2.0 TFSI 147kw - klepání při neutrálu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 29.03.2014 19:12
2.0 TFSI 147kw - klepání při neutrálu
Jetta 2.0 TFSI, 147kw Wolsburg edition
Zdravím,
chtěl bych se zeptat, asi před půl rokem jsem přišel na takový lehký problém, vždycky při vyřazení ať v rychlosti či zastavení, začně něco klepat v motoru. Jakmile trošku zmáčknu plyn, přestane to. Je to pravidelné, klepání bych popsal k tomu, jako kdyby jste do větráku strčili kus něčeho. Byl jsem stím už ve dvou servisech, a v obouch mě bylo řečeno ať to neřeším, že to většinou u VW bývá a že to může být cokoliv. Je pravda že před půl rokem to nebylo moc hlasité, asi před 4 měsícema už to bylo hlučnější a ted to má stejný zvuk, nezhoršuje se to tedy.
Jetě bych zde rád napsal, že jsem si auto koupil a nechal ho asi na dva měsíce synovi, když jsem byl služebně pryč a po návratu jsem zjistil, že se mu to málem podařilo zadřít(Problikla mu kontrolka oleje a druhý den při parkování mu motor začal vydávat divné zvuky a při následném kontrolování stavu oleje zjistil, že tam bylo minimum oleje. Olej jsem pak dolil já(5W-30), a motor jezdí dál bez nějakých známek problému,vady či ztráty výkonu.
Jen jsem se právě chtěl zeptat, zda by tato okolnost to třeba nemohla zavinit.
A ještě se mě někdy stává, že když stojím z kopce přes noc a ráno nastartuji, tak z motoru vychází další lehké klepání i při přidávání plynu ale jakmile auto ujede pár metrů, přestane to.
Díky ta radu či názor
Zdravím,
chtěl bych se zeptat, asi před půl rokem jsem přišel na takový lehký problém, vždycky při vyřazení ať v rychlosti či zastavení, začně něco klepat v motoru. Jakmile trošku zmáčknu plyn, přestane to. Je to pravidelné, klepání bych popsal k tomu, jako kdyby jste do větráku strčili kus něčeho. Byl jsem stím už ve dvou servisech, a v obouch mě bylo řečeno ať to neřeším, že to většinou u VW bývá a že to může být cokoliv. Je pravda že před půl rokem to nebylo moc hlasité, asi před 4 měsícema už to bylo hlučnější a ted to má stejný zvuk, nezhoršuje se to tedy.
Jetě bych zde rád napsal, že jsem si auto koupil a nechal ho asi na dva měsíce synovi, když jsem byl služebně pryč a po návratu jsem zjistil, že se mu to málem podařilo zadřít(Problikla mu kontrolka oleje a druhý den při parkování mu motor začal vydávat divné zvuky a při následném kontrolování stavu oleje zjistil, že tam bylo minimum oleje. Olej jsem pak dolil já(5W-30), a motor jezdí dál bez nějakých známek problému,vady či ztráty výkonu.
Jen jsem se právě chtěl zeptat, zda by tato okolnost to třeba nemohla zavinit.
A ještě se mě někdy stává, že když stojím z kopce přes noc a ráno nastartuji, tak z motoru vychází další lehké klepání i při přidávání plynu ale jakmile auto ujede pár metrů, přestane to.
Díky ta radu či názor
- Lordozo
- Člen klubu
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 24.07.2008 17:16
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jetta 2.0 TFSI 147kw - klepání při neutrálu
Ahoj me na tom samem motoru co mas ty klepaly palivove trubky o plasty nekde pod spolujezdcem . Kdyz se podivas na motor tak v levem hornim rohu motoroveho prostoru jsou hadice co vedou dolu tak ty pri volnobehu hodne se chvely jak sem je vzal do ruky bylo ticho . Jinak to ze tyto motory si behem vymen oleje berou klidne i litr oleje to je normalni i ja musim kontrolovat olej .
AUDI A4 Avant
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Jetta 2.0 TFSI 147kw - klepání při neutrálu
Zkus ventil odvetravani nadrze, ten casto cvaka az do kabiny
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 29.03.2014 19:12
Re: Jetta 2.0 TFSI 147kw - klepání při neutrálu
Ještě sem přidám 3 videa.
1. Zvuk motoru po nastartování
2. Zvuk toho klepání z interiéru vozidla
3. Po nastartování do zahřátí auto při přidání plynu sebou tošku škubne(zavibruje) a při padání otáček se ručička zasekne na cca 1500 otáček a pak spadne na default. Dělá to jen když není motor zahřátý a jen když přidávám plyn na místě. Za jízdy OK. Kdo by měl podobné zkušenosti, budu rád za každé info
1. Zvuk motoru po nastartování
2. Zvuk toho klepání z interiéru vozidla
3. Po nastartování do zahřátí auto při přidání plynu sebou tošku škubne(zavibruje) a při padání otáček se ručička zasekne na cca 1500 otáček a pak spadne na default. Dělá to jen když není motor zahřátý a jen když přidávám plyn na místě. Za jízdy OK. Kdo by měl podobné zkušenosti, budu rád za každé info
-
- Pilot
- Příspěvky: 704
- Registrován: 17.10.2010 22:28
Re: 2.0 TFSI 147kw - klepání při neutrálu
Mel jsem to same, byly to hadice vedouci z nadrze do motoroveho prostoru. Nacpali jsme tam nejaky molitan primo ze skodovky pro tyto ucely a klepani ustalo.Nejspis tedy to co mysli swenak.
Pirelli edition
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
- lumpo
- Pilot
- Příspěvky: 864
- Registrován: 05.05.2010 22:20
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TFSI 147kw - klepání při neutrálu
Dela mi to tosame. Co je vubec ta N80. Kdyz dam ruku na ten ventil tak je citit jak tuka. Je to chyba, novy tukat nebude, nebo to je vlastnost a nemam to resit, protoze novy ventil bude tukat taky ale treba jen trochu tiseji...
BAZAR:
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: 2.0 TFSI 147kw - klepání při neutrálu
Cvakání je OK, slouží k odvětrávání palivového systému. Je ale možné, že může být poškozen a pak cvaká více a pak nedělá, co má.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 29.03.2014 19:12
Re: 2.0 TFSI 147kw - klepání při neutrálu
Díky, pokusím se ty hadice nějak zkusit najít
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: 2.0 TFSI 147kw - klepání při neutrálu
To nemusíš hledat: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... ivov%C3%A9" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 29.03.2014 19:12
Re: 2.0 TFSI 147kw - klepání při neutrálu
Aha, dobře, díky
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 29.03.2014 19:12
Re: 2.0 TFSI 147kw - klepání při neutrálu
Tak jsem to udělal a bylo to tím, teď je krásný klid !
Ještě se mě ale nedávno na palubovce když chci nastartovat objeví klíč s počtem nějakých KM a poté hodiny(viz. obrázky), které něco odpočitávají, na fotce 18, včera bylo 19. Hledal jsem v manuálu i na internetu co by to mohlo být, ale nic jsem nenašel. Neví někdo co by to mohlo být?
Ještě se mě ale nedávno na palubovce když chci nastartovat objeví klíč s počtem nějakých KM a poté hodiny(viz. obrázky), které něco odpočitávají, na fotce 18, včera bylo 19. Hledal jsem v manuálu i na internetu co by to mohlo být, ale nic jsem nenašel. Neví někdo co by to mohlo být?
- Lordozo
- Člen klubu
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 24.07.2008 17:16
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TFSI 147kw - klepání při neutrálu
ze by dny do servisniho intervalu ?!bladeRP píše:Tak jsem to udělal a bylo to tím, teď je krásný klid !
Ještě se mě ale nedávno na palubovce když chci nastartovat objeví klíč s počtem nějakých KM a poté hodiny(viz. obrázky), které něco odpočitávají, na fotce 18, včera bylo 19. Hledal jsem v manuálu i na internetu co by to mohlo být, ale nic jsem nenašel. Neví někdo co by to mohlo být?
AUDI A4 Avant