Koupě Golfa V GTi
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: Koupě Golfa V GTi
Ono pozor, moc nechápu kde se bere to, že když DSG řadí dobře je OK.. To je totiž většinou naprosto v pohodě vždy.. s tím mívají potíže klasické automaty.
Problémy s DSG se týkají hlavně rozjezdu, případně velmi pomalého popojíždění (20kmh). Či problémy s podřazováním z určitých rychlostí (4->3 3->2).
A co je nejdůležitější, dost často se problémy či nešvary objeví až po plným prohřátí převodovky na plnou provozní teplotu (min 30 minut jízdy spíš déle).
Můžu s klidem říct že vadnou mechatroniku, či jiný problém s DSG (spojky) člověk co s tím denně nejezdí nějaký pátek ani nemá šanci při testovací jízdě rozpoznat.
Problémy s DSG se týkají hlavně rozjezdu, případně velmi pomalého popojíždění (20kmh). Či problémy s podřazováním z určitých rychlostí (4->3 3->2).
A co je nejdůležitější, dost často se problémy či nešvary objeví až po plným prohřátí převodovky na plnou provozní teplotu (min 30 minut jízdy spíš déle).
Můžu s klidem říct že vadnou mechatroniku, či jiný problém s DSG (spojky) člověk co s tím denně nejezdí nějaký pátek ani nemá šanci při testovací jízdě rozpoznat.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
-
- Závodník
- Příspěvky: 598
- Registrován: 13.07.2009 13:49
Re: Koupě Golfa V GTi
Peťas: však než tam pojedu, určitě se ti ozvu a když budeš mít čas, tak se slezem a když ne, svět se nezboří, přijedu zas jindy
yessmen: Tos mě moc nepotěšil, ale jsem zase o něco chytřejší. Na 30km ( a víc ) testovací jízdu můžu určitě zapomenout, jsme v česku Snad koupím dobře. Jinak co se týká DSG, bývá ještě s něcím problém, krom mechatroniky?
yessmen: Tos mě moc nepotěšil, ale jsem zase o něco chytřejší. Na 30km ( a víc ) testovací jízdu můžu určitě zapomenout, jsme v česku Snad koupím dobře. Jinak co se týká DSG, bývá ještě s něcím problém, krom mechatroniky?
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: Koupě Golfa V GTi
Já měl DSG a když jsem kupoval další, taky jsem neodhalil problém, přesně proto, že jsem jel krátce a v běžném provozu. Ale už hned cestou po zaplacení a následně první dny v Praze se vše ukázalo. Takže orpavdu to chce buď pořádný test, nebo, pokud se tomu bude majitel bránit, tak radši nic. Ono sice mechatronika není drahá, ale je s tím práce + si bude nový majitel možná dlouho namlouvat, že to bude jistě něco míň závažné a porádně diagnostikovat to umí málo kdo.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: Koupě Golfa V GTi
No, popravdě mi přijde divné kupovat takové auto s tím, že ho budu šetřit, aby vydrželo. Taky chci, aby mi vydrželo dlouho, protože bych si neuměl koupit nic jiné (prostě MKV mi dost přirostlo k srdci), ale já to spíše řeším tím, že když se ukáže vada, tak to neignoruju a někdy radši vyměním dřív, než to zajde daleko. Jde to do peněž, ale tak snad to k něčemu bude. Díky tomu si to jednak pořádně užiju a jednak snad ho budu mít ještě nějaký ten čas.shikaree píše:No jestli se mi letos povede koupit jedno GTi s DSG, co se mi líbí a je pěkně ve stocku ( žádný upravy, prostě originál GTi ), tak bych si jej taky chtěl nechat na hodně pátků
Peťas: tak to je fajn, myslím že styl ježdění budeme mít podobnej. Jak budu mít cestu do Ostravy, tak bych ti poslal třeba SZ. Předpokládám, že by to mohlo být koncem března nebo počátkem dubna. A zase do nějakýho Hornbachu Jinak Ostravu moc neznám, jen tak trochu Porubu a Shopping Park
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
- Peťas
- VWexpert
- Příspěvky: 2872
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OstraVWa
Re: Koupě Golfa V GTi
No možná to divné je, ale nechci ho zbytečně "ničit" a ev. opravovat něco, co bych při běžném používání vůbec neřešil. Mám to jako typické "GT", kdy to nehoníš na hranici možností, ale v případě potřeby je dostatek výkonu. Prostě auto, kdy převažuje denní jízda do práce a běžný provoz. Navíc bych se na to nedíval tak, že bych ho vyloženě šetřil, ale spíš tak, že ho zbytečně "netýrám".
Na vyblbnutí mám jiné auto, ve kterém můžu jezdit pianko s větrem ve vlasech. Ale taky mu pořádně naložit a toho si užívá taky dost (a má fofrklacek ). Tu jízdu si v tom, i přes výrazně nižší výkon, užiju podstatně víc, než v tom GTI, to mi věř.
Na vyblbnutí mám jiné auto, ve kterém můžu jezdit pianko s větrem ve vlasech. Ale taky mu pořádně naložit a toho si užívá taky dost (a má fofrklacek ). Tu jízdu si v tom, i přes výrazně nižší výkon, užiju podstatně víc, než v tom GTI, to mi věř.
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: Koupě Golfa V GTi
Tak jasně, že každý si to užívá jinak. Zbytečné týrání je samozřejmě zbytečné, od toho je tam to zbytečné, jen si to prostě neumím představit, jak se tedy projevuje šetření Je to třeba tak, že prostě si něco odepřu, např. chci co nejrychleji předjet a znamenalo by to podřadit na 2, ale já dám 3? Nebo jak se to projevuje?
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
- Peťas
- VWexpert
- Příspěvky: 2872
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OstraVWa
Re: Koupě Golfa V GTi
Spíš přesně naopak. To předjíždění (a všeobecně pružné zrychlení) je, aspoň u mě, to, co využívám nejvíc. Maximálně se ale vyhýbám prudké akceleraci z nuly, zbytečně to nevytáčím po omezovač.... A potom takové to "běžné" šetření podvozku - vyhýbám se dírám, kanálům, značně zpomaluju na přejezdech, retardérech, "harmonikách"......
Zkus si představit řidiče, který se snaží jezdit plynule a předvídavě, ale vyloženě nesnáší, když se před ním někdo "s*re" pomaleji, než je nutné. V tom případě na to šlápne, ať ho může předjet, aniž by uvažoval, jestli to auto na horizontu není už moc blízko.
Zkus si představit řidiče, který se snaží jezdit plynule a předvídavě, ale vyloženě nesnáší, když se před ním někdo "s*re" pomaleji, než je nutné. V tom případě na to šlápne, ať ho může předjet, aniž by uvažoval, jestli to auto na horizontu není už moc blízko.
-
- Závodník
- Příspěvky: 598
- Registrován: 13.07.2009 13:49
Re: Koupě Golfa V GTi
Taky netvrdím, že budu jezdit ecorally, ale prostě normálně. Klidně, plynule a sem tam to prohnat, když to bude pěkně zahřátý.
Když chci co nejrychleji předjet, tak podřadit tak, ať to má sílu předjet. S 200 PS myslím že pružné zrychlení na 2 nebo 3° bude celkem šumák, obě poletí jak z praku...
Když chci co nejrychleji předjet, tak podřadit tak, ať to má sílu předjet. S 200 PS myslím že pružné zrychlení na 2 nebo 3° bude celkem šumák, obě poletí jak z praku...
-
- Závodník
- Příspěvky: 598
- Registrován: 13.07.2009 13:49
Re: Koupě Golfa V GTi
Peťas: přesně se ztotožňuji s tvým posledním příspěvkem...
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: Koupě Golfa V GTi
Tak to ale není žádné speciální šetření, ale prostě normální používání výplně lebky, ne? 0-100 je věc, kterou jsem zkusil pár krát v životě, protože je to jinak prakticky nepoužitelná "funkce". Taky nevidím důvod vymést každou díru na silnici a nemám ani důvod skákat po retardérech. A opravdu si nemyslím, že by bylo moc lidí, co by se chovali naopak. Takže tomuto se dle mého nějaké extra šetření nedá říkat.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
- Peťas
- VWexpert
- Příspěvky: 2872
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OstraVWa
Re: Koupě Golfa V GTi
Těch rozdílů ve stylu jízdy a celkového stylu používání auta, podle mě, "normálního" jezdění a "šetření" se najde samozřejmě víc. No a u mě to spadá už do toho "šetření", zvlášt když to porovnám s tím, jak jezdím s Cabriem.
Můžeš "šetření", nahradit "ohleduplným chováním k autu". Možná to bude výstižnější.
Můžeš "šetření", nahradit "ohleduplným chováním k autu". Možná to bude výstižnější.
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: Koupě Golfa V GTi
Pořád si ale myslím, že to je přirozené a nic speciální, pokud má někdo vlastní vůz a není úplně "mimo" Díry vadí nejen vozu, ale i pasažérům, jezdit pořád na 1 stupeň zvladné jen blondcka a tak dále a tak dále
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
- Peťas
- VWexpert
- Příspěvky: 2872
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OstraVWa
Re: Koupě Golfa V GTi
S tím DSG právě nemusíš vůbec "uvažovat" na co podřadit, jenom šlápneš naplno na plyn a o zbytek se postará auto samo. Max. to hodit do "S", když teda chceš mít větší odpich hned od začátku.shikaree píše:Když chci co nejrychleji předjet, tak podřadit tak, ať to má sílu předjet. S 200 PS myslím že pružné zrychlení na 2 nebo 3° bude celkem šumák, obě poletí jak z praku...
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Koupě Golfa V GTi
DSG má i sekvenční manuální řazení a tam už musíš i myslet:)
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
- Peťas
- VWexpert
- Příspěvky: 2872
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OstraVWa
Re: Koupě Golfa V GTi
Možná si to myslíš Ty, já taky vím, že by se dalo auto šetřit i víc (ale to už bych si asi vystačil i s nějakým HTP), ale znám plno lidí, kteří se i k vlastnímu auto chovají tak, že být tím autem já, tak jim nonstop kopu do pr***e.swenak píše:Pořád si ale myslím, že to je přirozené a nic speciální, pokud má někdo vlastní vůz a není úplně "mimo" Díry vadí nejen vozu, ale i pasažérům, jezdit pořád na 1 stupeň zvladné jen blondcka a tak dále a tak dále
Všechno to pojmenování je relativní, protože sto lidí to může vnímat stokrát jinak.