2,0 TFSI cinkani

1.4, 1.6, 1.8....

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Uživatelský avatar
Lordozo
Člen klubu
Příspěvky: 1312
Registrován: 24.07.2008 17:16
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: 2,0 TFSI cinkani

Příspěvek od Lordozo »

Peťas píše:
swenak píše:na 95 motor nema tak plynuly chod, trese se...nevim, co uzivas za prisadu, ale 100% to nezveda oct cislo...
V tom bych hlavní problém neviděl... Všude se uvádí, že ty motory můžou jezdit i na N95, ale bude mírně snížený výkon. Sám jezdím na to samé (N95 + VIF) a motor jde klidně.

To "cinkání" by sice opravdu mohly být projevy detonačního spalování, ovšem od toho je tam čidlo klepání (myslím, že dokonce dvě), které upraví předstih tak, aby to nedělalo.
Dneska po ceste domu sem zkousel to poslouchat kdyz sem cely vikend jezdil na MaxxMotion a zda se me ze to bud slysim min nebo vubec . Ted nevim .
AUDI A4 Avant

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2,0 TFSI cinkani

Příspěvek od swenak »

Peťas píše:
swenak píše:na 95 motor nema tak plynuly chod, trese se...nevim, co uzivas za prisadu, ale 100% to nezveda oct cislo...
V tom bych hlavní problém neviděl... Všude se uvádí, že ty motory můžou jezdit i na N95, ale bude mírně snížený výkon. Sám jezdím na to samé (N95 + VIF) a motor jde klidně.

To "cinkání" by sice opravdu mohly být projevy detonačního spalování, ovšem od toho je tam čidlo klepání (myslím, že dokonce dvě), které upraví předstih tak, aby to nedělalo.
Uvádí se to a je to pravda, má senzor klepání, ale ten motor na to není stavěn a sice upraví hodnoty, tak se to prostě klepe a to opravdu jde poznat. Stejně tak, že je trošku pomalejší reakce. Výkon bych osobně naopak řešil jako poslední následek nižího oct.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: 2,0 TFSI cinkani

Příspěvek od swenak »

Lordozo píše:
swenak píše:na 95 motor nema tak plynuly chod, trese se...nevim, co uzivas za prisadu, ale 100% to nezveda oct cislo... sice dle testu to zvedne mazaci schopnosti, tak oct cislo zveda snad jen jeden produkt, jmeno nevim, byl to nejaky usa produkt a cena na nadrz byla kolem 20usd...dej si hledat testy, v uk to snad delal i nekaky tv magazin...v nekterych pripadech se oct cislo i snizilo...
to sem taky netvrdil ze oct. cislo zveda . Obal sem si precetl takze vim co dela a co ne . Takze s toho tady se da usuzovat ze to cinkani je asi od toho ze uzivam 95 oct a ne 98 jak se pise na nadrz OK to uz se da povazovat za odpoved . Zkusim teda nejak pozjistovat jestli to de slyset i u toho 98 oct. benzinu .

Aha, já myslel, že jsi tím simuloval 98oct :-) Pak OK. Opravdu jezdi na 98 a bude to v pohodě a pokud budeš dávat třeba Vervu, tak nemusíš řešit ani VIF. Já jsem taky uvažoval o tom, mít v záloze nějakou přísadu pro situace, kdy 98čku nekoupím, ale do takové se moc nedostávám. Proto jsem právě hledal testy a zjistil, že produkty, co uvádí zvýšení oct jsou lživé.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: 2,0 TFSI cinkani

Příspěvek od yessmen »

Je to prostě FSI motor, bez debat jedině N98.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

Uživatelský avatar
Peťas
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2872
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Re: 2,0 TFSI cinkani

Příspěvek od Peťas »

Nehrotil bych to tak..... Je dost velký rozdíl mezi FSI (který na to byl opravdu hodně háklivý) a TFSI.
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Lupo 1.4 FSI
Obrázek - VW Touran 5T1 2.0 TDI DSG

Auto musi smrdět benzínem (přimhouřím oko i nad naftou) jinak to není auto.

Uživatelský avatar
Lordozo
Člen klubu
Příspěvky: 1312
Registrován: 24.07.2008 17:16
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: 2,0 TFSI cinkani

Příspěvek od Lordozo »

tak ale neco na tom bude kdyz ted to opravdu nejde slyset nebo jen malo !
AUDI A4 Avant

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

2,0 TFSI cinkani

Příspěvek od swenak »

:) nesmis setrit na palivo
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
Lordozo
Člen klubu
Příspěvky: 1312
Registrován: 24.07.2008 17:16
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: 2,0 TFSI cinkani

Příspěvek od Lordozo »

Jako rekni me kdo si dneska muze dovolit nesetrit . Sice si nenecham vrtak koleno kvuli korune ale kdyz jezdim do prace takze proste neni treba tankovat 100 octanak !
AUDI A4 Avant

Uživatelský avatar
Peťas
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2872
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Re: 2,0 TFSI cinkani

Příspěvek od Peťas »

Lordozo píše:tak ale neco na tom bude kdyz ted to opravdu nejde slyset nebo jen malo !
To palivo už jenom eliminuje "něco" co se v tom motoru děje. NAPŘ. mohl karbon už omezit pohyb pístních kroužků a když je, na tu N95" snížený předstih a dojde k zapálení směsi v jiném bodě, tak to prostě "zacinká"... - toho co to dělá může být plno.

Pokud to na N98 (a lepší nedělá), tak Ti asi stejně nic jiného nezbude. ;-)

Po kolika km např. měníš olej? Zůstáváš u těch nesmyslných 30tkm?
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Lupo 1.4 FSI
Obrázek - VW Touran 5T1 2.0 TDI DSG

Auto musi smrdět benzínem (přimhouřím oko i nad naftou) jinak to není auto.

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

2,0 TFSI cinkani

Příspěvek od swenak »

mam jiz treti tento motor a podobne problemy s chodem meli vsechny... nejaky hlasity kovovy projev ne, ale co do plynulosti chodu a treseni ano...talze todle neberu jako zavadu, ale vlastnost...
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
Lordozo
Člen klubu
Příspěvky: 1312
Registrován: 24.07.2008 17:16
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: 2,0 TFSI cinkani

Příspěvek od Lordozo »

Peťas píše:
Lordozo píše:tak ale neco na tom bude kdyz ted to opravdu nejde slyset nebo jen malo !
To palivo už jenom eliminuje "něco" co se v tom motoru děje. NAPŘ. mohl karbon už omezit pohyb pístních kroužků a když je, na tu N95" snížený předstih a dojde k zapálení směsi v jiném bodě, tak to prostě "zacinká"... - toho co to dělá může být plno.

Pokud to na N98 (a lepší nedělá), tak Ti asi stejně nic jiného nezbude. ;-)

Po kolika km např. měníš olej? Zůstáváš u těch nesmyslných 30tkm?
Ja maeni opravdu kazdych 10tis ale problem je ze mam auto 1 1/2 roku . Predchozi majitel rikal ze menil stejne ale ......
AUDI A4 Avant

Uživatelský avatar
Peťas
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2872
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Re: 2,0 TFSI cinkani

Příspěvek od Peťas »

Pokud to tak opravdu je (bylo), tak by ten motor mohl být relativně čistý.....
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Lupo 1.4 FSI
Obrázek - VW Touran 5T1 2.0 TDI DSG

Auto musi smrdět benzínem (přimhouřím oko i nad naftou) jinak to není auto.

Uživatelský avatar
Peťas
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2872
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Re: 2,0 TFSI cinkani

Příspěvek od Peťas »

swenak píše:mam jiz treti tento motor a podobne problemy s chodem meli vsechny... nejaky hlasity kovovy projev ne, ale co do plynulosti chodu a treseni ano...talze todle neberu jako zavadu, ale vlastnost...

Tak to jsem asi trefil na nějaký "vyjímečný" kus. :wink:
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Lupo 1.4 FSI
Obrázek - VW Touran 5T1 2.0 TDI DSG

Auto musi smrdět benzínem (přimhouřím oko i nad naftou) jinak to není auto.

tomasgti
Pilot
Pilot
Příspěvky: 704
Registrován: 17.10.2010 22:28

Re: 2,0 TFSI cinkani

Příspěvek od tomasgti »

Vibrace na volnobeh potvrzuji taky. U dvou aut BWA,BYD lehce se trasly . Choulostivost na palivo taky potvrzuji. V BYD jsem nemel jeste 95 ani snad nebudu. :D

Jinak na ten volnobeh to nekdo vyresil lepsimi silentbloky snad.
Pirelli edition

uherja
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 13.05.2012 11:33

Re: 2,0 TFSI cinkani

Příspěvek od uherja »

Vyřešil jsi to nějak?

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“