2,0 TFSI cinkani
- Lordozo
- Člen klubu
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 24.07.2008 17:16
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
2,0 TFSI cinkani
Zdravim mam dotaz co by mohl byt zvuk . Jedu krasna rovna cesta kolem 50km/h mam tam 4 . Jelikoz ma motor neco kolem 2000 tis. otacek tak kdyz nepodradim a dam plny plyn tak nez auto vystartuje vpred je asi jen na vterinku a neco slyset takove zacinkani jakoby kov na kov . Jak se motor roztoci nebo je v otackach tak po zvuku ani stopa . Podobny zvuk sem slychaval ve starem golfu III 1.8 55kW kdy sem jel do kopce a dal plny plyn tak tam proste motor mel najeto uz asi hodne a zvuk toho sel slyset porad ale vzdy jen v zatezi jinak slyset nebyl ani kdyz se treba na prazdno protocil motor . Tam sme to odhadovaly na ventily ci rozvody ted uz nevim .
Jo jinak VAG zadna chyba !
Vi nekdo ?
Jo jinak VAG zadna chyba !
Vi nekdo ?
AUDI A4 Avant
- Lordozo
- Člen klubu
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 24.07.2008 17:16
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2,0 TFSI cinkani
Nerikejte ze se s timto jevem nikdo nesetkal i v jinych verzich a motorech ? Je pravda ze sem to pozoroval jen u benzinu !
AUDI A4 Avant
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
2,0 TFSI cinkani
Mozna se v tech otackach jen motor vice trepe a neco tam drnci. Sveho casu mi drncel na stene plech, co jsou pod nim myslim hadice chlazeni.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
- Lordozo
- Člen klubu
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 24.07.2008 17:16
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2,0 TFSI cinkani
taky me to napadlo ale ten zvuk je proste jako kov na kov ale silny ne treba kdyz se trepe hlinikovy plech . Budu muset doufat ze to nic neni . Snad jen jestli preventivne nevymenit rozvody s pumpu !swenak píše:Mozna se v tech otackach jen motor vice trepe a neco tam drnci. Sveho casu mi drncel na stene plech, co jsou pod nim myslim hadice chlazeni.
AUDI A4 Avant
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: 2,0 TFSI cinkani
Tak si zajeď třeba k někomu na brzdu, na válcích pojedeš 50km/h a budete poslouchat
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
- Lordozo
- Člen klubu
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 24.07.2008 17:16
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2,0 TFSI cinkani
a to neni spatny napad ! Jen ta cena ze ? Ale stejne to mam prej ciple tak sem to chtel zmeritswenak píše:Tak si zajeď třeba k někomu na brzdu, na válcích pojedeš 50km/h a budete poslouchat
AUDI A4 Avant
- tankista
- Jezdec
- Příspěvky: 446
- Registrován: 01.11.2010 18:42
- Bydliště: Ostrava city
Re: 2,0 TFSI cinkani
hele nakopiruju ti neco ze skodovackeho fora ja mam 1,6 fsi a zda se mi ze mi to taky dela
( Ahoj,
dnes se mi povedlo mluvit s člověkem (ne ze ŠA, nebo servisu), který zdá se o motorech něco ví a ten mi řekl asi toto. Zvoní to s největší pravděpodobností proto, že při akceleraci dochází k rozvibrování pístu ve válci (je otázkou, jestli je to problém paliva, případně spalováním na hranici zápalnosti, vstřiků – prostě nedojde k zapálení na ideálním místě ve válci) píst pak při tom zavibrování zvoní patkami o stěny válce. Příčinou je pak pravděpodobně nevhodná konstrukce pístu (motoru), nebo to, že byly povoleny příliš veliké tolerance. Další možná příčina jsou kroužky s velikou tolerancí, opotřebením …. Rozebírat to je prý blbost, tedy pokud není známo to, co to vyřešilo u jiných aut která to nedělají. Myslím si, že u jiných co to nedělá, se prostě do výroby dostaly díly s větší přesností, nebo se změnila konstrukce čehosi. Já sám vím určitě o 1,6FSI, které se takto neprojevují.)
( Ahoj,
dnes se mi povedlo mluvit s člověkem (ne ze ŠA, nebo servisu), který zdá se o motorech něco ví a ten mi řekl asi toto. Zvoní to s největší pravděpodobností proto, že při akceleraci dochází k rozvibrování pístu ve válci (je otázkou, jestli je to problém paliva, případně spalováním na hranici zápalnosti, vstřiků – prostě nedojde k zapálení na ideálním místě ve válci) píst pak při tom zavibrování zvoní patkami o stěny válce. Příčinou je pak pravděpodobně nevhodná konstrukce pístu (motoru), nebo to, že byly povoleny příliš veliké tolerance. Další možná příčina jsou kroužky s velikou tolerancí, opotřebením …. Rozebírat to je prý blbost, tedy pokud není známo to, co to vyřešilo u jiných aut která to nedělají. Myslím si, že u jiných co to nedělá, se prostě do výroby dostaly díly s větší přesností, nebo se změnila konstrukce čehosi. Já sám vím určitě o 1,6FSI, které se takto neprojevují.)
Touran 1,4 tsi 103kw 1t2
golf plus 1,6fsi
golf plus 1,6fsi
- Lordozo
- Člen klubu
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 24.07.2008 17:16
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2,0 TFSI cinkani
No to uz vypada jako realna moznost . Spis otazka jestli to resit nebo ne ? Kdyz pise ze rozebirat je to blbost . Nebo se snzit vymacnout jestli to opravdu je na zavadu nebo ne ! S palivem je to mozne protoze vetsinu casu jezdim N95 + VIF , na VERVU nebo MAXXMOTION sem si toho nevsim na to se budu muset zamerit .tankista píše:hele nakopiruju ti neco ze skodovackeho fora ja mam 1,6 fsi a zda se mi ze mi to taky dela
( Ahoj,
dnes se mi povedlo mluvit s člověkem (ne ze ŠA, nebo servisu), který zdá se o motorech něco ví a ten mi řekl asi toto. Zvoní to s největší pravděpodobností proto, že při akceleraci dochází k rozvibrování pístu ve válci (je otázkou, jestli je to problém paliva, případně spalováním na hranici zápalnosti, vstřiků – prostě nedojde k zapálení na ideálním místě ve válci) píst pak při tom zavibrování zvoní patkami o stěny válce. Příčinou je pak pravděpodobně nevhodná konstrukce pístu (motoru), nebo to, že byly povoleny příliš veliké tolerance. Další možná příčina jsou kroužky s velikou tolerancí, opotřebením …. Rozebírat to je prý blbost, tedy pokud není známo to, co to vyřešilo u jiných aut která to nedělají. Myslím si, že u jiných co to nedělá, se prostě do výroby dostaly díly s větší přesností, nebo se změnila konstrukce čehosi. Já sám vím určitě o 1,6FSI, které se takto neprojevují.)
AUDI A4 Avant
- Peťas
- VWexpert
- Příspěvky: 2873
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OstraVWa
Re: 2,0 TFSI cinkani
Tak jsi si nakonec sám odpověděl..... Zkus jednou natankovat nějakou 98, nebo lepší a poslouchej......
- Lordozo
- Člen klubu
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 24.07.2008 17:16
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2,0 TFSI cinkani
Jasny zkusim . Je lepsi to tady trosku probrat . Preci jen vic hlav vetsi zmatek .Peťas píše:Tak jsi si nakonec sám odpověděl..... Zkus jednou natankovat nějakou 98, nebo lepší a poslouchej......
AUDI A4 Avant
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
- Lordozo
- Člen klubu
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 24.07.2008 17:16
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2,0 TFSI cinkani
nerikej ze je to nejaka chyba .swenak píše:95 + VIF? Se pak nediv.
AUDI A4 Avant
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
2,0 TFSI cinkani
na 95 motor nema tak plynuly chod, trese se...nevim, co uzivas za prisadu, ale 100% to nezveda oct cislo... sice dle testu to zvedne mazaci schopnosti, tak oct cislo zveda snad jen jeden produkt, jmeno nevim, byl to nejaky usa produkt a cena na nadrz byla kolem 20usd...dej si hledat testy, v uk to snad delal i nekaky tv magazin...v nekterych pripadech se oct cislo i snizilo...
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
- Lordozo
- Člen klubu
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 24.07.2008 17:16
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2,0 TFSI cinkani
to sem taky netvrdil ze oct. cislo zveda . Obal sem si precetl takze vim co dela a co ne . Takze s toho tady se da usuzovat ze to cinkani je asi od toho ze uzivam 95 oct a ne 98 jak se pise na nadrz OK to uz se da povazovat za odpoved . Zkusim teda nejak pozjistovat jestli to de slyset i u toho 98 oct. benzinu .swenak píše:na 95 motor nema tak plynuly chod, trese se...nevim, co uzivas za prisadu, ale 100% to nezveda oct cislo... sice dle testu to zvedne mazaci schopnosti, tak oct cislo zveda snad jen jeden produkt, jmeno nevim, byl to nejaky usa produkt a cena na nadrz byla kolem 20usd...dej si hledat testy, v uk to snad delal i nekaky tv magazin...v nekterych pripadech se oct cislo i snizilo...
AUDI A4 Avant
- Peťas
- VWexpert
- Příspěvky: 2873
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OstraVWa
Re: 2,0 TFSI cinkani
V tom bych hlavní problém neviděl... Všude se uvádí, že ty motory můžou jezdit i na N95, ale bude mírně snížený výkon. Sám jezdím na to samé (N95 + VIF) a motor jde klidně.swenak píše:na 95 motor nema tak plynuly chod, trese se...nevim, co uzivas za prisadu, ale 100% to nezveda oct cislo...
To "cinkání" by sice opravdu mohly být projevy detonačního spalování, ovšem od toho je tam čidlo klepání (myslím, že dokonce dvě), které upraví předstih tak, aby to nedělalo.