mozno ta tema tu uz bola ale nikde som sa nic nedozvedel. mam 2.0 tfsi BWA GTI2008, a mam taky roblem pri nizkych otackach auto obcas trha...
niekedy vyskoci chyba :
008801 - Boost Pressure Control Valve (N249)
P2261 - 008 - Mechanical Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 139474 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 06:22:38
Freeze Frame:
RPM: 1834 /min
Load: 14.5 %
Speed: 37.0 km/h
Temperature: 72.0°C
Temperature: 6.0°C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 14.478 V
Diverter valve som uz menil v septembri a neverim ze mohlo odist.... mam dojem ze to moze byt toreicky vaha vzduchu . nemal niekto uz tento problem? dakujem
2.0 TFSI BWA trhanie motora
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: 2.0 tfsi BWA trhanie motora
Proč by to měla být váha? Když tak ji zkus odpojit. Ventil nemusí být vadný, jen zaseknut. Nebo může býr problém v kabelu.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
-
- Pilot
- Příspěvky: 704
- Registrován: 17.10.2010 22:28
Re: 2.0 tfsi BWA trhanie motora
http://www.audizine.com/forum/showthrea ... trol-Valve" onclick="window.open(this.href);return false; možná pomůže, jen jsem to tak přeletěl a píší tam něco tomto http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Gol ... /ES257544/" onclick="window.open(this.href);return false; jestli vyřešili není zřejmé...
Pirelli edition
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 21.06.2012 00:44
Re: 2.0 tfsi BWA trhanie motora
no sak ale ventil sa jak moze zaseknut kedze auto obcas trha pri 2000ot jedine si myslim ze to bude nieco okolo DV alebo Vahou... mam este DV verziu D je tam ten piestik umely len neviem ci sa moze pouzit lebo v etke pisu ze do 11.2008 sa pouziva verzia G(guma) a od 11.2008 sa pouziva da verzia D. lenze ci nahodou tam nieje ina konstrukcia v turbe kde sa zasuva DV. hmm
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: 2.0 tfsi BWA trhanie motora
To nie je verzia D, to je úplný iný typ a ide použiť, ale viac prefukuje (menej tesní). Váha ide odpojiť, tým zistíš, či je problém v nej, ale myslím, že nie. Ten N75 reguluje tlak do wastegate ventilu, ktorý reguluje tlak turba (obtok).
Golf 6 GTI Edition 35, DSG