Zdravim všechny na fóru
Mám problém s timto motorem běží na tři válce ve vyšších otáčkách jde na čtyři. Diag. píše jen řízení průřezu sacího potrubí klapka v otevřené poloze.Měněny svíčky,cívka,vstřik, závada je stále na prvním válci. Tlak na prvním válci 9 bar.
1.4 TSI 125Kw problem běží na tři válce
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 23.08.2010 22:17
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 06.02.2013 06:49
Re: 1.4 TSI 125Kw problem běží na tři válce
Ahoj. Prosím tě řeším podobný problém. Jenže to dělá jen někdy, není to pravidelně. Jede na tři válce, nepravidelné otáčky, za jízdy cuká. Na Diag. píše chyba na prvním válci - zapalování. auto bylo ve třech servisech a neví si rady. Vyměněn vstřik ( měl být údajně špatný, dvě hodiny po odjezdu ze servisu závada zpět ), vyměněna lamda ( nevím proč, ale druhý den po odjezdu ze servisu závada opět stejná ) ve třetím neví co by to mohlo být.
Chci se zeptat jestli jsi už závadu odstranil a čím to bylo. Dík Zdeněk
Měněny svíčky, cívka, vstřik, lamda.
Chci se zeptat jestli jsi už závadu odstranil a čím to bylo. Dík Zdeněk
Měněny svíčky, cívka, vstřik, lamda.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 10.05.2009 19:49
Re: 1.4 TSI 125Kw problem běží na tři válce
Ahoj. Mám ten samý problém.Podařilo se tě najít co to zapříčinilo.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 10.07.2018 22:08
Re: 1.4 TSI 125Kw problem běží na tři válce
Pánové, to mi neříkejte, že to ještě nikdo nevyřešil ????
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: 1.4 TSI 125Kw problem běží na tři válce
Jistě ano, ale kdo by si dával práci s tím, hodit sem info. Svůj problém vyřeší na ostatní se.e pes.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 09.09.2008 23:16
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.4 TSI 125Kw problem běží na tři válce
Ahoj. Mám podobný problém. Při vyšších otáčkách vynechává válec č.3 na volnobech jsou slyšet i detonace ve výfuku. Svíčky vyměněny,budu zkoušet ještě civky možná i kabely.. ale co sem tak zjišťoval, může to být nejspíš ventil a nebo válec... Když to vyřeším,hodim vám sem echo čím to bylo vw zdar
- milouf
- Řidič
- Příspěvky: 90
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
Re: 1.4 TSI 125Kw problem běží na tři válce
nejjednodušší je změřit tlaky, to prozradí dost, tyto motory trpí na poškození pístů vlivem LSPI
Huml
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 09.09.2008 23:16
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.4 TSI 125Kw problem běží na tři válce
čau lidi,
auto je konečně hotové a zase jede jak má.
Na autě byli tyto závady: 1. plácání (detonace) do výfuku při volnoběhu a vynechávání zážehu hlavně 3. válec, u ostatních válců bylo vynechávání náhodné.
Opravila se hlava (volná ventilová vodítka,zakarbonované ventily a několik vadných hydroštelů).
2. záškuby motoru
3. výpadky zapalování na 3. válci
Práce: Změřeny tlaky na válcích a vše ok, Oprava hlavy motoru(ventil. vodítka,ventilová sedla,odkarbonování,zabroušení ventilů), výměna zdvihátek ventilů, výměna vodní pumpy s elektromagnetickou spojkou, výměna rozvodů, repase turba, repase vstřikovačů,výměna všech potřebných těsnění,výměna oleje a všech filtrů, k tomu spojková sada Aktualizace SW řídící jednotky motoru,základní nastavení ŘJ motoru a samozřejmě nakonec Diagnostika ŘJ.
auto je konečně hotové a zase jede jak má.
Na autě byli tyto závady: 1. plácání (detonace) do výfuku při volnoběhu a vynechávání zážehu hlavně 3. válec, u ostatních válců bylo vynechávání náhodné.
Opravila se hlava (volná ventilová vodítka,zakarbonované ventily a několik vadných hydroštelů).
2. záškuby motoru
3. výpadky zapalování na 3. válci
Práce: Změřeny tlaky na válcích a vše ok, Oprava hlavy motoru(ventil. vodítka,ventilová sedla,odkarbonování,zabroušení ventilů), výměna zdvihátek ventilů, výměna vodní pumpy s elektromagnetickou spojkou, výměna rozvodů, repase turba, repase vstřikovačů,výměna všech potřebných těsnění,výměna oleje a všech filtrů, k tomu spojková sada Aktualizace SW řídící jednotky motoru,základní nastavení ŘJ motoru a samozřejmě nakonec Diagnostika ŘJ.