Zdravím, vám 2.0 FSI, a občas (1 z 5 studených startů) se přihodí, že se motor začne klepat a dost viditelně houpat s autem. Po přidání plynu se to uklidní. Volnoběžné otáčky jsou v takové chvíli někdy mezi normálními a zvýšenými při studených startech, cca 1000.
Napadá vás, čím by to mohlo být? Svíčky a cívky byly měněné před pár lety. Nyní se měnil také řetěz a napínák a hadičky kolem odlučovače oleje. Sání by mělo být těsné. Na diagnostice je sporadická chyba lambdy za katem, občas svítí emisní kontrolka, ale ta mi občas poblikávala snad u každého ojetého benzíňáku a nikdy to takový bordel nedělalo
Díky.
2.0 FSI - po startu motor klepe s autem
- StepanMatl
- Řidič
- Příspěvky: 138
- Registrován: 20.12.2011 22:41
2.0 FSI - po startu motor klepe s autem
VW Passat B8 Variant CL 2.0 TDI 110 kW DSG
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
2.0 FSI - po startu motor klepe s autem
PCV ventil? Ale ten by asi blbnul pořád.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 08.08.2015 19:20
2.0 FSI - po startu motor klepe s autem
Co EGR ventil? Zkuste vyčistit sací svody a škrtící klapku.StepanMatl píše:Zdravím, vám 2.0 FSI, a občas (1 z 5 studených startů) se přihodí, že se motor začne klepat a dost viditelně houpat s autem. Po přidání plynu se to uklidní. Volnoběžné otáčky jsou v takové chvíli někdy mezi normálními a zvýšenými při studených startech, cca 1000.
Napadá vás, čím by to mohlo být? Svíčky a cívky byly měněné před pár lety. Nyní se měnil také řetěz a napínák a hadičky kolem odlučovače oleje. Sání by mělo být těsné. Na diagnostice je sporadická chyba lambdy za katem, občas svítí emisní kontrolka, ale ta mi občas poblikávala snad u každého ojetého benzíňáku a nikdy to takový bordel nedělalo
Díky.
Jakub Šíma