2.0 FSI - životnost setrváku a spojky

1.4, 1.6, 1.8....

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Odpovědět
Uživatelský avatar
StepanMatl
Řidič
Řidič
Příspěvky: 138
Registrován: 20.12.2011 22:41

2.0 FSI - životnost setrváku a spojky

Příspěvek od StepanMatl »

Zdravím, zajímalo by mě, jaká je u tohoto motoru přibližně životnost dvouhmoty a spojky.
Je mi jasné, že je to o jízdním stylu, ale za předpokladu že jezdíme normálně, nepodtáčíme, nehrabeme. Mám najeto 260 tkm, takže do roka nebo dvou to čekám :)
A měnili byste setrvák za jednohmotu? Mechanik si všiml jemných vibrací při jízdě na pětku a šestku (při větší zátěži).
Díky.
VW Passat B8 Variant CL 2.0 TDI 110 kW DSG

Uživatelský avatar
vrťo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 82
Registrován: 06.10.2012 17:25

Re: 2.0 FSI - životnost setrváku a spojky

Příspěvek od vrťo »

nazdar aku to ma realnu spotrebu? pri 90km na 6tke alebo pri 130? celkom o nom uvazujem
ex: Golf III 2.0 16V ABF
Golf IV 1.6 16V AUS

Jack Daniel's last words were "One last drink, please"

Uživatelský avatar
StepanMatl
Řidič
Řidič
Příspěvky: 138
Registrován: 20.12.2011 22:41

Re: 2.0 FSI - životnost setrváku a spojky

Příspěvek od StepanMatl »

Reálná spotřeba při 90 km/h cca 6.5 litru, při 130 km/h 7.5 - 8 litrů. Dlouhodobá spotřeba za posledních 10 000 km 7.8 litru. Slušný a hlavně lineární tah, nízký servisní náklady, bez turba, co víc si přát. Je to výbornej motor, ať si každej říká co chce :) Akorát bude asi brzy potřebovat spojku, ale mám najeto 260 tkm a servisní historii až skoro do konce a téměř vše je původní a v pořádku, olej to nežere, sedačky nejsou prosezený... zatím jsem neměl lepší auto, a to už jsem jich pár měl.. :)
VW Passat B8 Variant CL 2.0 TDI 110 kW DSG

Uživatelský avatar
vrťo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 82
Registrován: 06.10.2012 17:25

Re: 2.0 FSI - životnost setrváku a spojky

Příspěvek od vrťo »

vdaka za info...momentalne mam G3 2.0 150ps a rozmyslam bude nad 1.6fsi alebo 2.0fsi...chcel wom vediet aky rozdiel bude medzi tymi 2.0 ci tej spotrebe 6ty prevodovy stupen pomoze. Ale ma to dvojhmotu na 100% ? Nemaju to len motory s turbom alebo silnejsie atmosfery?
ex: Golf III 2.0 16V ABF
Golf IV 1.6 16V AUS

Jack Daniel's last words were "One last drink, please"

Uživatelský avatar
StepanMatl
Řidič
Řidič
Příspěvky: 138
Registrován: 20.12.2011 22:41

Re: 2.0 FSI - životnost setrváku a spojky

Příspěvek od StepanMatl »

Ano, dvouhmota tam určitě je ;-)
VW Passat B8 Variant CL 2.0 TDI 110 kW DSG

Uživatelský avatar
vrťo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 82
Registrován: 06.10.2012 17:25

Re: 2.0 FSI - životnost setrváku a spojky

Příspěvek od vrťo »

A mas tam tempomat ? uu ta dvojhmota ma celkom odradza, stoji celkom dost ak by odisla....na kratke trasy to tiez asi zerie hodne ze ? moje gti si potiahne teraz v zime 9.5 priemer, jazdim hlavne do roboty ani nie 5km
ex: Golf III 2.0 16V ABF
Golf IV 1.6 16V AUS

Jack Daniel's last words were "One last drink, please"

Uživatelský avatar
StepanMatl
Řidič
Řidič
Příspěvky: 138
Registrován: 20.12.2011 22:41

Re: 2.0 FSI - životnost setrváku a spojky

Příspěvek od StepanMatl »

Jojo, tempomat, vyhřívaný sedačky, samostmívací zrcátko, digiklimu... Dvouhmotu už má dneska každý auto, s tím se prostě musí počítat... nebo přibližně za poloviční cenu nahradit jednohmotou, což asi udělám já. U benzínu by měla vydržet mnohem dýl než u dieselu. Krátké trasy (10 - 30 km) jezdím převážně, pokud jedu normálně, tak pod 8 není problém. Ale při 5km trase tam budeš 10, to je jasný, ale já bydlím v kopcovitý krajině, takže v tom se ta spotřeba taky dost odráží. Tankuju jenom N98. Pokud tě ale neomezují finance, tak bych šel spíš do novějšího 1.8 TSI.
VW Passat B8 Variant CL 2.0 TDI 110 kW DSG

Uživatelský avatar
vrťo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 82
Registrován: 06.10.2012 17:25

Re: 2.0 FSI - životnost setrváku a spojky

Příspěvek od vrťo »

Hmm vymena za jednohmotu by nemuselo byt zle riesenie, u benzinu by to nemuselo az tak vadit a zacat triast kedze ma kultivovanejsi chod nez diesel. Do Golf 5 sa ale 1.8 TSI nedavalo nie ? Len 1.4 TSI ...a turbo moc nechcem...a na tie 1.4 TSI som moc chvaly necital. Inak este jedna otazka, ako sa tomu 2.0 FSI chce do kopca ? Ma to 200NM, moje ma 180, co nieje moc rozdiel ale i tak :)
ex: Golf III 2.0 16V ABF
Golf IV 1.6 16V AUS

Jack Daniel's last words were "One last drink, please"

Uživatelský avatar
StepanMatl
Řidič
Řidič
Příspěvky: 138
Registrován: 20.12.2011 22:41

Re: 2.0 FSI - životnost setrváku a spojky

Příspěvek od StepanMatl »

Já myslím že ti to oproti GTI přijde slabé, protože to prostě táhne postupně lineárně, nemá to ostrý nástup... Kopce jsou úplně v pohodě, na okreskách v podstatě skoro pořád jezdím minimálně na pětku, to už musí být fakt velký kopec, abych dával 4ku :) Hmm asi máš pravdu, u G5 se 1.8 TSI nedávalo... já mám OII, tak proto jsem to zmínil :) Ale nejepší bude, když si těch aut několik projedeš a uvidíš sám ;-)
VW Passat B8 Variant CL 2.0 TDI 110 kW DSG

Uživatelský avatar
vrťo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 82
Registrován: 06.10.2012 17:25

Re: 2.0 FSI - životnost setrváku a spojky

Příspěvek od vrťo »

no to je pravda moje GTI je zo zaciatku lenive ale potom kopne a povozi... no tak zhruba s kopcami podobne ako s mojim gti... len skoda tej spotreby na cestu do roboty :D vacsinou jazdim to ... no jasne treba poskusat, uvidim co bude v ponuke, vdaka za info dost pomohli :)
ex: Golf III 2.0 16V ABF
Golf IV 1.6 16V AUS

Jack Daniel's last words were "One last drink, please"

Uživatelský avatar
StepanMatl
Řidič
Řidič
Příspěvky: 138
Registrován: 20.12.2011 22:41

Re: 2.0 FSI - životnost setrváku a spojky

Příspěvek od StepanMatl »

Podle mě ráno za studena 5km trasu nezajedeš ani s dieselem o moc úsporněji...
VW Passat B8 Variant CL 2.0 TDI 110 kW DSG

Uživatelský avatar
vrťo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 82
Registrován: 06.10.2012 17:25

Re: 2.0 FSI - životnost setrváku a spojky

Příspěvek od vrťo »

to je jasne, ja sa ako nedivim tej spotrebe, teplota ledva vylezie ku 70 stupnom...je to kratka trasa no ... ale s takou 1.6 fsi.by bola urcite trosku mensia....rozmyslam bud.nad 1.6 fsi alebo nad 2.0 fsi
ex: Golf III 2.0 16V ABF
Golf IV 1.6 16V AUS

Jack Daniel's last words were "One last drink, please"

Uživatelský avatar
StepanMatl
Řidič
Řidič
Příspěvky: 138
Registrován: 20.12.2011 22:41

Re: 2.0 FSI - životnost setrváku a spojky

Příspěvek od StepanMatl »

Co jsem četl, tak 1.6 FSI je prý mnohem méně spolehlivý a úplně mrtvý motor... Nevím no, chce to projet si oba :)
VW Passat B8 Variant CL 2.0 TDI 110 kW DSG

Uživatelský avatar
vrťo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 82
Registrován: 06.10.2012 17:25

Re: 2.0 FSI - životnost setrváku a spojky

Příspěvek od vrťo »

neviem teda no, viem ze tam v prvych verziach odchadzali variatory co som cital, inak asi klasika ...zalezi asi kto sa ako stara neviem :) na 1.6 som zvyknuty mame este G4 1.6 16V a kedze jazdim vacsinou po meste alebo len kusok za mesto, sem tam vylety tak ta 1.6 ma laka viac no ...i ked ten vykon co ponukne 2.0 je fajn na predbehnutie kamionu a podobne
ex: Golf III 2.0 16V ABF
Golf IV 1.6 16V AUS

Jack Daniel's last words were "One last drink, please"

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“