2.0 TFSI - napínák řetězu vačkové hřídele
- lukas GTI
- Řidič
- Příspěvky: 81
- Registrován: 18.07.2011 08:39
- Bydliště: Zlin
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TFSI - napínák řetězu vačkové hřídele
Muzu se jenom zeptat co na ni repasovali?vsak tam ani nejde co?mam totiz taky ten problem ze po vymene retezu i napinaku porad klepoce ale pri pridani plynu vse stichne
Lukas GTI
- REDMASTER
- VWjunior
- Příspěvky: 1913
- Registrován: 10.07.2008 15:44
- Bydliště: Praha
Re: 2.0 TFSI - napínák řetězu vačkové hřídele
nebyl jsem u toho ale co jsem slysel tak ozubeny kolecka, jelikoz je hnana retezem tak tam asi je ,,co,, opravovat
dalo se to docela dobre poznat po sluchu ze spolujezdcovi strany, kdyz si se sehnul ke kolu...
u me pomoh ten napinak a retez a to dost, pak uz jedine prestavovac pokud se nemylim
dalo se to docela dobre poznat po sluchu ze spolujezdcovi strany, kdyz si se sehnul ke kolu...
u me pomoh ten napinak a retez a to dost, pak uz jedine prestavovac pokud se nemylim
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 26.05.2015 13:44
Re: 2.0 TFSI - napínák řetězu vačkové hřídele
Bohužel mám stejný problém. Vyměněný řetěz s napínákem i zdvihátko vysokotlaké pumpy ale furt to cvaká jak na videu. Takže je to olejová pumpa nebo přestavovač jo ? Ty už si to nějak vyřešil Lukasi ?
- REDMASTER
- VWjunior
- Příspěvky: 1913
- Registrován: 10.07.2008 15:44
- Bydliště: Praha
Re: 2.0 TFSI - napínák řetězu vačkové hřídele
zacal bych tim ze bych zkontroloval tu olej. pumpu, ta se da zkontrolovat vizualne, u toho prestavovace zjistis ze to pomuze jedine az kdyz ho vymenis pokud se nemylimMajtto píše:Bohužel mám stejný problém. Vyměněný řetěz s napínákem i zdvihátko vysokotlaké pumpy ale furt to cvaká jak na videu. Takže je to olejová pumpa nebo přestavovač jo ? Ty už si to nějak vyřešil Lukasi ?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 26.05.2015 13:44
Re: 2.0 TFSI - napínák řetězu vačkové hřídele
Jaký má ten přestavovač kód ? Nějak jsem to nenašel. Zdá se mi že snad všem to cvakání opravila výměna toho řetězu a napínáku ale u mě je to pořád úplně stejné, nechápu. Je možné že by mi to tam dali nějak špatně ?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 19.09.2010 21:57
Re: 2.0 TFSI - napínák řetězu vačkové hřídele
Zacinam resit stejny problem,dam vedet cim to bylo u me
-
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 19.09.2010 21:57
Re: 2.0 TFSI - napínák řetězu vačkové hřídele
Tak jenom pro doplneni - mam vymeneny to co kluci prede mnou: napinak i s retezem + zdvihatko v pumpe. Ja teda jeste nechaval zaroven delat i rozvody a zvuk uplne jinde,ted si to pekne cvrlika. Mam natocene videa pred i po,bohuzel na nich neni tak moc znat ten rozdil jako v realu. Od ted budu mit klidnejsi spani
- REDMASTER
- VWjunior
- Příspěvky: 1913
- Registrován: 10.07.2008 15:44
- Bydliště: Praha
Re: 2.0 TFSI - napínák řetězu vačkové hřídele
Ale i tak, hod sem pls odkaz na videa
-
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 19.09.2010 21:57
Re: 2.0 TFSI - napínák řetězu vačkové hřídele
Pred: https://www.youtube.com/watch?v=L_E_CywXIGU" onclick="window.open(this.href);return false;
Po: https://www.youtube.com/watch?v=NWRbLfr4QuE" onclick="window.open(this.href);return false;
Ten mobil to degeneruje tak,ze to i po servisu zni klepave
Po: https://www.youtube.com/watch?v=NWRbLfr4QuE" onclick="window.open(this.href);return false;
Ten mobil to degeneruje tak,ze to i po servisu zni klepave
- REDMASTER
- VWjunior
- Příspěvky: 1913
- Registrován: 10.07.2008 15:44
- Bydliště: Praha
Re: 2.0 TFSI - napínák řetězu vačkové hřídele
Máš pravdu je to dost podobný ale rozdíl tam slyšet je, ne nějak rapidně, ale je díky za videa
-
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 08.04.2009 17:05
Re: 2.0 TFSI - napínák řetězu vačkové hřídele
Ahoj vespolek. Právě jsem si přečetl ve Světě motorů o těch rozbitejch napínákách co časem selžou a popadnul mě strach. Mám 2.0 TSI v Passatu, r.v. 2009 takže je to ten postiženej, nadruhou stranu ty problémy jsou urgentnější u malejch motorů s malýma řetězama. Např. 1.4 TSI prej dokáže selhat klidně po 40.000 km. Tak jsem se chtěl zeptat vás kteří jste ten napínák měnili u 2.0 motoru, tak kolik měl najeto kilometrů když tak rachtal ? Mě zatim čistili škrtící klapku v 60.000 km a řetěz zatim nerachtá ve 100 tis km, tak nevim jestli to nějak řešit, nebo kdy nechat měnit celý ty rozvody, co se prej podle výrobce nikdy měnit nemaj
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4767
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: 2.0 TFSI - napínák řetězu vačkové hřídele
Nemůžeš srovnávat motor 2,0 TSI v golfu 5 a svůj motor. Je to jiná řada.lks píše:Ahoj vespolek. Právě jsem si přečetl ve Světě motorů o těch rozbitejch napínákách co časem selžou a popadnul mě strach. Mám 2.0 TSI v Passatu, r.v. 2009 takže je to ten postiženej, nadruhou stranu ty problémy jsou urgentnější u malejch motorů s malýma řetězama. Např. 1.4 TSI prej dokáže selhat klidně po 40.000 km. Tak jsem se chtěl zeptat vás kteří jste ten napínák měnili u 2.0 motoru, tak kolik měl najeto kilometrů když tak rachtal ? Mě zatim čistili škrtící klapku v 60.000 km a řetěz zatim nerachtá ve 100 tis km, tak nevim jestli to nějak řešit, nebo kdy nechat měnit celý ty rozvody, co se prej podle výrobce nikdy měnit nemaj
-
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 08.04.2009 17:05
Re: 2.0 TFSI - napínák řetězu vačkové hřídele
Nemůžeš srovnávat motor 2,0 TSI v golfu 5 a svůj motor. Je to jiná řada.[/quote]
Tak to čučim... Tam psali že se jedná o motory EA888 a že ty předchozí dvoulitry který to nedělali, tak zase nebyly turbo. Vy v těch golfech máte 2.0 Turbo benzín s jinym kódem a vadnejma napínákama ?
Tak to čučim... Tam psali že se jedná o motory EA888 a že ty předchozí dvoulitry který to nedělali, tak zase nebyly turbo. Vy v těch golfech máte 2.0 Turbo benzín s jinym kódem a vadnejma napínákama ?
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4767
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: 2.0 TFSI - napínák řetězu vačkové hřídele
No hlavně v "našich" motorech je rozvodový řemen. A řetěz je jen na propojení vaček. Prostě stará dobrá konstrukce.
Ve světě motorů psali o motorech do škodovek řady EA 888-ty se do 5. golfa nedávaly.
Ve světě motorů psali o motorech do škodovek řady EA 888-ty se do 5. golfa nedávaly.
- Vesel
- Pilot
- Příspěvky: 703
- Registrován: 08.07.2012 22:02
- Bydliště: Moravwa
Re: 2.0 TFSI - napínák řetězu vačkové hřídele
Ahoj chci se zeptat. To video v prvnim prispevku ale nemuze byt prece napinak ani retez ne? dyt je na opacne strane motora. Jen se chci upresnit pac i kdyz mam toto vse vymenene (snad kdo vi jestli to servisak udelal) tak mi tam presne u rozvodu taky neco klape. Dik
VW Golf MK4 1.6 77kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW
Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW
Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW