shellku neměl po cestě a následně po ujetí asi 60km jsem si všiml, že na neutrál se sám přidává plyn-otáčky na 2000 a zase dolu na 800, stále dokola, nevim zda-li na to mělo vliv palivo, ale hned druhý den jsem pročetl forum a jel jsem do Auto I.S.R s tím, že to může být váha vzduchu, klapka, nebo čidlo, preventivně jsem si projel ceny náhradních dílů, abych případně věděl zda cena opravy neni přehnaná. Tam mi auto napíchli na diagnostiku a zjistili že mám prasklou membránu čehosi u turba (zdvihátko?), zdůraznuji, že jsem lajk a nejsem žádnej odborník, ale technický vemeno snad úplně nejsem a oprava bude stát do 4tisíc, se sdělením, že řešení téhle poruchy je prioritní a až pak uvidí, proč nastala porucha kvůli které jsem přijel. Po otázce zdali s tím můžu normáně jezdit mi bylo řečeno, že ano, ale po ujetí dalších 60km mi vyskočila oranžová kontrolka motoru, což jsme si přečetl, že je závada systému výfukových plynů, takže jsem vydedukoval, že by to mohla být lambda nebo Halluv snímač? Bohužel objednán jsme až na středu a chtěl jsem se zeptat, je možný s tím na loudáka opatrně jezdit do středy? Abych neoddělal třeba katalyzátor? Pak by mě zajímalo, zda-li někdo s auto i.s.r máte zkušenosti a zda je domluvená cena v relativně akceptující hladině?
Jinak rok auta je 07, čili motor BWA. Děkuji
2.0 TFSI otáčky - GTI
-
- Pilot
- Příspěvky: 704
- Registrován: 17.10.2010 22:28
Re: 2.0 TFSI otáčky - GTI
v servise mysleli nejspíš tohle: http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=26540" onclick="window.open(this.href);return false; je možné, že ho máš prasklou tu membránu a propouští vzduch, tudíž nenatlačí potřebný tlak a projevuje se to snížením výkonu. Pokud by to bylo ono, psalo by to chybu na tlaku turba "boost" tlak nedosažen, nebo něco podobného a nejspíš by kvůli tomuto neměli skákat otáčky, ale to jen hádam, každopádně bych ho doporučoval vyměnit i preventivně pokud prasklý není za novější plastovou verzi (která sice není poruchová, ale něco propustí, takže na max.výkon to taky není ideál), ideální by byla DV+ http://www.hothatchshop.cz/seat/leon-cu ... -3986.html" onclick="window.open(this.href);return false; ale ta je cenově jinde asi tam co ti říkali v servise, jinak ten originál ventil se dá sehnat snad za 1200,- takže zbytek si naúčtují za 20 min práce ale to je jinde... dle mého podle té chyby co to píše a skákajících otáček to nebude tím DV, ale nevím možná se mýlím...každopádně snad v servise budou vědět co dělat a jezdil bych s tím minimálně do opravy
Pirelli edition
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: 2.0 TFSI otáčky - GTI
Pokud se nepletu, tak oranžový motor je nezávaťzná závada, červený závažná, ale může to být hodně jiných věcí, třeba i takové olejové čerpadlo. Takže pokud PC neřekne, co je špatně a nemáš diagnostiku, tak je zbytečné hledat, co to může být za chybu.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
-
- Pilot
- Příspěvky: 704
- Registrován: 17.10.2010 22:28
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: 2.0 TFSI otáčky - GTI
Ono je to snad ta samá, jen jiná barva? Ale možná kecám.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
- Bauch85
- Řidič
- Příspěvky: 93
- Registrován: 17.06.2013 12:42
Re: 2.0 TFSI otáčky - GTI
tonny-gti: tak jak jsi dopadl? Podařilo se vyřešit závadu?