1.4 TSI nízká komprese na 4. válci

1.4, 1.6, 1.8....

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Odpovědět
Filip.Golf
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 10.08.2014 22:18

1.4 TSI nízká komprese na 4. válci

Příspěvek od Filip.Golf »

Při cestě z dovolené se auto začalo divně, chovat. Byl jsem proto v VW servisu a tam mi řekli, že je problém se zapalováním na čtvrtém válci a že je potřeba vyměnit vstřikovač, jinak se nikam nedostanou. Auto mi předali v mém domnění, že už to nebude blbnout. Ale jak jsem zas nastartoval, bylo to samé. Volal jsem proto zpět do servisu a technik mi řekl že je nízká komprese na válci a z odůvodněním, že může být problém jak na pístu tak na bloku motoru a výměnu mi nedoporučoval.

Může to být tak hrozné nebo se může jednat jen o zapečené kroužky či podpálený ventil? :| Nebo je lepší se do toho nepouštět a najít nový motor? Na forum o Tiguanu 1.4 TSI píší že na těchto motorech často praskají písty. Jsem nasraný, protože auto mám necelý rok a kupoval jsem ho přímo naproti servisu, kde mi bylo řečeno, že auto je na šrot, přitom vím že na něm byly vyměněny rozvody, řídící jednotka a další práce v hodnotě 60-70 tisíc ( servis to stálo jen 40 tisíc, práci měli grátis a díly bez marže). Když jsem Golfa kupoval, mělo na tachometru 93 tisíc a já najel 11 tisíc. :|

Filip.Golf
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 10.08.2014 22:18

Re: 1.4 TSI nízká komprese na 4. válci

Příspěvek od Filip.Golf »

Jedná se o 1.4 TSI 103kW kód motoru BMY, pětkový golf

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“