Úpravy motoru 2,0 TFSI GTI od www.autowerks.cz
- Mustafa
- Řidič
- Příspěvky: 143
- Registrován: 05.01.2010 11:57
- Kontaktovat uživatele:
Úpravy motoru 2,0 TFSI GTI od www.autowerks.cz
VW Golf 5 GTI má obrovský potenciál a díky inovovaným úpravám řídící jednotky od APR tak můžeme nabídnout jedny z nejlepších úprav na trhu.
Jako první by se vždy mělo začít úpravou řídící jednotky, která přináší největší zvýšení výkonu, akcelerace a pružného zrychlení. U APR, když následně dodáte další díly pro další zvýšení výkonu, tak už se neplatí plná částka za nové ladění, ale jen doplatek, který odpovídá zhruba rozdílů cen mezi jednotlivým stagemi. Často lidé dělají chybu, že nejdříve dají na vůz několik sportovních dílů, které to auto nedokáže využít nebo dokonce způsobí i nějaké problémy, a až někdy později jdou na ladění. Pokud se začne s APR úpravou, tak vždy budete mít maximální výkon a maximálně využijete přínos dosazených dílů.
APR Stage 1
Tato úprava nepotřebuje žádné další úpravy na autě a čistě přeprogramováním řídící jednotky neboli chiptuningem, získáte až 251hp a 399Nm. Zlepší se jk výkon, tak točivý moment, tak také dávkování výkonu skrze lineární chod plynového pedálu. Samozřejmostí je možnost přepínání map, kde si lze přepínat mapy mezi úpravy na jednotlivá paliva (95 nebo 98-100 oktan), mezi úpravami s různými výkony a mezi mapou se sériovým výkonem (ideální v zimě na sněhu).
Více o úpravě zde:
https://www.autowerks.cz/cs/vw/golf-v-0 ... -4884.html
APR Stage 2
Tato pokročilejší úprava vyžaduje dosazení i dalších sportovních dílů a to minimálně Sportovní sání a První díl výfuku. Díky speciálnímu naladění na míru těmto komponentům, dokáže tento chip zvýšit výkon až na 271hp a 400Nm.
Více o úpravě zde:
https://www.autowerks.cz/cs/vw/golf-v-0 ... 10617.html
APR Stage 2+
Tento další stupínek u pokročilejších úprav vyžaduje podobné komponenty jako APR Stage 2 úprava, tojest dosazení sportovních dílů jako jsou Sportovní sání a První díl výfuku. Navíc je ale nutné dodat ještě Lepší vysokotlakou palivovou pumpu "HPFP", která dodá potřebné palivo pro dosažení bezpečného vyššího točivého momentu a výkonu. S tímto speciálním chipem na míru těmto komponentům, dokáže tato úprava zvýšit výkon až na 285hp a 435Nm.
Více o úpravě zde:
https://www.autowerks.cz/cs/vw/golf-v-0 ... 10617.html
APR Stage 3 K04 úprava
Jedná se o vrcholnou úpravu, která je ještě stále finančně dostupná. Dosazením většího turba začíná teprve ta správná zábava, která kompletně přetransformuje Golfa GTI v opravdu rychlé auto. Tato úprava vyžaduje stejné úpravy, jako Stage 2+ naladění - Sportovní sání, První díl výfuku, Lepší vysokotlakou palivovou pumpu "HPFP" a navíc větší K04 turbodmychadlo a Originální vstřikovače z AUDI S3 nebo Golfu 5 GTI Edition 30. S tímto speciálním chipem na míru těmto komponentům, dokáže tato úprava zvýšit výkon až na 323hp a 454Nm.
Více o úpravě zde:
https://www.autowerks.cz/cs/vw/golf-v-0 ... -5007.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Úspěchy s touto úpravou: Náš reprezentat Martin Horák s touto úpravou na SEAT Leon FR s motorem 2,0 TFSI BWA v sezónách 2018 a 2019 vyhrál všechny šampionáty ve sprintu na 400m. Ani v jednom závodě nebyl poražen jiným koncernovým vozem, i když to soupeřů s úpravami od konkurence, zkoušelo dost.
Sportovní sání:
Na trhu je mnoho sportovních sání a rozdělují se na dva druhy. Otevřené a odcloněné. Sportovní sání doporučujeme již u APR Stage 1 úpravy.
Otevřené sportovní sání má obnažený vzduchový filtr, který i přes okolní tepelný štít saje při pomalé jízdě a při stání teplo z motorového prostoru, což snižuje výkon. I když se vůz rozjede a motorový prostor se ochladí, tak to stejně nějakou chvíli trvá, po kterou máte stále snížený výkon. Jakmile je vůz v pohybu, tak se tento problém minimalizuje. Je potřeba vybrat kvalitní a ověřené sání, jelikož a trhu je spoustu noname sání, které díky špatnému zpracování v oblasti váhy vzduchu nepřidají ani půlku toho, co by přidalo kvalitní sportovní sání.
Více o tomto sání zde: https://www.autowerks.cz/cs/vw/golf-v-0 ... -6272.html
Odcloněné sportovní sání 100% odcloňuje teplo z motorového prostoru od nasávaného vzduchu. Vzduch si tak sání bere z prostoru před chladiči a saje tak neustále chladný, na kyslík bohatší, vzduchu. Dalším benefitem je nápor vzduchu, který se zvyšující se rychlostí sílí a turbodmychadlo tak nemusí přemáhat odpor v nasávání vzduchu. To vede k dalšímu zvýšení výkonu. Při velkém testování jsme vyhodnotili právě toto sání od Racingline, jako nejlepší řešení pro motor 2,0 TFSI. Před různými druhy otevřených sání vynikalo jak ve výkonu, tak v akceleraci ze 100-200 km/h, měřeno přes Dragy, tak při testování na českých sprintech na 400m
Více o tomto sání zde: https://www.autowerks.cz/cs/vw/golf-v-0 ... -4866.html
Intercooler kit:
Čím více se zvyšuje výkon, tím více je účinnější intercooler potřeba. Klasický GTI intercooler přestává stačit již u 280hp, větší celohliníkový intercooler z AUDI S3 nestačí u cca 320hp. V případě, že nebudete měnit turbodmychadlo a vaším cílem bude výkon do 300hp, pak Vám bude stačit intercooler z AUDI S3. Cokoliv nad již doporučujeme velký intercooler např. od do88.
Odstranění vířivých klapek v sání RFD:
Tato úprava funguje na podobném principu, jako se dříve leštily sací kanálky. Zvyšuje tak průchodnost sacích kanálků a odstraněním přepážek se zmenšuje plocha, na které se mohou usazovat nečistoty z odvětrání hlavy a klikové hřídele. Ve vyšších otáčkách to tedy zvyšuje nepatrně výkon.
Neduhy jsou lehce nižší výkon v nejnižších otáčkách a lehce horší studené starty při nižších teplotách. Benefit, kromě výkonu, je naopak ten, že to odstraňuje mechanismus naklápění klapek, který se může rozpadnout a způsobit tak fatální selhání motoru. APR má speciální naladění pro odstranění těchto klapek pro každou Stage. To zlepšuje studené starty a potlačuje to neduh lehce nižšího výkonu v nejnižších otáčkách.
Více o produktu zde: https://www.autowerks.cz/cs/vw/golf-v-0 ... -4853.html
Catback výfuk:
Zadní část výfuku se stará hlavně o zvuk a pokud zachováváte originální K03 turbodmychadlo, tak nepůsobí ani jako restrikce při zvyšování výkonu. U většího K04 turbodmychadla již průchodnější výfuk doporučujeme. Nejvíce se nám osvědčily výfuky od Milltek Sport, které vynikají pěkným sportovním bez nežádoucího dunění uvnitř vozu. Nebude tak problém s autem cestovat komfortně na delší vzdálenost.
Víc o výfuku zde: https://www.autowerks.cz/cs/vw/golf-v-0 ... y-526.html
Jako první by se vždy mělo začít úpravou řídící jednotky, která přináší největší zvýšení výkonu, akcelerace a pružného zrychlení. U APR, když následně dodáte další díly pro další zvýšení výkonu, tak už se neplatí plná částka za nové ladění, ale jen doplatek, který odpovídá zhruba rozdílů cen mezi jednotlivým stagemi. Často lidé dělají chybu, že nejdříve dají na vůz několik sportovních dílů, které to auto nedokáže využít nebo dokonce způsobí i nějaké problémy, a až někdy později jdou na ladění. Pokud se začne s APR úpravou, tak vždy budete mít maximální výkon a maximálně využijete přínos dosazených dílů.
APR Stage 1
Tato úprava nepotřebuje žádné další úpravy na autě a čistě přeprogramováním řídící jednotky neboli chiptuningem, získáte až 251hp a 399Nm. Zlepší se jk výkon, tak točivý moment, tak také dávkování výkonu skrze lineární chod plynového pedálu. Samozřejmostí je možnost přepínání map, kde si lze přepínat mapy mezi úpravy na jednotlivá paliva (95 nebo 98-100 oktan), mezi úpravami s různými výkony a mezi mapou se sériovým výkonem (ideální v zimě na sněhu).
Více o úpravě zde:
https://www.autowerks.cz/cs/vw/golf-v-0 ... -4884.html
APR Stage 2
Tato pokročilejší úprava vyžaduje dosazení i dalších sportovních dílů a to minimálně Sportovní sání a První díl výfuku. Díky speciálnímu naladění na míru těmto komponentům, dokáže tento chip zvýšit výkon až na 271hp a 400Nm.
Více o úpravě zde:
https://www.autowerks.cz/cs/vw/golf-v-0 ... 10617.html
APR Stage 2+
Tento další stupínek u pokročilejších úprav vyžaduje podobné komponenty jako APR Stage 2 úprava, tojest dosazení sportovních dílů jako jsou Sportovní sání a První díl výfuku. Navíc je ale nutné dodat ještě Lepší vysokotlakou palivovou pumpu "HPFP", která dodá potřebné palivo pro dosažení bezpečného vyššího točivého momentu a výkonu. S tímto speciálním chipem na míru těmto komponentům, dokáže tato úprava zvýšit výkon až na 285hp a 435Nm.
Více o úpravě zde:
https://www.autowerks.cz/cs/vw/golf-v-0 ... 10617.html
APR Stage 3 K04 úprava
Jedná se o vrcholnou úpravu, která je ještě stále finančně dostupná. Dosazením většího turba začíná teprve ta správná zábava, která kompletně přetransformuje Golfa GTI v opravdu rychlé auto. Tato úprava vyžaduje stejné úpravy, jako Stage 2+ naladění - Sportovní sání, První díl výfuku, Lepší vysokotlakou palivovou pumpu "HPFP" a navíc větší K04 turbodmychadlo a Originální vstřikovače z AUDI S3 nebo Golfu 5 GTI Edition 30. S tímto speciálním chipem na míru těmto komponentům, dokáže tato úprava zvýšit výkon až na 323hp a 454Nm.
Více o úpravě zde:
https://www.autowerks.cz/cs/vw/golf-v-0 ... -5007.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Úspěchy s touto úpravou: Náš reprezentat Martin Horák s touto úpravou na SEAT Leon FR s motorem 2,0 TFSI BWA v sezónách 2018 a 2019 vyhrál všechny šampionáty ve sprintu na 400m. Ani v jednom závodě nebyl poražen jiným koncernovým vozem, i když to soupeřů s úpravami od konkurence, zkoušelo dost.
Sportovní sání:
Na trhu je mnoho sportovních sání a rozdělují se na dva druhy. Otevřené a odcloněné. Sportovní sání doporučujeme již u APR Stage 1 úpravy.
Otevřené sportovní sání má obnažený vzduchový filtr, který i přes okolní tepelný štít saje při pomalé jízdě a při stání teplo z motorového prostoru, což snižuje výkon. I když se vůz rozjede a motorový prostor se ochladí, tak to stejně nějakou chvíli trvá, po kterou máte stále snížený výkon. Jakmile je vůz v pohybu, tak se tento problém minimalizuje. Je potřeba vybrat kvalitní a ověřené sání, jelikož a trhu je spoustu noname sání, které díky špatnému zpracování v oblasti váhy vzduchu nepřidají ani půlku toho, co by přidalo kvalitní sportovní sání.
Více o tomto sání zde: https://www.autowerks.cz/cs/vw/golf-v-0 ... -6272.html
Odcloněné sportovní sání 100% odcloňuje teplo z motorového prostoru od nasávaného vzduchu. Vzduch si tak sání bere z prostoru před chladiči a saje tak neustále chladný, na kyslík bohatší, vzduchu. Dalším benefitem je nápor vzduchu, který se zvyšující se rychlostí sílí a turbodmychadlo tak nemusí přemáhat odpor v nasávání vzduchu. To vede k dalšímu zvýšení výkonu. Při velkém testování jsme vyhodnotili právě toto sání od Racingline, jako nejlepší řešení pro motor 2,0 TFSI. Před různými druhy otevřených sání vynikalo jak ve výkonu, tak v akceleraci ze 100-200 km/h, měřeno přes Dragy, tak při testování na českých sprintech na 400m
Více o tomto sání zde: https://www.autowerks.cz/cs/vw/golf-v-0 ... -4866.html
Intercooler kit:
Čím více se zvyšuje výkon, tím více je účinnější intercooler potřeba. Klasický GTI intercooler přestává stačit již u 280hp, větší celohliníkový intercooler z AUDI S3 nestačí u cca 320hp. V případě, že nebudete měnit turbodmychadlo a vaším cílem bude výkon do 300hp, pak Vám bude stačit intercooler z AUDI S3. Cokoliv nad již doporučujeme velký intercooler např. od do88.
Odstranění vířivých klapek v sání RFD:
Tato úprava funguje na podobném principu, jako se dříve leštily sací kanálky. Zvyšuje tak průchodnost sacích kanálků a odstraněním přepážek se zmenšuje plocha, na které se mohou usazovat nečistoty z odvětrání hlavy a klikové hřídele. Ve vyšších otáčkách to tedy zvyšuje nepatrně výkon.
Neduhy jsou lehce nižší výkon v nejnižších otáčkách a lehce horší studené starty při nižších teplotách. Benefit, kromě výkonu, je naopak ten, že to odstraňuje mechanismus naklápění klapek, který se může rozpadnout a způsobit tak fatální selhání motoru. APR má speciální naladění pro odstranění těchto klapek pro každou Stage. To zlepšuje studené starty a potlačuje to neduh lehce nižšího výkonu v nejnižších otáčkách.
Více o produktu zde: https://www.autowerks.cz/cs/vw/golf-v-0 ... -4853.html
Catback výfuk:
Zadní část výfuku se stará hlavně o zvuk a pokud zachováváte originální K03 turbodmychadlo, tak nepůsobí ani jako restrikce při zvyšování výkonu. U většího K04 turbodmychadla již průchodnější výfuk doporučujeme. Nejvíce se nám osvědčily výfuky od Milltek Sport, které vynikají pěkným sportovním bez nežádoucího dunění uvnitř vozu. Nebude tak problém s autem cestovat komfortně na delší vzdálenost.
Víc o výfuku zde: https://www.autowerks.cz/cs/vw/golf-v-0 ... y-526.html
Naposledy upravil(a) Mustafa dne 15.12.2019 13:10, celkem upraveno 26 x.
AUTOWERKS
Výhradní distributor: APR, Volkswagen Racing, Solo Werks, CTS Turbo...
Přímý distributor: Forge Motorsport, BCS Automotive, Wavetrac, SuperPro, LOBA Motorsport, 3SDM, TAROX, Wagner Tuning, THS Performance, GFB...
Výhradní distributor: APR, Volkswagen Racing, Solo Werks, CTS Turbo...
Přímý distributor: Forge Motorsport, BCS Automotive, Wavetrac, SuperPro, LOBA Motorsport, 3SDM, TAROX, Wagner Tuning, THS Performance, GFB...
- Lordozo
- Člen klubu
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 24.07.2008 17:16
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy motoru 2,0 TFSI GTI
no uz se tesim . Doufam ze bude tema stejne tak barevne jako jinde ......
AUDI A4 Avant
- lumpo
- Pilot
- Příspěvky: 864
- Registrován: 05.05.2010 22:20
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy motoru 2,0 TFSI GTI
Doufam ze se s upravenym BWA taky mohu ucastnit, ackoli ho nemam v GTI.
BAZAR:
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mustafa
- Řidič
- Příspěvky: 143
- Registrován: 05.01.2010 11:57
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy motoru 2,0 TFSI GTI
Nevadilo mi to tu udělat jako takový pilotní téma poklidný konverzace. Tojest výkon, případný problémy při ladění, popřípadě postup u ladění. Takže sem s tím.
AUTOWERKS
Výhradní distributor: APR, Volkswagen Racing, Solo Werks, CTS Turbo...
Přímý distributor: Forge Motorsport, BCS Automotive, Wavetrac, SuperPro, LOBA Motorsport, 3SDM, TAROX, Wagner Tuning, THS Performance, GFB...
Výhradní distributor: APR, Volkswagen Racing, Solo Werks, CTS Turbo...
Přímý distributor: Forge Motorsport, BCS Automotive, Wavetrac, SuperPro, LOBA Motorsport, 3SDM, TAROX, Wagner Tuning, THS Performance, GFB...
- lumpo
- Pilot
- Příspěvky: 864
- Registrován: 05.05.2010 22:20
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy motoru 2,0 TFSI GTI
OK - taky bych se přimlouval za plodnou diskuzi k věci bez zbytečných urážek a poměřování si pindíků a koulí
moje auto:
170tis km - nová hlava s ventily a vačkou
180tis km - chip - parametry v podpisu... série odbržděna na 221ps a 305nm...
Nyní 190tis km - naprostá spokojenost - motor má o mnoho větší sílu v celém spektru otáček a ochotně se točí až do červeného. Spotřeba stejná. Určitě bych do toho šel příště znovu.
moje auto:
170tis km - nová hlava s ventily a vačkou
180tis km - chip - parametry v podpisu... série odbržděna na 221ps a 305nm...
Nyní 190tis km - naprostá spokojenost - motor má o mnoho větší sílu v celém spektru otáček a ochotně se točí až do červeného. Spotřeba stejná. Určitě bych do toho šel příště znovu.
BAZAR:
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mustafa
- Řidič
- Příspěvky: 143
- Registrován: 05.01.2010 11:57
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy motoru 2,0 TFSI GTI
Proč byla měněná hlava a jak se projevovala?
AUTOWERKS
Výhradní distributor: APR, Volkswagen Racing, Solo Werks, CTS Turbo...
Přímý distributor: Forge Motorsport, BCS Automotive, Wavetrac, SuperPro, LOBA Motorsport, 3SDM, TAROX, Wagner Tuning, THS Performance, GFB...
Výhradní distributor: APR, Volkswagen Racing, Solo Werks, CTS Turbo...
Přímý distributor: Forge Motorsport, BCS Automotive, Wavetrac, SuperPro, LOBA Motorsport, 3SDM, TAROX, Wagner Tuning, THS Performance, GFB...
- lumpo
- Pilot
- Příspěvky: 864
- Registrován: 05.05.2010 22:20
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy motoru 2,0 TFSI GTI
z důvodu ucpaného sacího koše olejového čerpadla se to nahoře přidřelo - verdikt VW byl vyměnit celej vršek komplet (oprava 100 kapříků). Takže tak.
BAZAR:
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;
- Partes.cz
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 13.10.2014 08:37
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy motoru 2,0 TFSI GTI
Já měl problém po prvním chipu - kolísání otáček, samovolné zhasnutí motoru při zastavení auta - poté nově chipnuto a lehká úprava výfuku a odměřeno 280PS a max. spokojenost. Pak přišla rodina a do GTI kočár nepatří, tak šlo o dům dále.
Vedoucí pro rozvoj obchodu ve specializovaném inzertním portálu na nové i použité náhradní díly - Partes.cz
- Mustafa
- Řidič
- Příspěvky: 143
- Registrován: 05.01.2010 11:57
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy motoru 2,0 TFSI GTI od www.autowerks.cz
Návod doplněn
AUTOWERKS
Výhradní distributor: APR, Volkswagen Racing, Solo Werks, CTS Turbo...
Přímý distributor: Forge Motorsport, BCS Automotive, Wavetrac, SuperPro, LOBA Motorsport, 3SDM, TAROX, Wagner Tuning, THS Performance, GFB...
Výhradní distributor: APR, Volkswagen Racing, Solo Werks, CTS Turbo...
Přímý distributor: Forge Motorsport, BCS Automotive, Wavetrac, SuperPro, LOBA Motorsport, 3SDM, TAROX, Wagner Tuning, THS Performance, GFB...