2.0 FSI - po startu motor klepe s autem

1.4, 1.6, 1.8....

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Odpovědět
Uživatelský avatar
StepanMatl
Řidič
Řidič
Příspěvky: 138
Registrován: 20.12.2011 22:41

2.0 FSI - po startu motor klepe s autem

Příspěvek od StepanMatl »

Zdravím, vám 2.0 FSI, a občas (1 z 5 studených startů) se přihodí, že se motor začne klepat a dost viditelně houpat s autem. Po přidání plynu se to uklidní. Volnoběžné otáčky jsou v takové chvíli někdy mezi normálními a zvýšenými při studených startech, cca 1000.
Napadá vás, čím by to mohlo být? Svíčky a cívky byly měněné před pár lety. Nyní se měnil také řetěz a napínák a hadičky kolem odlučovače oleje. Sání by mělo být těsné. Na diagnostice je sporadická chyba lambdy za katem, občas svítí emisní kontrolka, ale ta mi občas poblikávala snad u každého ojetého benzíňáku a nikdy to takový bordel nedělalo :)
Díky.
VW Passat B8 Variant CL 2.0 TDI 110 kW DSG

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

2.0 FSI - po startu motor klepe s autem

Příspěvek od swenak »

PCV ventil? Ale ten by asi blbnul pořád.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

jakubsima
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 08.08.2015 19:20

2.0 FSI - po startu motor klepe s autem

Příspěvek od jakubsima »

StepanMatl píše:Zdravím, vám 2.0 FSI, a občas (1 z 5 studených startů) se přihodí, že se motor začne klepat a dost viditelně houpat s autem. Po přidání plynu se to uklidní. Volnoběžné otáčky jsou v takové chvíli někdy mezi normálními a zvýšenými při studených startech, cca 1000.
Napadá vás, čím by to mohlo být? Svíčky a cívky byly měněné před pár lety. Nyní se měnil také řetěz a napínák a hadičky kolem odlučovače oleje. Sání by mělo být těsné. Na diagnostice je sporadická chyba lambdy za katem, občas svítí emisní kontrolka, ale ta mi občas poblikávala snad u každého ojetého benzíňáku a nikdy to takový bordel nedělalo :)
Díky.
Co EGR ventil? Zkuste vyčistit sací svody a škrtící klapku.

Jakub Šíma

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“