2.0 TFSI - napínák řetězu vačkové hřídele

1.4, 1.6, 1.8....

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Uživatelský avatar
lukas GTI
Řidič
Řidič
Příspěvky: 81
Registrován: 18.07.2011 08:39
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TFSI - napínák řetězu vačkové hřídele

Příspěvek od lukas GTI »

Muzu se jenom zeptat co na ni repasovali?vsak tam ani nejde co?mam totiz taky ten problem ze po vymene retezu i napinaku porad klepoce ale pri pridani plynu vse stichne
Lukas GTI

Uživatelský avatar
REDMASTER
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1913
Registrován: 10.07.2008 15:44
Bydliště: Praha

Re: 2.0 TFSI - napínák řetězu vačkové hřídele

Příspěvek od REDMASTER »

nebyl jsem u toho ale co jsem slysel tak ozubeny kolecka, jelikoz je hnana retezem tak tam asi je ,,co,, opravovat :D
dalo se to docela dobre poznat po sluchu ze spolujezdcovi strany, kdyz si se sehnul ke kolu...

u me pomoh ten napinak a retez a to dost, pak uz jedine prestavovac pokud se nemylim :idea:

Majtto
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 26.05.2015 13:44

Re: 2.0 TFSI - napínák řetězu vačkové hřídele

Příspěvek od Majtto »

Bohužel mám stejný problém. Vyměněný řetěz s napínákem i zdvihátko vysokotlaké pumpy ale furt to cvaká jak na videu. Takže je to olejová pumpa nebo přestavovač jo ? Ty už si to nějak vyřešil Lukasi ?

Uživatelský avatar
REDMASTER
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1913
Registrován: 10.07.2008 15:44
Bydliště: Praha

Re: 2.0 TFSI - napínák řetězu vačkové hřídele

Příspěvek od REDMASTER »

Majtto píše:Bohužel mám stejný problém. Vyměněný řetěz s napínákem i zdvihátko vysokotlaké pumpy ale furt to cvaká jak na videu. Takže je to olejová pumpa nebo přestavovač jo ? Ty už si to nějak vyřešil Lukasi ?
zacal bych tim ze bych zkontroloval tu olej. pumpu, ta se da zkontrolovat vizualne, u toho prestavovace zjistis ze to pomuze jedine az kdyz ho vymenis pokud se nemylim ;)

Majtto
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 26.05.2015 13:44

Re: 2.0 TFSI - napínák řetězu vačkové hřídele

Příspěvek od Majtto »

Jaký má ten přestavovač kód ? Nějak jsem to nenašel. Zdá se mi že snad všem to cvakání opravila výměna toho řetězu a napínáku ale u mě je to pořád úplně stejné, nechápu. Je možné že by mi to tam dali nějak špatně ?

a13sh
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 19.09.2010 21:57

Re: 2.0 TFSI - napínák řetězu vačkové hřídele

Příspěvek od a13sh »

Zacinam resit stejny problem,dam vedet cim to bylo u me

a13sh
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 19.09.2010 21:57

Re: 2.0 TFSI - napínák řetězu vačkové hřídele

Příspěvek od a13sh »

Tak jenom pro doplneni - mam vymeneny to co kluci prede mnou: napinak i s retezem + zdvihatko v pumpe. Ja teda jeste nechaval zaroven delat i rozvody a zvuk uplne jinde,ted si to pekne cvrlika. Mam natocene videa pred i po,bohuzel na nich neni tak moc znat ten rozdil jako v realu. Od ted budu mit klidnejsi spani :thanks:

Uživatelský avatar
REDMASTER
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1913
Registrován: 10.07.2008 15:44
Bydliště: Praha

Re: 2.0 TFSI - napínák řetězu vačkové hřídele

Příspěvek od REDMASTER »

Ale i tak, hod sem pls odkaz na videa :drinks:

a13sh
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 19.09.2010 21:57

Re: 2.0 TFSI - napínák řetězu vačkové hřídele

Příspěvek od a13sh »

Pred: https://www.youtube.com/watch?v=L_E_CywXIGU" onclick="window.open(this.href);return false;

Po: https://www.youtube.com/watch?v=NWRbLfr4QuE" onclick="window.open(this.href);return false;
Ten mobil to degeneruje tak,ze to i po servisu zni klepave :fool:

Uživatelský avatar
REDMASTER
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1913
Registrován: 10.07.2008 15:44
Bydliště: Praha

Re: 2.0 TFSI - napínák řetězu vačkové hřídele

Příspěvek od REDMASTER »

Máš pravdu je to dost podobný :D ale rozdíl tam slyšet je, ne nějak rapidně, ale je :) díky za videa :good:

lks
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 29
Registrován: 08.04.2009 17:05

Re: 2.0 TFSI - napínák řetězu vačkové hřídele

Příspěvek od lks »

Ahoj vespolek. Právě jsem si přečetl ve Světě motorů o těch rozbitejch napínákách co časem selžou a popadnul mě strach. Mám 2.0 TSI v Passatu, r.v. 2009 takže je to ten postiženej, nadruhou stranu ty problémy jsou urgentnější u malejch motorů s malýma řetězama. Např. 1.4 TSI prej dokáže selhat klidně po 40.000 km. Tak jsem se chtěl zeptat vás kteří jste ten napínák měnili u 2.0 motoru, tak kolik měl najeto kilometrů když tak rachtal ? Mě zatim čistili škrtící klapku v 60.000 km a řetěz zatim nerachtá ve 100 tis km, tak nevim jestli to nějak řešit, nebo kdy nechat měnit celý ty rozvody, co se prej podle výrobce nikdy měnit nemaj :baseball:

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4767
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: 2.0 TFSI - napínák řetězu vačkové hřídele

Příspěvek od srotty »

lks píše:Ahoj vespolek. Právě jsem si přečetl ve Světě motorů o těch rozbitejch napínákách co časem selžou a popadnul mě strach. Mám 2.0 TSI v Passatu, r.v. 2009 takže je to ten postiženej, nadruhou stranu ty problémy jsou urgentnější u malejch motorů s malýma řetězama. Např. 1.4 TSI prej dokáže selhat klidně po 40.000 km. Tak jsem se chtěl zeptat vás kteří jste ten napínák měnili u 2.0 motoru, tak kolik měl najeto kilometrů když tak rachtal ? Mě zatim čistili škrtící klapku v 60.000 km a řetěz zatim nerachtá ve 100 tis km, tak nevim jestli to nějak řešit, nebo kdy nechat měnit celý ty rozvody, co se prej podle výrobce nikdy měnit nemaj :baseball:
Nemůžeš srovnávat motor 2,0 TSI v golfu 5 a svůj motor. Je to jiná řada.

lks
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 29
Registrován: 08.04.2009 17:05

Re: 2.0 TFSI - napínák řetězu vačkové hřídele

Příspěvek od lks »

Nemůžeš srovnávat motor 2,0 TSI v golfu 5 a svůj motor. Je to jiná řada.[/quote]


Tak to čučim... Tam psali že se jedná o motory EA888 a že ty předchozí dvoulitry který to nedělali, tak zase nebyly turbo. Vy v těch golfech máte 2.0 Turbo benzín s jinym kódem a vadnejma napínákama ?

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4767
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: 2.0 TFSI - napínák řetězu vačkové hřídele

Příspěvek od srotty »

No hlavně v "našich" motorech je rozvodový řemen. A řetěz je jen na propojení vaček. Prostě stará dobrá konstrukce.
Ve světě motorů psali o motorech do škodovek řady EA 888-ty se do 5. golfa nedávaly.

Uživatelský avatar
Vesel
Pilot
Pilot
Příspěvky: 703
Registrován: 08.07.2012 22:02
Bydliště: Moravwa

Re: 2.0 TFSI - napínák řetězu vačkové hřídele

Příspěvek od Vesel »

Ahoj chci se zeptat. To video v prvnim prispevku ale nemuze byt prece napinak ani retez ne? dyt je na opacne strane motora. Jen se chci upresnit pac i kdyz mam toto vse vymenene (snad :D kdo vi jestli to servisak udelal) tak mi tam presne u rozvodu taky neco klape. Dik
VW Golf MK4 1.6 77kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW

Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“